Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh äitien haukkuminen

Vierailija
28.04.2014 |

miksi ihmeessä av palstalla aina hyvinkin törkeästi haukutaan yh äitejä? ihan kuin eivät olisi ihmisiä ollenkaan. minusta se tuntuu tosi pahalta vaikken itse yh äiti olekaan, mutta muutama ystäväni on ja ovat mitä ihanimpia ihmisiä. ei nainen siitä miksikään muutu onko yh tai ei.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuisivat niitä selkärangattomia miehenkuvatuksia jotka eivät kykene kantamaan vastuutaan.

Vierailija
2/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas hyvä mieli aloituksestasi.

t: yh-äiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on yx hailee mitä joku tuntematon sanoo. Itse elätän lapseni ja itseni.

Vierailija
4/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se lapsellekaan hyvä ole. Käy sääliksi pientä, joka on vaan tekaistu siihen ihme hälläväliä asenteella.

Vierailija
5/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:34"]

Haukkuisivat niitä selkärangattomia miehenkuvatuksia jotka eivät kykene kantamaan vastuutaan.

[/quote] toi oli muuten tosi hyvin ja osuvasti sanottu ! ap

Vierailija
6/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pahempi jos yh-äiti sattuu olemaan kaunis ja muutenkin viehättävä, sitä eivät toiset naiset tahdo kestää ja monelle miehellekin se on suuri pelko.

Yrittäkää olla välittämättä noista ikävistä kommenteista vaikka vaikeaa se varmasti on. Olkaa ylpeitä itsestänne ja lapsistanne!

Vierailija
7/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:36"]

Tulipas hyvä mieli aloituksestasi.

kiva kuulla! ap

t: yh-äiti

[/quote]

Vierailija
8/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa yhäreistä ei taida edes tietää lapsensa isää, joten hivenen vaikea miehen kantaa mitään vastuita..?

Vierailija
9/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa hieman kadehtivat. Oikeasti yh:lla voi olla tosi hauskaa. Saa itse päättää mitä syödään, mihin rahat käytetään, ei ole kärttyistä miestä sohvalla vittuilemassa jne.

Niin ja itse olen entinen yh. Se oli tavallaan elämäni parasta aikaa, tai sitten aika kultaa muistot. Ok, mulla oli tukiverkostoa, olin nuori ja kaunis. Nyt vasta jälkeenpäin tajuan miten kivaa oli ;-)

Vierailija
10/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin leskeksi. Kun uusien ihmisten kanssa en heti tuonut esille sitä, miten olin jäänyt yksinhuoltajaksi, sain monesti nenän vartta pitkin katselua. Sitten kun kerroin tai joku kertoi, että aviomieheni oli kuollut, muuttui ilme noloksi ja kohtelu ihan toisenlaiseksi. Ihmiset rakastaa tuntea itsensä paremmaksi, onnistuneemmaksi, onnekkaammaksi kuin joku muu. 

Vierailija
11/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:39"]

mulle on yx hailee mitä joku tuntematon sanoo. Itse elätän lapseni ja itseni.

[/quote] juuri noin kuuluukin ajatella! ap

Vierailija
12/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa niin. Varmaan.

ne lapsethan tässä säälittää. Kyllä ainakin minulle lapsi on tärkein. Ei oma kiva.

Vierailija
13/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen en osannut edes ajatella mitä elo pienen vaativan vauvan kanssa on ja vaikka meidän perheessä on sekä äiti että isä, tuntuu ettei aika riitä mihinkään ylimääräiseen. Nostan siis todella hattua yksinhuoltajille, olette uskomattoman vahvoja naisia ja miehiä.

Vierailija
14/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:43"]

Eihän se lapsellekaan hyvä ole. Käy sääliksi pientä, joka on vaan tekaistu siihen ihme hälläväliä asenteella.

[/quote].  mistä sä idiootti voit tietää et laps on hälläväliä asenteella tehty? harvemmin lapsia sillä asenteella tehdään. mahtuuks sun pieniin aivoihin ollenkaan et yh äidinkin laps voi olla vaikka vuosien lapsettomuushoitojen tulos. katos kun aina ei kaikki parisuhteessa mee niin kuin on suunniteltu.

Vierailija
15/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että tämä asenne juontaa juurensa pitkälle historiaan. Koko ajan parempaan suuntaan ollaan toivottavasti menossa.

Vierailija
16/52 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, en mä ainakaan hauku enkä usko että moni muukaan ydinperheen äiti haukkuu yh-äitejä. Ihmiset on ihmisiä, jokainen on yksilö, elämäntilanteet muuttuu ja onni on katoavaista. Yhtenä hetkenä olen onnellinen vaimo ja äiti, toisena hetkenä voikin jotain sattua eikä mies olisikaan enää kuvioissa. ei mulla ole mitään yh-äitejä vastaan, mutta ehkä sitä vaan haalii ympärilleen sellaisia ihmisiä, joilla on suurinpiirtein samanlainen elämäntilanne. mutta joka tapauksessa, jos jonkun ihmisen kanssa menee jutut yksiin, tuntee että ollaan samalla aaltopituydella niin ei perhesuhteilla ole ystävyyteen juurikaan vaikutusta.

Vierailija
17/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:55"]Tulee mieleen, että tämä asenne juontaa juurensa pitkälle historiaan. Koko ajan parempaan suuntaan ollaan toivottavasti menossa.

[/quote]

Lasten käytöshäiriöt ovat kasvussa. Rikkinäiset perheet aivan varmasti yksi iso selittäjä. Kuka sitten mitäkin parempana suuntana pitää...

Vierailija
18/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös ihmettelen, että onko nuo asenteet oikeita vai joku huvikseen kärjistää täällä asioita? Mistä tuollaisia sikiää, koska elävässä elämässä en niitä juuri tapaa? Vai puuttuuko heiltä eläväelämä, ja siksi heillä on tuollaisia asenteita eikä heitä näy arjessa? 

Vierailija
19/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähtee ja nainen jää lasten kanssa yksin, on hän pahinta roskasakkaa. Jos nainen lähtee ja mies jää lasten kanssa yksin, on hän sankari. Selitättekö eron?

Vierailija
20/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:46"]

Jäin leskeksi. Kun uusien ihmisten kanssa en heti tuonut esille sitä, miten olin jäänyt yksinhuoltajaksi, sain monesti nenän vartta pitkin katselua. Sitten kun kerroin tai joku kertoi, että aviomieheni oli kuollut, muuttui ilme noloksi ja kohtelu ihan toisenlaiseksi. Ihmiset rakastaa tuntea itsensä paremmaksi, onnistuneemmaksi, onnekkaammaksi kuin joku muu. 

[/quote]

Mulle tuota ilmettä ei tule, minun kohtaloani pelätään kuolemaakin enemmän, koska mieheni on loppuelämänsä vammautuneena ja lapsen tasolla. Kirjoitin tohon yhteen yh haukkumisketjuun sen mitä meille tapahtui. Mies vammautui vakavasti, eikä koskaan enää tule ennalleen, ei ikinä edes tule tunnistamaan omia lapsiaan. Siinä olisi jo riittävästi taakkaa, mutta pitää sen lisäksi kuulla haukkumisia siitä kuinka olen paska ja huono ihminen, vain siksi koska huolehdin yksin lapsista kun mies ei enää pysty olemaan meidän elämässä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi