Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh äitien haukkuminen

Vierailija
28.04.2014 |

miksi ihmeessä av palstalla aina hyvinkin törkeästi haukutaan yh äitejä? ihan kuin eivät olisi ihmisiä ollenkaan. minusta se tuntuu tosi pahalta vaikken itse yh äiti olekaan, mutta muutama ystäväni on ja ovat mitä ihanimpia ihmisiä. ei nainen siitä miksikään muutu onko yh tai ei.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:43"]

Eihän se lapsellekaan hyvä ole. Käy sääliksi pientä, joka on vaan tekaistu siihen ihme hälläväliä asenteella.

[/quote].  mistä sä idiootti voit tietää et laps on hälläväliä asenteella tehty? harvemmin lapsia sillä asenteella tehdään. mahtuuks sun pieniin aivoihin ollenkaan et yh äidinkin laps voi olla vaikka vuosien lapsettomuushoitojen tulos. katos kun aina ei kaikki parisuhteessa mee niin kuin on suunniteltu.

[/quote]

Moni tekee lapsen siinä vaiheessa, kun mies ei kosi. Lapsi kun sitoo enemmän kuin avioliitto. Kuvitellaab, että mies ei päöse enää ikinä karkuun, kun on yhteinen lapsi

Vierailija
42/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 00:12"]

vai ovatko nämä haukkujat niitä entisiä tai kenties tämänpäivänkin ihania koulukiusaajia, jotka nyt vaan ihan huvikseen haukkuvat kaikkia ja kaikesta. 

[/quote]

Vanha ja rakas harrastus varmaan. Kukas siitä nyt luopuisi? Sillä on hyvä egoa nostatella silloin, kun on itsetunto miinuksen puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:28"]Yh:t ovat aina iskemässä varattuja miehiä. Siksi heistä ei pidetä.

[/quote]

Paitsi ne miehet tykkää. Kun olin yh, en muuta ehtinytkään tehdä kuin bongata varattuja miehiä. Ihan sama kuka ja minkä näköinen, mikä oli ammatti tai rasvaprosentti, pääasia että oli varattu, niin eikun kimppuun. Varatut miehet. Niissä vaan on sitä jotain. Oikeastaan pitäisi varmaan jättäytyä yh:ksi taas, niin pääsisi toiselle varatun miehen makuun.

[/quote]

Tässähän se tuli todettua, että yh on horoperse jakorasia

Vierailija
44/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:41"]

Eihän se lapsellekaan hyvä ole. Käy sääliksi pientä, joka on vaan tekaistu siihen ihme hälläväliä asenteella.

[/quote].  mistä sä idiootti voit tietää et laps on hälläväliä asenteella tehty? harvemmin lapsia sillä asenteella tehdään. mahtuuks sun pieniin aivoihin ollenkaan et yh äidinkin laps voi olla vaikka vuosien lapsettomuushoitojen tulos. katos kun aina ei kaikki parisuhteessa mee niin kuin on suunniteltu.

[/quote]

Moni tekee lapsen siinä vaiheessa, kun mies ei kosi. Lapsi kun sitoo enemmän kuin avioliitto. Kuvitellaab, että mies ei päöse enää ikinä karkuun, kun on yhteinen lapsi

[/quote]

Kerrotko omasta kokemuksestasi?

Vierailija
45/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:34"]

Haukkuisivat niitä selkärangattomia miehenkuvatuksia jotka eivät kykene kantamaan vastuutaan.

[/quote]

No nimenomaa! Mun lapsen isää ei ole kiinnostanut edes nähdä lastaan, viimeksi olen sen miehen nähnyt raskaus aikana. Minä olen huolehtinut yksin lapsestani (/lapsestamme) eikä isä ota mitään vastuuta. Sitten minä olen tällä palstalla se vastuuton wt äiti... Kiitos tästä aloituksesta ap! :)

Vierailija
46/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:41"]

[/quote]

[/quote]

Tunnen erään naisen, joka aikoinaan tekeytyi raskaaksi poikaystävälleen heti, kun jätkä oli pettänyt. Tarkoitus oli siis pitää mies. Yhdessä jatkoivatkin, mutta mies petti myös rakausaikana. Sitten tuli toinen lapsi, mies petti edelleen silloin tällöin ja yritti iskeä jopa naisen ystäviä. Nainen pyöräytti vielä kolmannenkin lapsen miehelleen. Ajatuksena oli, että miehellä ei ole pokkaa lähteä, kun lapsia on tarpeeksi monta. Oikeassa oli, mies ei ilkeä lähteä, paitsi vieraisiin...

Vierailija
47/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni ei ymmärrä provoja ja sarkasmia...

Vierailija
48/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:55"]Tulee mieleen, että tämä asenne juontaa juurensa pitkälle historiaan. Koko ajan parempaan suuntaan ollaan toivottavasti menossa.

[/quote]

Lasten käytöshäiriöt ovat kasvussa. Rikkinäiset perheet aivan varmasti yksi iso selittäjä. Kuka sitten mitäkin parempana suuntana pitää...

[/quote]

Nimenomaan ne rikkinäiset perheet, joissa vanhemmat pysyy hammasta purren yhdessä, vaikka mänöö päin helvettiä! Niissä ne lapset kärsii. Pitää ymmärtää erota jos ei homma toimi. Lapsetkin voittaa siinä. Tunnen monta ihmistä jotka lapsena hartaasti toivoivat vanhempiensa eroa. Ja kyse ei ollut mistään hätäisistä suhteista, vaan yhdessä oli oltu kauan ennen kuin ongelmia alkoi tulla. Se voi olla monella yksinhuoltajien haukkujalla vielä edessä, ero.

[/quote]

Juu, meillä oli kyllä "ehjä" perhe. Viikonloppuisin pelättiin mitähän se iskä tällä kertaa keksii juovus/huumepäissään. Joka kerta kun isä lähti omille teilleen, toivoin että ei koskaan olisi tullut takaisin. Nämä asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Se että lapsella olisi äiti ja isä ei takaa lapsen onnea. Aivan sama onko vanhempia yksi, kaksi tai vaikkapa kolme. Ovatko vanhemmat kenties samaa sukupuolta. Lapsen onnellisuus lähtee turvallisesta kodista, josta saa rakkautta, tukea, lämpöä. Miten aikuisilla ihmisillä voikin olla noin epärealistisia kuvia? Ettekö itse enää muista millaista oli olla lapsi?

Vierailija
49/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:28"]Yh:t ovat aina iskemässä varattuja miehiä. Siksi heistä ei pidetä.

[/quote]

Paitsi ne miehet tykkää. Kun olin yh, en muuta ehtinytkään tehdä kuin bongata varattuja miehiä. Ihan sama kuka ja minkä näköinen, mikä oli ammatti tai rasvaprosentti, pääasia että oli varattu, niin eikun kimppuun. Varatut miehet. Niissä vaan on sitä jotain. Oikeastaan pitäisi varmaan jättäytyä yh:ksi taas, niin pääsisi toiselle varatun miehen makuun.

[/quote]

Tässähän se tuli todettua, että yh on horoperse jakorasia

[/quote]

Näin on. Hyvä että sait näin pätevän todisteen ja osasit sen kirjaimellisesti lukea.

Vierailija
50/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on niin hölmöö ees nimee ihmisiä yh:ksi. Eihän muitakaan puhuta äidiksi tai sitä asiaa liitetä kaikkeen että on lapsi tai lapsia?? Ja sit viel liitetään kauneus ja raha-asiat?? Mitä hittoo ne siihe kuuluu??  Ihan samanlailla ne ihmiset eroo ja löytää uusia puolisoita on niit lapsia tai ei. 

Vierailija
51/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 08:28"]

Yh:t ovat aina iskemässä varattuja miehiä. Siksi heistä ei pidetä.

[/quote]Jos joku otti tämänkin kommentin itseensä ja loukkaantui, en voi muuta kuin nauraa. :) Älkää nyt hyvät hölmöt selviin provoihin menkö. Jotenkin koomista kun otsa kurtussa ja vakavana vastaillaan tällaisiin viesteihin. Yleensä en edes lue selkeitä provoketjuja, nyt tänne eksyin ja huomaan, että se yksinhuoltajuus on niin kipeä paikka, että provoilu menee yli hilseen.

Yh tai ei, itsetunto on se, millä elämässä selviää. Ja huumorintaju. Muiden mielipideistä jos alkaa välittää menee aivot solmuun. ;) Mielipiteitä kun on moneen lähtöön ja kaikkia ei voi miellyttää.

Vierailija
52/52 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2014 klo 09:06"]

Musta toi on niin hölmöö ees nimee ihmisiä yh:ksi. Eihän muitakaan puhuta äidiksi tai sitä asiaa liitetä kaikkeen että on lapsi tai lapsia?? Ja sit viel liitetään kauneus ja raha-asiat?? Mitä hittoo ne siihe kuuluu??  Ihan samanlailla ne ihmiset eroo ja löytää uusia puolisoita on niit lapsia tai ei. 

[/quote]

"Sait lapsen, erosit ja seuraelämäsi oli nyt siinä, hyväksy se". En minä ainakaan kärsinyt siitä, että vanhempani erosivat ja äidistä tuli yksinhuoltaja. Ei tuonut deittejään kotiin minulle esiteltäviksi, vaan erotti perhe-elämän ja henk.koht. elämänsä toisistaan. Tapasi myöhemmin uuden miehen josta tuli minulle erittäin tärkeä, vaikka isänikin on aina ollut elämässäni ja ihan hyvä isä onkin. Kuitenkin "isäpuolelleni" soitan edelleen ensimmäisenä, jos jotain hienoa elämässäni tapahtuu. Harmi olisi minun kannaltani ollut jos ei äiti olisi elämässään eteenpäin mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi