Hetkinen, missä vaiheessa täyskarvattomuus on yleistynyt niin
että tavallisen oloisetkin ihmiset jo odottavat sitä toisiltaan?
Kommentit (25)
Tuli muotiin pitkähköllä kaudella jolloin Kekkonen oli presidenttinä.
Oli muotia jo yli 5 vuotta sitten. Ärsytti tavattomasti, kun olin sinkkunainen ja yleinen käsitys miehillä oli se, että naisen täytyy olla täysin karvaton, muuten nainen on epäsiisti, eikä huolehdi hygieniastaan..
Kommentoidaan toisinkin päin: en itse hermostu, jos mies odottaa multa karvattomuutta.
Mutta odotan myös mieheltä, että alapää ei ole ihan rehottava, jos mies haluaa, että palleja nuollaan niin ajelee pallit, samoin jos karvoja tulee suuhun jopa suihinotossa, koska ne rehottaa tai on ihan mieletön pallihiki niin trimmaukseen myös. Sen verran voi toista huomioida.
Itse taas olen deittaillut miehiä, joille karvat on ihan ok eikä asia ole edes mitenkään tullut kummemmin puheeksi.
Kyllä karvattomuus on ainakin koko mun aikuisuuden (eli n. viimeiset 10 vuotta) ollut se oletusarvoinen juttu.
Rakastavassa suhteessa hyväksytään toinen sellaisena kuin hän on, karvojen kera tai ilma niitä. Yhden illan itsekkäät panomiehet vaativat kaikkia naisia karvattomiksi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 23:05"]Kyllä karvattomuus on ainakin koko mun aikuisuuden (eli n. viimeiset 10 vuotta) ollut se oletusarvoinen juttu.
[/quote]
Höpönlöpön..
Olen 20-vuotias ja siitä asti kun olen ollut teini (eli seksuaaliset asiat tutumpia) karvattomuutta on pidetty normina.
Itse kyllä odotan mieheltä täyskarvattomuutta, joten ei se nyt pahalta tunnu jos hän odottaa sitä minulta. Eri asia olisi jos mies haluaa minut posliinina mutta ei itseään suostuisi ajelemaan. Sellainen ukko saisi kyllä lähteä samantien. Tosin lähtisi kyllä todennäköisesti kaikki karvamunat siitäkin huolimatta etteivät minulta vaatisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Up
Nostit 3 vuotta vanhan jutun, miksi? Karvattomuus ei ole mikään normi, ennemminkin outous.
On tosiaan kolmessa vuodessa trendi muuttunut. Olen ilahtunut, kun nykyään tapaa naisia, jotka uskaltavat olla luonnollisia. Paljon hauskempia hetkiäkin vietetty, kun on itseluottamusta eikä ahdistu jostain sängen kasvusta. :) Olkaa naiset luomuja!
M27
Hyvä kun ei sentään täysk..vättömyys...
Kaikista tulee karvattomia, kunhan aikaa kuluu riittävästi eikä edes tarvitse ajella.
Vierailija kirjoitti:
Oli muotia jo yli 5 vuotta sitten. Ärsytti tavattomasti, kun olin sinkkunainen ja yleinen käsitys miehillä oli se, että naisen täytyy olla täysin karvaton, muuten nainen on epäsiisti, eikä huolehdi hygieniastaan..
Miksi sekstailit vain jännämiesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Olen 20-vuotias ja siitä asti kun olen ollut teini (eli seksuaaliset asiat tutumpia) karvattomuutta on pidetty normina.
Sama homma ainakin omassa kaveripiirissä, minä siis oon myös 20v. Tosin alkuun siinä noin 14-15 vuotiaina, kun ekaa kertaa alettiin alakertaa siistimään niin suurimmalla osalla oli sellainen pieni luonnollisessa pituudessa oleva karvatuppo tossa häpykummulla, muuten karvatonta, mutta äkkiä se "muoti" kyllä olikin sitten posliini.
Oli muotia jo 10 vuotta sitten ja tuli täytenä yllätyksenä, kun erosin silloisesta poikaystävästä, joka kanssa olin ollut viimeiset 5 vuotta. Ärsytti tosi paljon sinkkunaisena, kun kaikki olettivat, että jokainen nainen on posliini ja sain tosi paljon kuittailua ihan seurustelusuhteissakin siitä. Kovan painostuksen takia kokeilin kerran karvattomuutta ja oli ihan kamala kokemus. Alapää oli kuin kynitty kalkkuna ja sänki kasvoi ihan parissa päivässä. Sänki meni pikkareiden läpi ja muutenkin olo oli epämukava, en tuntenut iteäni seksikkääksi.
Hyi ei kai 4-kymppisen eronneen tartte mitään posliinia ajaa jos satun tuolta jonkun onnettoman löytämään sänkyseurakseni? 20 vuotta meni saman ukon kanssa.
Muotia nykyään. Mies haluaisi et ajelen kaikki.