Vaimo vieraissa, rakastui toiseen??
Eletään viime vuoden syksyä ja lisääntyvä pimeys alkaa painaa molempien mieltä. Ihan normaali sinäänsä että vituttaa, mutta huomaan vaimon käytösessä lisääntynyttä vittuilua, mutta samalla myös onnellisuutta. Syys-talvella huomaan selain historiasta jatkuvasti errän minulle tuntematton miehen profiilin olleen hyvin tiuhaan vierailtu. Kysyn vaimolta kuka tämä mies, ja vastaukseksi saan että käynnyt samaa koulua, ja osuu ulkomailla. Vierailut profiilissa jatkuvat, ja kysyn uudestaa. Tällä kertaa hän asuu Helsingissä (me siis emme). Katsoessani miehen profiilia asuinpaikaksi on ilmoitettu kotikaupunkimme. Kysyn taas uudestaan, ja selitykset muutuvat.
Vuoden lopussa vaimoni käytös muuttu edelleen ja epäilykset heräävät. Lopuksi pääsen käsiksi vaimoni kännykkään jossa hän on viestitelyt miehen kanssa todella tiuhaan. Kädet täristen vien puhelimen vaimolleni, ja kysyn mitä tämä on. Viestit paljastavat tapaamiset, halailut ja suutelut. Vastaus on että kaverita vaan, kyllähän kavereita suudellaan. Vuoden alussa saan taas uutta tietoa mitä vaimoni touhui tämä toisen kanssa. Riitelleme klo 3 aamuun. Vaimoni vakuuttaa että ei ole tavannut tätä miestä sitten tammikuun. Suurin rikos on kuitenkin se että olin kepulikonstein mennyt hänen fb profiiliin. Sain kaikki vihat niskoilleni, koska vaimo ei tehnyt mitään väärää omasta mielestään. Syytti vakoilusta ja syyttelystä. Vielä marraskuussa harrastimme pari kertaa upeaa seksiä, mutta syyksi paljastuikin vaimon ihastuminen tähän mieheen. Menkäämme Huhtikuun alkuun. Pitkän vitutuksen ja epävarmuuden takia päätin ottaa taas asioista selvää. Tällä kertaa kohteena vaimoni ja hänen "bestiksen" viestit. Näistä käy taas ilmi että vaimoni on koko talven ja kevään yrittänyt olla tämän miehen perässä, mutta häntä on niin vaikea saada kiinni. Viel 9.3 vaimo suunniteli tapaamista koska halusi selvittää missä mennään ja "että tuleeko heistä enää mitään?" Mutta pahin ja raskauttavin viesti on joka oli jo lähetetty joulukuussa, jossa vaimoni ilmoitti haluavansa kertoa tälle miehelle olevansa raskaana, jotta saisi tämän huomion (ei siis ole raskaana). Lupasi myös "hoitaa asian kuntoon". Kysyin vaimoltani myös näistä viestieistä, mutta selitti haluavansa kiusata tätä miestä kertovansa olevansa raskaana minulle.
Asumme nyt erillään, ja vaimo vakuuttelee suurta rakkautta ja haluaa jatkaa kanssani. Ainut minkä on myöntänyt on tapaamiset, halit ja suutelun ja että ihastui tähän mieheen. Olenko vain vainoharhainen kun luulen että on ollut todella rakastunut ja ovat harrasteneet seksiä?? Miten voin saada hänet ymmärtämään miten pahalta minusta tuntuu lukea kaikki nen viestit tälle miehelle, sekä kaverilleen jossa itkee salarakkaan perään ja samalla haukkuu minua. Haukumiset kuitaa vaan että ne on tyhjää puhetta ja "terapiaa". Puhua emme voi oikeastaan ollenkaan, koska minä saan syyt niskoilleni siitä että vakoilin enkä antanut hellyyttä. Myös vaimon itkukohtaukset lopettavat keskustelun äkkiä. Olen aika ulalla kaiken suhteen. Miten saan hänet ymmärtämään että en voi antaa anteeksi enne kuin myöntää tekonsa ja pyytä kasvitusten anteeksi?
Kommentit (31)
Eipä tollasesta luotettavaa puolisoa saa.
Hyvähän tuo on selvittää loppuun asti, mutta ethän ole naivi, ja ala uudestaan suhdetta? Tuolla naisella on liian "hyvä" tausta... Mutta hoitakaa sotkut järjestykseen, molempien on helpompi aloittaa puhtaalta pöydältä sitten.
Puoltoääni kierrätyksen suuntaan.
Nainen ei tule koskaan myöntämään mitään etkä sinä koskaan tule uskomaan, että suhde ollut viatonta ihastumista vaatteet päällä.
Nro. 5, mitä tarkoitat "hyvällä" taustalla?
Kierrätykseen ja uutta elämää kohti.
Ohhoh. Ehkä pätkä läheisyyttä olisi ollut se, mitä tarvitsette. Kuulostaa että olette olleet toisillenne aika vieraita. Ikävä sanoa näin, mutta ajatuksia herättämään. Nainen on lisäksi epäluotettavan oloinen, ehkä siinä osasyy etäisyyteen?
Vaimo vaihtoon vain, tuolla jossain odottaa nainen joka haluaa kaltaisesi välittävän miehen.
Nro. 9. Vaimoni yrittää koko ajan halailla ja pussailla kun näemme, mutt minua se vain häiritsee. Vihastuu kun en vastaa läheisyyteen. Sanoim että halit ja pusut ei korjaa sitä mitä on tapahtunut. Ja taas itketään ja kysellään enkö rakasta häntä enää??
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 16:58"]
viesti on joka oli jo lähetetty joulukuussa, jossa vaimoni ilmoitti haluavansa kertoa tälle miehelle olevansa raskaana, jotta saisi tämän huomion (ei siis ole raskaana). Lupasi myös "hoitaa asian kuntoon".
Olenko vain vainoharhainen kun luulen että on ollut todella rakastunut ja ovat harrasteneet seksiä??
[/quote]
No ihan takuulla on seksisuhde. Miksi vaimosi muuten lähettelisi miehelle "pelotteluviestejä" raskaudestaan, jos eivät olisi harrastaneet seksiä? Sinä et näköjään tajua, vaikka nenä kiinni painettaisiin tähän juttuun? Älä hyvä ihminen takerru tuollaiseen parasiittiin. Löydät varmasti paremman ja rehellisemmän ihmisen.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:38"]
Nro. 9. Vaimoni yrittää koko ajan halailla ja pussailla kun näemme, mutt minua se vain häiritsee. Vihastuu kun en vastaa läheisyyteen. Sanoim että halit ja pusut ei korjaa sitä mitä on tapahtunut. Ja taas itketään ja kysellään enkö rakasta häntä enää??
[/quote]
Tarkoitinkin henkistä läheisyyttä.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:38"]
[/quote]
[/quote]Jos tarkoitat keskustelua, niin se muuttu 30 sek. jälkeen itkuksi. Ilmeisesti jokin puolustusmekanismi.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:42"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 18:38"]
[/quote]
[/quote]Jos tarkoitat keskustelua, niin se muuttu 30 sek. jälkeen itkuksi. Ilmeisesti jokin puolustusmekanismi.
[/quote]
No, keskustelua ja sellaista tunnetta, että minä olen sinun puolellasi ja päinvastoin. En osaa sitä ihan selittää. Ei sitä varmaan nyt synny, en mä sitä tarkoita. Vaan että sitä on kenties puuttunut jo ennen viime syksyä.
Appropo, miksi nämä sivusuhdejutut naisilla usein alkavat syksyllä? Ja hiipuvat kesää kohti..? Meinaan olen nainen, jolla on asiasta omakohtaista kokemusta viime syksyltä. Toisin kuin ap:n vaimo, kerroin asiasta miehelle (siis ihastumisesta) ja olemme pitkin matkaa keskustelleet tilanteesta ja menneet pariterapiaankin.
Raskaudella pelottelu = harrastivat seksiä
Ei kai se tyyppi nyt sitä pelkäisi, että sinä olet vaimosi laittanut raskaaksi.
Jätä se petturiämmä. Oletko mies vai kynnysmatto? Muijahan pitää sua täysin pilkkanaan.
AP:tä on viety kuin litran mittaa ja kuin vahvistaakseen hyväuskoisuuttaan hän kyselee täällä mitä tuollaisen kanssa pitäisi tehdä!?
Ensimmäinen fakta on se, ettei hän millään voinut tarkoittaa olevansa ap:lle raskaana ja käyttää sitä vedätyksenä, vaan oli olevinaan raskaana rakastajalleen ja, jota ei voi tehdä ellei ole harrastanut seksiä rakastajansa kanssa.
Toinen fakta on se, ettei ap:n puoliso kovinkaan paljoa perusta, vaikka ap saisikin selville ja pitää tätä kait helposti ylipuhuttavissa olevana. Eikä varmasti jättäisi tätä tähän kuin hetkeksi ja sen jälkeen homma alkaisi jonkun muun kanssa. Sekin näyttää selvältä, että ap:n puoliso pitää ap:stä ainakin jollain tasolla, kun ei tämä muuten olisi niin kovasti yrittänyt pitää kiinni ap:stä.
AP on siis kahden valinnan äärellä. Eka on pysyä tuosta erossa tai sitten hyväksyä toisen luonne tuollaisenaan. Enkä nyt osaa sanoa, että kumpi ap:lle sopii, kun en tiedä mitä hän puolisonsa touhuista ajattelee ja millaiseksi suhde menisi, jos asiat juteltaisiin nyt avoimesti halki. Ite meinaan voisin hyvinkin sallia vaimolleni lisää säpinää sänkyyn, kunhan saisin olla paikalla naimassa häntä ja mikäli halusin kokeilla vierasta, niin sekin onnistuisi samoilla säännöillä. Kannattaisi siis ehkä harkita sitä vaihtoehtoa, jota moni harkitsee vasta suhteen seksin alkaessa kuolla vuosien saatossa ja nauttia niistä kaikista tuhmista leikeistä, jotka ovat tavallaan avautumassa pettämisen tuomana hyvänä puolena.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:00"]
Jätä se petturiämmä. Oletko mies vai kynnysmatto? Muijahan pitää sua täysin pilkkanaan.
[/quote]
Nimenomaan. Et siitä kunnollista vaimoa saa, ikinä. Vikaa on päässä ihmisellä, joka kärytessään pettämisestä saa käräyttäjän vaikuttamaan siltä joka on tehnyt suurimman rikoksen, kun tutki facebookin.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:02"]
AP:tä on viety kuin litran mittaa ja kuin vahvistaakseen hyväuskoisuuttaan hän kyselee täällä mitä tuollaisen kanssa pitäisi tehdä!?
Ensimmäinen fakta on se, ettei hän millään voinut tarkoittaa olevansa ap:lle raskaana ja käyttää sitä vedätyksenä, vaan oli olevinaan raskaana rakastajalleen ja, jota ei voi tehdä ellei ole harrastanut seksiä rakastajansa kanssa.
Toinen fakta on se, ettei ap:n puoliso kovinkaan paljoa perusta, vaikka ap saisikin selville ja pitää tätä kait helposti ylipuhuttavissa olevana. Eikä varmasti jättäisi tätä tähän kuin hetkeksi ja sen jälkeen homma alkaisi jonkun muun kanssa. Sekin näyttää selvältä, että ap:n puoliso pitää ap:stä ainakin jollain tasolla, kun ei tämä muuten olisi niin kovasti yrittänyt pitää kiinni ap:stä.
AP on siis kahden valinnan äärellä. Eka on pysyä tuosta erossa tai sitten hyväksyä toisen luonne tuollaisenaan. Enkä nyt osaa sanoa, että kumpi ap:lle sopii, kun en tiedä mitä hän puolisonsa touhuista ajattelee ja millaiseksi suhde menisi, jos asiat juteltaisiin nyt avoimesti halki. Ite meinaan voisin hyvinkin sallia vaimolleni lisää säpinää sänkyyn, kunhan saisin olla paikalla naimassa häntä ja mikäli halusin kokeilla vierasta, niin sekin onnistuisi samoilla säännöillä. Kannattaisi siis ehkä harkita sitä vaihtoehtoa, jota moni harkitsee vasta suhteen seksin alkaessa kuolla vuosien saatossa ja nauttia niistä kaikista tuhmista leikeistä, jotka ovat tavallaan avautumassa pettämisen tuomana hyvänä puolena.
[/quote]Ehdotin tammikuussa että olisi avoin suhde. Tavattaisin toisia jos tarve tulee. Nyt asumus eron aikana sanoin että mulle ihan ok jos tapailee toisia. Molemmat kerrat tyrmättiin ja kysyttiin ettenkö halua yrittää enää?? Miksi hän käytäytyy näin??
Ikänne?