Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARGH, sairaalassa raskaana olevien osastolla

Vierailija
19.04.2014 |

Viereisessä sängyssä on joku hemmetin ryhävalas, joka kuorsaa niin että jokainen korahdus kuulostaa joltain mursun sotahuudolta. Koita tässä nyt sitten nukkua...

Sitä vaan miettii että kuka on tommosta käynyt jyystämässä että se täällä on. Varmaan helpottaisi tuokin vaiva jos ei olisi ylipainoa.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa!

Vierailija
2/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuorsaan eikä mulla ole grammaakaan ylipainoa, en polta tupakkaa enkä juo alkoholia. :( ei se oo mustakaan kivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa!

Pyydä saada toinen huone. Itse olin joku aika sitten synnyttäneiden puolella ja kämppäkaverin mies oli siellä aamu seiskasta ilta kymmeneen. Onneksi sain toisen huoneen!

Vierailija
4/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin kotiin kun vauva oli vähän päälle vuorokauden koska en kestänyt kuorsaavaa huonekaveria enkä huoneessa ramppaavaa hoitohenkilökuntaa....

Vierailija
5/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmitti synnyttäneiden osastolla lähinnä se, että huonekavereinani oli naiset joiden vauvat oli jossakin teholla/tarkkailussa. Mitään eivät puhuneet minulle tai toisilleen, itki vain puhelimessa tai yksin hiljaa. Kamalaa joo..mutta tuntui pahalta heidän puolestaan ja sitten tuli sellainen varovainen olo oman vauvan kanssa että älä nyt itke tai äännä mittää ku täällä on nuo surevat.

Vierailija
6/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette lapsia, jos pari päivää huonen jakaminen jonkun ei mieluisan ihmisenkin kanssa on noin kamalaa? Kyllähän se vauvakin raivohuutaa ja ties mitä. Ja murkkuna se vasta kamala voi ollakin. TIes vaikka omasta lapsestanne tulee lihava ja kuorsaava...

Vierailija
7/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette lapsia, jos pari päivää huonen jakaminen jonkun ei mieluisan ihmisenkin kanssa on noin kamalaa? Kyllähän se vauvakin raivohuutaa ja ties mitä. Ja murkkuna se vasta kamala voi ollakin. TIes vaikka omasta lapsestanne tulee lihava ja kuorsaava...

Vierailija
8/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen kun itse olin sairaalassa huimauksen vuoksi. Helsingissä, 6 hengen huone, olin ainoa nuori (22v) ja vierussängyn muori huusi koko yön vaippahousuja :(

Vierailija
9/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 01:06"]Miksi te teette lapsia, jos pari päivää huonen jakaminen jonkun ei mieluisan ihmisenkin kanssa on noin kamalaa? Kyllähän se vauvakin raivohuutaa ja ties mitä. Ja murkkuna se vasta kamala voi ollakin. TIes vaikka omasta lapsestanne tulee lihava ja kuorsaava...

[/quote] ööööööööööh.......oma lapsi on oma lapsi ja siltä sietää enemmän kuin ventovieraalta.

Vierailija
10/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulisitte tuon kuorsauksen... Desibelejä varmasti yhtä paljon kuin huutamisessa. Ei voi olla kaikki ihan kunnossa. Koko ajan vaan kuuntelen että koska toi tukehtuu.

AP

Vierailija
11/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs jos soittaisit hoitajan paikalle ja sanoisoit ettet kykene nukkumaan. Saakelin avuton yksilö, joka kyllä täällä määkii, mutta ei kykene auttamaan itseään.

Vierailija
12/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä hoitajalta korvatulpat.....

Vierailija
13/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako siellä sairaalassa käyttää puhelinta josta ilmeisesti palstailet?

Vierailija
14/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 03:02"]Saako siellä sairaalassa käyttää puhelinta josta ilmeisesti palstailet?

[/quote]

Tänä päivänä sairaalassa SAA käyttää lähes poikkeuksetta kännykkää potilashuoneissa :)

Vierailija
15/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet joutunut sairaalaan?

T.KB

Vierailija
16/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 00:57"]

Viereisessä sängyssä on joku hemmetin ryhävalas, joka kuorsaa niin että jokainen korahdus kuulostaa joltain mursun sotahuudolta. Koita tässä nyt sitten nukkua...

Sitä vaan miettii että kuka on tommosta käynyt jyystämässä että se täällä on. Varmaan helpottaisi tuokin vaiva jos ei olisi ylipainoa.

[/quote]

Ole iloinen, että vierustoverisi on vain hemmetin ryhävalas joka kuorsaa mursun sotahuutoa. Olin taannoin leikkauksen jälkeen thorax-osastolla ja vieruskaveriltani oli leikattu kaksi lohkoa keuhkoista. Häneltä kuului jatkuvaa korinaa nukkuessaan ja keskellä yötä havahduin yhtenä yönä, kun hän huusi vaimeasti kuin kuoleva kipuaan, jolloin soitin hälytintä ja hain apua. Hänelle nostettiin tippamäärä muistaakseni parilla ja taas nukkui rauhassa koristen aamuun, mutta minä en. Kokoajan mietin, kuinka kivuliasta hänellä onkaan ja koska se kupsahtaa.

Päivällä tuo keuhkopuoli sitten kehuskeli eri tupakka ja viinalaatuja. Ei tehnyt mieli kuunnella, miten hän odotti niitä paheitaan, kun tiesi mitä ne olivat jo saaneet aikaan.

Vierailija
17/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2014 klo 03:02"]

Saako siellä sairaalassa käyttää puhelinta josta ilmeisesti palstailet?

[/quote]

Siellähän saa käyttää läppäriä, ipadia ja muita. Ainakin OYS:ssa olin kokoajan netissä. 

Onko vielä sairaaloita, joissa ei ole wlania?

Vierailija
18/18 |
19.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele itsesi viehkoksi neitimursuksi, ja köllit siellä mursurannalla onnellisena, kun isot pojat melskaa kauempana ja sinä valitset niistä hauskimmannäköisen huomenna, mutta nyt nukuttaaaaaaah.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi