Mitä te touhuatte?
Minä katson nettiä ja kirjoittelen tänne ja etsi jotain hyvää elokuvaa jota voisin katsoa. Mieheni juo olutta ja katsoo youtube videoita kalastuksesta. Tälläinen rento päivä, sauna kuuden aikaan ja ruokaa tehdään sen jälkeen.
Kommentit (12)
Syön karjalanpiirakoita munavoilla ja somettelen. Loppuillan aion pestä pari koneellista pyykkiä, maata sohvalla ja katsoa matkailuohjelmia.
Mökki pitäis vuokrata rukalta tai ylläkseltä. Mies taisi päättää että ylläkselle lähdetään.
Kuuntelen kasari-radiokanavaa, vauvapalstailen ja pyykit on pyörimässä
Mies lähti isompien lasten kanssa ulos, minä jäin imettämään tätä neljän päivän ikäistä. Taidetaan ottaa päiväunet kohta.
Tulin kotiin vilkaisemaan nettiä ja eksyin tälle sivulle. Kohta lähden sulhasreissulle mutta tulen yöksi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähti isompien lasten kanssa ulos, minä jäin imettämään tätä neljän päivän ikäistä. Taidetaan ottaa päiväunet kohta.
Onnea!
Makoilen ja uneksin työnteosta, en ole kumminkaan kateellinen työläisille kun kateellinen ihminen en ole. En halua puhua töistä, haluan tehdä töitä, älykkyyteni sanoo että älä mainitse edes työstä
Eldoph on ajkamme rankka
Pesen tiskiä ja pyykkiä. En tiiä jaksaako muuta, mulla olis nyt neljä tuntia omaa aikaa.
Olin tallilla aamupäivän. Kävin katsomassa työkaverin valmennusta ja sitten lähdin ratsastamaan. Tulin kotiin ja laitoin ruokaa. Söimme mieheni kanssa ja katsoimme yhtä sarjaa samalla. Puolentoista tunnin päästä mun pitää lähteä hakemaan lapsia. Sitä ennen pitäis laitella pyykkiä, mutta en millään jaksaisi.