Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vieraissa, rakastui toiseen??

Vierailija
28.04.2014 |

Eletään viime vuoden syksyä ja lisääntyvä pimeys alkaa painaa molempien mieltä. Ihan normaali sinäänsä että vituttaa, mutta huomaan vaimon käytösessä lisääntynyttä vittuilua, mutta samalla myös onnellisuutta. Syys-talvella huomaan selain historiasta jatkuvasti errän minulle tuntematton miehen profiilin olleen hyvin tiuhaan vierailtu. Kysyn vaimolta kuka tämä mies, ja vastaukseksi saan että käynnyt samaa koulua, ja osuu ulkomailla. Vierailut profiilissa jatkuvat, ja kysyn uudestaa. Tällä kertaa hän asuu Helsingissä (me siis emme). Katsoessani miehen profiilia asuinpaikaksi on ilmoitettu kotikaupunkimme. Kysyn taas uudestaan, ja selitykset muutuvat. 

Vuoden lopussa vaimoni käytös muuttu edelleen ja epäilykset heräävät. Lopuksi pääsen käsiksi vaimoni kännykkään jossa hän on viestitelyt miehen kanssa todella tiuhaan. Kädet täristen vien puhelimen vaimolleni, ja kysyn mitä tämä on. Viestit paljastavat tapaamiset, halailut ja suutelut. Vastaus on  että kaverita vaan, kyllähän kavereita suudellaan. Vuoden alussa saan taas uutta tietoa mitä vaimoni touhui tämä toisen kanssa. Riitelleme klo 3 aamuun. Vaimoni vakuuttaa että ei ole tavannut tätä miestä sitten tammikuun. Suurin rikos on kuitenkin se että olin kepulikonstein mennyt hänen fb profiiliin. Sain kaikki vihat niskoilleni, koska vaimo ei tehnyt mitään väärää omasta mielestään. Syytti vakoilusta ja syyttelystä. Vielä marraskuussa harrastimme pari kertaa upeaa seksiä, mutta syyksi paljastuikin vaimon ihastuminen tähän mieheen. Menkäämme Huhtikuun alkuun. Pitkän vitutuksen ja epävarmuuden takia päätin ottaa taas asioista selvää. Tällä kertaa kohteena vaimoni ja hänen "bestiksen" viestit. Näistä käy taas ilmi että vaimoni on koko talven ja kevään yrittänyt olla tämän miehen perässä, mutta häntä on niin vaikea saada kiinni. Viel 9.3 vaimo suunniteli tapaamista koska halusi selvittää missä mennään ja "että tuleeko heistä enää mitään?" Mutta pahin ja raskauttavin viesti on joka oli jo lähetetty joulukuussa, jossa vaimoni ilmoitti haluavansa kertoa tälle miehelle olevansa raskaana, jotta saisi tämän huomion (ei siis ole raskaana). Lupasi myös "hoitaa asian kuntoon". Kysyin vaimoltani myös näistä viestieistä, mutta selitti haluavansa kiusata tätä miestä kertovansa olevansa raskaana minulle. 

Asumme nyt erillään, ja vaimo vakuuttelee suurta rakkautta ja haluaa jatkaa kanssani. Ainut minkä on myöntänyt on tapaamiset, halit ja suutelun ja että ihastui tähän mieheen. Olenko vain vainoharhainen kun luulen että on ollut todella rakastunut ja ovat harrasteneet seksiä?? Miten voin saada hänet ymmärtämään miten pahalta minusta tuntuu lukea kaikki nen viestit tälle miehelle, sekä kaverilleen jossa itkee salarakkaan perään ja samalla haukkuu minua. Haukumiset kuitaa vaan että ne on tyhjää puhetta ja "terapiaa". Puhua emme voi oikeastaan ollenkaan, koska minä saan syyt niskoilleni siitä että vakoilin enkä antanut hellyyttä. Myös vaimon itkukohtaukset lopettavat keskustelun äkkiä. Olen aika ulalla kaiken suhteen. Miten saan hänet ymmärtämään että en voi antaa anteeksi enne kuin myöntää tekonsa ja pyytä kasvitusten anteeksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jo kaikkien näiden tapahtumien jälkeen pysty henkisesti ottamaan vastuuta teoistaan, hän on hyvin heikkoa tekoa eikä sellaisella naisella kukaan mitään tee. Kyllä jo pelkkien pitkään jatkuneiden riitojen pitäisi riittää naiselle kertomaan, että hän on loukannut sinua pahasti. Omat tekonsa pitää pystyä jokaisen aikuisen omistamaan. Tulet kärsimään huonosta itsetunnosta, jos tuon naisen kanssa jäät. Hän kuvittelee pyörittävänsä sinua kuin pässiä narussa. Olen pahoillani puolestasi, mutta on meitä suoraselkäisiäkin naisia paljon.

Vierailija
22/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jo kaikkien näiden tapahtumien jälkeen pysty henkisesti ottamaan vastuuta teoistaan, hän on hyvin heikkoa tekoa eikä sellaisella naisella kukaan mitään tee. Kyllä jo pelkkien pitkään jatkuneiden riitojen pitäisi riittää naiselle kertomaan, että hän on loukannut sinua pahasti. Omat tekonsa pitää pystyä jokaisen aikuisen omistamaan. Tulet kärsimään huonosta itsetunnosta, jos tuon naisen kanssa jäät. Hän kuvittelee pyörittävänsä sinua kuin pässiä narussa. Olen pahoillani puolestasi, mutta on meitä suoraselkäisiäkin naisia paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauheinta on se että kaveriilleen lähettämässä viesteissä  haukkuu minut, kehuu miehiä esim. kaupassa ja salilla sekä itkee tämän rakastajan perään. Miten jollain voi olla pokkaa sanovansa rakastavansa minua ja samalla sanovan tällaista? Vai onko tämä joku naisten tapa jutella??

Vierailija
24/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Ei tuosta enää mitään hyvää voi tulla.eiköhän tuolta jostain vähän parempi nainen sinulle löydy.

Vierailija
25/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole naisten tapa jutella. Sinulla on kaikki tieto mitä tarvitset tehdäksesi omat päätöksesi. Olet ihan itse vastuussa omasta onnestasi ja siihen kuuluu useimmilla kunnioitettavan puolison etsiminen. Eli jatka eteenpäin. Ruikuttaa perääsi, koska teidän liitto on se tuttu ja turvallinen asetelma, josta käsin on turvallista huorata vieraiden kanssa. Se on luonnollista muutosvastarintaa. Voi sinua kyllä rakastaakin omalla tavallaan, mutta ei kunnioita. Ilman kunnioitusta rakkaus on vain köyhä haamu. -22

Vierailija
26/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:30"]

Ja kauheinta on se että kaveriilleen lähettämässä viesteissä  haukkuu minut, kehuu miehiä esim. kaupassa ja salilla sekä itkee tämän rakastajan perään. Miten jollain voi olla pokkaa sanovansa rakastavansa minua ja samalla sanovan tällaista? Vai onko tämä joku naisten tapa jutella??

[/quote]

Saattaa olla varhaisteinien tapa jutella, muttei kolmikymppisestä kerro mitään hyvää. Vähän näyttäisi siltä, että aikuistuminen on jäänyt vakavasti kesken, ja nainen tarvitsee vanhemmankorvikkeen, jota saa huijata ja halveksia, sekä saalistettavaa, jotta tuntee elävänsä. Konstit ovat vapaat, rehellisyys ei kiinnosta ja oma napa on ainoa napa. Se itkeminen on keino sivuuttaa toisten tarpeet, ja sinä olet aina ja kaikkeen syyllinen. Oliko hänessä hyviäkin puolia, vai tarvitsetko itse epämääräisten vanhempien jäljiltä naisen, joka on arvaamaton ja epäluotettava, jotta voisit pakottaa hänet turvalliseksi? Siinä tapauksessahan saatatte jopa olla vakka ja kansi, jotka saattavat jopa aikuistua yhdessä, jos vain kestätte kaiken sen kivun.

Anna itkeä, ja sano, että joko keskustelette asianne kuntoon naamatusten itkusta huolimatta tai sitten kirjallisesti, jos ei parkumiseltaan puhutuksi saa. Toisen itkua ei saa halveksia, muttei sen myöskään pidä antaa estää sinulle tärkeiden asioiden käsittelyä.

Vierailija
27/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samantapaisessa tilanteessa kuin ap. Olen kylläkin nainen. En pysty tekemään päätöstä siksi, että olen liian rakastunut tähän mieheen. Hän ei ole pettänyt, mutta ei halua / haluaa vuorotellen olla kanssani. Tulen hulluksi, mutta en osaa jättää häntä, koska rakkaus häneen on mulle kaikki kaikessa. Olen jo 40 vee enkä koskaan rakastanut ketään niin kuin tätä vastinkappalettani. Ja nyt ajatuskin siitä, että minun pitäisi jättää hänet on todella vaikea. 

Vihaan ihmissuhteita, kun ne ovat aina jotenkin niin vaikeita. Joko olen järkiliitossa ja kaipaan hulluna miestä, jota rakastaa tai rakastun (joo, ekaa kertaa elämässäni kunnolla) ja saan kauhean huonoa kohtelua. En olisi ikinä nuorempana uskonut, millaista kohtelua tulen vielä sietämään mieheltä. Hyi minua. Kiitos kun sain purkaa asiani tähän ketjuun ja anteeksi.

Vierailija
28/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:08"]

Ehdotin tammikuussa että olisi avoin suhde. Tavattaisin toisia jos tarve tulee. Nyt asumus eron aikana sanoin että mulle ihan ok jos tapailee toisia. Molemmat kerrat tyrmättiin ja kysyttiin ettenkö halua yrittää enää??  Miksi hän käytäytyy näin??

[/quote]

Siksi, ettei hän itse kestä ajatusta siitä, että sinullakin olisi joku toinen ja, joka nauttisi sinusta enemmän ja veisi ehkä sinut häneltä lopullisesti. Enkä tosiaan tarkoittanut avointa suhdetta, vaan sellaista, jossa sänkyyn otetaan kolmas pyörä tuomaan lisää vauhtia liian seesteiseen lykkimiseen. Ja, jos vaimosi kehuu salilla näkemiään uroksia, niin siitä vain itsekin salille niitä lihaksia tekemään. Niin olen minäkin tehnyt, tein tänään ja olen tehnyt viitenä päivänä viikossa aiemminkin jo vuosia.

Te dorkat ette tajua sitä, että nainen tarvitsee ovulaation aikana vahvan, elinkelpoisen siittäjän ja mikäli kotona ei ole sellaista, laitetaan vähintään silmät kiinni ja aletaan haaveilla sellaisesta. Älkääkä kuvitelko, että naiset kertoisivat siitä teille, mutta niin se vaan on. Muina aikoina tarvitaan tuollaista ap:n kaltaista kilttiä huolehtijaa, jotka vaihtavat vaippoja ja tekevät elämän helpoksi. Kaikki tuo tulee biologiasta, mutta jos on ollut tunneilla muuta tekemistä, niin tässä on tulos. Olette aivan saatanan pihalla kaikesta!

Se on ap sinun tehtäväsi muuttua teet mitä tahansa, kun muuten törmäät tähän samaan ongelmaan seuraavassa suhteessa joko ajatustasolla tai kuten puolisosi kohdalla kävi. Ja sitten, kun olet yhtä vahva kuin minä, erität testosteronia joka solullasi, niin huomaat, ettei vaimosi halua vierasta, mutta että häntä kiihoittaa ajatus nähdä sinut ruiskimassa sellaista naista, jonka pelkää vievän sinut häneltä. Ja mikäli jostain löydät itseäsi vahvemman alffan, pyydä häntä leikkikaveriksenne ja anna hänen kokeilla vaimoasi, katsele heidän naimistaan ja ruiskuta lastisi vaimosi suuhun. Kaikki ovat tyytyväisiä ja saat parempaa seksiä kuin ikinä eläessäsi tähän saakka.

Vierailija
29/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:08"]

Ehdotin tammikuussa että olisi avoin suhde. Tavattaisin toisia jos tarve tulee. Nyt asumus eron aikana sanoin että mulle ihan ok jos tapailee toisia. Molemmat kerrat tyrmättiin ja kysyttiin ettenkö halua yrittää enää??  Miksi hän käytäytyy näin??

[/quote]

Siksi, ettei hän itse kestä ajatusta siitä, että sinullakin olisi joku toinen ja, joka nauttisi sinusta enemmän ja veisi ehkä sinut häneltä lopullisesti. Enkä tosiaan tarkoittanut avointa suhdetta, vaan sellaista, jossa sänkyyn otetaan kolmas pyörä tuomaan lisää vauhtia liian seesteiseen lykkimiseen. Ja, jos vaimosi kehuu salilla näkemiään uroksia, niin siitä vain itsekin salille niitä lihaksia tekemään. Niin olen minäkin tehnyt, tein tänään ja olen tehnyt viitenä päivänä viikossa aiemminkin jo vuosia.

Te dorkat ette tajua sitä, että nainen tarvitsee ovulaation aikana vahvan, elinkelpoisen siittäjän ja mikäli kotona ei ole sellaista, laitetaan vähintään silmät kiinni ja aletaan haaveilla sellaisesta. Älkääkä kuvitelko, että naiset kertoisivat siitä teille, mutta niin se vaan on. Muina aikoina tarvitaan tuollaista ap:n kaltaista kilttiä huolehtijaa, jotka vaihtavat vaippoja ja tekevät elämän helpoksi. Kaikki tuo tulee biologiasta, mutta jos on ollut tunneilla muuta tekemistä, niin tässä on tulos. Olette aivan saatanan pihalla kaikesta!

Se on ap sinun tehtäväsi muuttua teet mitä tahansa, kun muuten törmäät tähän samaan ongelmaan seuraavassa suhteessa joko ajatustasolla tai kuten puolisosi kohdalla kävi. Ja sitten, kun olet yhtä vahva kuin minä, erität testosteronia joka solullasi, niin huomaat, ettei vaimosi halua vierasta, mutta että häntä kiihoittaa ajatus nähdä sinut ruiskimassa sellaista naista, jonka pelkää vievän sinut häneltä. Ja mikäli jostain löydät itseäsi vahvemman alffan, pyydä häntä leikkikaveriksenne ja anna hänen kokeilla vaimoasi, katsele heidän naimistaan ja ruiskuta lastisi vaimosi suuhun. Kaikki ovat tyytyväisiä ja saat parempaa seksiä kuin ikinä eläessäsi tähän saakka.

[/quote]Jaha?? Mistä sä tiedät millainen olen?? Juu, käyn salilla, en nössöile, korjaan autoja, pilkon puut ja kaivan marraskkuussa ylös haljenneen viemäriputken. Ennen vaimoa minulla oli USEAMPI partneri, joten naisten saanti ei ole ollut ongelma silloin. Olenko siis nössö vai alfa? En nyt lähe kinaamaan kansassi asiasta, mutta saako nainen olla silti selkärangaton kun om mies ei nappaa??

Vierailija
30/31 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 19:08"]

[/quote]

[/quote]

Tiesitkö, että nainen joka käyttää hormonaalista ehkäisyä, ei ovuloi? Itselläni on kyllä kotona vahva siittäjä, mutta myös ne vaipat vaihtuu ja kuivaa kyyneleet, jos tarvitsee. Että itse olet pihalla.

Vierailija
31/31 |
29.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP tässä. Mahtaaka muilla olla vastaavia kokemuksia? 10 vuoden jälkeen osottautunut että vaimo onkin jotain iham muuta kuin luullut. Ollut aina niin kiltti ja siveä, seksikin on ollut todella "siistiä", pelkkää lähetyssaarnaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan