Epäily pettämisestä
Naisenvaistoni on herännyt, epäilen, että miehelläni on ylimääräistä säätöä elämässään. Epäilys kohteestakin on vahva.
Haluaisin saada vahvistuksen epäilyille, mutta miten? Suora kysyminen ei ole vaihtoehto vielä, koska tiedän jo, mikä on reaktio. Kännykkää en pääse tutkimaan lukitusten vuoksi (ja eihän se sallittua olekaan).
Miten te ootte vastaavissa tilanteissa toimineet?
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko yksityisetsivän käyttäminen sallittua; esimerkiksi seuraaminen, henkilön valokuvaaminen? Mitähän sanotaan rikoslaissa ja tietosuojalaissa asiasta?
Yksityisetsivät hoitavat noita tapauksia paljonkin. Laillista on heillä
Heitäkö ei koske nuo lait? Mihin lakipykälään vedoten?
Siis tottakai yleisellä paikalla saa seurata ja valokuvata kuka tahansa?
Mulla ja vaimolla ei ole mitään sopimusta siitä, että ei olla vieraiden kanssa, tai tarkemmin, ei olla koskaan edes puhuttu asiasta. Kenties jonkinlainen oletus?
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustasta sen verran, että on pettänyt minua aiemmin ja tunnusti sen silloin heti. Päätettiin jatkaa yhdessä ja meillä onkin mennyt oikein hyvin, mitä nyt omassa päässäni välillä asiat palautuvat mieleen. Mutta nyt erinäisistä syistä, mm.käytös ja löydökset ovat saaneet epäilemään, että onko hyvä suhteemme kuitenkin vaan mun kuvitelmaa.
Jos on aiemmin kyennyt pettämään niin pettää varmasti uudelleen. Pettäjä itkee krokotiilinkyyneleitä puolisolleen ja lupaa muutosta käytökseensä, mutta yleensä kun ns pöly laskeutuu niin homma jatkuu kuten ennenkin.
Se, että epäilet kumppaniasi on jo tarpeeksi hyvä syy ottaa asia puheeksi. Tosin mitä nyt sivusta seuranneena tiedän pettäjien kommervenkkejä niin mustat puhutaan valkoiseksi ja kaikesta mahdollisesta valehdellaan.
Pettäjä ei rakasta muuta kuin itseään ja omia halujaan. Yleensä yhteinen omaisuus on se mikä saa pettäjän pysymään liitossaan.
No tätähän minä tässä pelkäänkin. Tuntuu nämä epäilyt/epävarmuudet nyt kovin ikäviltä, koska meillä on oikeasti mennyt tosi hyvin, ei riidellä, makkarissa kukoistaa, kaikki tuntuu menevän muutenkin hyvin... Voihan olla, että tää kaikki on vaan nyt mun päässä, en tiedä..
"Makkarissa kukoistaa", ei perussuomalainen mies kovin montaa jaksa pyörittää, jos teillä kerta makkarissa kukoistaa. Sinuna mä rauhoittuisin. Ehkä se aiempi pettäminen tekee mörköjä nyt mieleesi. Puhu sun miehelle että sua on jäänyt mietityttämään (tai mikä toi verbi onkaan) se pettäminen joskus silloin aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Onko yksityisetsivän käyttäminen sallittua; esimerkiksi seuraaminen, henkilön valokuvaaminen? Mitähän sanotaan rikoslaissa ja tietosuojalaissa asiasta?
On laillista ja sallittua. Tätä monet yksityisetsivät tekevätkin. Muistan erään etsivän haastattelun, jossa tämä mies kertoi, eträ jos vaimo palkkaa yksityisetsivän miestänsä seuraamaan, mies todetaan pettäjäksi aina. Mutta jos mies epäilee vaimoaan, vaimo ei useimmiten petä, vaan mies on mustasukkainen tms., ja täysin turhaan. Luota siis xvaisttosi ja palkkaa yksityisetsivä hankkimaan todisteet.
Jos se näin joulun alla etsii täydellistä joululahjaa rakkaalle vaimolleen. Älä hätiköi, vaan ota selvää. Toki voi tehdä molemmat, joten älä ole myöskään liian sinisilmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä pettänyt itse sun miestä?
En ole.
Lähdet sen sun miehes perään joskus pyörälenkille, ja katsot minne ajaa.
Mun mies tekee parin-kolmen tunnin pyörälenkkejä, ni saa kyl ihan rauhassa pettää koska en jaksaisi ajaa tota pari-kolmee tuntia täyttä vauhtia kuitenkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa sellainen koiran GPS-paikannin. Niitä löytyy pieniäkin. Ja sitten vähän seurailet missä mies menee
Jo toinen joka haluaisi ap:n rikoksesta oikeuteen.
No tuskin ap nyt kertoisi jäljityksestä eli eipä tuosta kiinni jäisi. Mutta tietenkään teknistä valvontaa ei saa tehdä. Onko ap sulla mahdollisuus fyysisesti seurata? Itse varmaan tekisin niin.
Tuntuis ihan hullulta mutta en varmaan saisi erottua ennen kuin olisin varma.
Tätä minä en kertakaikkiaan tajua.
Olet jo muodostanut puolisostasi sellaisen käsityksen, että hän on täysi ihmisperse, joka valehtelee ihmisille joita väittää rakastavansa. Mitä hiton väliä sillä on, sattuuko hän juuri sillä hetkellä panemaan muita, kun tuo arviosi kuitenkin on ja pysyy. Ja jos hän saisi ikinä kuulla epäilyistäsi, hän joka tapauksessa jättäisi sinut oitis. En siis vaan ollenkaan tajua, mitä väliä sillä varmuudella on, kun mitään edellytyksiä molemminpuoliselle rakkaudelle ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sulle ehdotus: laita seksivaatetta joka ilta päälle, jalat levälleen. Tee herkullisia ruokia. Lähesty tota sun miestä, hiero ja helli. Eiköhän salasuhteet jo unohdu tuollai.
Ei tässä oo lainkaan seksin puutteesta kyse nyt, sitä meillä runsaasti, eli seksin puute tai huonous ei ole syynä. Ja muutenkin läheisyyttä on.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vain mieleen että annatko miehellesi peräluukkua, vai pitääkö hänen hakea sitä muualta?
T. Nainen jonka peräluukussa moni ukkomies käynyt.
Ihan kuin sanoisit tämän vähän ylpeänä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisetsivät hoitavat noita tapauksia paljonkin. Laillista on heillä
Heitäkö ei koske nuo lait? Mihin lakipykälään vedoten?
Siis tottakai yleisellä paikalla saa seurata ja valokuvata kuka tahansa?
No ei nyt ihan miten tahansa saa. Voi olla rikoslain tarkoittamaa vainoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa sellainen koiran GPS-paikannin. Niitä löytyy pieniäkin. Ja sitten vähän seurailet missä mies menee
No tuskin ap nyt kertoisi jäljityksestä eli eipä tuosta kiinni jäisi. Mutta tietenkään teknistä valvontaa ei saa tehdä. Onko ap sulla mahdollisuus fyysisesti seurata? Itse varmaan tekisin niin.
Olet jo muodostanut puolisostasi sellaisen käsityksen, että hän on täysi ihmisperse, joka valehtelee ihmisille joita väittää rakastavansa. Mitä hiton väliä sillä on, sattuuko hän juuri sillä hetkellä panemaan muita, kun tuo arviosi kuitenkin on ja pysyy. Ja jos hän saisi ikinä kuulla epäilyistäsi, hän joka tapauksessa jättäisi sinut oitis. En siis vaan ollenkaan tajua, mitä väliä sillä varmuudella on, kun mitään edellytyksiä molemminpuoliselle rakkaudelle ei enää ole.
No en luule että jumalallisesti minun ajatukseni olisivat automaattisesti oikeassa, vaan olen vaikka voinut tulkita jotain väärin. Ei liity siihen ettenkö rakastaisi.
Voisiko joku kertoa, miksi ap:n tai kenenkään, joka on vastaavassa tilanteessa, pitäisi saada "vahvistus epäilyksilleen". Jos asiaa ei voi suoraan kysyä, niin mitä pelastettavaa suhteessa enää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en luule että jumalallisesti minun ajatukseni olisivat automaattisesti oikeassa, vaan olen vaikka voinut tulkita jotain väärin. Ei liity siihen ettenkö rakastaisi.
Jos sinulla on tuollaisia ajatuksia, et ainakaan luota puolisoosi, olivat epäilyksesi oikeita tai eivät. Ja vielä pahempaa, jos et usko kumppanisi vakuutteluja asiasta, et ainakaan luota. Miten voit rakastaa ihmistä, johon et luota?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku kertoa, miksi ap:n tai kenenkään, joka on vastaavassa tilanteessa, pitäisi saada "vahvistus epäilyksilleen". Jos asiaa ei voi suoraan kysyä, niin mitä pelastettavaa suhteessa enää on?
Luuletko, että pettäjä tunnustaisi asian, jos siitä vain yksinkertaisesti kysyttäisiin? Hänhän valehtelisi "tiensä ulos" tilanteesta, joten kyllä se pitää kysymättä saada tietoon. Sitten voi puhua suoraan, kun on nähnyt todisteet
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa vaan oikeuteen näillä ohjeilla, vai eikö naisia tuomita tästäkään? Miehiä kyllä on tuomittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta kamalaa epäilet rakkaidesi tekevän? Miksi rakastat puolisoasi, jos uskot että hänestä pettäminen, valehtelu ja ties mikä on täysin ok?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja vaimolla ei ole mitään sopimusta siitä, että ei olla vieraiden kanssa, tai tarkemmin, ei olla koskaan edes puhuttu asiasta. Kenties jonkinlainen oletus?
M33
Hiertäisikö se sinua, jos vaimosi olisi muidenkin kanssa?
Hyvin on asiat ja silti epäilet. No huoh vaan.
Meil tilanne se että ei ole seksiä, ei ole läheisyyttä ja mies tekee tollaisii kavereille menoja, lenkkejä ja on ylitöitä ja viikonlopputöitä ym. Ehkä mä voisin alkaa epäilemään. Epäillään yhdessä.