Epäily pettämisestä
Naisenvaistoni on herännyt, epäilen, että miehelläni on ylimääräistä säätöä elämässään. Epäilys kohteestakin on vahva.
Haluaisin saada vahvistuksen epäilyille, mutta miten? Suora kysyminen ei ole vaihtoehto vielä, koska tiedän jo, mikä on reaktio. Kännykkää en pääse tutkimaan lukitusten vuoksi (ja eihän se sallittua olekaan).
Miten te ootte vastaavissa tilanteissa toimineet?
Kommentit (178)
Ala pihtaamaan, ja jos mies ei ala kärvistellä, niin aika varmaa, että pettää.
no eikait ketään voi ilman todisteita syyttää?
Hommaa sellainen koiran GPS-paikannin. Niitä löytyy pieniäkin. Ja sitten vähän seurailet missä mies menee
23 no ei kai sitä tarvitsekaan syyttää? Voi kertoa, että itsellä on huono fiilis ja haluaisi tietää, että kaikki on hyvin .
En laittaisi mitäån jäljitintä 😅
Vierailija kirjoitti:
Taustasta sen verran, että on pettänyt minua aiemmin ja tunnusti sen silloin heti. Päätettiin jatkaa yhdessä ja meillä onkin mennyt oikein hyvin, mitä nyt omassa päässäni välillä asiat palautuvat mieleen. Mutta nyt erinäisistä syistä, mm.käytös ja löydökset ovat saaneet epäilemään, että onko hyvä suhteemme kuitenkin vaan mun kuvitelmaa.
Jos on aiemmin kyennyt pettämään niin pettää varmasti uudelleen. Pettäjä itkee krokotiilinkyyneleitä puolisolleen ja lupaa muutosta käytökseensä, mutta yleensä kun ns pöly laskeutuu niin homma jatkuu kuten ennenkin.
Se, että epäilet kumppaniasi on jo tarpeeksi hyvä syy ottaa asia puheeksi. Tosin mitä nyt sivusta seuranneena tiedän pettäjien kommervenkkejä niin mustat puhutaan valkoiseksi ja kaikesta mahdollisesta valehdellaan.
Pettäjä ei rakasta muuta kuin itseään ja omia halujaan. Yleensä yhteinen omaisuus on se mikä saa pettäjän pysymään liitossaan.
Jos on rahaa niin palkkaa etsivä joka ottaa kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa sellainen koiran GPS-paikannin. Niitä löytyy pieniäkin. Ja sitten vähän seurailet missä mies menee
No tää ehdotus tuntuu, noh, vähän oudolta keinolta. Oon kyllä joskus aatellut, et kun se "kutina" tulee, niin ajaisin tän naisen talon luo ja katsastaisin näkyykö miehen autoa. Sit jos näkyis, niin kuva todisteeksi, niin ei tarvi kierrellä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taustasta sen verran, että on pettänyt minua aiemmin ja tunnusti sen silloin heti. Päätettiin jatkaa yhdessä ja meillä onkin mennyt oikein hyvin, mitä nyt omassa päässäni välillä asiat palautuvat mieleen. Mutta nyt erinäisistä syistä, mm.käytös ja löydökset ovat saaneet epäilemään, että onko hyvä suhteemme kuitenkin vaan mun kuvitelmaa.
Jos on aiemmin kyennyt pettämään niin pettää varmasti uudelleen. Pettäjä itkee krokotiilinkyyneleitä puolisolleen ja lupaa muutosta käytökseensä, mutta yleensä kun ns pöly laskeutuu niin homma jatkuu kuten ennenkin.
Se, että epäilet kumppaniasi on jo tarpeeksi hyvä syy ottaa asia puheeksi. Tosin mitä nyt sivusta seuranneena tiedän pettäjien kommervenkkejä niin mustat puhutaan valkoiseksi ja kaikesta mahdollisesta valehdellaan.
Pettäjä ei rakasta muuta kuin itseään ja omia halujaan. Yleensä yhteinen omaisuus on se mikä saa pettäjän pysymään liitossaan.
Niinpä ja pettäjän ilme ja paniikki kiinni jäätyään on ikimuistoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jossain vaiheessa se varmaan paljastuukin, mutta itse voisin tuollaisessa tilanteessa laittaa jäljittimen autoon tai urheilukassiin. Ei sitä tarvitsisi paljastaa miehelle, jos se jäisi kiinni, mutta eron voisi sitten hyvällä omatunnolla ottaa.
Tiedät kai yllyttäväsi rikokseen?
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen joka haluaisi ap:n rikoksesta oikeuteen.
Oletko sä pettänyt itse sun miestä?
Onko yksityisetsivän käyttäminen sallittua; esimerkiksi seuraaminen, henkilön valokuvaaminen? Mitähän sanotaan rikoslaissa ja tietosuojalaissa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettäjät aina kiinni jää. Odottele vaan ihan rauhassa.
Miksi pitää odotella, jos on jo päättänyt, että puoliso ei ole luotettava? Eihän sillä ole mitään väliä, "jääkö kiinni" tai edes pettääkö, kun luottamus puuttuu joka tapauksessa. Miksi jäädä odottelemaan suhteeseen, jossa ei ole rakkautta?
Joskus ne epäilyt osuvat oikeaan. Ei kannata olla sinisilmäinen ääliö joka antaa itseään vedättää. Pettämisessä ei ole kyse seksistä sinänsä, vaan siitä että valehtelee kumppanilleen. Harvoin pettäjän käytös on samanlainen kuin ennen salasuhdetta, aikuinen ihminen tajuaa yleensä kyllä, että jokin mättää nyt. Pettäjä ei ajattele itsekkyydessään, että kyseessä on myös hänen puolisonsa elämä.
Vierailija kirjoitti:
Onko yksityisetsivän käyttäminen sallittua; esimerkiksi seuraaminen, henkilön valokuvaaminen? Mitähän sanotaan rikoslaissa ja tietosuojalaissa asiasta?
Yksityisetsivät hoitavat noita tapauksia paljonkin. Laillista on heillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätähän minä tässä pelkäänkin. Tuntuu nämä epäilyt/epävarmuudet nyt kovin ikäviltä, koska meillä on oikeasti mennyt tosi hyvin, ei riidellä, makkarissa kukoistaa, kaikki tuntuu menevän muutenkin hyvin... Voihan olla, että tää kaikki on vaan nyt mun päässä, en tiedä..
Mulla on sulle ehdotus: laita seksivaatetta joka ilta päälle, jalat levälleen. Tee herkullisia ruokia. Lähesty tota sun miestä, hiero ja helli. Eiköhän salasuhteet jo unohdu tuollai.
Vierailija kirjoitti:
No ainaki mun vaimon pillu on niin laadukas, että riittää myös muille.
M43
Jos vaimosi luvallasi juoksee vieraissa, se ei ole pettämistä. Aivan eri asia. Pettäminen on julmaa valehtelua, ja kuka haluaisi olla parisuhteessa valehtelijan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityisetsivät hoitavat noita tapauksia paljonkin. Laillista on heillä
Heitäkö ei koske nuo lait? Mihin lakipykälään vedoten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätähän minä tässä pelkäänkin. Tuntuu nämä epäilyt/epävarmuudet nyt kovin ikäviltä, koska meillä on oikeasti mennyt tosi hyvin, ei riidellä, makkarissa kukoistaa, kaikki tuntuu menevän muutenkin hyvin... Voihan olla, että tää kaikki on vaan nyt mun päässä, en tiedä..
No kyllä tuossa tilanteessa luottaisin intuitioon. Jos kerran on jo käyty nämä läpi, niin ei se sama tunne sieltä ihan syyttä uudestaan pinnalle tule. Eli vaihtoon vain!
Jotenkin haluisin kumminkin ensin itse selvittää, enkä ruveta ilman todisteita syyttelemään.