Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäily pettämisestä

Vierailija
10.12.2020 |

Naisenvaistoni on herännyt, epäilen, että miehelläni on ylimääräistä säätöä elämässään. Epäilys kohteestakin on vahva.

Haluaisin saada vahvistuksen epäilyille, mutta miten? Suora kysyminen ei ole vaihtoehto vielä, koska tiedän jo, mikä on reaktio. Kännykkää en pääse tutkimaan lukitusten vuoksi (ja eihän se sallittua olekaan).

Miten te ootte vastaavissa tilanteissa toimineet?

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan valmistella eroa. Jos en voi luottaa puolisooni, en jatka suhdetta.

Vierailija
2/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eropaperit tiskiin ja toive, että iso tasinko maksetaan rahana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä miestäsi omista!

Vierailija
4/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä miestäsi omista!

Et sinäkään.

Vierailija
5/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän tuon säädön tekee? Tuostahan se riippuu.

Vierailija
6/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde noihin puhelimen nuuskimisiin. Kyllä sinä tiedät, että voit luottaa vaistoihisi. Mitäkö sinuna tekisin? Ottaisin tuntemukseni puheeksi.

Itse stalkkasin exän puhelimen ja siellä oli vaikka mitä. Tuntemukseni oli ollut ihan oikea. Loukkaavinta oli se, että ex ei myöntänyt mitään, vaikka näin omin silmin.

Eron jälkeen minä olin se hullu stalkkeri ja hän yhä itse täydellisyys.

Tsemppiä, mitä ikinä nyt tapahtuukaan.

Vierailija
7/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteennehan on jo ohi, kun et luota kumppaniisi yhtään. Eli mitä sitä viivyttelemään, eroa vaan saman tien.

Vierailija
8/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se haittaa, jos mies käy vähän iloitsemassa muidenkin kanssa. Ei se siitä kulu.

Vierailija
9/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pettäjät aina kiinni jää. Odottele vaan ihan rauhassa.

Vierailija
10/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää odotella, jos on jo päättänyt, että puoliso ei ole luotettava? Eihän sillä ole mitään väliä, "jääkö kiinni" tai edes pettääkö, kun luottamus puuttuu joka tapauksessa. Miksi jäädä odottelemaan suhteeseen, jossa ei ole rakkautta?

Vierailija
11/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa, joten sympatiat sulle. Etäsuhteessa, kerran mies jäi jo kiinni ja suhde katkesi. Onnistui kuitenkin puhumaan minut hölmön takaisin ja vannoi, ettei enää koskaan tekisi samaa (suhteessa oli ollut muutakin ongelmaa ja saatiin ne hyvin puhuttua samalla läpi).

Nyt on kuitenkin alkanut taas mystiset ylityöt, tunteja kestävät pyöräilylenkit ja häviämiset jonnekin "kaverille", puhelimen ankara vahtiminen yms. Kohta varmaan alkaa tulla taas niitä vahinkoviestejä, joista viimeksi jäi sitten lopulta kiinni. Odotan siihen asti, sitten suhde lopullisesti ohi. Sitä ennen olen kuin en mitään huomaisi ja teetän muutamat "miesten työt" täällä kotonani, ettei tarvitse maksaa kellekään ulkopuoliselle. 

Vierailija
12/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää odotella, jos on jo päättänyt, että puoliso ei ole luotettava? Eihän sillä ole mitään väliä, "jääkö kiinni" tai edes pettääkö, kun luottamus puuttuu joka tapauksessa. Miksi jäädä odottelemaan suhteeseen, jossa ei ole rakkautta?

Odotteluun voi olla montakin syytä. Kukin tietenkin toimii tavallaan.

Vierailija
13/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samassa tilanteessa, joten sympatiat sulle. Etäsuhteessa, kerran mies jäi jo kiinni ja suhde katkesi. Onnistui kuitenkin puhumaan minut hölmön takaisin ja vannoi, ettei enää koskaan tekisi samaa (suhteessa oli ollut muutakin ongelmaa ja saatiin ne hyvin puhuttua samalla läpi).

Nyt on kuitenkin alkanut taas mystiset ylityöt, tunteja kestävät pyöräilylenkit ja häviämiset jonnekin "kaverille", puhelimen ankara vahtiminen yms. Kohta varmaan alkaa tulla taas niitä vahinkoviestejä, joista viimeksi jäi sitten lopulta kiinni. Odotan siihen asti, sitten suhde lopullisesti ohi. Sitä ennen olen kuin en mitään huomaisi ja teetän muutamat "miesten työt" täällä kotonani, ettei tarvitse maksaa kellekään ulkopuoliselle. 

Noista ihmeellisistä lenkkeilyistä minäkin huomasin salasuhteen. Tie veikin erään sinkkunaisen luo.

Vierailija
14/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa se varmaan paljastuukin, mutta itse voisin tuollaisessa tilanteessa laittaa jäljittimen autoon tai urheilukassiin. Ei sitä tarvitsisi paljastaa miehelle, jos se jäisi kiinni, mutta eron voisi sitten hyvällä omatunnolla ottaa.

Vierailija
15/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taustasta sen verran, että on pettänyt minua aiemmin ja tunnusti sen silloin heti. Päätettiin jatkaa yhdessä ja meillä onkin mennyt oikein hyvin, mitä nyt omassa päässäni välillä asiat palautuvat mieleen. Mutta nyt erinäisistä syistä, mm.käytös ja löydökset ovat saaneet epäilemään, että onko hyvä suhteemme kuitenkin vaan mun kuvitelmaa.

Vierailija
17/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei se minusta ole noin mustavalkoista. Minulle rakkaus ja luottamus ei ensinnäkään ole täysin sama asia, vaikka ne hyvässä suhteessa toki kulkeekin käsi kädessä. Toiseksi en koe, että luottamus olisi mikään kyllä tai ei -kysymys. 100% sokea luottamus on yleisesti ottaen typerää ja hyvin harva siihen todellisessa elämässä edes sortuu. Kyllä lähes kaikilla käy epäilys vähintään mielessä, jos olosuhteet riittävän vahvasti antaa siihen aihetta.

Vierailija
18/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse käynyt vieraissa, uhkaillut miestäsi vieraissa käynnillä tai muuten mitätöinyt miestäsi pyytämättä aidosti anteeksi?

Vierailija
19/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala puhua enemmän tästä, jota epäilet, ja seuraa miehen reaktiot.

Vierailija
20/178 |
10.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse käynyt vieraissa, uhkaillut miestäsi vieraissa käynnillä tai muuten mitätöinyt miestäsi pyytämättä aidosti anteeksi?

En ole ikinä käynyt vieraissa, enkä ole moisella uhkaillut. Enkä ole heittänyt asiaa uudelleen naamalle. Mistä minun täytyisi anteeksi pyytää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi