Miksi naiset päästävät alapäänsä hirveään kuntoon
ja jättävät sen hoitamatta täysin?! Ei ihmekkään, että miehenne välttelevät teitä. Seksi varmasti sujuu, kun ei tarvitse sinne sormilla ja varsinkaan kielellä koskea. Mutta turha sitä suuseksiä ja alapään muita stimulointi tyylejä odottaa...
En sano, että pitäisi olla posliini, eihän tässä teinejä olla. Tiedän kyllä, että naisilla kasvaa karvat siinä missä miehilläkin. Mutta sen siistiminen ei ole kiellettyä naiset...Enkä yleistä. Mutta erittäin epäviehättävää se on ja ollaan rehellisiä siinä, että 9/10 ajattelee näin. Ei sinne halua koskea jos bikinirajoja ei viitsi edes siistiä. Leikatkaa ne hiuksetki vielä polkaksi nii siinä meillä on kunnon luovuttanut nainen.
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:17"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:14"]
Vakavasti masentunut nainen ei ehkä jaksa ajella.
-Mies 29v-
[/quote]
Entä sitten ne kaikki naiset, jotka eivät halua ajella?
[/quote]Se on muuten oma asia mutta jos ei voi miehen takia ajella niin jaksaako tehdä mitään muutakaan? Naisen ajelu on kymmenen kertaa helpompaa kuin miehen, vaikka miehen ulkonäöllä ei olekaan väliä.
-Mies 29v-
[/quote]
No tollasen ap:n kaltaisen miehen takia ei kannata jaksaa edes avata ovea. Ei joku yksi possukka urpo voi olla motivaattorina sille että kaikki maailman naiset yhtäkkiä jaksaa ajella sitä varten pillunsa. Eikä tarviikkaan.
Mistähän tutkimuksesta tuokin luku 9/10 on lähtöisin? On kyllä oikeasti todella paljon ihmisiä (sekä miehiä että naisia), joita ei joko kiinnosta pätkän vertaa millainen karvoitus sieltä alhaalta löytyy tai jotka jopa pitävät enemmän puskasta. Onko se nyt niin vaikeaa ymmärtää, että makuja on erilaisia? Miten se ylipäätään on itseltä pois?
Omaa miestäni ei kiinnosta pätkän vertaa, missä minulla on karvoitusta ja minkä verran. Tykkään kuitenkin ajella häpyhuuleni paljaiksi ja siistiä loput, ja hän aina muistaa sanoa ettei minun tarvitsisi.
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Se on muuten oma asia mutta jos ei voi miehen takia ajella niin jaksaako tehdä mitään muutakaan? Naisen ajelu on kymmenen kertaa helpompaa kuin miehen, vaikka miehen ulkonäöllä ei olekaan väliä.
-Mies 29v-
[/quote]
Pitääkö infernaalinen kutinakin kestää miehen vuoksi? Ihottuma, joka niistä muutamasta kerrasta on tullut niin suureksi, että on pitänyt päivystykseen lähteä. Juu ja on puhtaat ja terävät välineet.
Kyselee herkkäihoinen
Mitä se siistiminen pitää sisällään? ei kai kukaan ole pesemättä alapäätään?
Istuuko mies 29v ympäri vuorokauden täällä passissa, kun änkee joka ketjuun kommentoimaan?
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
No nyt meni anatomia sulla sekaisin. Miehen alapään saa 10 x helpommin ajeltua kuin naisen.
Mene ja googleta ihan oikeesti, etsi kuva jossa on naisen alapää vrt. miehen ja laita mietintähattu päähän.
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:21"]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Pitääkö infernaalinen kutinakin kestää miehen vuoksi? Ihottuma, joka niistä muutamasta kerrasta on tullut niin suureksi, että on pitänyt päivystykseen lähteä. Juu ja on puhtaat ja terävät välineet.
Kyselee herkkäihoinen
[/quote]Jos tuollaisia vaivoja oikeasti tulee, niin ei tietenkään tarvitse.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:19"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 16:51"]Samaa mieltä! Lisäksi kainalokarvat ja sääret tulee ajaa ja suihkussa on käytävä väh. kerran päivässä ja käytettävä deodoranttia ja parfyymiä. t. nuori nainen
[/quote] Parfyymit haisevat pahalta ja ovat turhaa rahantuhlausta. t. myös nuori nainen
[/quote]
Oletkin varmaan puna- tai mustatukkainen ja sinulla on polkkatukka etkä meikkaa?
[/quote] Mistä sinä tuon keksit? Minulla on vaaleanruskeat pitkät hiukset. En meikkaa, miksi pitäisi?
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:19"]
Musta on ihan hassua ettei jotkut siisti yhtään. Okei, olen "vasta" 25 v, mutta mulla on ainakin tosi epämukava olo jos olen päästänyt karvat kasvamaan miten sattuu. Mies tosin sanoo ettei sillä ole väliä, mutta itse tykkään sileistä häpyhuulista :)
[/quote]
Mieltymyksiä nyt on monenlaisia ja on ihan ok tykätä sileistä häpyhuulista, mutta vähän kyseenalaistan, että miksi sulla on epämukava olo karvaisena? Onko se oikeasti fyysisesti joku olo, vai kuvitteletko vaan, että "kuuluu" olla karvaton ja karvat on jotenkin likaisia? Itsekin tykkään kyllä sileästä posliinista, mutta ne oheisilmiöt ja sänkivaihe on fyysisesti vähemmän miellyttäviä ja siitä on ylipäätään kamalasti vaivaa. Karvaisena olo taas ei tunnu yhtään miltään.
Itse olen ollut posliini välillä ja olen muutenkin aika joustava tuon karvoituksen suhteen, mutta nykyinen mies ei voi sietää posliinia vaan kaikki kiitoradasta puskaan kelpaa. Olen sitten päätynyt puskaan, koska se on mulle helpointa ja mukavinta.
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Miten ihmeessä naisen ajelu olisi helpompaa kuin miehen?
hei kaikki tiesittekö että naisen keho on ihan kyseisen naisen oma ja hän voi tehdä sillä ihan mitä haluaa että älkää hyvät ihmiset tuomitko toisia esim. karvojen määrän perusteella sillä se on jokaisen ihan oma asia
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:26"]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
No nyt meni anatomia sulla sekaisin. Miehen alapään saa 10 x helpommin ajeltua kuin naisen.
Mene ja googleta ihan oikeesti, etsi kuva jossa on naisen alapää vrt. miehen ja laita mietintähattu päähän.
[/quote]Nurmi on helpompi ajaa tasaiselta pihalta kuin nyppiä ruoho ja kasvillisuus möykkyiseltä ja isoja kiviä sisältävältä soratieltä.
Miehellä on todella monimutkaisia ja hankalasti venyteltäviä ja tuntoherkkiä liikkuvia osia, joista voi askarrella vaikka mitä kuten ilmapalloista eläimiä. Naisella littana lätty, jossa kaikki karva kasvaa vähiten tuntoherkissä osissa.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:33"]
Nurmi on helpompi ajaa tasaiselta pihalta kuin nyppiä ruoho ja kasvillisuus möykkyiseltä ja isoja kiviä sisältävältä soratieltä.
Miehellä on todella monimutkaisia ja hankalasti venyteltäviä ja tuntoherkkiä liikkuvia osia, joista voi askarrella vaikka mitä kuten ilmapalloista eläimiä. Naisella littana lätty, jossa kaikki karva kasvaa vähiten tuntoherkissä osissa.
-Mies 29v-
[/quote]
Siis voi helvetti oikeasti, sä et todellakaan tiedä YHTÄÄN mistä puhut. Et Y H T Ä Ä N. :D :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:19"]
Musta on ihan hassua ettei jotkut siisti yhtään. Okei, olen "vasta" 25 v, mutta mulla on ainakin tosi epämukava olo jos olen päästänyt karvat kasvamaan miten sattuu. Mies tosin sanoo ettei sillä ole väliä, mutta itse tykkään sileistä häpyhuulista :)
[/quote]
Mieltymyksiä nyt on monenlaisia ja on ihan ok tykätä sileistä häpyhuulista, mutta vähän kyseenalaistan, että miksi sulla on epämukava olo karvaisena? Onko se oikeasti fyysisesti joku olo, vai kuvitteletko vaan, että "kuuluu" olla karvaton ja karvat on jotenkin likaisia? Itsekin tykkään kyllä sileästä posliinista, mutta ne oheisilmiöt ja sänkivaihe on fyysisesti vähemmän miellyttäviä ja siitä on ylipäätään kamalasti vaivaa. Karvaisena olo taas ei tunnu yhtään miltään.
Itse olen ollut posliini välillä ja olen muutenkin aika joustava tuon karvoituksen suhteen, mutta nykyinen mies ei voi sietää posliinia vaan kaikki kiitoradasta puskaan kelpaa. Olen sitten päätynyt puskaan, koska se on mulle helpointa ja mukavinta.
[/quote]
En tiedä, ei ole yhtään seksikäs olo jos olen päästänyt karvat kasvamaan. En osaa sitä tarkemmin selittää tai analysoida, olen kuitenkin ollut ihan kaikenlaisista karvamalleista tykkäävien miesten kanssa :D En kuvittele, että alakerran pitäisi olla karvaton, mutta kyllä mielummin pidän posliinin kuin luomumallin itselläni... :P Mutta muiden tuherot ei kyllä kiinnosta pätkääkään, ja jokainen saa näyttää miltä haluaa, mikä vaan parhaalta tuntuu <3
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Nurmi on helpompi ajaa tasaiselta pihalta kuin nyppiä ruoho ja kasvillisuus möykkyiseltä ja isoja kiviä sisältävältä soratieltä.
-Mies 29v-
[/quote]
Nauroin ääneen tälle :D Joo, tiedän, että sä et ole nähnyt naisen alapäätä ns. livenä, mutta voit etsiä jotain kuvamateriaalia vaikkapa netistä, jossa näkyy, millainen naisen alapää on. Se ei ole litteä lätty, vaan aika poimuisa paikka.
Kun näin otsikon, ajattelin, että nyt on joku huolestunut lantionpohjan lihaksista, joiden ollessa huonossa kunnossa voi pissa karata. Mutta tää olikin taas tätä ainaista.
Se siistiminen on oikeasti tosi vaikeaa. Minulla ainakin on tosi isot, löysät, ryppyiset ja karvaiset häppärit (mikä ihana mielikuva), joiden ajelu on ihan tuskaa. Karvoja riittää peräreikään asti. Sellaista laitetta, vahaa tai höylää ei olekaan, jolla alapään saisi ajeltua täysin siististi ilman haavoja. Kaiken lisäksi ne karvat kasvavat nopeasti, joten puoli vuorokautta ajelun jälkeen vastassa on pistelevä sänki. Ja se kutina!!!
Minun on hyvin vaikeaa löytää aikaa karvojeni ajeluun, koska vain harvoin pääsen yksin rauhassa suihkuun tai lukkojen taakse pesuhuoneeseen. Tai no, keskellä yötä voisin ehkä tuon tehdä, mutta kun nukkuma-aika on jo nyt vähissä. Välillä tosin sanon että nyt äiti on kylppärissä, ei saa häiritä. Tuo on teini-ikäisen poikamme mielestä ihan äärimmäisen noloa. Hän ei todellakaan halua tietää, että äiti ajelee karvojaan. Pienempi tyttäremme taas renkuttaa sitä kylppärin ovea koko ajan ja kyselee mitä teen. Rauhalliset suikussakäynnit meillä estää se, että joka toinen päivä saunomme yhdessä tyttären kanssa. Joka toinen päivä taas sinne suihkuun on suorastaan jono, joten ei sinne voi linnoittautua puoleksi tunniksi (ja jos menisin aiemmin, niin tytär kiljuisi oven takana).
No, onneksi miehelle kelpaa mainiosti tämä hieman siistittykin versio. Ehkä kerran kk ajelen tarkemmin ja silloin todellakin odotan erittäin täyttä palvelua mieheltä tuosta vaivannäöstä.
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Kannattasko vaan antaa kasvaa, ihan kummankin, niin ei ole ongelmia?
Luonto on suunnitellut molemmat alakerrat, sinne kuuluu karvat ja kaikki ja karvat suojaa naisen herkkiä osia...ylläri, niitä on naisellakin?!.
Jos sua karvat häiritsee, voi, voi sitten.
Jotkut eivät nyt oikein ymmärtäneet. Tietysti kaikessa ihossa on poimuja mutta on eri asia ovatko ne vähäiset poimut kokonaisuutta arvioiden tasaisella alustalla vai ihan erilaisessa muodossa. Onko kielikuvat vähän vaikeita joillekin?
Nauravat naiset ovat varmaan nähneet miehen alapään livenä kuten kaikki yli 13-vuotiaat naispuoliset mutta katsoneet inhoten ja nopeaa yhdyntää toivoen. Ymmärrys on jäänyt vähiin.
-Mies 29v-
Naisen ajelu ei kyllä ole mitenkään erityisen helppoa. Hyvähän sun on puhua, kun et ole tainnut naista nähdäkään. Ja tosiaan kaikki miehet ei halua, että ajellaan, etenkään posliiniksi asti.