Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset päästävät alapäänsä hirveään kuntoon

Vierailija
28.04.2014 |

ja jättävät sen hoitamatta täysin?! Ei ihmekkään, että miehenne välttelevät teitä. Seksi varmasti sujuu, kun ei tarvitse sinne sormilla ja varsinkaan kielellä koskea. Mutta turha sitä suuseksiä ja alapään muita stimulointi tyylejä odottaa...

En sano, että pitäisi olla posliini, eihän tässä teinejä olla. Tiedän kyllä, että naisilla kasvaa karvat siinä missä miehilläkin. Mutta sen siistiminen ei ole kiellettyä naiset...Enkä yleistä. Mutta erittäin epäviehättävää se on ja ollaan rehellisiä siinä, että 9/10 ajattelee näin. Ei sinne halua koskea jos bikinirajoja ei viitsi edes siistiä. Leikatkaa ne hiuksetki vielä polkaksi nii siinä meillä on kunnon luovuttanut nainen.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:33"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:14"]

Vakavasti masentunut nainen ei ehkä jaksa ajella.

-Mies 29v-

[/quote]

Entä sitten ne kaikki naiset, jotka eivät halua ajella?

[/quote]Se on muuten oma asia mutta jos ei voi miehen takia ajella niin jaksaako tehdä mitään muutakaan? Naisen ajelu on kymmenen kertaa helpompaa kuin miehen, vaikka miehen ulkonäöllä ei olekaan väliä.

-Mies 29v-

[/quote]

No nyt meni anatomia sulla sekaisin. Miehen alapään saa 10 x helpommin ajeltua kuin naisen.

Mene ja googleta ihan oikeesti, etsi kuva jossa on naisen alapää vrt. miehen ja laita mietintähattu päähän.

[/quote]Nurmi on helpompi ajaa tasaiselta pihalta kuin nyppiä ruoho ja kasvillisuus möykkyiseltä ja isoja kiviä sisältävältä soratieltä. 

Miehellä on todella monimutkaisia ja hankalasti venyteltäviä ja tuntoherkkiä liikkuvia osia, joista voi askarrella vaikka mitä kuten ilmapalloista eläimiä. Naisella littana lätty, jossa kaikki karva kasvaa vähiten tuntoherkissä osissa. 

-Mies 29v-

[/quote]  

Ja oletko koskaan oikeasti nähnyt naisen alapäätä ihan luonnossa ja jopa kolmiulotteisesti?

Vierailija
42/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtälailla en minäkään halua karvoja kurkkuuni, kun otan poskeen/nuolen palleja. Joten suosittelisin miehillekin sitä siistimistä! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän puskaa ja olen vielä hyvin karvainen nainen. Hiukseni olen leikannut itse saksilla viimeiset 7 vuotta. Säärikarvani ajan kesällä. Olen joskus ajanut kaikki pois ja herkkäihoisena, tietäähän sen mikä lopputulos. Mies ei saanut koskea kahteen viikkoon ja olin saikulla. Ei mieskään halua, että nainen kärsii hänen nautintonsa takia. Saan hyvää seksiä monta kertaa viikossa:)

Vierailija
44/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:42"]

Jotkut eivät nyt oikein ymmärtäneet. Tietysti kaikessa ihossa on poimuja mutta on eri asia ovatko ne vähäiset poimut kokonaisuutta arvioiden tasaisella alustalla vai ihan erilaisessa muodossa.  Onko kielikuvat vähän vaikeita joillekin? 

Nauravat naiset ovat varmaan nähneet miehen alapään livenä kuten kaikki yli 13-vuotiaat naispuoliset mutta katsoneet inhoten ja nopeaa yhdyntää toivoen. Ymmärrys on jäänyt vähiin. 

-Mies 29v-

[/quote]

No litteä lätty ei kielikuvana todellakaan vastaa kuvausta naisen alapäästä, ja kyllä se naisen alapää on poimuineen todella vaikea ajella.

Ja tuo inhoten katsominen on sun oman sairaan mielesi tuotosta.

Vierailija
45/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät nyt oikein ymmärtäneet. Tietysti kaikessa ihossa on poimuja mutta on eri asia ovatko ne vähäiset poimut kokonaisuutta arvioiden tasaisella alustalla vai ihan erilaisessa muodossa.  Onko kielikuvat vähän vaikeita joillekin? 

Nauravat naiset ovat varmaan nähneet miehen alapään livenä kuten kaikki yli 13-vuotiaat naispuoliset mutta katsoneet inhoten ja nopeaa yhdyntää toivoen. Ymmärrys on jäänyt vähiin. 

-Mies 29v-

[/quote]

Olen pahoillani, kun sulle on noin käynyt, mutta jos olet jotenkin outo, asialle en voi mitään.

Vierailija
46/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 16:50"]Mitä sinulle muitten pillukarvat kuuluu. Hoida oma pillus

[/quote]

Ei tietenkään kuulu. Ap puhuukin vain näistä "mulla on lapsia, ei mies muhun kyllästy kun ollaan kuitenkin naimisissa, leikkaampa hiukseni ja päästän tuheroni valloileen" :D

[/quote]

Minulla on niin tuuhea tuhero, että laitan sen ponnarille. Vastaantulijat tuijottavat aina pitkään, että mikä tuolla eukolla pullottaa housussa vai onko se joku transsu.

Vierailija
47/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:15"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:14"]

Vakavasti masentunut nainen ei ehkä jaksa ajella.

-Mies 29v-

[/quote]

Entä sitten ne kaikki naiset, jotka eivät halua ajella?

[/quote]Se on muuten oma asia mutta jos ei voi miehen takia ajella niin jaksaako tehdä mitään muutakaan? Naisen ajelu on kymmenen kertaa helpompaa kuin miehen, vaikka miehen ulkonäöllä ei olekaan väliä.

-Mies 29v-

[/quote]

Pitääkö infernaalinen kutinakin kestää miehen vuoksi? Ihottuma, joka niistä muutamasta kerrasta on tullut niin suureksi, että on pitänyt päivystykseen lähteä. Juu ja on puhtaat ja terävät välineet.

Kyselee herkkäihoinen

[/quote]

Silloin vahataan/sokeroidaan/nypitään, ihan mitä tahansa. Ihme luovuttamista.

Vierailija
48/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös miehen naamakarvat ovat luonnolliset. Siksi yhdenkään miehen ei pitäisi koskaan ajaa partaa.

Vierailija
49/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen.. mitä vikaa polkassa on?

Vierailija
50/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en siisti,kun ei ole tarvetta. Eriasia ne,jotka levittelee haarojaan kaikkialla ja kaikille. Ap on kumma,kun tuijottaa muiden tuheroita. Varmaan tirkistelee naisten vessoista ovien alta onko tuhero siistitty. Sitten ne yhden illan etsijät voivatkin kysyä baaripöydässä,onko puutarha siistitty,ettei tule yllätyksiä.

Vierailija
51/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:46"]

Myös miehen naamakarvat ovat luonnolliset. Siksi yhdenkään miehen ei pitäisi koskaan ajaa partaa.

[/quote]

Monella alkaa parran alainen iho kutista ja tulee ihottumaa ja finnejä jne. Ihan eri asia kuin häpykarvat.

Vierailija
52/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:48"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:46"]

[/quote]

Monella alkaa parran alainen iho kutista ja tulee ihottumaa ja finnejä jne. Ihan eri asia kuin häpykarvat.

[/quote]

http://img.webmd.com/dtmcms/live/webmd/consumer_assets/site_images/articles/health_tools/ringworm_slideshow/dermnet_photo_of_ringworm_on_beard.jpg

Vierailija
53/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:43"]

-Mies 29v-

[/quote]

No litteä lätty ei kielikuvana todellakaan vastaa kuvausta naisen alapäästä, ja kyllä se naisen alapää on poimuineen todella vaikea ajella.

[/quote]Naisen alapää myötäilee lantiota sulavasti kuten mallinukella. Toisaalta joillakin naisilla tursuavat pienet häpyhuulet voivat vaikeuttaa asioita siinä missä toisilla on selvästi helpompaa. Sitä en oikein ottanut äskettäin huomioon mutta miehillä on siis aina vaikeaa ja naisella on ainakin potentiaalisesti selvästi helpompaa, vaikka yksilölliset erot ovat suurempia kuin miehillä. 

http://www.vauva.fi/keskustelu/357048/ketju/ma_vihaan_kivespusseja_voiko_olla_mitaan_niin_ruma

-Mies 29v-

Vierailija
54/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen kunniallinen nainen pitää karvansa.

Vierailija
55/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi ajella karvojani koska alakerta ärtyy helposti. Bikinirajat siistin ja lyhennän karvoja tarvittaessa. Seksielämää ei juuri ole koska toisinaan olen kuullut näitä "vain posliini kelpaa" juttuja miehiltä. Vaikka olen ylpeästi tällainen kuin olen kaikkine karvoineni, Jotenkin se kynnys seksiin on suuri. Ehkä pelkään jotain kiusallista tilannetta...

No joo, mutta näillä mennään. Yhden illan juttuja en muutoinkaan harrastaisi joten täytyy odotella sellaista tyyppiä jolle karvatkin kelpaa tässä paketissa.

-25v ikää

Vierailija
56/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeesti säälittää toi -Mies 29- :( Ootko sä koskaan päässy näkee tai koskee naisen pillua? Rehellisesti. Tunnut niin hirveän tietämättömältä, että melkein äidilliset vaistot tässä herää vaikka olen sua nuorempi.

Vierailija
57/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 17:43"]

-Mies 29v-

[/quote]

[/quote]Naisen alapää myötäilee lantiota sulavasti kuten mallinukella. Toisaalta joillakin naisilla tursuavat pienet häpyhuulet voivat vaikeuttaa asioita siinä missä toisilla on selvästi helpompaa. Sitä en oikein ottanut äskettäin huomioon mutta miehillä on siis aina vaikeaa ja naisella on ainakin potentiaalisesti selvästi helpompaa, vaikka yksilölliset erot ovat suurempia kuin miehillä. 

http://www.vauva.fi/keskustelu/357048/ketju/ma_vihaan_kivespusseja_voiko_olla_mitaan_niin_ruma

-Mies 29v-

[/quote]

Kuulehan nyt, kumpi sinusta tietää enemmän siitä, millainen naisen alapää on, nainen ja mies, joka ei ole koskaan päässyt tutustumaan naisen alapäähän livenä? Älä siis pliis tule kertomaan minulle, naiselle ja naisen alapään omistajalle, millainen naisen alapää sinun kuvitelmiesi mukaan on. Ne eivät selvästikään pidä paikkaansa.

Jos jonkun naisen mielestä pallit on oksettavat, niin miten se tarkoittaa, että kaikkien mielestä on? Ethän säkään käsittääkseni pidä naisen alapäätä eroottisena, mutta suurin osa heteromiehistä kuitenkin pitää.

Seuraavaksi Mies 29v kertoo varmasti meille, miltä kuukautiset ja synnyttäminen tuntuvat. Odotan henkeäni pidättäen.

Vierailija
58/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te posliiniksi ajelevat naiset teette sen? Minä en näe omaa alapäätäni esim suihkussa ollessa, kun se on siellä jalkojen välissä ja hirvittää ajatuskin mennä terävällä terällä sokkona sörkkimään niin herkälle alueelle? Sen muutaman kerran kun mut on ajeltu posliiniksi, on mieheni hoitanut homman. Itse en uskalla. Ja kun mies tykkää enemmän musta luomuna, jää alapään ajelut kaikenkaikkiaan aika harvinaiseksi herkuksi. Ihan biksurajat toki saan itsekin ajeltua, mutta en uskalla alkaa kokonaan häppäreitä sokkona sohaamaan. Ja sen mies 29:n ei kannata sitten tähän mitään kantaa ottaa,  kun ei selvästi naisen anatomiasta tiedä edes alkeita.

Vierailija
59/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mallinuket on anatomisesti oikeanlaisia naisia samalla tavalla kuin Ken-nuket ovat anatomisesti oikeanlaisia miehiä. Mies29vee vois tulla sit juttelemaan ku nuppi lakkaa vinkumasta ja paukkumasta.

Vierailija
60/105 |
28.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2014 klo 16:47"]ja jättävät sen hoitamatta täysin?! Ei ihmekkään, että miehenne välttelevät teitä. Seksi varmasti sujuu, kun ei tarvitse sinne sormilla ja varsinkaan kielellä koskea. Mutta turha sitä suuseksiä ja alapään muita stimulointi tyylejä odottaa...

En sano, että pitäisi olla posliini, eihän tässä teinejä olla. Tiedän kyllä, että naisilla kasvaa karvat siinä missä miehilläkin. Mutta sen siistiminen ei ole kiellettyä naiset...Enkä yleistä. Mutta erittäin epäviehättävää se on ja ollaan rehellisiä siinä, että 9/10 ajattelee näin. Ei sinne halua koskea jos bikinirajoja ei viitsi edes siistiä. Leikatkaa ne hiuksetki vielä polkaksi nii siinä meillä on kunnon luovuttanut nainen.

[/quote]

Olen aviomies ja pienen lapsen isä ja voin sanoa että karvaton tai karvanen pillu, niin ei vois vähempää kiinnostaa. Kuka edes nuolee tai sormettaa, hyi helvetti.