Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmivauvat 2015

27.04.2014 |

Niinhän siinä vain kävi, että uuteen yritykseen suunnataan.. Tervetuloa mukaan!

Mulla kierrot heittelee mitä sattuu, yleisin näyttää olevan 40. Piiiiiiitkää piinailua siis. Jos jossain olis myynnissä lisähermoja, niin voisin tarvita!

Ipa kp1/40 yk5

Kommentit (306)

81/306 |
20.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viimekierrossa vihloi kanssa vasemmalta, n. Viikkoa ennen menkkojen alkua. Ajattelin tuolloin et oisko ollu myöhänen ovulaatio yms... Aikaisemmin en ole mitenkään kyllä tuntenut ovulaatiota saatika edes yrittänyt tikuttaa.

muutamana päivänä ollut nyt myös mennamaista juilimista ja tänään sit täytenä yllärinä tuo vuoti. Pientä juilia ollut tänäänkin vaikka vuoto ollut kyllä todella vähäistä siihen verrattuna. Aamulla toki hätäsenä tein testin ja negaa näytti. Kai tässä hulluksi tulee haaveidensa kanssa:D lisäyksenä ekaan ni taitaa olla yk 10 meillä meneillään...

82/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä?! Minä hommasin ne ovistikut ja huvikseni kokeilin niitä jo eilen ja  viiva siinä näkyi, tänään aamulla kokeilin uudestaan ja viiva jälleen( hieman vaaleampi siis kuin c viiva molemmissa) nyt on siis vasta kp 8?! Voiko se nyt sit kuinka monta päivää näkyä tuo viiva ja miten näin aikaisin?

auttakaa joku joka tietää näistä? :)

kp8/26-29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaron mennään aika samoilla päivillä näköjään, ovistestit odottaa kaapissa valmiina ja foolihappoa syön kans samoin :) 2015 Vauva3 toivottavasti joku täältä osaa vastata sulle, itse en valitettavasti tiedä kun mulla on noit digitaalisia et joko tulee hymynaama tai ei?..... Mä oon itseasiassa huvikseni testaillut jo parissa kierrossa ja hymynaama on tullut aikalailla ajallaan, jeejee :D voi kuulostaa hullulta, mut koska eka raskaus alkoi pitkän ja mutkaisen tien kautta ni siks oon halunnut vähän kuulostella kroppaani et missä nyt mennään :)

84/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen viivan pitää ovistestissä olla yhtä tumma tai tummempi, kuin kontrolliviivan. Ei niinku raskaustestissä jossa viiva kun viiva on +

Aloin juomaan greippimehua tuossa pari päivää sitten. Ja herrajumala mikä niagara :D Anteeksi ällötyspuheenaihe, mutta tää valuminen on jo koomista o_O liekö se nyt sit hyvä vai huono asia..

85/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! :) Taidan joutaa minäkin jo tänne palstalle toivoilemaan muiden sekaan. Olen 25 vuotias 1 lapsen äiti.. Nyt yritystä takana 2vuotta ja 5 kuukaus tyssäsi tänään aamulla.. :) Ensimmäinen lapseni on luomuna tehty tälle miehelle jonka kanssa koitamme toista saada. Olemme käyneet lapsettomuusklinikallakin, mutta tulleet siihen tulokseen että ainut meidän "ongelma" on miehen reissutyöt.. :( ..Kiertoni säännöllinen 28-29 päivää, ja tänään 37 päivää kesti tämä kierto tasa 5 VIIKKOA!  Ja toiveet nousikin kovasti kun ensimmäisen kerran kuukautiset myöhästyi mutta ei.. :/ Nyt siis kiertopäivä 1/29 ja yk tarkoittaa varmaan yrityskuukausia,kö? joten jos osasin laskea oikein niin 29 kuukautta sitä ollaan jo koitettu yrittää.. huoh, iso luku jo.. :/ mutta ensikuulle tulisi tasan 2.5vuotta yritystä, jo se riittäisi.. ;)

86/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään Minja85 silloin aikanaan odottelit kierron tasaantumista itsekseen? Olen tosiaan monesta paikasta lukenut tota puolen vuoden nyrkkisääntöä kierron tasaantumisessa ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Jostain luin taas, että 2-3kk menkkojen puuttuminen voisi olla jo hyvä syy mennä lääkäriin, koska limakalvojen pitää uusiutua vähintään 4 kertaa vuodessa terveydellisistä syistä. Yksityiselle ajattelin mennä, joten pelkään et maksan itteni kipeeksi lempeistä ja rauhoittelevista sanoista, jotka neuvoo odottelemaan :) Vitsiläinen, kun ois kova hinku jo päästä todella jännäilemään muiden mukana..

Poppypeonita kp40/ ?, yk2

87/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sitä tarkoitin että tuleeko noihin testeihin negatiivistä ollenkaan ? eli onko testi alkuun nega ja sit pikkuhiljaa tummuu/vahvistuu vai näkyykö siinä aina kaksi viivaa. Joo oon vähän vissiin ääliö ku en tajua, mutta jos jollain on mielenkiintoa jelpata niin ois kiva. Ohjeesta ymmärsin että eka ei näy mitään ja sit näkyy ja oviksen jälkeen taas ei näy.

88/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva3 , kyllä mulla on ollu kierron alusta aina nega(eli ei viivaa) ja sitten ruvennut vahvistumaan .. Viime kierrossa sain ekan viivan su,ma,ja tiistaina, mutta tiistainkaan viiva ei ollut vielä niin vahva että se olisi plussa ollut, koska sen pitää olla prikulleen yhtä vahva kuin sen toisenkin viivan.. Sitten en enää tikuttanut kun ei ollut tikkuja jäljellä ja oli vappu.. :)

89/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

GERBERUS kiiiiiitos vastauksesta! elikkä jatkan testailua ja voihan tuo tietenki jo tummua ku välillä tuo kiertoki niin lyhyt. 

90/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin sinuna testailuja ainakin siihen asti että se on yhtä vahva kuin se testi viivakin! :)

91/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo näin ajattelinki... ihmetys oli vaan kova kun nuo viivat näkyi, koska olin jotenkin olettanut että jossain kp11 paikkeilla aikaisintaan näkyy mitään mutta, asia ei sit niin olekkaan.

kyllä on kummallista että näin kahen(helposti tärppänneiden) lapsen äiti joutuu tekemään kaikenlaista yrittäessään kolmosta :/ ei sitä jotenki osannu kuvitellakkaan että ei sitä aina tulekaan lasta heti kun niin haluaa. Pojat siis molemmat tärpänny ihan heti ja nyt on kolmosta "tehty" se 8kk/vuosi(mistä sen nyt laskee)eikä kuulu ei näy.

siksi saatan vaikuttaa vähän pöljältä kun kyselen nästä asioista :D kaikki vaan on uutta mulle nää testit ja muut apuvälineet.

92/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

PoppyPeonita en nyt tarkkaan enää muista mut eka tais tulla ihan suht normisti vuodot, mut sit yhtäkkii hyppäs just et olikin tyyliin 50 päivää viimeisistä menkoista ni menin siinä vaiheessa. Ja yksityiselle kans. Se on kyl totta et nois lääkäreissä on eroja, toivottavasti löydät heti hyvän jos meet :) mulle sanoi lekuri et kun kerran raskautta toivotaan ni hän kirjoittaa heti reseptin et saadaan kierto kohdilleen, sit seuraava askel tais olla tosiaan ne verikokeet mitkä otettiin kierron tiettyinä päivinä ja huomattiin ettei ovulaatiota tapahdu ja niihin lääkkeet ja sillain... Ja tosiaan mitään sen kummempaa syytä ei löytynyt et kait se kierto olis joskus tasaantunut mut kumminkin tuntui kauheen pitkältä odottelulta. Mua stressas aika lailla epävarmuus onko nyt kaikki normisti vai ei, et sinäänsä ei kaduta yhtään vaikka sit yksityiselle rahaa menikin.

93/306 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva3, Meille syntyi ensimmäinen 2.5 vuoden yrittämisen jälkeen.. :) Tosin mitään konsteja siihen ei käytetty, päätettiin vain että tulee kuin on tullakseen. Nyt toinen tuntuu olevan yhtä tiukassa kuin ensimmäinenkin. Plussa tuulia puhaltelen sulle ja ovulaatio testeille! .. Meillä on Heinäkuu se ns. yritys kuukaus , lääkäreitten avulla. Tää kuukaus mennään vain normi yrityksellä ja kädet ristissä ollaan että ovulaatio sattuis viikonlopulle, että olis edes toivoa.. :) Heinäkuun mies lomalla, joten lapsettomuusklinikka hoitaa sitten sen kuukauden yrityksen. Tosin toivon ettei sinne asti tartteis ootella. :P

94/306 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka

Meillä yritystä takana noin 10kk ja ajattelin mennä itse kohta johonkin testeihin. Esikko tärppäsi ekasta kierrosta yhdellä yrityksellä. Ongelmana ollu miehen haluttomuus joten tota 10 kk ei oo kyl niiiiiiin yritetty. Ja kun ovulaatio kun nyt ei vaan koskaan satu viikonlopulle,kiitos säännöllisen kierron :) Hermostuin tähän seksin vonkaamiseen,mies haluaa kuitenkin toista lasta todella paljon. Mun on vaan vaikeeta yksin sitä tehdä. Passitin miehen lääkäriin ja eilen selvisi alhainen testosteronitaso. Nyt erikoislääkärille sitten menossa että saadaan tasot kohdilleen. Näin äkkiseltään googlettamalla vaikutusta on siittiöiden laatuun. Harmittaa vaan että näin kauan piti odottaa,noh ehkä se siitä alkaa sujua,siis seksi ;D.......sitä odotellessa.....

ANNIINA77 kp22/29 ja yk10

95/306 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille! Innokkaana haluaisin liittyä joukkoonne jännäämään. Mieheni kanssa aloitimme ensimmäisen yk:n. Kuten varmasti kaikki vauvasta haaveilevat, haluan kovasti uskoa, että vauva saisi alkunsa nopeasti, mutta aika tietysti näyttää, miten käy. Kiertoni ei ole tasainen, joten se tuo oman jännityksensä kehiin. Terolutien ansiosta kierto on nyt tasaantunut ja viimeiset kolme kiertoa ovat olleet 21, 25 ja 21. Saisi ehkä olla vähän pidempikin tuo kierto, mutta ennen teroluteja kierto oli 30-60 päivän välillä, mikä ei tietysti ollut mukavaa sekään. Noh, väkisinkin ajattelee, että jotain vikaa minussa täytyy olla näiden kiertojen perusteella, mutta toivotaan kuitenkin parasta ja yritetään pysyä positiivisena. :)

Itse olen toivonut vauvaa jo pidemmän aikaa, mutta mies vasta edellisen kierron aikana sanoi, että seuraavassa kierrossa voidaan jättää kondomit pois ja minä tietysti onnesta sykeröllä. :) Nyt on menossa kp 7 ja jos kierto on tuon 21 päivää (keskiarvona kierroissa on 22 elokuusta lähtien) niin ovulaatio osuisi ensi viikonlopulle. Mitään en ole aiemmin tikuttanut eli täysin arvioita nämä oviksen ajankohdat ovat.

Huh huh.. On tää vaan älytöntä, kun ei tiedä, toimiiko "välineet" niin kuin kuuluukin...

nännä kp 7/21-25, yk 1

96/306 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta listaa pukkaa... Omaanapaa näin samassa: ei mitään. Tänään ois kai pitänyt se tikuttelu aloittaa - unohdin - jos sit huomenna kokeilis uudelleen... se siitä kalenterin muistuttamisesta.. hohoi... 

Weebee kp11/30 yk10

22.5. JÄNNÄILIJÄT: 

Miiisu kp47/? yk9

Poppypeonita kp41/? yk2

Academia kp 27/32 yk5

Qtar kp 26/30 yk1

Vauvahaave1 kp26/27-29  yk10

Hilavitkutin kp 25/28 yk1

Pikkuj kp 25/27 yk2

Nonnuli kp 22/28-30 yk1

Anniina77 kp 22/29 yk10

Tunturi kp 20/25-27 yk11

Lapwing kp19/28-32 yk6?

Iltatähti kp 17/31-35 yk4

Marjamiini kp 16/28 yk10

Innu84 kp 15/30 yk11

Mimm1 kp 13/?? yk??

Tann kp 12/26-30 yk5

Tirppanen kp 12/28-35 yk6

Toivetta täynnä kp 12/30-32 yk9

Nera kp 11/31 yk3

Weebee kp 11/30 yk10

Petite Fleur kp 10/28 yk5

Neppisnei kp 9/24-28 yk2

Jck kp 9/28 yk5

2015 vauva3 kp 9/26-28 yk8

Nännä kp7/21-25 yk1

Nienor kp 7/27-40 yk2

Zaron kp 7/26 yk11

Minja85 kp 6/29 yk1

Gerberus kp2/29 yk29

Janli kp?/? yk4

PLUSSANNEET:

TIPPUNEET:

Ipa86

97/306 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

POPPYPEONITA kirjoitti "Jostain luin taas, että 2-3kk menkkojen puuttuminen voisi olla jo hyvä syy mennä lääkäriin, koska limakalvojen pitää uusiutua vähintään 4 kertaa vuodessa terveydellisistä syistä."

Joko minä en ihan ymmärrä mitä tässä tarkoitetaan, tai sitten tuossa ei ole perää. Onhan esim. allekirjoittanutkin ollut 4,5 VUOTTA ilman minkäänlaisia menkkoja/vuotoja/"limakalvon uusiutumisia" kun kierukka poisti kuukautiset kokonaan.

Sen takia ei siis tarvitse varmaan lääkäriin mennä, mut toki tuon heittelevän kierron takia se voisi olla ihan ok :)

Plussatuulia jokaiselle 

98/306 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kp 26/27 ja testissä joko haamujen haamu tai nega. Ei oikein tiedä, että tuliko tihrustettua sitä tikkua liian tarkkaa ja se viivankohta vaan jotenki hämäsi... Plääh.. Huomenna uudestaan apteekin testillä :)

99/306 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia ja tervetuloa uusille!

Ja heti omasta tilanteesta selkoa tekemään.. Eli ma aamuna soitin nlaan.. No th oli tosi kiireisen olonen ja käski vaan polille mennä oireineni, minne en kyllä mennyt kun juuri yövuorosta olin tullut.. Eli lähin sit ti aamuna reissuun josta viime yönä palasin.. Testin tekasin yöllä, ja edelleen positiivinen.. Ja nyt aamulla taas soitto nlaan, ja nyt oli jo mukava täti puhelimessa, joka laitto lähetteen verikokeeseen, missä heti kävinkin. Nyt vaan tulosta ootellaan. Vuoto oli jo eilen poissa, mut nyt aamusta taas alko. Ei edelleenkään mtn runsasta, mut jtn pientä länttiä suojukseen tulee välillä, ja pyyhkiessä jää paperiin toki myös. Kipuja ei edelleenkään ole. Ahistus vaan kasvaa, kun ei tiiä mitä tuolla sisuksissa tapahtuu.. :/ Ja kaikki maholliset oon tietty googlannu ja nyt epäilen eniten sitä kohdunulkoista.. Tosin, on sit niitäkin, joilla ollu paljon runsaamman "kuuloiset" vuodot ja kestäneet myös jopa viikkojakin ja silti kaikki ok, eli noitten juttujen perusteella alitajunnassa vielä pienenpieni toivonkipinä palaa, että josko minullakin ois vaan jtn viatonta vuotoa.. Mutta... Eipäilempä suuresti..

Tuosta verikokeesta ite vaan vielä mietin, että ku tosiaan 2vkoa 1pv sitten testi oli vielä negatiivinen (tuolloin oli ne ns oikeat menkatkin), ja nyt viimevkon ti ku tää "jälkivuoto" alko, ni näytti sitä positiivista ekan kerran.. Että mistäkä ne sit laskis tän ns. raskauden alkaneeksi ja mitä sen hcg pitäs näyttää, mikäli ois oikee raskaus kyseessä.. Ku epäilen, että jos lasketaan sieltä maaliskuun puolen menkoista, niin sen ajan hcg tasoon verrattuna tää on nyt matalalla ku tuli kuitenki ne menkat nyt tän kuun alussa.. Mutta blah!!!!! Jospa ne ma vihoinki sit ultrais, olipahan se hcg taso mitä tahansa...

Vaan plussatuulia teille muille! Toivon edelleen ettei kenenkään teistä tartteis tämmöstä epätietoisuutta kokea, vaan raskaus alkais normaaliuden puitteissa.. :)

Vierailija
100/306 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Back in the game!?! Kävin jo sillon siellä gynellä ja huonoja uutisia sain.. Mutta.. Jostain ihmeen syystä eilen halutti aivan järkyn paljon ja tänä aamuna sit tein huvikseni ovistestin. Positiivinen! Eihän mun pitäny ovuloida. Nyt sitte tänään illalla (Mahtoikohan olla liian myöhä?) koitettiin saada peitot heilumaan isännän kans. JOS tästä mitään tulis ni sittenkin olis la helmikuun puolivälissä. En ny pidä kovin korkealla toiveita, koska sen lekurikäynnin jälkeen on ollu melko luovuttanu olo.

Iltatähti miten menee? Mulla oli joskus tovi sitten tollanen tilanne, että tein 4 positiivista raskaustestiä ja sit meni kesken. Viikon tuli vuotoa ja sen viikon mittaan tein ne testit. Sit rv 6+2 tuli tulva. :( Toivon kovin, että sun tilanne olis eri!

Ipa kp27/40