Helmivauvat 2015
Niinhän siinä vain kävi, että uuteen yritykseen suunnataan.. Tervetuloa mukaan!
Mulla kierrot heittelee mitä sattuu, yleisin näyttää olevan 40. Piiiiiiitkää piinailua siis. Jos jossain olis myynnissä lisähermoja, niin voisin tarvita!
Ipa kp1/40 yk5
Kommentit (306)
Söin terolut kuurin ja aina sen jälkeen alkanut menkat 4 päivänä. Noh, ei nyt. Testikin näytti negaa, joten oon varma et huomenna ne kuitenki alkaa. Jos ei ala, niin ajattelin odottaa ainakin perjantaihin, ja sitten soittaa neuvolaan..
Miiisu kp 51/? Yk 9
PoppyPeonita heh ja onnea!! Ihanaa että homma ratkes noin ihanasti, ei muuta kuin tsemppiä jatkoon!
Ja onnittelut tietty myös PikkuJ sekä Qtar
Heh :) Miehelle ei mennyt eilen millään perille, että testi näytti oikeasti plussaa. "No se viiva oli niin haalea". Tein sitten aamulla cb:n testin jossa lukee selvällä suomella, että raskaana ollaan. Mies tuumasi "Nuo testithän on hyviä kun niissä lukeaa selvästi onko vai eikö..."
Tuntemukset tähän mennessä on armoton lantion seudun juiliminen ja rinnat on aivan tulikuumat ja arat. Nenäkin on ollut tukossa, mutta en tiedä lasketaanko sitä oikeaksi oireeksi. Toivotaan, että pikkukaveri pystyy lujasti mukana loppuun asti :) <3
Onnea muillekin plussanneille! :) <3
Huomenta kaikille ja ONNEA plussanneille!!!!! <3 :D :D :D
Ja heti omaa tilannepäivitystä. Eli verikoe oli pe, ja nyt äsken soitin nlaan. Hcg oli 554 eli jossain on todellakin jotain. Nyt vaan kysymys edelleen kuuluu missä, ja se toivottavasti selviää tänään tuossa neljän paikkeilla... :/ Ite edelleen pientä toivon kipinää elätän, sillä mikäli oisin niin outo tapaus anatomisesti, että mulla ois ollu ovulaatio just niitten minun myöhään alkaneiden menkkojeni ohella, niin sit toi hcg ois ihan ok lukemissa... Kun mullahan siis oli ne menkat 5pv myöhässä ja testi oli negaa sillon kuukautisten neljäntenä päivänä, ku pakko oli testi vuodosta huolimatta tehhä kun olin niitä kerennyt tilaamaan.. No sit siitä siis muutaman päivän päästä alko toi veritiputtelu ja plussaa tuli.. Eli peukut ylhäällä tuon vaihtoehdon puolesta..
Mutta luultavamminhan tää on saanu alkusa sillon edellisten kuukautisten jälkeen ja jtn materiaalia lie tullu sit niitten ns menkkojen aikaan poijjes (tampaksia käytin, ku luulin että menkat ovat, tosin niukemmat sellaiset...).. ja nyt ois joku rv 7-8 ja sittenhän tuo hcg ois aivan liian matala ollakseen normiraskaus.. Mutta jos on ku niin se lienee lohuttavaa, että tuo arvo ois sit viikkoihin nähen noin matala, eli setti säilys kutakuinkin ehjänä tuolla uumenissa uutta yritystä varten..
Mutta.. Yritän olla nyt ajattelematta mitään ja kuulla tuomioni siellä ultrassa.. Ilmoittelen sitten lisää.. Plussatuulia muille!!! =)
Onnittelut kaikille plussanneille!
Vaikka yk1 onkin vasta menossa niin silti sitä jotenkin toivoo, että täältä tultaisiin nopeesti perässä. Päivästä ja ajasta riippuen oon välillä tosi toiveikas, että raskautuisin heti ja välillä taas tosi epäileväinen ja pelkään, että menee kauan.
Nyt olen myös pohtinut näitä ovis- ja kiertoasioita. Terolutejahan oon syönyt valehtelematta varmaan puolen vuoden ajan, jotta kierto tasaantuisi. Viimeset kierrot on olleet ehkä vähän liiankin lyhyitä, edellisin oli 21 päivää. Päätin nyt sitten ainakin tästä kierrosta jättää terot pois ja ottaa niitä vaan jos näyttää siltä, että kierto venyy taas liiallisen pitkäksi.
Tuon lyhyen kierron takia olen epäillyt, ovuloinko ollenkaan tai ainakaan "oikeaan" aikaan. 21 päivän kierron mukaan ovulaation olisi pitänyt tapahtua viikonloppuna, mutta en onnistunut sitä ainakaan testiin saamaan. Lauantaina tosin en testannut, mutta muuten olen testannut to, pe ja su, aina samoihin aikoihin päivällä. Sellanen haalea viiva siinä on vaan näkynyt ja samaa olen miettinyt kuin Neppisnei eli miten nopeasti se nyt siitä voisi vahvistua. Joko ovis oli lauantaina, jolloin en testannut tai se on vasta tulossa tai sitä ei tule ollenkaan... Aiemmissa kierroissakin on saattanut olla niin, että luteaalivaihe on jäänyt liian lyhyeksi, jos ovis ei olekaan ollut silloin kun sen pitäisi...
RVA79, samoja gelee royale pillereitä minullekin kaupattiin luontaistuotekaupassa! :) Menin sinne ihan muilla asioilla, mutta lopulta lähdin sieltä noiden pillereiden, e-vitamiinien ja rautalisän kanssa. Kaksi ensimmäistä pitäisi toimia kiertohäiriöitä korjaten ja myös raskautumista helpottaen. Viimeinen nyt korjaa muuten vaan huonoa hemoglobiinitasoani. En tiedä sinusta, mutta itse suhtaudun kuitenkin vähän skeptisesti näihin "ihmepillereihin", mutta eipä siinä mitään menetä (paitsi rahaa). :)
Ipa86, toivottavasti olisivat gynellä olleet väärässä ja ovis olis tullutkin! Vielä mahtavampaa tietysti olis, jos siitä sitten vielä tärppäisi! :)
Onnea plussanneille!
Tänään kp24 eikä tietoa mistään eikä myöskään raskautunut olo, joten eiköhän tästä kohta aloitella taas uusi kierto?
Olen menossa muissa asioissa lääkärille ja otin aikaa varatessasi esille myös tämän pitkään yrittämisen ja kerroin, että muut 3 tärpänneet nopeasti. Saavat tutkia johtuuko se nyt jostain vaikka menkat tuleekin säännöllisesti 2 päivän heitoilla ja luteaalivaihekkin on normaali.
Noh, katsotaan, eipä tässä parane hötkyillä.
On kyllä vielä niin epätodellinen olo, että mä en sitä viivaa suostu vielä plussaksi uskomaan, vaan aion vielä laittaa uutta testiä kehiin loppuviikosta.
Alustavasti toki mietin et missä kohtaa sitä näille jo olemassa oleville lapsukaisille tän uutisen sit kertoisi ja miten?? Klexanea saisin pistää nyt heti kun testi plussaa ja kyllä ne lapset aika nopeesti huomaa et pistelen.
Poppylle hirmusti onnea, olipa ihana yllätys :)
Onnea täältäkin plussanneille!
Eilen kokeilin ekan kerran ovistestiä, ei tullut muuta kuin kontrolliviiva. Tänään aamulla pompsahti jo testiviiva, joka tosin oli haaleampi kuin kontrolliviiva. Tarkoittanee silti siis sitä, että ovis lähenee. Laskureiden mukaan oli muistaakseni pe-la-akselilla. Sitä kohti siis! :)
kp 13/28, yk 5
Noniin, ultrassa käyty.. Kovasti nla täti ainakin oli sitä mieltä, että kohdunulkoinen tämä EI ole.. Ei siis saanut mitään poikkeavaa näkyviin kohdunulkopuolelta, ja jos olisi minun maalis/huhtikuun vaihteen kuukautisista laskettu viikot, niin sanoi että pitäisi ilmeisesti oireilla jo enemmän näillä viikoilla.
Noh, kohdussa oli vielä paksu limakalvo, mutta jostain reunasta sit näytti tummaa aluetta, ja sanoi, että siihen mahdollisesti jotain olisi tulossa.. Mutta varmaa ei ole, ja se kohdun limakalvonpaksuus myös mietitytti, että olisiko siis keskenmeno vielä edessäpäin, vaiko onko syynä vaan se, että raskaus niin alussa..
Ja juupasen juu.. Tämä tyttö sit vissiin kaiken tämän perusteella kuuluu niihin, joilla ovulaatio ei kysy todellakaan aikaa.. Nytkin siis ovulaatio olisi tapahtunut kuukautisteni loppupuolella!!! :O Vaan aamusella menen taas hcg arvoni labraan mittauttamaan.. Siitä selvinnee aikasta paljon, ja sen perusteella sit jatkoja mietitään.. Peukut yhä siis ylhäällä..
Iltatähti onneks ei ollu kohdun ulkoinen! Mä niin jännään täällä sun puolesta ja toivon parasta! :)
Omia kuulumisia.. Aamusta oli jotenki ihan sellanen tunne, että nyt on tärpänny. Ei siis mitään oireita, tunne vain. Päivemmällä heiluteltiin peittoa isännän kans ja sen jälkeen tuli tovin myöhemmin hailakan punaista verta. ÄH! Ei varmaan kovin hyvä merkki. Nyt olis siis dpo 3 (kp30). Enteileekö tuo menkkoja vai mitähän ihmettä tää nyt on.. Taitaa olla melkosen sekasi tän emännän kroppa.
Ipa kp30/40
Onnea valtavasti kaikille plussanneille!! Ja iltatähdelle tsemppiä ja peukkuja!
Omalla kohdalla odotellaan vielä ovista (kp15/30), oireita tuntuisi jo olevan, mutta tikuilla näyttää negaa...eli uskoako itseään vai tikkuja?!
Tämä viikko on kiireinen mulla ja miehellä iltoja myöten, joten toivonkin et ovis tulisi vasta viikonloppuna ettei menisi ihan ohi. Ärsyttävää stressata siitä (kin), että ehtiikö petipuuhiin oikeaan aikaan!!
Jos olisinkin nuorempi, en ehkä vielä yk3 stressais, mut kun ikää on jo 34 v. ja ekaa yritetään... No, kesälomalla hellittää työstressi, joten tärppikin lienee helpompi.
Kiitos onnitteluista , vähän alkaa omaankin mieleen iskostua tämä asia. Omassa tuttavapiirissä raskaaksi tulo on kestänyt yleensä niin kauan, että olin erittäin hämmästynyt, että plussa tuli ihan "puun takaa". Vielä kun muiden oirelistoja lukee, niin en jotenkin ottanut omia mini-oireita yhtään todesta. Ajattelin, että onhan mulla nyt aina muutenkin sillon tällön hieman hutera olo ja väsyttää jne. Toisaalta, nyt meni ainakin kaksi viikkoa turhaan jännittämättä ohi..tuntuupahan matka ekaan ultraan lyhyemmältä :)
Niin ja Onnea myös sulle Qtar! Eikös se niin ole, että plussa on plussa, eikä muuksi muutu jos kaikki on hyvin, vaikka se haalea olisikin :) Omat kaksi eri merkkistä testiäni kirkui punaisena ja CB digi antoi heti "pregnant" viestin. Piinaavinta oli katsella sitä pyörivää tiimalasia ja odottaa viikko-arvioita :D
Toivon piiiitkää plussalistaa tälle kuulle ja tsemppiä erityisesti Iltatähdelle, toivotaan, että kaikki menisi hyvin :)
Nera, ollaan saman ikäisiä, meillä tosin toka yrityksessä. Mulla on usein ollut selkeät ovistuntemukset ja luulin tietäväni aika tarkkaan, että se on tässä vaiheessa eli aika alkukierrosta, mutta tikut näköjään osoittavat toisin ja ovis osuukin sinne, minne laskuritkin näyttävät. Saas nähdä, onko tästä täsmäiskusta nyt sitten apua ;)
kp 13/28, yk 5
Eipä alkanut ne menkat sitten tänäänkään. Nyt jo 5 päivää viimeisestä terolut tabletista, eilen ois pitäny alkaa.. Sunnuntaina testiki näytti negaa, lauantaina ajattelin testailla jos ei ala. :)
Huomenta!
Onpas täällä käynyt kuhina ja plussiakin saatu, onnea!!
En oo moneen päivää nkäyny kirjoittelemassa kun on jotenkin niin kiirettä pitänyt. Toissailtana alkoi alavatsakivut ja hiukan sellaista repäisykipua olin tuntevinaan ja eilen koski kansa lähes koko päivän, joten luulen olleen niitten oviskipuja(toivottavasti). Eilen tulikin sitten miehen kans touhuttua kun päästiin molemmat aikasemmin töistä pois :)
Ovistestissä viiva oli kyllä selkeä, mutta ei kyllä vahvempi kuin kontrolliviiva. Mulla on kyllä aina kesken kierron nää vatsakivut pari päivää ja siksi luulen, että se on ovulaatio. Työajan takia en kerkiä tikuttelemaan silloin kun pitäisi, joten tuuripelillä mennään!
Terolutejahan mulla olis tuolla taas alotettvana, mutta mietin, että pitäiskö kuitenkin odotella ja katsoa alkaako ne menkat ajallaan?! kp 15-24 välillä pitäis alotella ne. Mahtaakohan niistä olla haittaa, jos ne aloittaa tässä joku päivä ja sit jos vaikka olenkin tullut raskaaksi??
Mimmi kp18/?
Heipparallaa :) tänään aloitin sitten ovistestit. Noh, en kyllä odottanutkaan vielä hymynaamaa eikä sitä vielä tullut, mutta toivottavasti loppuviikosta tulee!
Minja85 kp 11/29 yk1
27.5. JÄNNÄILIJÄT:
Miiisu kp52/? yk9
Academia kp 32/32 yk5
Vauvahaave1 kp31/27-29 yk10
Hilavitkutin kp 30/28 yk1
Nonnuli kp 27/28-30 yk1
Ipa86 kp29/40
Anniina77 kp 27/29 yk10
Tunturi kp 25/25-27 yk11
Lapwing kp24/28-32 yk6?
Rva79 kp24/30 yk7
Iltatähti kp 22/31-35 yk4
Marjamiini kp 21/28 yk10
Innu84 kp 20/30 yk11
Mimm1 kp 18/?? yk??
Tann kp 17/26-30 yk5
Tirppanen kp 17/28-35 yk6
Toivetta täynnä kp 17/30-32 yk9
Nera kp 16/31 yk3
Weebee kp 16/30 yk10
Petite Fleur kp 15/28 yk5
Neppisnei kp 14/24-28 yk2
Jck kp 14/28 yk5
2015 vauva3 kp 14/26-28 yk8
Nännä kp12/21-25 yk1
Nienor kp 12/27-40 yk2
Zaron kp 12/26 yk11
Minja85 kp 11/29 yk1
Vauvahaave1 kp8/24-29 yk11
Gerberus kp7/29 yk29
Janli kp?/? yk4
PLUSSANNEET:
Pikkuj
Poppypeony
Qtar
TIPPUNEET:
Iltatähti: jo on jänskäää!!! Peukut tääl pystys, et on tuplannut arvot nätisti :)))
Rouva: mulla kans geleet... mutta greippimehun sijaan tainnut mennä enemmän greippilonkeroa... :P Kokeillaan silti... luulen kyl, et tää on enemmänkin sellainen .. sattumankauppa juttu :) Mut neva noy :D Tsempit :)
Ipa: Oisko ollut vaan limakalvo herkistymisen aiheuttama vuotojämä..? Tuskin dpo3 kuitenkaan viel tätioireit ois :O Kiinnittymiselle ois aika aikasta, mut koskaan tiedä vissiin... toivotaan, et siel nyt ois ite asiaa menossa :)
Nera: sama juttu täällä.. Kroppa väittäs et ovis lähenis, mutta niin palloa näyttää digitesti, että ei jää arvailujen varaa.. että mene ja tiedä, mutta ehkä se sielt on tulossa.. ?? Ovisplussa tuulia sinne... me ollaan aika samas "jamas".. minä kohta 33 ja ekaa pusketaan.. tosin me yritetty teitä paljon kauemmin jo.. mutta toivotaan, toivotaan :) Ootko miettinyt FSH tikkuja?
Miiisulle tsemppiä pitkään piinaan :)
Minjalle ovisplussa säteitä ;)
ON: tikutellut nyt tolla digillä..4 päivää, ja ympyrää vaan tuputtaa.. eilen alkoi vasta tosin alavatsalla ovistuntemukset, ja tänään jatkuu - sitä ihmeellistä kylmyyden tunnetta taas!!! Vaan ei oo ovista.. huoh. Alkaa olee tosi kiire sillä, jos testi näyttää sen 24-48h aiemmin ja nyt on jo kp16... Jää luteelit pian ihan liian lyhyiksi, jos ovis nyt sattus tulee vaikka kp 18.. Mulla alkaa olee tosi epätoivoinen olo.. ja täs kierros oon jotenkin luovuttanut jo.. on ollut hirveesti kaikkee häppeninkiä ja rehellisesti sanottuna on tullut viiniteltyä aikalailla.. tosin en jaksa uskoa, että se meit edesauttas vaikken joisi tippaakaan.. niit kiertoi on piisannut.. :( Kunhan tää kierto on ohi, soitan taas PeSuun ja alan vaatii lisää tutkimuksia. Huomen oon menossa verikokeisiin joita ne määräs sieltä helmikuun lopulla :P Ompahan sit tuoreet tulokset..prkl.. tänne siis tätä..
Hirmu tsempit kaikille!!! Ja plussaisia kesätuulia joka suuntaan!!!
Weebee kp16/30 yk10
onnea plussanneet!
täällä epatoivoisesti ovista tikuteltu. Ja Kp11 sain melkeen saman vahvuiset viivat ja luulin sen olevan ovis tulollaan, no mitään tuntemuksiahan mulla ei ollut kuin vasta eilen ja tikun viivat ollu olemattomat ton lauantain vahvan jälkeen. No nyt kun sitten eilen oli niitä oviskipuja niin tikutin sitten tänään kp14 toooosi vahvan plussan :) mitähän tuo seilaa mulla tuo hormooni vai onko teillä tämmöistä ollu?
mutta tää ainaki sen varmisti että tuntemukseni on ollu aiemminkin kohdillaan. Tikkujen hyödyllisyydestä en sitten tiedä :D
kp14/26-29
Ja yk 11 nyt siis jo meneillään:/