Helmivauvat 2015
Niinhän siinä vain kävi, että uuteen yritykseen suunnataan.. Tervetuloa mukaan!
Mulla kierrot heittelee mitä sattuu, yleisin näyttää olevan 40. Piiiiiiitkää piinailua siis. Jos jossain olis myynnissä lisähermoja, niin voisin tarvita!
Ipa kp1/40 yk5
Kommentit (306)
Huomenta.. Tekasin taas testin ku oottelen millon plussa alkaa haalistumaan.. Luin tosin, että km jälkeen jollain jopa 3kk ollu testi positiivinen.. Minä oon kullä nyt ihan ihmeissäni tän kroppani kanssa.. Tuli vielä mieleen, että teinhän minä tasan vko sittenki testin, ku menkat oli loouillaan, ja negaa näytti.. Ja nyt siis tän vkon ti asti plussaa, mut sen uudelleen alkaneen verenvuodon ohella.. Kipuja ei edelleenkää.. Onneksi töissä ny nlalääkäri sijaistamassa, ni jos pääsis kaksin jutustelee.. :/
Mitä hittoa,nyt ei ymmärrä. Ovista odotellessa,olen tikutellut apteekin omalla ja cb digillä. Eilen oli apteekin testillä samanvahvuiset viivat,mut ei hymynaamaa cb antanu. Tänään apteekin omalla jo viiva haalistunu ja cb ei hymynaamaa! Muutamaa kiertoa aikaisemmin olen myös testannut cb digil ja halpis liuskoilla. Liuskatesteillä näyttäny tummaa viivaa mutta silloinkaan en saanu cb digillä hymynaamaa??
Mistä vois johtua,eikö hormoonit nouse tarpeeksi vai mitä ihmettä. Olisko jollain samanlaisia kokemuksia,noista testeistä? Kohta täytyy lähtä tarkistaa tilannetta kun yk10 käynnis ja esikko tuli ekast kierrost yhdellä peiton heilutuskerralla. Huh,siinäpä sitä omanapailua kerrakseen :)
ANNIINA77
Anniina77 mulla on ihan sama kokemus tuosta CB:n digi ovistestistä. Tikutin ihan joka päivä ja melkein minuutilleen samaan aikaan joka kerta eikä hymynaamaa tullut, sen sijaan halpistestiä tein samaan aikaan aina tuossa rinnalla ja sieltä tuli viime kierrossa ovisplussa.. Ihmettelin tuota ihan samaa silloin..
Mulla nyt kp8, ovista odotellaan. :) Tässä kierrossa päätin taas olla tikuttelematta.. (Aivan alkujaan kun tämä vauvahaaveilu alkoi, minä kieltäydyin olemasta ikinä "aamulämmön mittailija ja ovistikuttelija", mutta niin vaan se omakin mieli muuttuu näköjään).. :)
Mulla ilmeisesti kierto hakee paikkaansa. Mutta menkat alkoi. Nyt kp 3/24-28. Järkyttävät vatsakivut ja krampit! Mulla synnytysten jälkeen kuukautiset pahentuneet ihan järkyttäviksi. Buranaa ja para-tabsia nappaillut mutta ne ei vaan oloa helpota! :(
Ja kun tämä kestääkin yleensä niin kauan kuin menkatkin eli 5-6 päivää!
Eli tänne nyt vaan menkkatuskaa ja odottelua.
Heippa! Päätin tulla myös tänne jännittämään... meillä on ennestään 3vuotias tytöntyllerö Ja toinen haaveissa mutta ei kuitenkaan yrittämällä yritetä. Tulee jos on tullakseen. Nyt kuitenkin kp 19/28 ja yk.1 kattellaan tärppääkö.:)
Hola hola... tervehdys uusille ja vanhoille.. ei ole kiva nähdä vanha tuttu!!! :( Huoh.
Minä paketissa: kohta 33v, mies kohta 31v, ya 3/13, kmm/TM cytoteceilla hoidettu 8/13 rv 8. Yk 10 starttasi tuosta. Taustalla pidempi aikainen lapsettomuus, aiempia tutkimuksia = ei vikaa. PeSussa käyty helmikuussa, lupa palata sinne tutkimusten (ja hoitojen..) aloitusta varten 06/14. Pitkänmatkan tyyppejä siis ollaan.
IPA: hitsin vitsit!!!! Mutta hyvä, että selvisi kuitenkin jotain, se on aina askel eteen vaikka tää kierto menikin persiilleen.. Mä voin ottaa tuon listan, kun ei sitä vissiin kukaan muukaan ole ottanut..??
Weebee kp5/30 yk 10
16.5. JÄNNÄILIJÄT:
Academia kp 21/32 yk5
Qtar kp20/30 yk1
Hilavitkutin kp19/28 yk1
Pikkuj kp 19/27 yk2
Nonnuli kp16/28-30 yk1
Anniina77 kp16/29 yk10
Tunturi kp 14/25-27 yk11
Lapwing kp13/28-32 yk6?
Iltatähti kp12/31-35 yk4
Marjamiini kp 10/28 yk10
Innu84 kp9/30 yk11
Mimm1 kp7/?? yk??
Tann kp6/26-30 yk5
Tirppanen kp6/28-35 yk6
Toivetta täynnä kp6/30-32 yk9
Nera kp5/31 yk3
Weebee kp5/30 yk10
Petite Fleur kp4/28 yk5
Neppisnei kp3/24-28 yk2
Jck kp3/28 yk5
2015 vauva3 kp 3/26-28 yk8
PLUSSANNEET:
TIPPUNEET:
Ipa86
Iltatähti!! Miten sulla siellä etenee? En tiennyt mihin sut laitan, niin jätin kp listalle roikkumaan... Digitesti vois olla poikaa ja ehkä hCg määritys.. Voisko olla, että OVIS ois ollut tosi myöhään? Tai sitten on tuulimuna/km.. Mulla oli viimekesänä ennen kkm/Tm sillain, että kun menkkojen piti alkaa - oli testi nega ja siitä viikon päästä plussa, ja tiputteluvuotoa.. Toivottavasti sulla selvii tilanne pian!!!
Moikat sairasvuoteelta!
Mä jo niin onnessani hihkuin kun menkat loppu, et jes päästään hommiin taas niin eikä mitä, Oksutauti tuli kylään. Vieraili ensin mun pojalla keskiviikkoiltana ja torstaina muuttui ripuliksi ja tadaaa..viime yönä mä heräsin pahoinvoimaan. Nyt päikkäreitten jälkeen oli nostanut lämpöäkin vielä 37,2 stetta. Se on jo kuumetta meikäläisen mittapuulla :) Ihan siis sekava olo ja tosiaan nyt ei oel vauvantekopuuhat päälläimmäisenä mielessä. Kuhan tästä parantuu niin sit ;)
Mutta semmosta omanapailua täällä!
Mimmi1 kp7/?
Tipuin tammikuisista, nyt tänne... Olis se kiva saada oma pikku-helmi tai -kelmi =)
Olen lopettanut pillereiden syönnin vasta maaliskuun puolivälillä ja nyt tuntuu, että nämä ovat ekat luomumenkat... Seuraavasta kierrosta voi vasta tosissaan alkaa oottelemaan jotain tapahtuvaksi.
Ikää´on reilusti +35 ja pillereiden syöntiä takana jo piiiiitkään. Ensimmäistä ollaan yrittämässä.
Yrittämistä voi siis taustat huomioiden olettaa jatkuvan pitkään...
kp2/27-29 yk2
wWeebee.. Testi edelleen plussaa näyttää.. Verta tulee, mut niukemmin ku menkkojen aikaan ja välil näyttäs jo loppuvankin.. Kysyin tänään siltä meijän lekurilta asiasta.. Se kehoitti oottelemaan ja kattelemaan nyt vkon ajan, ja sit testaamaan.. Ja sit jos yhä plussaa, ni uä varmistus, onko tm, vai joku muu.. Sano toki, että onhan seki mahdollista, että kaksoset ois ollu, ja toinen vuotas pois.. Tuo tietty ois maailman ihanin vaihtoehto noista.. Muuutta, en kyllä uskalla alkaa ilakoimaan.. Oliko sulla WEEBEE kipuja tms. oireita, kun tm oli..? Mulla välillä rintoja meinaa juilia ja painontunnetta mahassa.. Mutta kipuja ei edelleenkään.. Mut siis kaiken tän tiimoilta en kyllä ikinä luota ns varmoihin päiviin.. Näköjään se ovulaatio voi olla millon vaan.. Hmph! Tää on minun osalta nyt yhtä omanapailua, mut rasittaa tämmönenn tietämättömyys, mitä on menneillään.. :/ toivon toki kaikkien teidän ja omastaki puolesta oikeita plussia ja normaalia raskautta kaikinpuolin...
Iltatähti, voihan se olla tuplatkin, joista toinen menee.. tai sitten toisilla vaan vuotaa raskauden ajan, jopa loppuun saakka.. on valemenkkoja ja jos on sellaises kohtaa, mist vuotaa helpommin.. kun ei aina tiedä :/ Mulla oli todellisen normit raskausoireet..oksetti, väsytti, itketti..you say it, i name it. Kipuja oli vasemmalla: lääkäri ultrasi ja sanoi, että se on vain keltarauhanen. Muuta kipua ei ollut.. Mulla oli ensin n.3 päivää negatestin jälkeen pari päivää ihan ruskeaa tuhrua.. sanoin miehellkin et nyt ne alkoi mut ei sit alkaneetkaan - tein uuden testin siitä viikon päästä, koska rinnat oli NIIIIIIIIN kipeet, etten pystynyt enää makaa vatsallani.. Ultrattiin sen tuhruttelun takia ja lääkäri sanoi, että ultrassa näkyy kaikua vesipussista ja joku pikkupapunen siel olis, arveli siinä kohtaa viikkoja olevan n.5-6, koska ei löytynyt kuitenkaan sydämensykettä ja koska olin testannut sen negan, niin oli syytä olettaa, että ovis oli ollut vasta myöhemmin - itselläni oli myös sellainen tuntuma, että ovis oli viikkoa myöhemmin. Sopi siis kuvioon. Mulle tehtiin hCg ja eka arvo oli 1000, lääkäri sanoi, että sopii viikkoihin. Parin päivän jälkeen arvo oli noussut 2000 - lääkäri totesi normaali raskaudeksi. Pikkuisen tuhrutteli koko ajan, pyyhkiessä vain, mutta silti. Välillä oli päiviä, ja vessakertoja kun ei ollut mitään. Varhaisultrassa löytyi kuitenkin vain tyhjyyttä.. pussukka oli, muttei enää alkiota löytynyt.. siksi lääkäri epäilu TM, toinen taas sanoi, että kmm, koska aiemmin siellä oli jo jotain.. mutta siis niistä kivuista ja muusta ne sanoi Kättärillä, että ovat hyvin hyvin hyvin normaaleja, ja vuotokin on, jollei tule siis kramppi kipuja ja toispuoleista varsinkaan. Ultraan kannattaisi pyytää asap, ettei ole kohdunulkoinen, mikä nostattaa kuulemma hcg arvoja hitaammin ja vuodattaa helpommin - ehkä siksi testi oli sulla plussalla vasta myöhemmin? Hirmu vaikea sanoa.. :/ Toivon, että siellä olis pikkukaveri ihan oikee ja elävä, mutta vaan kiusais hassulla paikalla olemisella ja siksi vähän vuodattelis.. Ai niin, se lääkäri sanoi myös, että joskus keltarauhanen ei tuota tarpeeksi hormonia, joka aiheuttaa myös vuotoa.. ja voi aiheuttaa keskenmenon.. Aika on valitettavasti ainoa, joka tän asian selventää.. Pitkiä piuhoja sinne siis!! Ja lepoa :)
Mua on tänään niiin **************** tää oma tilanne, että tekis mieli lyödä lapaset kanveesiin ja mennä poistattamaan koko kohtu vempele. :P
Weebee
17.5. JÄNNÄILIJÄT:
Academia kp 22/32 yk5
Qtar kp 21/30 yk1
Hilavitkutin kp 20/28 yk1
Pikkuj kp 20/27 yk2
Nonnuli kp 17/28-30 yk1
Anniina77 kp 17/29 yk10
Tunturi kp 15/25-27 yk11
Lapwing kp14/28-32 yk6?
Iltatähti kp 13/31-35 yk4
Marjamiini kp 11/28 yk10
Innu84 kp 10/30 yk11
Mimm1 kp 8/?? yk??
Tann kp 7/26-30 yk5
Tirppanen kp 7/28-35 yk6
Toivetta täynnä kp 7/30-32 yk9
Nera kp 6/31 yk3
Weebee kp 6/30 yk10
Petite Fleur kp 5/28 yk5
Neppisnei kp 4/24-28 yk2
Jck kp 4/28 yk5
2015 vauva3 kp 4/26-28 yk8
PLUSSANNEET:
TIPPUNEET:
Ipa86
Hellurei! Liityn mukaan jännäilijöihin :) ihanan epätodellinen olo... Reilun kuukauden jo pyörinyt täällä lueskelemassa tekstejä, nyt tarkoitus aloittaa yritys. Jee!! :D Pikku kakkosta siis toivotaan, ja mä yritän ottaa nyt ihan iisisti ja järkevästi tän homman ja ja... Niin vissiin. Heh, tsemppiä meille kaikille :)
kp 1/29 yk1
Tipahdin tuolta tammikuisista jo jokin aina sitten. Kierto venyi jostain syystä kp40:n kun se yleensä on 27-30. Useamman negatiivisen testin ja hermojen kiristelyn jälkeen menkat alkoivat sitten eilen. Toisaalta helpotti, koska tiesin etten raskaana ollut, vaikka välillä kiusasi itseään toivomalla mahdottomia.
Meillä siis esikoinen olisi haaveissa, ollaan miehen kanssa molemmat vähän alle kolmikymppisiä. Nyt sitten uuteen kiertoon :)
Nienor kp2/27-40(?) yk2
Kun ei jaksais odottaa... tää on niin väärin kun kirjauduin tämmöselle keskustelupalstalle kasvattamaan vauvakuumeta kun vielä ajattelin että nyt otan ihan iisisti :D mut olihan se pakko käydä urkkimassa niitä plussaneita jo tuolla tammikuisten puolella :) Mullaon ollu tunne että plussa tulis mut tänään oon ihan varma että ei siellä mitään oo... Tosin eilen illalla närästi ja mua ei ikinään närästä edellisen kerran silloin kun odotin tuota tyttöä Ja vieläpä usein... Jäässä olen koko ajan tänäänkin talkoolaisena errässä tapahtumassa ja muut nauroi kun ulkona 24 lämmintä ja mä käyn välillä autossa lämmittelemässä! Pahaa oloa välillä aamulla välillä illalla.. Mutta vain yökKäilyä. Välillä mahaa vihloo.. Voi olla että kaikki nää on ihan omasta ittestä kiinni...
Onks teillä mitään "Oireita"? :)
Hiluvitkutin: Siis ihan sama juttu mulla! Tää keskustelupalsta on ihana, mut samalla kamala kun vauvakuume vaan kasvaa :D (ja täällä vasta alussa yritys mutta kun tästä on miehen kanssa puhuttu ja nyt viimein näin....) Teillä ilmeisesti kans jo yks lapsi? Minkäs ikäinen hän on ja menikö silloin monta kuukautta yrittäessä? :) :)
Heippa!
Täällä kanssa yksi uusi mukaan. Ollaan yritetty vuoden vaihteesta lähtien, mutta ei kovin tosissaan. Nyt rupes tuntumaan, että voishan se toinen lapsi jo lähteä alulleen :) eli tilasin ovistikkuja netistä. Eka lapsi on 4 vuotta ja minä itse 34 vuotta.
Olen seuraillut näitä yritysketjuja jo pidemmän tovin ja harmitellut ketjusta toiseen tippuvien puolesta. Nytpä päätin lähteä itsekin mukaan kirjoitteluun. Tsemppiä kaikille yrityksiin! :)
Kp1/28 ja yk 5(?)