Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmivauvat 2015

27.04.2014 |

Niinhän siinä vain kävi, että uuteen yritykseen suunnataan.. Tervetuloa mukaan!

Mulla kierrot heittelee mitä sattuu, yleisin näyttää olevan 40. Piiiiiiitkää piinailua siis. Jos jossain olis myynnissä lisähermoja, niin voisin tarvita!

Ipa kp1/40 yk5

Kommentit (306)

21/306 |
10.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Liityn uutena joukkoon. Vihdoin mieheni antoi vaaville luvan tulla jos on tullakseen :)! Meillä siis yk1 ja kp 10/28-30. Pillerit olen lopettanu 8kk sitten niiden haittavaikutusten takia. 

22/306 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryn tammikuisista tänne. Kova pala oli tädin tulo kylään, itkutkin piti aamulla tihrustaa.

tann kp 1/26-30 yk 5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/306 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun joukkoon. Ryhmällä on muuten ihana nimi!! <3

Tänään siis ikäväkseni sain "punaisen paholaisen" kylään.. vaikka edellisessä kierrossa tunnekkaan ei ollut raskauden puolella, niin silti tuli paha mieli kun tänään äitienpäivänä menkat alko.. no ei se auta ku jatkaa yritystä.

Tsempit meille kaikille uuteen kiertoon!! Helmivauvaa yrittämään..

Toivetta täynnä kp 1/30-32 yk 9

24/306 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vielä että alunperin liityin lokakuisiin ja sieltä tipahdellut kierto kierrolta...

25/306 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana ollaan..taas :( 

25- vuotias pariskunta esikoista puuhailemassa. Puoli vuotta kohta yritystä takana eikä merkkiäkään raskaudesta. Samoin kuten teillä muillakin, kyllä tuo menkkojen alkaminen vaan koville ottaa. Kerta kerralta tuntuu pahemmalta! Onneks on kesä kohta ja kesäloma, ja syksyllä häät <3 :) Jotain muutakin pohdittavaa välillä.. Olen kyllä päättänyt että heti tutkimuksiin kun vuosi tulee täyteen, yksityiselle tietty pääsis jo nyttenkin mutta ehken ihan vielä halua.. Ei tässä auta kun toivoa että oma vuoro jo kohta olisi :)

Tirppanen 1/28-35 yk 6

26/306 |
11.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipa86 pahoittelut uutisista :( Toivotaan, että teillä clomi tuo avun. Itsellä sitä nyt toinen kierto menossa ja vaikkei raskaus lähtenytkään alulle niin ensimmäisessä lääkekierrossa kuitenkin ilmeisesti ovuloin pitkästä aikaa. Eli vaste tuntuu ainakin itsellä olevan ja tarvittaessahan annostusta voi nostaa (minä aloitin yhdellä tabletilla pv kp:t 3-7 ja sillä myös tämä toinen kierto).

Innu84 teidän lähtökohdat kuulostaa aika samalta kuin meillä - suunnilleen samanikäisiä ollaan ja samoilla yk:illa melkein mennään, minulla tosin se kkm välissä.

Lapwing kyseli, miten pettymystä jaksaa kierrosta toiseen. Ainakin omalta kohdaltani voin sanoa, että ei sitä jaksakaan!! V*tutus sen kun nousee ja varsinkin tänään äitienpäivänä fiilikset on olleet t-o-d-e-l-l-a katkerat. Facebook tursuaa kaverien äitiysonnea ja hehkutuksia siitä, kuinka "me loimme sinut". En jaksa enää edes tsempata itseäni vaan annan itseni mennä sisulla ja vihalla eteenpäin jos siltä tuntuu. Tietenkin välillä fiilikset on valoisammat, mutta mulle ainakin konkreettisimman avun tuo tieto niistä seuraavista etapeista, mitä lääkityksen ym. avulla voidaan kokeilla raskautumisen tueksi.

Millaisin tuntein teillä muilla lapsettomilla on sujunut tämä äitienpäivä?

Marjamiini kp6/28 yk10 (ya 7/13, kkm 12/13)

27/306 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation bongaus aloitettu ja arvatenkin vielä nega kp10. Talletusharjoituksetkin aloitettiin ;)

Pettymyksestä sen verran, että sitä on ilmassa joka hiivatin kuukausi kun menkat alkaa!!!! Mulla onkin jo hieman pessimistinen olo koko raskautumisen suhteen vaikka joka kuukausi sitä varovasti toivonkin. Yrittämisestä ei ole ainakaan kiinni.

Mukavaa päivää kaikille!

28/306 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia tuntemuksia kuin Tunturi sinulla joka kuukausi.. Hirveä pettymys aina vain toisensa jälkeen, täällä alkaa myös olla jo pessimismiä ilmassa, varsinkin kun tuntuvat ympärillä olevat ihmiset koko ajan saavan vauvoja..

Marjamiini, niinpä näkyy olevan. :) Meillä ei siis tosiaan merkkiäkään raskaudesta.. Niinkuin edellä mainitsin niin aika pessimistinen olo alkaa olla koko raskautumisesta. Ja tosiaan tuo Facebookin anti on nykyään vaan niitä vauvoja. On inhottava olo itsellä kun ei jaksa olla enää edes iloinen toisten vauvoista.

Nyt kp 5/30 ja kohta päästään bongailemaan ovulaatiota. :) 

29/306 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tehty niin tyylipuhdas nega että voisin hypätä tänne mukaan.Tammikuisia jo seurailin, mutta en rohjennut vielä itse kirjoitella.

Eli meille olisi haaveissa neljäs lapsi. Nyt kp 27/24-26 ja Yk 2 odotan alkavaksi. Kierto aika epäsäännöllinen ja ilmeisesti nyt sitten pitenee. Nyt vaan odotellaan tätiä sitten tulevaksi. 

Aikaisemmat raskaudet mulla tärpännyt yk 2, yk 1 ja yksi raskaus läpi pillereiden. Olen maailman malttamattomin ihminen joten nämä kierrot tuntuvat kestävän ikuisuuden ja jännitän kovasti muutenkin. Eli nyt jo stressaan että yritys venyy varmaan todella pitkäksi!  

Itsellä ikää 28v.

30/306 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

Minäkin nyt sitten uskaltauduin uutena joukkioon jännäilemään. Tammikuun porukkaankin menoa jo mietin, mutta koska kierto oli jo niin lopuillaan, en viittiny enää viimesiksi päiviksi liittyä.

Tänään siis kp1/31, tosin näköjään kierto heitti tässä kuussa ja menkat alkokin 3päivää aikasemmin ku piti :P  Eka lapsi on ollu toiveissa alkuvuodesta lähtien, mut ns. tosiyrityksiä on takana vasta 2. Ikää mulla ja miehellä 30+ ja nyt siis starttaa yk3. 

Oon todella yllättynyt omista tuntemuksista ja reaktioista nyt, kun todellisia yrityksiä on takana ( vasta) se kaksi ja tänään, kun ne menkat sitten tuli, tuli masentunut olo ja itku. Kun olen yleensä varsin maltillinen, kärsivällinen ja realistinen, niin nyt jo tuntuu että "eikö tästä nyt mitään tuu"... Ja varsin tietoinen olen jo lähipiirinikin kautta, miten sitä lasta joskus odotellaan vuosikausia tulevaksi. Miten tämä nyt voi näin sekoittaa nupin ja tehdä näin tolkuttoman kärsimättömän?! 

Ne, joilla yrityskertoja on jo meitä reilusti useampia takana saattaa nyt vaan sitten hymähdellä...

Mutta nyt sitten taas odottelemaan ja yrittelemään tästä kierrosta!  :)

31/306 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Tammikuisista tipahdettiin ja yk10 lähtis käyntiin. Olen 36v. ja mieheni 43v. Esikko on 1v.10kk. Haaveissa toinen lapsi ja kummallista kun ei sitten tärppää millään :/ Esikoinen tärppäs ensimmäisestä kierrosta. 

Nyt menossa kp12/29 ja ovistestissä haaleaa viivaa eli parin päivän sisällä vois tulla hymynaamaa cb digitestiin. Alkaa pikkuhiljaa isäntää vaivaamaan suorituspaineet....eilen hymähti et kyl on ihme välineurheilua tää lapsenteko,kun minä niitten liuska ja digitestien kanssa sähläsin ;)

Josko tää olis SE kuu,HELMIVAUVA kuulostaa niin kivalle :)

Plussatuulia kaikille!

Siis kp12/29 ja yk10

ANNIINA77

32/306 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limojen perusteella tein äsken uuden ovulaatiotestin ja :) sieltä tuli!  Se tarkoittaa taas lyhyempää kiertoa mut hieno juttu, nyt jatketaan talletuksia ;)

33/306 |
12.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullahan tuli puhdas itku, kun tajusin, että täti oli tullut yön aikana kylään. Jotenkin odotin, ettei se tulis, kun ovis käytettiin hyväksi ja toisaalta laskin, että olisi alkanut vasta kp30, eli ylihuomenna, keskiviikkona. Siis en oo koskaan itkenyt noin, ei pystynyt pidättelee itkua yhtään, kyyneleet vaan tuli. Onneksi mies ymmärtää, ei tosin täydellisesti, mutta yrittää ainakin. En mä ole sille oikeastaan puhunut, miten tärkeä ja iso asia oma lapsi olisi. Miehellä niitä on kuitenkin kaksi, joita se ei näe juuri koskaan lähinnä välimatkan ja lasten äidin vuoksi.  Sillekkin oma lapsi ois kova juttu, siis sellainen, joka on oikeasti elämässä mukana kokoajan, jolle rakkautensa voi antaa suoraan. Poikaahan tuo haluaisi, mutta tietty pääasiahan on se, että kumpi tahansa tulee, niin se on toivottu. Oli se sitten terve tai vähemmän terve. Rakas se on silti.
Eihän tässä ole mennyt kuin kohta 5kk pillereiden lopettamisesta, mutta silti tuntuu, että ikinä ei vaan tärppää.. Mitä mä olen tehnyt väärin? Voin vaan kuvitella, miten kovaa tämä on niille, jotka ovat tärppäämistä odotelleet pitempään kuin minä.

34/306 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! 

Minäpä hyppään taas tänne mukaan kun marraskuisissa vielä kirjoitteli , mut sit jäi menkat kokonaan pois niin meni vähän kierto sekasin. Lääkäriltä sain terolutit kiertoa tasoittamaan ja menkat alkoikin heti kun olin 10 päivää niitä syönyt. Nyt siis kp 4. Ja näyttäs olevan jo loppumaisillaan. Ajattelin, josko ovistikut tilais. Onko sillä muuten väliä, että mihin aikaan vuorokaudesta sitä ovista testaa??  

Miulla siis ikää 28 ja mies 31. Pillerit jätetty lokakuussa pois.. ja yksi poika (2,4v) löytyy jo kotoa.

Tsempit kaikille kiertoon!!

35/306 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Hyppään mukaan vaikkei mulla kyllä täyttä käsitystä olekaan et miten näillä ryhmillä on ollut tapana toimia :)
Joku voi sitten vanhaa valistaa.
"Iltatähti" täälläkin siis toiveissa, ennestään löytyy 13,11 ja 7-vuotiaat. Ite olen 34 ja mies 38. Kaikki lapset "tehty" ekasta kierrosta ja toivotaan et neljäskin tärppäis yhtä helposti.  Tikutellut en ole, mutta turvotuksesta ja muusta päätellen ovis olis tällä kertaa osunut äitienpäivään. Lähinnä jäämme siis jännittämään et tärppäskö, yrityksen puutetta ei ainakaan ole ;)

Nyt on kp17/ ~32 ja yk 1 (jos nyt oikein tulkitsin noita tein lyhenteitä)

36/306 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi huokaus!

Tänään kp 28, eikä kuulu menkkoja. Mä niin toivoisin että alkaisi jo uusi kierto kun plussaa ei aikaiseksi saatu.

Tänään tuli postissa ovistestit ja pari raskaustestiä. Nopeaa toimintaa kun eilen tilasin. ;)

Niissä ohjeissa oli että paras aika testata on klo. 10-20 välillä ja mielellään joka päivä samaan aikaan. Pissan pitäisi keritä olla rakossa ennen sitä ainakin sen 2h, mielellään kauemminkin.

37/306 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieki voisin tähän tulla mukkaan. Laitampa vaan näi lyhyvesti että tammikuusta asti ollaan pikkukakkosta yritetty mutta nyt taas kp 1/28 yk 5. Se on inhottavaa kun kerkiää niin jo elää toivossa mutta sitten... :(  eiköhä tästä kun kesä tulee ja saa mielen niin positiiviseksi muutenkin talven synkkyyden jälkeen että se tulee sieltä tietämättään ;) malttaisi vaan odottaa niitä päiviä. 

38/306 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua!!!! Mulla oli menkat nyt 5pv myöhässä, ja varsinainen tiputteluvuoto loppu viime vkon pe.. Tänään töissä wc:ssä käydes tuli verta, ja edelleen vähän.. Ja tekasimpa raskaustestin, mikä näytti selvää plussaa.. Onko tämä nyt siis keskenmeno vai mitä ihmettä?!?! En kait minä ole voinu ovuloida kuukautisten aikaan.. Ja tein toki kuukautisten myöhästyttyäkin testin, mikä oli neg.. Toiseksi vanhimman lapsen odotusaikana vuosin, mutta silloin olin jo rv 9.. Kylläpä ahdistaa ja pelottaa... :(

39/306 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin kans tänne tuolta tammikuusta.

nyt kp1/26-28 yk8

40/306 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat!

Nyt on ovistikut tilattu ja huomenna pitäsi tipahtaa postilaatikkoon. Onneksi ei nyt ihan päivän päälle kiire ole kun vielä näkyy menkat hiukan tiputtelevan..Onko täällä muita, jotak olis syöny terolutteja..Tuliko ovis normaalisti?