Nainen: Miten kehuit miestäsi viimeksi?
Myös mies kaipaa kehuja osakseen.
Ja tämä niin, että mies saa kehunsa naamatusten, eikä niin, että kerskailet kylillä, ''kyllä minun mieheni sitä ja tätä...''
Kommentit (25)
Kehuin miestä pelkopolilla siitä, miten hyvin hän ottaa huomioon moninaiset raskausvaivani ja niiden aiheuttamat rajoitteet, sekä siitä, miten hän hoiti vauvaa omatoimisesti ja varmasti, kun olin huonossa kunnossa synnytyksen jälkeen.
Sanoin eilen, että hän on paras aviomise, jonka voin itselleni kuvitella. Ja sanoin eilen myös, että olen ylpeä hänestä, koska hän on niin sinnikäs ja fiksu.
Sanoin eilen, että hän on paras aviomise, jonka voin itselleni kuvitella. Ja sanoin eilen myös, että olen ylpeä hänestä, koska hän on niin sinnikäs ja fiksu.
Eilen kehuin anopille (miehen kuunnellessa) kuinka näppärästi mies oli tehnyt yhden pihakalusteen. Viime yönä mies sai myös kehuja minulta sängyssä, mutta ei nyt ehkä ihan suoraan sanottuna, mutta uskon, että mies ymmärsi minun olleen erittäin tyytyväinen hänen suoritukseensa.
Naiseni kehui minua eilen ihanaksi, lahjakkaaksi, uskomattomaksi ja sanoi olevansa ylpeä minusta. <3