Nainen: Miten kehuit miestäsi viimeksi?
Myös mies kaipaa kehuja osakseen.
Ja tämä niin, että mies saa kehunsa naamatusten, eikä niin, että kerskailet kylillä, ''kyllä minun mieheni sitä ja tätä...''
Kommentit (25)
Joka päivä sanon että hän on ihana ja rakas, eilen sanoin vielä että hän on hyvä isä, lempeä ja kiltti, vaikka joku muu mitä tahansa väittäisikin.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:42"]
Jaa että sitä haisevaa sikaa pitäisi vielä kehuakin!
[/quote]
Kuitenkin elät samassa läävässä, sika on laumaeläin.
Mies on surkea ruoanlaittaja. Eilen tehtiin yhdessä tuumin pitsaa ja mies teki taikinan alusta loppuun itse minun suullisella ohjauksella. Tuli hyvä taikina ja kehuin siitä. Jos ei anna kehuja ruoanlaiton suhteen, niin se ei luota itseensä.
Tämä onkin hyvä ketju. Huomasin nimittäin, että naisena odotan kehuja, mutta enpä niitä itse olekaan valmis antamaan. :( Pitää muuttaa tapojaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:21"]
Eilen kehuin anopille (miehen kuunnellessa) kuinka näppärästi mies oli tehnyt yhden pihakalusteen. Viime yönä mies sai myös kehuja minulta sängyssä, mutta ei nyt ehkä ihan suoraan sanottuna, mutta uskon, että mies ymmärsi minun olleen erittäin tyytyväinen hänen suoritukseensa.
[/quote]
Et kuitenkaan sanonut kummassakaan tapauksessa miehellesi, tunnetko jonkinlaista epävarmuutta kun et kuiteskaan sano sitä kasvotusten. Miksi kierrellen annat ymmärtää ja kehut anopille? Teillä lienee isompikin puute kommunikointitaidoissa?
[/quote]
Olin jo aiemmin kehunut miestä suoraan siitä rakennelmasta. Siitä kuitenkin on jo pari päivää aikaa. Sängyssä kommunikaatio toimii erinomaisesti. Mies kyllä ymmärsi kehuni vaikka en niitä suoranaisesti sanonutkaan.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:50"]Tämä onkin hyvä ketju. Huomasin nimittäin, että naisena odotan kehuja, mutta enpä niitä itse olekaan valmis antamaan. :( Pitää muuttaa tapojaan.
[/quote]
Suht tyypillinen, itsekeskeinen nainen siis.
Juu, luultavasti ;) mutta huomaatko, olen valmis muuttumaan eli on vielä toivoa.
viime aikoina olen kehunut hänen sinnikkyttään ja jaksamistaan kun opinnot olivat hänellä loppusuoralla. Todella usein kehun komeaksi suoraan sydämestäni ja useib iltaisin vedän hänet kainalooni sanoen 'ihana mieheni'. Olisi kyllä kiva saada jotain kehuja itsekin. Edes joskus.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:35"]
Eilen kehuin anopille (miehen kuunnellessa) kuinka näppärästi mies oli tehnyt yhden pihakalusteen. Viime yönä mies sai myös kehuja minulta sängyssä, mutta ei nyt ehkä ihan suoraan sanottuna, mutta uskon, että mies ymmärsi minun olleen erittäin tyytyväinen hänen suoritukseensa.
[/quote]
Et kuitenkaan sanonut kummassakaan tapauksessa miehellesi, tunnetko jonkinlaista epävarmuutta kun et kuiteskaan sano sitä kasvotusten. Miksi kierrellen annat ymmärtää ja kehut anopille? Teillä lienee isompikin puute kommunikointitaidoissa?
[/quote]
Olin jo aiemmin kehunut miestä suoraan siitä rakennelmasta. Siitä kuitenkin on jo pari päivää aikaa. Sängyssä kommunikaatio toimii erinomaisesti. Mies kyllä ymmärsi kehuni vaikka en niitä suoranaisesti sanonutkaan.
[/quote]
Sängyssä kommunikointi toimii erinomaisesti, niin niin. Vähän sama asia jos tuon kukkia vaimolle enkä sano mitään, kyllähän hän ymmärtää muutenkin, hei haloo! Kyllä mä ainakin kerron kukkien kera miten paljon hänestä pidän ja rakastan, sama asia sängyssä, jos on sanottavaa, miksi sitä ei voi sanoa vaan "kyllä hän ymmärtää" muutenkin?
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:58"]
Sängyssä kommunikointi toimii erinomaisesti, niin niin. Vähän sama asia jos tuon kukkia vaimolle enkä sano mitään, kyllähän hän ymmärtää muutenkin, hei haloo! Kyllä mä ainakin kerron kukkien kera miten paljon hänestä pidän ja rakastan, sama asia sängyssä, jos on sanottavaa, miksi sitä ei voi sanoa vaan "kyllä hän ymmärtää" muutenkin?
[/quote]
Jos sinä et ymmärrä milloin nainen nauttii ja milloin ei ilman että nainen sen selvin sanoin sanoo, niin se on kyllä sinun ongelmasi. Kyllä meillä ainakin näytetään toiselle muuten kuin sanoin, että tuo tekee hyvää, jatka tuota.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 10:53"]
Suht tyypillinen, itsekeskeinen nainen siis.
[/quote]
No voi vitun posket. Mä kehun miestäni säännöllisesti, mutta mies ei kehu mua oikeasti koskaan. Enkä liioittele.
Aamulla kehuin miehen kroppaa (nam), kun alastomana hetken tässä pyöri ennen kuin ehti pukea päälleen ja lähteä töihin. :)
Tärkeätä on kyllä kehua myös teoista, luonteesta ja sellaisesta, muustakin kuin ulkoisesta.
Me kyllä kehutaan toisiamme aika paljonkin, kiva niin.
Melkein joka päivä sanon jotain mikä vain tulee mieleen: sulla on kauniit silmät, olet ihana, tykkään susta tosi paljon, rakastan sua.
Miusta on ihana tuijotella miestäni juuri ennen kun ollaan käymässä nukkumaan. Miestäni se välillä ahistaa ja kysyy mitä katselen, sanon että on ihana katsella sun kasvoja. Miehelläni on ollut aika paha akne nuorena ja kasvoissa on niistä jäänyt arpia jotka mun mielestä ei haittaa laisinkaan ja mies näyttää entistä paremmalta niiden kera kuin mitä voisi olla ilman <3
Joka päivä kehun ihanaksi, ja usein kun ollaan lähdössä jonnekin sanon hänen näyttävän hyvältä <3 Taidankin mennä sänkyyn mun komistuksen kainaloon jatkaa unia... ;)
[/quote]