Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos miehesi ehdottaa seksiasentoa, niin mikä

Vierailija
27.04.2014 |

se on?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:39"]

Lähetyssarnaajan muunnelma niin, että jalat rajussa x-asennossa. Tai takaapäin ensin ja lopuks anaalia, koska tietää, että sykin kun kiimanen sika anaalin jälkeen jopa puoli tuntia orgasmin voimakkuudesta hipasee aina vähän väliä hetken selkää ja saan uudelleen.., Uudelleen ja uudelleen tuon puolen tunnin aikana. Ennätys 12 orgasmia putkeen. Sen jälkeen, kyllä on voimat ihan loppu ja tajunta saattaa katkeilla. Mutta on se niin mahtavaa.

[/quote]

x:ssa eli jalat ristissä? Hyi helvetti noita peräsuoleen ahtaajia.

Vierailija
2/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se enää ehdota, koska en yleensä suostu mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, milloin mitäkin? Ei hänellä ole mitään yhtä ainoaa, eikä mullakaan. Viimeksi taisi vääntää minut sellaiseen asentoon että oli toinen jalka ylhäällä ja toinen sängyssä, sitten siihen sivuttain.

Vierailija
4/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset takaapäin -asennot. Sopii mulle hyvin, pidän niistä itsekin.

Vierailija
5/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja. Aina, eikä halua edes kokeilla mitään muuta.

Vierailija
6/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:00"]Ei se enää ehdota, koska en yleensä suostu mihinkään.

[/quote]

No onpa tylsää.

Vierailija
7/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, kun mies pitää ohjat käsissään vuoteessa ja vääntää mua ties mihin asentoihin. Tuo tuntuu varmalta ja osaavalta ja kokeilevalta.

Vierailija
8/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein joko edestä tai takaa niin, että mies on polvillaan ja mä sylissä. Siinä asennossa mies saa hyväiltyä mun nännejä ja se tietää, että se saa mut tulemaan tosi nopeesti niin halutessaan :)

Vierailija
9/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:02"]Lähetyssaarnaaja. Aina, eikä halua edes kokeilla mitään muuta.

[/quote]

Ehkä siksi että se on miehelle nautinnollisin asento. Miksi kokeilla asentoja, jotka tuntuvat huonommilta kuin paras? Vähän niin kuin valitsisi ravintolassa tahallaan jonkun muun kuin lempiateriansa: kivaa vaihtelua teoriassa mutta aina siitä silti vähän pettynyt olo jää.

Vierailija
10/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin meillä on yhdyntää, jossa on vain yksi asento. Eikä mies sanallisesti pyydä mitään. Seksi toimii kuin tanssi, ei siinä tarvita puhetta paljonkaan. 

Vierailija
11/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan itse lähetyssaarnaaja-asentoa. Mies on siinä lähellä minua ja näen hänen silmänsä, tunnen olevani tiukassa otteessa. Takaa en tykkää juurikaan, sillä klitoris jää ilman tuntumaa ainakin mulla ja en näe miestäni. Joskus tykkään ratsutella, mutta siinä tulen aivan liian nopeaan. Viivytelty nautinto on ainakin mulle se iso juttu.

Vierailija
12/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääkö teidän miehet takaapäin eli dogy stylestä? Itselleni se ehdottomasti paras, mutta mies ei siitä oikein tykkää. Suostuu kyllä yleensä joksikin aikaa, mutta ei ole kiva kun tietää ettei mies siitä oikein tykkää.

Vierailija
13/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 09:09"]Ehdotan itse lähetyssaarnaaja-asentoa. Mies on siinä lähellä minua ja näen hänen silmänsä, tunnen olevani tiukassa otteessa. Takaa en tykkää juurikaan, sillä klitoris jää ilman tuntumaa ainakin mulla ja en näe miestäni. Joskus tykkään ratsutella, mutta siinä tulen aivan liian nopeaan. Viivytelty nautinto on ainakin mulle se iso juttu.

[/quote]

Olet täydellinen sängyssä. Nams, tuollaisesta meilläkin tykätään.

Vierailija
14/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaaja on yleisin asento meillä ja tavallaan ehkä paras, mutta jos aina vaan on samassa asennossa, niin kyllä mua ainakin alkaa puuduttaa.. Meillä tykätään suuseksistä. 69 on kiva..

Vierailija
15/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssarnaajan muunnelma niin, että jalat rajussa x-asennossa. Tai takaapäin ensin ja lopuks anaalia, koska tietää, että sykin kun kiimanen sika anaalin jälkeen jopa puoli tuntia orgasmin voimakkuudesta hipasee aina vähän väliä hetken selkää ja saan uudelleen.., Uudelleen ja uudelleen tuon puolen tunnin aikana. Ennätys 12 orgasmia putkeen. Sen jälkeen, kyllä on voimat ihan loppu ja tajunta saattaa katkeilla. Mutta on se niin mahtavaa.

Vierailija
16/16 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa aina aloittaa niin että minä päällä, koska saan vain siinä asennossa. Sitten miehen vuoro ja tykkää panna takaapäin. Mun puolesta voitais siirtyä suoraan takaapäin asentoon, koska tykkään siitä paljon vaikken yleensä saakaan. Mies kuitenkin haluaa olla huomaavainen tylsyyteen saakka.