Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyaikana ei voi mennä juttelemaan naisille busseissa, kaupoissa

Vierailija
09.12.2020 |

Koska heti ollaan sanomassa ahdistelusta.

Miten muuten voi muka tutustua? Enkä tietojani laita deittisivuille jossa on myös feikkiprofiileja

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä mulle saa tulla juttelemaan kaupoissa ja kaduilla, mistäköhän olet tietosi saanut, että heti syytellään ?

En ole ap ja olen nainen, ja ihan täältä olen oppinut, että naisia ei saa bussipysäkillä lähestyä mitenkään. Sen ymmärrän, että kuntosali ei välttämättä ole se paras paikka keskustelunavaukselle, mutta ei edes ulkona julkisella paikalla? Miltei kaikki naiset tylysti ilmoittivat vanhemmassa ketjussa, että keskustelu on ahdistelua, mee pervo pois. Ilmeisesti kellonaikaakaan ei kannata naiselta kysyä.

Mulle saa tulla juttelemaan, mutten suosittele yrittämään onnea, koska muut naiset ei salli juttelua. 

N35

Jaatko sinä numeroasi pysäkillä kysyjille?

Vierailija
42/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä mulle saa tulla juttelemaan kaupoissa ja kaduilla, mistäköhän olet tietosi saanut, että heti syytellään ?

En ole ap ja olen nainen, ja ihan täältä olen oppinut, että naisia ei saa bussipysäkillä lähestyä mitenkään. Sen ymmärrän, että kuntosali ei välttämättä ole se paras paikka keskustelunavaukselle, mutta ei edes ulkona julkisella paikalla? Miltei kaikki naiset tylysti ilmoittivat vanhemmassa ketjussa, että keskustelu on ahdistelua, mee pervo pois. Ilmeisesti kellonaikaakaan ei kannata naiselta kysyä.

Mulle saa tulla juttelemaan, mutten suosittele yrittämään onnea, koska muut naiset ei salli juttelua. 

N35

Kokemukseni mukaan muutkin naiset sallii juttelun, varsinkin kun ikää on enemmän kuin kolmekymmentä.

Palstan mukaanhan se toki on ehdottomasti kiellettyä, mutta ehkä me, jo vähän elämää nähneet voimme rikkoa tätä sääntöä. Pst, ei kerrota kellekään.😎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme