Nykyaikana ei voi mennä juttelemaan naisille busseissa, kaupoissa
Koska heti ollaan sanomassa ahdistelusta.
Miten muuten voi muka tutustua? Enkä tietojani laita deittisivuille jossa on myös feikkiprofiileja
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan kiinnosta jutella kenenkään tuntemattoman kanssa. Miksi yleensäkin alat iskeä jotain tuiki tuntematonta? Vaikutat heti epävakaalta, joten ei ihme, että kohde ahdistuu moisesta.
Kaikki on tuntemattomia aluksi jopa sukulaiset ja vaan tutustumalla voi tutustua
Miten sinä sitten teet? Voisit neuvoa jos sulla on niitä
Ap
Livenä tutustuminen on luontevaa silloin, kun on jutuissa vaikka työn tai harrastusten kautta. Jossain bussissa juttelemaan tuleminen vaan on ihan creepyä ja varsinkin pyytää puhelinnumeroa, jos on sitä ennen jutellut tyyliin 2 minuuttia.
Ap on toki provo, mutta just tän takia deittiapit toimii. Siellä tuntemattomalle juttelu on lähtökohtaisesti ok, mutta livenä se on heti epäilyttävää.
Ja haluat antaa tiedot apillE EI KIITOS TEKNOLOGIALLE VAAN LUONNOLISELLE KOHTAAMISELLE JOSSAIN PUISTOSSA
Ap
Minusta tuo on naisena harmi ettei suomalaiset miehet tule juttelemaan juuri kaupoissa tai bussipysäkillä. Harmi jos kokevat etteivät voi niin tehdä. Ulkomaalaiset miehet tuota kuitenkin tekee ja mulla onkin tuollaisen kohtaamisen jäljiltä ulkomaalainen mies.
Kyllä voi tulla juttelemaan mutta se pitää tehdä tyylillä. Jotkut osaa, jotkut ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi normaalisti lähestyä. Jos taas on epäselvää mikä on lähestyminen ja mikä ahdistelua, kuten aapeen tapauksessa, kannattaa jättää kaikki naiset rauhaan lopullisesti.
Niimpä, rumien kuulus olla sisätiloissa, niiku ennen hyvinä aikoina. Sinä olet muuten se katkera miesvihaaja, sulle kaikki miesten lähentelyt on ahdistelua.
M25 kirjoitti:
Jos nainen kokee sen ahdisteluksi, nii sit et osaa lähestyy oikealla tavalla. :) Oon aika varma, et naisille voi jutella nykypäivänä.
Juur näin. Se on hyvä alku, kun kohtelee naista täysipäiseneä ihmisenä, joka on muutakin kuin kroppansa.
M38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi normaalisti lähestyä. Jos taas on epäselvää mikä on lähestyminen ja mikä ahdistelua, kuten aapeen tapauksessa, kannattaa jättää kaikki naiset rauhaan lopullisesti.
Niimpä, rumien kuulus olla sisätiloissa, niiku ennen hyvinä aikoina. Sinä olet muuten se katkera miesvihaaja, sulle kaikki miesten lähentelyt on ahdistelua.
Päinvastoin, mikä selviää kun luet kommenttini ajatuksella uudestaan.
Sellaiset miehet jotka eivät tiedä keskustelun aloittamisen ja ahdistelun eroa, eivät saa lähestyä minua tai ketään muutakaan. Se on heidän omaksi parhaakseen. Eivät nämä jutut mitään rakettitiedettä ole, paitsi tietenkin niille ahdistelijoille.
Menen kauppaan ostoksille ja bussissa matkustan päästäkseni johonkin. Mielestäni vähän vääriä paikkoja alkaa iskeä. Voin toki jutella niitä näitä, mutta että aletaan ihan tapaamisia ehdotella, niin ei kiitos. En nyt mistään ahdistelusta alkaisi syyttää. Kertoisin seurustelevani onnellisesti ja pitäisin lähestyjää vähän outona.
Todella tökeröä käytöstä ahdistella randomeita ihmisiä julkisilla paikoilla. Vain hullu antaisi jollekin hyypiölle puhelinnumeronsa.
Muitakin paikkoja on kuin Tinder...
Kannattaa opetella erottamaan juttelu kourimisesta, lyömisestä ja raiskaamisesta niin on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa opetella ymmärtämään mitä "ei kiinnosta" tarkoittaa.
Eteläisten geeneissä ei ole tällaista käsitettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap sukulaiset tunnet yleensä vauvasta asti.
Se on eriasia paitsi kumppanin sukulaiset niin niitten kanssa ylimpiä ystäviä olla.
Ja kyllä jos vieras mies tulee mun lähelle ja alkaa flirtailemaan saa varmasti nyrkistä.
Koulusta oon tutustunu kihlattunii suosittelen samaa.Niin olet TUTUSTUNUT koulussa miksei bussissa tai kadulla voi tutustua. Mikä sen estää?
Ap
Koulussa tutustuminen on vähän eri asia kuin parin minuutin juttelu bussipysäkillä tai bussissa. En todellakaan antaisi puhelinnumeroani jollekin random äijälle, jonka kanssa olen vaihtanut pari sanaa. Hyvin epätodennäköistä, että muutenkaan ikinä lämpeisin jollekin tuon tyyppiselle ohimennen juttelijalle. Haluan edes jonkinlaisen kuvan siitä millainen tyyppi on kyseessä ennen yhtään mitään lähempää tuttavuutta ja siihen vaaditaan aikaa.
Minä olen asioinut kaupoissa ja ajanut busseilla 70-luvulta saakka ja hyvin, hyvin harva (tuntematon) on ikinä tullut juttelemaan.
No on se vähän outoa tulla juttelemaan kaupassa tai bussissa. Jossain työpaikalla, salilla, koulussa jne ok, mutta jos olen ostamassa ruokatarvikkeita kaupassa ja joku tulee iskemään on se vähän turn off.
Voi minulle tulla juttelemaan, mutta olen naimisissa, rakastunut toiseen ja muutenkin aivan hazardi ihminen. Parempi ehkä kun ei tulisi juttelemaan. Haluatko ottaa riskin?
Vaan sellaisia naisia saa lähestyä, joita on pannut. Muista tämä.
On se aika paljon siitä miehen ulkomuodostakin kiinni, miten asiaan suhtaudutaan. Kerran uimahallissa seurasin, kun ei-niin-karismaattinen kaveri yritti koko ajan jutella väkisin kaikille vesijuoksuradalla, ja eihän siihen hyvin suhtauduttu.
Vierailija kirjoitti:
Vaan sellaisia naisia saa lähestyä, joita on pannut. Muista tämä.
Ookei. Miten olet päässyt paneen, jollet ole lähestynyt? Ennestään tuttu? -> Olet lähestynyt tai hän on lähestynyt sinua.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kyllä mulle saa tulla juttelemaan kaupoissa ja kaduilla, mistäköhän olet tietosi saanut, että heti syytellään ?
En ole ap ja olen nainen, ja ihan täältä olen oppinut, että naisia ei saa bussipysäkillä lähestyä mitenkään. Sen ymmärrän, että kuntosali ei välttämättä ole se paras paikka keskustelunavaukselle, mutta ei edes ulkona julkisella paikalla? Miltei kaikki naiset tylysti ilmoittivat vanhemmassa ketjussa, että keskustelu on ahdistelua, mee pervo pois. Ilmeisesti kellonaikaakaan ei kannata naiselta kysyä.
Mulle saa tulla juttelemaan, mutten suosittele yrittämään onnea, koska muut naiset ei salli juttelua.
N35
#buhuu vai olikse #metoo sano nyt kumpi se oli mä en tiedä ihan oikeasti... 🤣😂