Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyaikana ei voi mennä juttelemaan naisille busseissa, kaupoissa

Vierailija
09.12.2020 |

Koska heti ollaan sanomassa ahdistelusta.

Miten muuten voi muka tutustua? Enkä tietojani laita deittisivuille jossa on myös feikkiprofiileja

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kyllä mulle saa tulla juttelemaan kaupoissa ja kaduilla, mistäköhän olet tietosi saanut, että heti syytellään ?

Vierailija
2/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella ymmärtämään mitä "ei kiinnosta" tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana ei tosiaan puoltatoista metriä lähemmäksi kannata mennä ja toivon, että silläkin etäisyydellä käytät maskia. Siitä huolimatta ainakin itse vaihdan usein kauppa- ja kirjastoreissuillani muutaman sanan ventovieraiden ihmisten kanssa.

Vierailija
4/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kokee sen ahdisteluksi, nii sit et osaa lähestyy oikealla tavalla. :) Oon aika varma, et naisille voi jutella nykypäivänä.

Vierailija
5/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kyllä mulle saa tulla juttelemaan kaupoissa ja kaduilla, mistäköhän olet tietosi saanut, että heti syytellään ?

Olen ite huomannut sen 3 kertaa kun olen mennyt puhumaan naiselle bussissa

Miksi olet itse noin katkera

Ap

Vierailija
6/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle siis on sanottu että ahdistelet kun olet mennyt juttelemaan jollekin?

Vierailija
7/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Jos nainen kokee sen ahdisteluksi, nii sit et osaa lähestyy oikealla tavalla. :) Oon aika varma, et naisille voi jutella nykypäivänä.

Sanon vain päivää kysyn kuulumisia ja muuta ja missä voidaan tavata seuraavan kerran ja kysyn puhelinnumeroa 

Kerran toimi mutta enään ei, kaikki ovat yksilöitä ja erilaisia ihmisiä ymmärrän sen mutta mulle kerran on heti sanottu teen syytteen ahdistelusta? ennenkuin olen jatkanut lausetta

Ap

Vierailija
8/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta jutella kenenkään tuntemattoman kanssa. Miksi yleensäkin alat iskeä jotain tuiki tuntematonta? Vaikutat heti epävakaalta, joten ei ihme, että kohde ahdistuu moisesta.

Vierailija
9/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanottu kun kysyin puhelinnumeroa (ennen sitä juteltiin niitä ja näitä

Vierailija
10/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sanottu kun kysyin puhelinnumeroa (ennen sitä juteltiin niitä ja näitä 

Ap

Vierailija
11/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ainakaan kiinnosta jutella kenenkään tuntemattoman kanssa. Miksi yleensäkin alat iskeä jotain tuiki tuntematonta? Vaikutat heti epävakaalta, joten ei ihme, että kohde ahdistuu moisesta.

Kaikki on tuntemattomia aluksi jopa sukulaiset ja vaan tutustumalla voi tutustua 

Miten sinä sitten teet? Voisit neuvoa jos sulla on niitä

Ap 

Vierailija
12/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä Apeen kanssa

M17

Vierailija
13/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on tuntemattomia aluksi jopa sukulaiset ja vaan tutustumalla voi tutustua 

Ap 

Näinhän se on kaikki on tuntemattomia aluksi

M17

Vierailija
14/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sukulaiset tunnet yleensä vauvasta asti.

Se on eriasia paitsi kumppanin sukulaiset niin niitten kanssa ylimpiä ystäviä olla.

Ja kyllä jos vieras mies tulee mun lähelle ja alkaa flirtailemaan saa varmasti nyrkistä.

Koulusta oon tutustunu kihlattunii suosittelen samaa.

Vierailija
15/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka voi? Olen jutellut naisille jopa uimarannalla eikä ole tullut syytteitä ahdistelusta.

Vierailija
16/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pelkkä katsekin voi olla rikos, ns. "vihakatse"/"vihailme"

https://cdn.cnn.com/cnnnext/dam/assets/190119194820-maga-teens-native-a…

Vierailija
17/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin voi normaalisti lähestyä. Jos taas on epäselvää mikä on lähestyminen ja mikä ahdistelua, kuten aapeen tapauksessa, kannattaa jättää kaikki naiset rauhaan lopullisesti.

Vierailija
18/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Livenä tutustuminen on luontevaa silloin, kun on jutuissa vaikka työn tai harrastusten kautta. Jossain bussissa juttelemaan tuleminen vaan on ihan creepyä ja varsinkin pyytää puhelinnumeroa, jos on sitä ennen jutellut tyyliin 2 minuuttia.

Ap on toki provo, mutta just tän takia deittiapit toimii. Siellä tuntemattomalle juttelu on lähtökohtaisesti ok, mutta livenä se on heti epäilyttävää.

Vierailija
19/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sukulaiset tunnet yleensä vauvasta asti.

Se on eriasia paitsi kumppanin sukulaiset niin niitten kanssa ylimpiä ystäviä olla.

Ja kyllä jos vieras mies tulee mun lähelle ja alkaa flirtailemaan saa varmasti nyrkistä.

Koulusta oon tutustunu kihlattunii suosittelen samaa.

Niin olet TUTUSTUNUT koulussa miksei bussissa tai kadulla voi tutustua. Mikä sen estää? 

Ap

Vierailija
20/42 |
09.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Livenä tutustuminen on luontevaa silloin, kun on jutuissa vaikka työn tai harrastusten kautta. Jossain bussissa juttelemaan tuleminen vaan on ihan creepyä ja varsinkin pyytää puhelinnumeroa, jos on sitä ennen jutellut tyyliin 2 minuuttia.

Ap on toki provo, mutta just tän takia deittiapit toimii. Siellä tuntemattomalle juttelu on lähtökohtaisesti ok, mutta livenä se on heti epäilyttävää.

Okei menempä seuraavan kerranlukiossa jutteleen tuntemattomalle 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi