Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä on krapulat muuttuneet 20->30 ja 30->40 välillä?

Vierailija
09.12.2020 |

....

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä etät useimmilla näyttää krapulat pahentuneen iän myötä, mulla päinvastoin. Nuorena olin huono kestämään viinaa, ja krapulat oli aivan järkyttäviä, tärinää vessan lattialla hirvittävän päänsäryn ja oksentelun kourissa. Nyt 50 v:nä se on että vähän suuta kuivaa ja päätä särkee, ja kun ottaa särkylääkkeen niin olo on taas ihan ok. Vaikka siis olisi juonut pullon kirkasta, 12 isoa kaljaa tai muuten ihan kunnolla humalaan.

Vierailija
42/49 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36 ja vielä tuossa talvella join 0,7l vodkapullon ja tein seuraavana päivänä normaalisti töitä (etätyö)

Tein siitä aloituksenkin tänne:

https://www.vauva.fi/keskustelu/5452137/join-eilen-pullon-vodkaa-ja-oli…

Eipä se ikä ainakaan vielä häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä etät useimmilla näyttää krapulat pahentuneen iän myötä, mulla päinvastoin. Nuorena olin huono kestämään viinaa, ja krapulat oli aivan järkyttäviä, tärinää vessan lattialla hirvittävän päänsäryn ja oksentelun kourissa. Nyt 50 v:nä se on että vähän suuta kuivaa ja päätä särkee, ja kun ottaa särkylääkkeen niin olo on taas ihan ok. Vaikka siis olisi juonut pullon kirkasta, 12 isoa kaljaa tai muuten ihan kunnolla humalaan.

Onko sulla painoa paljon nykyään?

Vierailija
44/49 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä tuolla ikävälillä mitenkään, eli ei vain tullut mitään krapuloita. Lähempänä kuuttakymppiä vasta alkoi tulla, eli seuraavana päivänä todella vetämätön olo ja pahoinvointia. 

Vierailija
45/49 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole juonut koskaan.

Vierailija
46/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä pystyi juomaan 5 päivää putkeen huonoilla unilla ja roskaruoalla. Neljäkymppisenä tuollaisesta elämästä toipumiseen menisi varmaan viikko ja masennukset, huonot unet ja hikoilu siihen päälle.

Vierailija
47/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kaljaa ei krapulaa

30 vähän päätä särkee

40 valoallergia

Vierailija
48/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vetää kunnon kännit yhtenä iltana niin se krapula kestää osapuilleen päivän per eletty vuosikymmen. 2 päiväisten kännien jälkeen vielä pidempään

Vierailija
49/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30: Alkuun opiskelijana jopa 3 tuoppia illan aikana sai oksentamaan seuraavana päivänä iltapäiväviiteen. Sisukas harjoittelu vähitellen kasvatti toleranssia, mutta kyllä edelleen aika helposti tuli aivan järkyttävä päänsärky- ja oksennuskrapula.

30-40: Tasainen suurkulutus kasvatti toleranssia niin, että krapuloita ei tule enää käytännössä ollenkaan. Ainoa krapula on miellyttävän raukea olo, jossa ei oikein huvita tehdä mitään. 

40-50: Jatkuu sama, eli alkoholista ei tule krapulaa. Nykyään myös känniin tulemiseen tarvitaan todella paljon alkoholia. Voin juoda jonkun 10 pint-kokoista kaljaa ja olla ihan selvän oloinen.