Miehet miksi pihtaatte?
Miksi mies pihtaa? Toista naista ei ole ainakaan tällä. Kotona olisi posliinipimppi (nypitty, ei ajeltu), normaalivartaloinen nuori hauska vaimo. Kolme lasta pimpasta synnyttänyt mutta se ei ole siltikään messuhalli. Nainen saa nopeasti ja helposti pikku hieromisella/nuolemisella orkut, ei suuri vaiva. Kaikki asennot kelpaa, nainen on innostunut ja haluaisi kokeilla kaikenlaista.
Miksi mies ei halua kuin 1-2 kertaa kuukaudessa? Nainen ei turhia nalkuta, tekee ihan hyvää ruokaa, koti on siisti, lapset hyväunisia.
Kuulemma väsyttää/hammasta särkee/ei vaan jaksa.
Miksi sinä, av-mies pihtaat?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:23"]Meillä sama tilanne ja kun testosteroni tasoa pyydän käymään testaamassa (otetaan siis verikokeella) tulee aina riita kun se on niin noloa kuulemma miehelle. Pettää en pystyisi enkä haluaisikaan, mutta seksiä pari kertaa kuussa, mikä on liian vähän..
[/quote]
Miksi pitäisi mennä johonkin testo-kokeeseen. Ei haluttomuus/jaksamattomuus ole syy testoarvojen laskuun. Ei ne testot ole mihinkään laskenut. Ei vaan aina jaksa nussia. Nussimisessa on vähän sama kun kaikessa muussakin, eli jos niin tekee liikaa, niin se ei enään tunnu miltään, eikä siitä saa tyydytystä enään. Itselläni oli vaimon lisäksi muitakin naisia ja kävin usein maksullisissa, kunnes 2007 sain tarpeekseni, eikä seksi ole liiemmin innostanut.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:15"]Minä uskon, että me tähän ketjuun kirjoittavat naiset emme etsi mitään panokoneita. Me kaipaamme parisuhdetta kaikin puolin. Me kaipaamme sitä, että saisimme olla välillä naisia aviomiestemme kanssa emmekä pelkkiä kämppiksiä. Koko 36[/quote]
Veit sanat suustani! Tunne, että toinen rakastaa ja välittää huomioimalla myös sängyssä. Ei todellakaan tarvitse olla mikään panokone, normaali avioelämä riittäisi enemmän kuin hyvin. Nyt on vain koko ajan tunne, että jotain puuttuu.
23
[/quote]
Eikös se ole merkki rakkaudesta että mies huolehtii sinusta, lapsesta, kotitöistä, käy töissä ja urheilee? Eikö se ole merkki rakkaudesta kun mies hieroo, kuuntelee juttujasi, tuo ruokaa sänkyyn jne. Ei se seksi ole aina se rakkauden mittari.
Minusta se on todella itsekäs teko mieheltä pihdata seksiä. Aivan niin kuin naiseltakin. Miesten pihtaamisesta ei ain puhuta naisten saunailloissa...kuten miehet puhuvat omissa saunailloissaan.
Aikoinaan kun mulla oli tämä sama akuutti tilanne, luin sattumalta jostain iltapäivälehden parisuhdepalstalta, että jos jompikumpi ihan yhtäkkiä ei olekaan enää kiinnostunut seksistä kanssasi, voi ajatella hänen irtisanoutuneen suhteestanne jos haluttomuutta kestää puoli vuotta.
Laskin kuulkaa päiviä kalenterista, ja kun puoli vuotta oli mennyt, sai mies lähteä.
Naisilla ei ole seksihaluja. Miehillä ei ole seksielämää.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:15"]Minä uskon, että me tähän ketjuun kirjoittavat naiset emme etsi mitään panokoneita. Me kaipaamme parisuhdetta kaikin puolin. Me kaipaamme sitä, että saisimme olla välillä naisia aviomiestemme kanssa emmekä pelkkiä kämppiksiä. Koko 36[/quote]
Veit sanat suustani! Tunne, että toinen rakastaa ja välittää huomioimalla myös sängyssä. Ei todellakaan tarvitse olla mikään panokone, normaali avioelämä riittäisi enemmän kuin hyvin. Nyt on vain koko ajan tunne, että jotain puuttuu.
23
[/quote]
Eikös se ole merkki rakkaudesta että mies huolehtii sinusta, lapsesta, kotitöistä, käy töissä ja urheilee? Eikö se ole merkki rakkaudesta kun mies hieroo, kuuntelee juttujasi, tuo ruokaa sänkyyn jne. Ei se seksi ole aina se rakkauden mittari.
[/quote]
tuosta listastasta mies toteuttaa vaan tuota käy töissä-kohtaa. Meillä seksielämän vähyys heijastuu koko muuhun elämään.
kerro sitten saitko nakkia tänään!!!!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:38"]Minusta se on todella itsekäs teko mieheltä pihdata seksiä. Aivan niin kuin naiseltakin. Miesten pihtaamisesta ei ain puhuta naisten saunailloissa...kuten miehet puhuvat omissa saunailloissaan. [/quote]
Ei me perheelliset miehet puhuta seksistä tai naisista saunailloissa. Lähinnä puhumme lapsistamme, töistä, politiikasta ja urheilusta. Mikään ei voisi olla tylsempää kuin retostella naisillaan ja seksiseikkailuillaan, tai ylipäätänsä puhua seksistä. Maailmassa on monia muita kiinnostavia puheenaiheita mm. armeija, tekniikka, duuni, lapset, harrastukset, politiikka, matkailu jne.
jos en saisi seksiä, eroaisin.. Se olisi kuin elämä ilman ruokaa, mahdotonta. Miten kestätte? Jo seurusteluvaiheessa olen hylännyt miehet, jotka eivät ole riittävän aktiivisia....
Ei me perheelliset miehet puhuta seksistä tai naisista saunailloissa. Lähinnä puhumme lapsistamme, töistä, politiikasta ja urheilusta. Mikään ei voisi olla tylsempää kuin retostella naisillaan ja seksiseikkailuillaan, tai ylipäätänsä puhua seksistä. Maailmassa on monia muita kiinnostavia puheenaiheita mm. armeija, tekniikka, duuni, lapset, harrastukset, politiikka, matkailu jne.
Ehkä teidän kannattaisi puhua seksistäkin, niin voisi halut herätä ja kotona oltaisiin sitten seuraavana päivänä tyytyväisiä...
Niin, ei pelkästään se, että ei ole seksiä vaan se, että ei mitään muutakaan parisuhdetta. Mies elää omaa elämää, nukkunut jo neljä vuotta eri huoneessa. Ei halaa, pussaa eikä puhu. Ja hänen mielestään kaikki on kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 22:47"]jos en saisi seksiä, eroaisin.. Se olisi kuin elämä ilman ruokaa, mahdotonta. Miten kestätte? Jo seurusteluvaiheessa olen hylännyt miehet, jotka eivät ole riittävän aktiivisia....
[/quote]
On vanha sanonta, että vuosien myötä seksi vähenee. Alussahan rakastumisvaiheessa pari-kolme ekaa vuotta on erittäin aktiivista aikaa. Sitten kun suhde arkipäiväistyy, vähenee myös seksin määrä, sitten kun syntyy lapset, niin seksin määrä muuttuu radikaalisti. Se on ihan normaalia että kaikki muu ajaa seksin edelle. Jos ette noita asioita olleet tajunneet niin omapa on vikanne. Mitä pidempään kumppanin kanssa on niin sitä enempi seksin määrä vähenee, mutta on muitakin yhteisiä tekemisiä ja harrastuksia kuin seksi. Iän karttuessa parisuhteessa osaa arvostaa muutakin, kuin seksiä.
Jos AV-palstalla keskustellaan esim. kuinka pienten lasten äiti ei jaksa innostua seksistä enää vanhaan malliin, sanotaan heti että nyt mies lähtee vieraisiin, miehellä on oikeus lähteä vieraisiin, mies ei kestä, mies ei voi olla ilman seksiä kuukautta, miehen on pakko tyhjentää kassit - fysiologinen fakta! tms. vastaavaa.
Eikös samalla logiikalla AP ja muut saman ongelman kanssa painivat naiset voi myös hyvällä omallatunnolla lähteä hakemaan seksiä parisuhteen ulkopuolelta?
Kun mies pihtaamisesta, mies pihtaa koska hänellä on oikeus omaan kehoonsa ja haluihinsa.
Kun nainen pihtaa, hän on huono vaimo ja saa syyttää ihan vaan itseään, kun miehen on pakko mennä vieraisiin.
Näin asia valitettavasti nähdään.
Mielenkiintoista. Jos olet niin täydellisen hyvä, niin sinussa on jokin muu VIKA/ SYY ettei miehesi halua sinua. Oletko vain niin vittumainen henkilö että miehesikin kammoksuu sinua.
57 kääntää kaiken naisen syyksi?
Kyllä seksi on tärkeä osa parisuhdetta ainakin minun mielestäni. Vaikka suhde arkipäiväistyy ja alkuajan intohimo laantuu, niin jos seksin osuus katoaa kokonaan, niin yleensä puhutaan jostain muusta suhteesta kuin parisuhteesta. Seksiin kuuluu niin paljon muutakin kuin vain itse yhdyntä. Kyse on siitä, että haluaa olla toisen lähellä, antaa toiselle nautintoa, saada itse toisesta nautintoa, rakastaa ja pitää hyvänä. Sanoin ja teoin. Vaikka välillä tulisikin kuivempi kausi, niin muun läheisyyden kadotessa toisesta etääntyy. Ja sitä on vaikea korjata jälkeenpäin.
Tästä keskustelusta ja alapeukutuksista tulee sellainen olo että naisilla ei saisi olla tarpeita. Että naisen täytyisi aina vain ymmärtää miestä, tai että vika on naisessa. Kun kyse ei ole pelkästä seksistä, vaan siitä että usein se seksin määrä heijastelee parisuhteen tilaa muutenkin, kuten jotkut ovat tässä jo todenneet.
Minä olen vuosia etsinyt vikaa itsestäni, kun minun ja mieheni tarpeet eivät kohtaa. Elän kroonisessa puutteessa, seksiä on n.2 kertaa/kk, ja senkin ruinaan. Mies ei koko suhteemme tai avioliittomme aikana ole ollut kovin halukas, en vain ymmärtänyt asiaa alkuvuosina. Olen puhunut, yrittänyt keskustella ja kannustaa, kirjoittanut kirjeitä ja anellut mieheltä. Hän ei osaa vastauksia antaa. Tämä on kipeä asia minulle. Koen että en tule rakastetuksi, en ole haluttava, itsetuntoni on palasina, olen kireä, itken asiaa usein yksin. Välillä koen syyllisyyttä tarpeistani, kuin olisin jotenkin likainen ja vaativa. Tiedän olevani viehättävä, en vain jaksa uskoa siihen. Seksi on parisuhteen liima, ja tuntuu että meidän liitoksemme rakoilevat.