Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet miksi pihtaatte?

Vierailija
26.04.2014 |

Miksi mies pihtaa? Toista naista ei ole ainakaan tällä. Kotona olisi posliinipimppi (nypitty, ei ajeltu), normaalivartaloinen nuori hauska vaimo. Kolme lasta pimpasta synnyttänyt mutta se ei ole siltikään messuhalli. Nainen saa nopeasti ja helposti pikku hieromisella/nuolemisella orkut, ei suuri vaiva. Kaikki asennot kelpaa, nainen on innostunut ja haluaisi kokeilla kaikenlaista.

Miksi mies ei halua kuin 1-2 kertaa kuukaudessa? Nainen ei turhia nalkuta, tekee ihan hyvää ruokaa, koti on siisti, lapset hyväunisia.

Kuulemma väsyttää/hammasta särkee/ei vaan jaksa.

Miksi sinä, av-mies pihtaat?

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:09"]

Vau, 1-2 kertaa päivässä, olisi ihan unelma :) Taidan etsiä jotain luonnollisesti testosteronia nostavaa jos se auttaisi :)

ap

[/quote]

Ja syötät sitä miehelle väkisin tai salaa?

[/quote]

Mulle ihan sama, koska vaimolta saa jos saa. Itse en viitti enään edes ruinata. Itellä on kunto hyvä, käyn salilla ja lenkillä mm, sekä käyn töissä, hoidan kotia ja muksua. Seksiä oli sellaiset 17 vuotta päivittäin max 2-3 kertaa. Raskauden aikana ja lapsen syntymän jälkeen halut ovat hävinneet niin vaimolta kuin minulta. Kun vaimo haluaa, niin pitäis monta kertaa ja pitkään nussia, mutta en jaksa kuin sen kerran, johtuen siitä että pitäisi nussia niin myöhään 22-24 välisenä aikana. Silloin rupean olemaan jo väsynyt. Muutenkin muksu valvottaa, vaikka vedän unilääkkeitä ja yritän nukkua korvatulpat korvilla. Yritä siinä sitten jatkuvasti väsyneenä naida.

Vierailija
102/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut aina myös sama juttu, että minä haluan enemmän, enkä kestä torjuntaa, en ole enää vuosiin viitsinyt vongata, joten meillä on seksiä hyvässä lykyssä kerran kuussa. Sanoin miehelle vuodenvaihteessa, että viime vuonna oli seksiä varmaan sellainen 10 kertaa, mies sanoi että ei kai nyt niin vähän...

Seksi on hyvää molempien mielestä silloin kun sitä on, kaipa se on sitten väsymystäkin, ennen sentään sai melkein kerran viikossa.

Ärsyttävää kun aina oletetaan että miehet ei muuta haluakaan kuin seksiä seksiä, ja naiset pihtaa, minä en ole eläissäni seksistä kieltäytynyt parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän