Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet miksi pihtaatte?

Vierailija
26.04.2014 |

Miksi mies pihtaa? Toista naista ei ole ainakaan tällä. Kotona olisi posliinipimppi (nypitty, ei ajeltu), normaalivartaloinen nuori hauska vaimo. Kolme lasta pimpasta synnyttänyt mutta se ei ole siltikään messuhalli. Nainen saa nopeasti ja helposti pikku hieromisella/nuolemisella orkut, ei suuri vaiva. Kaikki asennot kelpaa, nainen on innostunut ja haluaisi kokeilla kaikenlaista.

Miksi mies ei halua kuin 1-2 kertaa kuukaudessa? Nainen ei turhia nalkuta, tekee ihan hyvää ruokaa, koti on siisti, lapset hyväunisia.

Kuulemma väsyttää/hammasta särkee/ei vaan jaksa.

Miksi sinä, av-mies pihtaat?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
04.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mammat valittako. Saiskin seksiä kerran kuussa tai kerran puolessa vuodessa tai ees kerran vuodessa. Jotkut ei kuulkaa saa koskaan, kun ei oo vaan ukkoa löytynyt. Välillä haluttaa niin, että alavatsa kramppaa eikä saa nukuttua, mutta minkäs teet. Vuodet vierii, kaippa nuo paikat tästä kohta kuivahtaa.

Vierailija
82/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pihtaa ja ihmettelen kuinka joillain miehillä on asiat niin hyvin että on varaa nyrpistellä nokkaansa sekstailulle. Taitaa olla testotasoissa silloin korjaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään miehistä

Vierailija
84/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se ap ola, että jos mies pihtaakin vaimonsa kanssa niin hän ei pihtaisi sinun kanssa. Ehkä ne työjutut vie liikaa huomiota tai alkaa olla painoa tms joka vaikuttaa olemiseen ja siihen, miten nopeasti alkaa haluttaa.

Vierailija
85/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, minä olen se vaimo ja minun kanssa pihtaa, ei ole toisia naisia. Hän on ollut aina pihtari, en ymmärrä. Luulin että miehet ajattelevat paljon seksiä mutta tämä vain nukkumista... Oliko joku ruoka-aine mikä voi saada miehen innostumaan? Tänään ajattelin tulla suihkunraikkaana läpikuultavassa yömekossa olohuoneeseen kun lapset nukkuvat. Ilman alushousuja. Äsken kyllä jo valitteli väsymystä... Eilen olin niin pettynyt kuivaan kauteen että puuhasin kaksi kertaa omat kivat. Oli rento olo käydä nukkumaan. Olisin silti halunnut vielä häntä mutta ei kun ei.

Ap

Vierailija
86/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ongelma ei selvästi ole teillä sinussa. Meillä se on yksinomaan vaimossa. Jos olisi noin seksuaalisesti innokas vaimo, meillä naitaisiin 1-2 kertaa päivässä ja 5-15 kertaa viikossa. Mutta nyt kerran kuukaudessa on yläkanttiin esitetty arvio.

Ja minä en ole koskaan pihdannut. Vaimo taas sairastaa, ja ongelma paranee vain naista vaihtamalla. Kun lapset vähän kasvavat, niin sitten täytyy siirtyä sanoista tekoihin.

Vierailija
87/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:41"]

Mitä, minä olen se vaimo ja minun kanssa pihtaa, ei ole toisia naisia. Hän on ollut aina pihtari, en ymmärrä. Luulin että miehet ajattelevat paljon seksiä mutta tämä vain nukkumista... Oliko joku ruoka-aine mikä voi saada miehen innostumaan? Tänään ajattelin tulla suihkunraikkaana läpikuultavassa yömekossa olohuoneeseen kun lapset nukkuvat. Ilman alushousuja. Äsken kyllä jo valitteli väsymystä... Eilen olin niin pettynyt kuivaan kauteen että puuhasin kaksi kertaa omat kivat. Oli rento olo käydä nukkumaan. Olisin silti halunnut vielä häntä mutta ei kun ei.

Ap

[/quote]

Jos luulet miesten ajattelevan paljon seksiä vain sukupuolensa vuoksi, olet typerys, eikä kovin moni asia ole suurempi turn off kuin typeryys.

Minä "pihtaan" siksi ettei yksinkertaisesti ole minkäänlaisia seksihaluja tällä hetkellä. Kun ei huvita yhtään, on paha pakottaakaan itseään.

Sitä paitsi sinun ongelmasi on hirveä asenteesi. Puhut valtavasti itsestäsi: millainen sinä olet, mitä sinä teet ja mitä sinä tarvitset. Miestä ja hänen motiivejaan et edes yritä pohtia tai ymmärtää, et kerro miehestä yhtään mitään ja vähättelet hänen kipujaan ja uupumustaan. Ja siinä voi hyvinkin olla miehen haluttomuuden syy, järjettömän itsekäs suhtautumisesi seksiin ja miehen vähättely.

Vierailija
88/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa testosteronitasot. Voi johtua ihan niiden alhaisuudesta.

Vierailija
89/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, 1-2 kertaa päivässä, olisi ihan unelma :) Taidan etsiä jotain luonnollisesti testosteronia nostavaa jos se auttaisi :)

ap

Vierailija
90/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:22"]Miksi mies pihtaa? Toista naista ei ole ainakaan tällä. Kotona olisi posliinipimppi (nypitty, ei ajeltu), normaalivartaloinen nuori hauska vaimo. Kolme lasta pimpasta synnyttänyt mutta se ei ole siltikään messuhalli. Nainen saa nopeasti ja helposti pikku hieromisella/nuolemisella orkut, ei suuri vaiva. Kaikki asennot kelpaa, nainen on innostunut ja haluaisi kokeilla kaikenlaista.

Miksi mies ei halua kuin 1-2 kertaa kuukaudessa? Nainen ei turhia nalkuta, tekee ihan hyvää ruokaa, koti on siisti, lapset hyväunisia.

Kuulemma väsyttää/hammasta särkee/ei vaan jaksa.

Miksi sinä, av-mies pihtaat?

[/quote]

Ei sitä aina jaksa, töiden, kotitöiden, lasten kanssa olon ja urheilun jälkeen. Eikä aikaa ole siis seksille tarpeeksi.

Vierailija
91/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pihtaava mies, intissä ja viikonloppuna yks korkeintaan kaks panoa kun mä haluisin ainakin kaks kertaa päivässä! Poskeenkin otan ainakin kerran muttei sekään yleensä innosta :/

Vierailija
92/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut seksiä viimeksi vuosi sitten. Edellisen kerran jälkeen päätin, että en jaksa enää painostaa miestäni, hän tehköön aloitteen, kun mieli tekee. Ei ole vielä aloitetta tehnyt. Olisi pitänyt tietää tämä etukäteen, olen aina ollut huomattavasti aktiivisempi kuin hän. Itse haluaisin seksiä päivittäin, hän pari kertaa kuukaudessa. Ja lasten jälkeen näköjään kerta vuodessa tai kahdessa riittää. Nyt on lapset mukana kuvioissa, joten ihan kevyillä perusteilla en lähde eroamaan.

Ja en ole mikään "sotanorsu", vaan olen pitänyt itsestäni huolta, olen mielestäni timmissä kunnossa ja hoitanut kodin ja lapset. Sen jälkeen, kun palasin työelämään, ovat monet miehet minua lähestyneet... Vaan toistaiseksi olen ollut uskollinen, vaikka kovasti läheisyyttä kaipaankin. Seksistä puhumattakaan.

Monesti otin asian puheeksi, vaan enää en jaksa. Aina oli jokin syy. Väsymys tai ei vain huvita. Paras oli se, että "tehtävä täytetty, kun lapset tehty". Varmaan loppuelämä menee omaan käteen ja fantasioihin tyytyen. Plaah :( 3-kymppisiä kuitenkin vielä ollaan!

Vierailija
93/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI HERRAN JUMALA!!!!! MIKSI AINA NE VÄSYNEET MIEHET SAAVAT NAISIA!?

Vierailija
94/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ei viitsi yrittää kun on kuitenkin väsynyt tai pää kipeä

b) saa hirveän lämmittelyn jälkeen huonoa seksiä

Tuskin juuri koskaan kieltäydyn vaimon tekemästä aloitteesta, sillä olen todennut että parasta edetä hänen tahtiinsa.

Vierailija
95/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:31"]

VOI HERRAN JUMALA!!!!! MIKSI AINA NE VÄSYNEET MIEHET SAAVAT NAISIA!?

[/quote]Mitäs varmaan ruveta valeveltoksi.

t. kroonisessa puutteessa elävä mies

Vierailija
96/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi koon 36 vaatteita käyttävä urheilullinen nätti nainen, jonka aviomiehellä aina väsymys tai jokin kipu. Mies työntää läheltään pois ja aina kosken väärin. Minulle tulee itselleni sellainen olo, että olen vonkaava vaimo.

Vierailija
97/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:09"]

Vau, 1-2 kertaa päivässä, olisi ihan unelma :) Taidan etsiä jotain luonnollisesti testosteronia nostavaa jos se auttaisi :)

ap

[/quote]

Ja syötät sitä miehelle väkisin tai salaa?

Vierailija
98/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:39"]Täällä myös yksi koon 36 vaatteita käyttävä urheilullinen nätti nainen, jonka aviomiehellä aina väsymys tai jokin kipu. Mies työntää läheltään pois ja aina kosken väärin. Minulle tulee itselleni sellainen olo, että olen vonkaava vaimo.[/quote]

Ongelma on siinäkin, että monet naiset eivät ollenkaan mieti, mitä mies voisi seksistä saada ja miltä miehestä ylipäätään tuntuu. Huomio on niin tiukasti omassa itsessä, omassa ulkonäössä ja omassa vartalossa (olen nätti, olen seksikäs, olen urheilullinen, olen upea), ettei enää riitä ajatuksia sille, tarvitsisiko mies jotain muuta kuin sitä, että sinä näytät kauniilta.

Tämä on yleinen naisten ajatusvirhe: nainen ajattelee että hänen pelkkä vartalonsa riittää kiihottamaan miehen, hänen tarvitsee vain olla ja keskittyä omaan vartaloonsa ja sen esittelemiseen, kun todellisuudessa pitäisi keskittyä mieheen aivan niin kuin mieskin keskittyy naiseen eikä omaan kroppaansa ja ulkonäköönsä.

Vierailija
99/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koon 36 nainen vastaa:

Kerroin alkuun ulkonäköä sen takia, että miehet eivät alkaisi syyttelemään asiasta meitä naisia -> koska me olemme lihavia ja löhöämme vain sohvalla. Hoidan kotia hyvin, pidän lapsistamme hyvää huolta, käyn töissä. Hemmottelen miestäni huomioimalla häntä pienillä yllätyksillä, lähetän mukavia tekstiviestjä, kyselen hänen pivistään, annan hänen tavata kavereitaan ilman huonoa omaa tuntoa. lähestyn häntä halaamalla, hieromalla hartioita, hieromalla rinnustaa...ja saan aina vastaukseksi ravistuksen kädellä pois tai taputuksen kämmenelle. Mitä vielä minun tulisi tehdä?

Vierailija
100/102 |
26.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:09"]

ap

[/quote]

Ja syötät sitä miehelle väkisin tai salaa?

[/quote]

Mulle ihan sama, koska vaimolta saa jos saa. Itse en viitti enään edes ruinata. Itellä on kunto hyvä, käyn salilla ja lenkillä mm, sekä käyn töissä, hoidan kotia ja muksua. Seksiä oli sellaiset 17 vuotta päivittäin max 2-3 kertaa. Raskauden aikana ja lapsen syntymän jälkeen halut ovat hävinneet niin vaimolta kuin minulta. Kun vaimo haluaa, niin pitäis monta kertaa ja pitkään nussia, mutta en jaksa kuin sen kerran, johtuen siitä että pitäisi nussia niin myöhään 22-24 välisenä aikana. Silloin rupean olemaan jo väsynyt. Muutenkin muksu valvottaa, vaikka vedän unilääkkeitä ja yritän nukkua korvatulpat korvilla. Yritä siinä sitten jatkuvasti väsyneenä naida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme