Osaako kukaan hieroja tai vastaava poistaa emännänkyttyrän?
Mulla on ollut se vuosikausia. Nyt pitäisi ryhti olla niin hyvä kuin itse saan, olen myös laihduttanut. Silti vaikuttaisi näin itse tarkasteltuna, että "niska" vain vääntyy siitä kohtaa väärin ja toki sitä löllöäkin on. Olen hieronut sitä, tehnyt jumppaliikkeitä, ei mitään vaikutusta.
Kommentit (22)
Itselläni ei ole lähtenyt millään. Mulla ei siis ole rasvaa se kyttyrä vaan selkäranka vaan on sen muotoinen: pyöristyy voimakkaasti yläselästä, ja sitten niska ja kaula kenottaa eteenpäin. Tämä piirre on ollut ihan lapsesta asti - koulussakin minua kiusattiin siitä miten "vammaiselta" näytin kun näytin aina olevan pelokkaan näköisesti köyryssä. Silti mitään varsinaista ryhtivirhettä tai esim. skolioosia mulla ei ole koskaan todettu. On tarvinnut vaan hyväksyä että minä olen tämmöinen vähän luihun näköinen köyryhiippari ;)
Perinteinen jäsenkorjaus, sillä olen saanut oman niskakyhmyn lähtemään. eikä sitä ryhtiä kannata liikaa miettiä, pieni ns. lösähtänyt asento itseasiassa auttaa siihen, että selkärankaan ei tule fasettilukkoja niin helposti. yliliikkuvien nivelten ja nikamen kanssa ainakin vältän liian ryhdikästä istumista, koska siitä itselle tulee pahemmat jumit.