Keski-ikäisen naisen suuret luulot itsestään
Mikä ihme siinä on, että nykyään niin moni nelikymppinen nainen kuvittelee itsestään jotain, mikä ei ole totta. Kuvittelee olevansa timmissä kunnossa, upea, hehkeä, seksikäs, haluttava. Vanhenemista on niin vaikea hyväksyä. Ei uskalleta nähdä, että oikeasti ollaan aika loppuun ajettuja, kulahtaneita ja parhaat vuodet ovat takana. Ei haluta kohdata sitä raakaa totuutta, että miehet eivät enää halua.
Nelikymppisellä naisella ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään.
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]
Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
Mua säälittää aina tällaiset miehet. Kuinka mitään kypsymistä ja kasvamista ei missään vaiheessa ole tapahtunut vaan ollaan jääty ikuisesti sinne pippelillään leikkivän teinipojan tasolle. Miten paistaa pelko omasta kuolevaisuudesta ja sitä yritetään torjua tarrautumalla jo menneeseen nuoruuteen.
Oikeasti tuntuu pahalta heidän puolestaan, kun ei pystytä kohtaamaan omaa itseään sellaisena kuin on ja elämän sisältö on edeleen vain oma pikku pippeli. En usko, että sellainen ihminen on aidosti kovinkaan onnellinen.
[/quote]
Rahalla saa ja hevosellä pääsee. Aina löytyy nuoria pimuja, jotka lähtee vanhemman miehen matkaan, kun rahaa riittää. Nyt 26, muutaman vuoden päästä vaihdan uuteen tiukkaan pilluun ja taas uuteen.
Nuoret naiset on valmiita mihin vain, kun miehellä on rahaa;)
Olen kokeillut muutamaa keski-ikäistä naista, mutta ei niitä tuheroita viitsi panna lörppään pilluun. Nuori nainen vahaa ja antaa panna kunnon perspanot, kunhan vain on rahaa ja valtaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
Nelikymppiset naiset taas haluavat ikäistään seuraa ja näin 23 vuotiaana en todellakaan otraisi nelikymppistä miestä, en välttämättä edes kolmikymppistä ja näin ajattelee suurinosa. Ne loput ottavat taas sen vanhemman miehen rahan takia ja monesti heillö on myös se oman ikäisensä salarakas.
[/quote]
Tämä on muuten totta. Mulla on 14 vuotta vanhempi mies, jolla ok tulot ja kaksi autoa (työsuhde- ja oma auto). Minä voin arkisin käyttää hänen autoaan miten haluan ja useimiten viikonloppuisin hän kuskaa minua halujeni mukaan. Bensoja en tietenkään ikinä maksa. Kun käymme syömässä, ulkona juhlimassa tai muissa riennoissa, hän maksaa aina. Lahjoja saan usein, kohtuullisen kalliita. Tavatessamme emme välttämättä edes poskipusuja vaihda koko aikana, mutta mies on onnensa kukkuloilla kun hänellä on "nuori nainen", jota esitellä.
Oikea deittini, ei siis poikaystäväni vaan deittikumppani, on oman ikäiseni söpö kundi, jolta en "pihtaa" (kuten tuolta vanhalta ukolta). Tästä kundista ja minusta ei vakavampaa paria tule, mutta mielelläni hänen kanssaan vietän aikaani sängyssä ja muutenkin. Jos joskus löydän "sen oikean", niin jää molemmat suhteet.
Vanhaa ukkoa tulee ikävä vain, koska hyödyn hänestä nyt mukavasti. Mutta oikeasti olla tuollaisen vanhuksen kanssa.. No way!
[/quote]
Samantyyppinen tilanne täällä ;)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:47"]
Viiskymppiset on vielä pahempia. Ne luulee tietävänsä kaiken.
[/quote] osuit naulan kantaan, vaihdevuosihirviöt pilaa läheistensä elämän ja myrkyttää työpaikat
[/quote]
Kuvailit juuri oman tulevaisuutesi, vajakki. Luuletko ettei ikääntyminen kosketa itseäsi lainkaan? Tuollaisista kuin sinä tulee juuri niitä kyrpä otsassa kulkevia kusipäitä, ei läheskään kaikista ihmisistä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:57"]
Olen kokeillut muutamaa keski-ikäistä naista, mutta ei niitä tuheroita viitsi panna lörppään pilluun.
[/quote]
Siis sulla on lörppä pillu, johon panet sisälle keski-ikäisten naisten tuheroita?
Onko tuo joku uusi fetissijuttu seksin saralla?
Miten saat sinne sun lörppään pimpsaan sisälle toisen tuheropimpsan?
Huono provo :D nelikymppisestä eteenpäin nainen on parhaimmillaan, järki on teräkunnossa, kokemusta takana ja itseluottamusta niin paljon että tajuaa, jottei naisen ihmisarvo ole rypyttömyydestä tai läskeistä kiinni. Uskaltaa olla sitä mitä on - ja se jalostuu parhaimmassa tapauksessa suorasuiseen vanhaan frouvaan. Ymmärtäkää tämä, että miestä ei tarvita määrittelemään sitä, mitä nainen on tai ei ole.
Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
Mua säälittää aina tällaiset miehet. Kuinka mitään kypsymistä ja kasvamista ei missään vaiheessa ole tapahtunut vaan ollaan jääty ikuisesti sinne pippelillään leikkivän teinipojan tasolle. Miten paistaa pelko omasta kuolevaisuudesta ja sitä yritetään torjua tarrautumalla jo menneeseen nuoruuteen.
Oikeasti tuntuu pahalta heidän puolestaan, kun ei pystytä kohtaamaan omaa itseään sellaisena kuin on ja elämän sisältö on edeleen vain oma pikku pippeli. En usko, että sellainen ihminen on aidosti kovinkaan onnellinen.
[/quote]
Rahalla saa ja hevosellä pääsee. Aina löytyy nuoria pimuja, jotka lähtee vanhemman miehen matkaan, kun rahaa riittää. Nyt 26, muutaman vuoden päästä vaihdan uuteen tiukkaan pilluun ja taas uuteen.
Olen kokeillut muutamaa keski-ikäistä naista, mutta ei niitä tuheroita viitsi panna lörppään pilluun. Nuori nainen vahaa ja antaa panna kunnon perspanot, kunhan vain on rahaa ja valtaa.
[/quote]
Mutta ei se sua kunnioita. Käyttää hyväkseen ja naureskelee kavereilleen. Aika kylmiä on ne pappavitsit, joita kuulee näiden vanhaa rikasta ukonkäppänää pyörittävien nuorten neitojen suusta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:47"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:47"]
[/quote] osuit naulan kantaan, vaihdevuosihirviöt pilaa läheistensä elämän ja myrkyttää työpaikat
[/quote] Tämän kanssa on kyllä pakko olla samaa mieltä. Niin kamalia työkavereita ei voi olla kuin viiskymppiset akat. Ovat ilkeitä, epäkohteliaita, kateellisia eikä niiden työstä tule mitään kun juoruilevat ja mustamaalaavat toisiaan ja kaikkia muita. Tosi ikävää. :=((
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:29"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eihän 26-vuotis ole edes nuori, melkein kolmekymppinen. Tuu sitten kehumaan kun saat ostettua 18-vuotiaan.
Varmaan kivaa kun öitä ostaa seksiä. Oikeasti ne naiset oksentaa sen jälkeen kun ovat joutuneet panemaan sua vaikka rahaa saavatkin. Sen jälkeen ne menee naimaan jotain nuorta miestä että saavat tyydytyksen.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
You wish:) Epäilen että markkina-arvosi heikkenee vuosi vuodelta... ainakinn jos ei lompakko paksune
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:47"]
[/quote]
Kuvailit juuri oman tulevaisuutesi, vajakki. Luuletko ettei ikääntyminen kosketa itseäsi lainkaan? Tuollaisista kuin sinä tulee juuri niitä kyrpä otsassa kulkevia kusipäitä, ei läheskään kaikista ihmisistä.
[/quote] Palstalla todistettavasti ainakin yksi vaihdevuosihirviö!
Tekeekö minkään ihmisellä ikäisellä todellisuudessa mitään? Ei.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:47"]
[/quote] Tämän kanssa on kyllä pakko olla samaa mieltä. Niin kamalia työkavereita ei voi olla kuin viiskymppiset akat. Ovat ilkeitä, epäkohteliaita, kateellisia eikä niiden työstä tule mitään kun juoruilevat ja mustamaalaavat toisiaan ja kaikkia muita. Tosi ikävää. :=((
[/quote]
Oma tulevaisuutesi. Susta tulee kanssa viisikymppinen, meinaatko tappaa itsesi ennen sitä?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:47"]
[/quote] Hoitoala?
Ei luule vaan tietää ja itsevarmuus on seksikästä. Siinä iässä ei kato tarvi enää miettiä, että mitä muut kuvittelee ja ajattelee.
t. viiskypänenmies
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:36"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]
[/quote]
[/quote]
Hyvä analyysi juuri tällaisesta keskenkasvuisesta ja säälittävästä ikiteinistä.
[/quote]
Täytyyhän sen "pimpsan" ollakin kiree ku itsellä on niin pieni.
Mä luulen, että useimmat nelikymppiset eivät paljon hätkähtele ap:n kaltaisten ajatuksista - nuoret naisetkin vanhenevat ja kummasti se ajattelu muuttuu sitten kulahtaneena nelikymppisenä.
Ap:ta nyt ottaa vain päähän, että joku itsestään tykkäävä vanhempi nainen lähipiirissä vetää enemmän huomiota itseensä kuin tämä tyttöraasu vaikka mitä yllään pitäisi tai ihoa näyttelisi. Mutta kyllä se siitä, kyllä niitä joitakin miehiä viehättää ja heille riittää se pelkkä nuoruuskin naiviudessaan ja hömpötyksineen.
Mitä minun pitäis tehdä? Tappaa itsenikö?
t: nelikymppinen
Kyllä täällä on näköjään kaikenikäisiä ilkeitä ja kiukkuisia naishirviöitä. Huhhuh!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 21:00"]
[/quote]
[/quote] Palstalla todistettavasti ainakin yksi vaihdevuosihirviö!
[/quote]
En ole vielä, kolmekymppinen. Mutta tajuan kyllä ajan kulun nopeuden toisin kuin jotkut uskomattoman naiivit idiootit. Kuvitteletko tosissasi ettei vanheneminen koske sinua? Että on kiva kun viisikymppisenä haukutaan vaan siksi että oot viisikymppinen?
No kivaa tulevaisuutta sulle vaan, toivottavasti saat ansaitsemasi kohtelua sitten kun sen aika on
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
Nelikymppiset naiset taas haluavat ikäistään seuraa ja näin 23 vuotiaana en todellakaan otraisi nelikymppistä miestä, en välttämättä edes kolmikymppistä ja näin ajattelee suurinosa. Ne loput ottavat taas sen vanhemman miehen rahan takia ja monesti heillö on myös se oman ikäisensä salarakas.
[/quote]
Tämä on muuten totta. Mulla on 14 vuotta vanhempi mies, jolla ok tulot ja kaksi autoa (työsuhde- ja oma auto). Minä voin arkisin käyttää hänen autoaan miten haluan ja useimiten viikonloppuisin hän kuskaa minua halujeni mukaan. Bensoja en tietenkään ikinä maksa. Kun käymme syömässä, ulkona juhlimassa tai muissa riennoissa, hän maksaa aina. Lahjoja saan usein, kohtuullisen kalliita. Tavatessamme emme välttämättä edes poskipusuja vaihda koko aikana, mutta mies on onnensa kukkuloilla kun hänellä on "nuori nainen", jota esitellä.
Oikea deittini, ei siis poikaystäväni vaan deittikumppani, on oman ikäiseni söpö kundi, jolta en "pihtaa" (kuten tuolta vanhalta ukolta). Tästä kundista ja minusta ei vakavampaa paria tule, mutta mielelläni hänen kanssaan vietän aikaani sängyssä ja muutenkin. Jos joskus löydän "sen oikean", niin jää molemmat suhteet.
Vanhaa ukkoa tulee ikävä vain, koska hyödyn hänestä nyt mukavasti. Mutta oikeasti olla tuollaisen vanhuksen kanssa.. No way!