Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin itselleni syntymäpäivälahjan,onko säälittävää?

Vierailija
05.08.2023 |

Ruusuja, uusia vaatteita ja ihanan maton. En odota,että kukaan muistaa syntymäpäivääni. Ei tule tänä vuonna mitään pettymystä,kun oletusarvo on,että päivää ei noteerata millään tavalla. Ajat muuttuvat ja niin hyvä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa syntymäpäivää, itseään pitää muistaa lahjoa ja hemmotella. Olet ansainnut kaiken hyvän <3

Vierailija
2/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään koskaan saa mitään ellen itse osta. Mies ei ole muistanut vuosiin. Aion ostaa itselleni ps5 kun synttäripäivä koittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Itsekin ostan välillä itselleni joulu- ja synttärilahjoja.

Vierailija
4/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, kun itse ostaa saa mieleistä.

Vierailija
5/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut itse lahjani 30 vuoden ajan. Puolisolta toki saanut jonkun illallisen tai muuta mukavaa, mutta miksi ostatuttaisin lahjojani muilla kun minulla on varaa niihin itsekin.

Vierailija
6/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan joka vuosi itselleni synttäri- ja joululahjan.

Vierailija
7/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa synttäriä! Ihanaa kun sait toivomasi lahjat! Ei tod. säälittävää, nauti olostasi!

Vierailija
8/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää syntymäpäivää!

Mullakin synttärit lähestyy ja aion lahjoa itse itseäni. Parhaat lahjat saa hankkimalla itse.

Vierailija
9/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai itseään saa hemmotella ja "lahjoa" :) ! Hyvää synttäriä!

Vierailija
10/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ajattelin ostaa itselleni korvakorut. Mutta saa nähdä raaskinko sittenkään.

Vierailija
11/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Synttäriä!

Toimin samoin jo kymmenettä vuotta.

Vierailija
12/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla säälittävää, mutta mitä sitten? Niin teen itsekin, että ostan synttäripäiväksi kukkakimpun ja kakkupalan. Vaikka olen yksinäinen ikisinkku niin ihan samalla tavalla ne synttärit/nimpparit mullakin on kuten kaikilla muillakin. 

Vierailija
13/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivät tuntuu olevan leijonille (horoskooppi) tärkeitä. Yksi leijona motkotti minulle kun mummonsa hautajaiset järjestivät hänen syntymäpäiväkseen, että hänen juhlat jäi perheessä vähälle huomiolle, eli että hänen mielestä hautajaisille olisi pitänyt järjestää joku muu päivä (ei täyttänyt edes pyöreitä). Mietin voiko tämä olla tottakaan, että joku oikeasti ajattelee noin.

Toisaalta satanismin tärkeimpiä päiviä on oma syntymäpäivä, joten käy vissiin käsi kädessä syntymäpäivien juhlinta ja itsekkyys.

Vierailija
14/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin pitääkin toimia. Ei ole säälittävää, vaan hyvä asia.

Vierailija
15/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat lahjat saa aina itseltä. Toisille riittää kortti ja ehkä konvehtirasia. Tulee vähemmän hutiostoja kun säästää rahat itselleen.

Vierailija
16/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän tänä vuonna "pyöreitä" ja ostan varmaankin itselleni lahjaksi kellon josta olen haaveillut kauan.

Vierailija
17/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tynnyrissä olet oikein elänyt?

Kyllä moni muukin muistaa itseään syntymäpäivänänsä huolimatta siitä muistavatko muut.

Itseään sopii hemmotella ja palkita muulloinkin. Se ei ole säälittävää vaan itsestä huolehtimista.

Hyvää syntymäpäivää ap

Vierailija
18/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivät tuntuu olevan leijonille (horoskooppi) tärkeitä. Yksi leijona motkotti minulle kun mummonsa hautajaiset järjestivät hänen syntymäpäiväkseen, että hänen juhlat jäi perheessä vähälle huomiolle, eli että hänen mielestä hautajaisille olisi pitänyt järjestää joku muu päivä (ei täyttänyt edes pyöreitä). Mietin voiko tämä olla tottakaan, että joku oikeasti ajattelee noin.

Toisaalta satanismin tärkeimpiä päiviä on oma syntymäpäivä, joten käy vissiin käsi kädessä syntymäpäivien juhlinta ja itsekkyys.

No ei käy. Ikävävä, että tulit tänne tuon kommentin kanssa. Minusta sp on hieno juttu. Paljon onnea ap ja nauti oikein kunnolla! Omasta lahjastasi ja päivän vietosta.

Vierailija
19/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pitikö nyt ankeuttaa kiva synttäriketju tuollaisella kommentilla.

Vierailija
20/21 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säälittävää, monet tekevät niin.

Hyvää syntymäpäivää :3.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi