Keski-ikäisen naisen suuret luulot itsestään
Mikä ihme siinä on, että nykyään niin moni nelikymppinen nainen kuvittelee itsestään jotain, mikä ei ole totta. Kuvittelee olevansa timmissä kunnossa, upea, hehkeä, seksikäs, haluttava. Vanhenemista on niin vaikea hyväksyä. Ei uskalleta nähdä, että oikeasti ollaan aika loppuun ajettuja, kulahtaneita ja parhaat vuodet ovat takana. Ei haluta kohdata sitä raakaa totuutta, että miehet eivät enää halua.
Nelikymppisellä naisella ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään.
Kommentit (153)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]
Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
ooo, mikä luomakunnan kruunu :DDD
taatusti kaikki nelikymppiset naiset taistelee tällaisesta ihanasta uroksesta, uuuh, aahhh :DDDDD
[/quote]
Kyllä ottajia olisi ollut samanikäisissä. Eivät varmastikaan taistele kyllä sen jälkeen, kun kuulevat naisystävän iän. Sehän katkeroittaa. ;)
[/quote]
Pitäisikö meidän kaikkien vanhojen naisten vyöryä tämän luomakunnan kruunun päälle ja peitellä hänet lörppöisillä, venyneillä läppäreillämme ja hokea käsi kädessä, ommmm, ommmmm, löydä poika sisäisen lapsesi ja sisäinen rauhasi :)
[/quote]
Ei kiitos. Tyttöystävällä on tiukka pimpsa, joten löysille ja venyneille ei ole juuri nyt tarvetta. :)
[/quote]
Mitä kun se tyttöystävä väistämättä vanhenee, vaihdatko nuorempaan?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:09"]
Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
taatusti kaikki nelikymppiset naiset taistelee tällaisesta ihanasta uroksesta, uuuh, aahhh :DDDDD
[/quote]
Kyllä ottajia olisi ollut samanikäisissä. Eivät varmastikaan taistele kyllä sen jälkeen, kun kuulevat naisystävän iän. Sehän katkeroittaa. ;)
[/quote]
Pitäisikö meidän kaikkien vanhojen naisten vyöryä tämän luomakunnan kruunun päälle ja peitellä hänet lörppöisillä, venyneillä läppäreillämme ja hokea käsi kädessä, ommmm, ommmmm, löydä poika sisäisen lapsesi ja sisäinen rauhasi :)
[/quote]
Ei kiitos. Tyttöystävällä on tiukka pimpsa, joten löysille ja venyneille ei ole juuri nyt tarvetta. :)
[/quote]
Kyllä sekin tursas vielä levähtää ;D
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja susta kyllä huomaa selvästi että sullei varmasti ole elämässä mitään muuta millä leveillä kun tyttöystävän "nuori" ikä. Hyvänen aika, kohtahan hänkin on jo 30v ja sitten 40v...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:13"]
mun mielestä kuuskymppiset ne pahimpia on, saati sitten 70-kymppiset huh...
[/quote]
Ei se pysty, kun on jo itse sitten niin vanha, ettei kelpaa niille nuoremmille enää...
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Voi luoja, itsekseni nauran täällä paskaista naurua, kylläpä tulinkin katkeraksi. Olisi kiva tietää miten sinua naurattaa, kun viisikymppisenä jäät kuin nalli kalliolle naisystäväsi vaihtessa nuorempaan biologisen kellon tikittäessä. Jotenkin tuntuu, että et tule tänne sitä kertomaan. Toivottavasti naisystävällesi tulee vanhetessa järkeä päähän ja pistää sinut ajoissa kiertoon, lapsille kun olisi kurjaa jos isukki on vaari-ikäinen. Onkos täällä vielä keskusteltu vaari-isistä kun mummoäidiksi ryhtymisestä aina kovin varoitellaan?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei kiitos. Tyttöystävällä on tiukka pimpsa, joten löysille ja venyneille ei ole juuri nyt tarvetta. :)[/quote]
Muistathan ettet tee lasta 26 vuotiaasi kanssa, saattaa se löysä ja venynyt pimpsa osua sinunkin kohdallesi ;)
Kyllä se niin on, että pipipäiden huomiosta vapautuminen on hyvä asia. Itseäni säälittää nuoret naiset kun saavat karistaa kimpustaan kaikki huohottajia.
Toisaalta jos nainen on edes jotenkin nätin näköinen aina sitä joku vonkaaja löytyy. Ja kumma kyllä joskus joku nuorukainenkin tuntee vetoa :D
Tabu, mutta kaikki tietää: keski-ikäinen nainen on HIRVIÖ.
[/quote]
Toivottavasti tyttöystäväsi saa edes rahallista korvausta siitä, että joutuu olemaan sängyssä vanhan miehen kanssa, sääliksi käy, itse en nyt 21v haluaisi vanhan ukon kanssa mitään seksijuttuja (oma poikaystävä 25v, seksikäs).
[/quote]
[/quote]
Mua vähän säälittää se sun tyttöystävä. Ehkä se vielä huomaa sun kusipäisyytesi kunhan vähän kasvaa.
Mistä muuten luulet tietäväsi että nelikymppisillä naisilla on löysä ja venynyt pimpsa?
Ap, miehenä voin sanoa, että ihmisen ihanuus ei ole iästä kiinni. Enemmän se on elämänasenne, eli tässäkin varmaan sinua kohtaan ylhäältäpäin katsova ollut. Positiivinen ja mukava nainen on hyvää seuraa on sitten 20 vuotias, 40 vuotias tai 90 vuotias. Ihmisen persoona ei välitä rypyistä, eikä ihmisen parhaita vuosia mitata sillä miten sileä on iho tai miten haluttava olisi muiden mielestä.
On totta, että jotkut 40 vuotiaat sinkkunaiset kuvittelevat olevansa jotain mitä eivät ole, mutta toisaalta ei kaikista ole vakiintumaan ja jos ei kelpaa Deppiä huonompi mies niin se ei ole miesten vika. Samanlaisia kaikentietäviä miehiä löytyy kyllä samoista ikäluokista.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:10"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei kiitos. Tyttöystävällä on tiukka pimpsa, joten löysille ja venyneille ei ole juuri nyt tarvetta. :)[/quote]
Muistathan ettet tee lasta 26 vuotiaasi kanssa, saattaa se löysä ja venynyt pimpsa osua sinunkin kohdallesi ;)
[/quote]
Niin, joillakin voi pimpsa vaikka levähtää. Mitäs sitten armas idiootti, mitä teet?
Lähdetkö etsimään onnettoman millimunasi kanssa uutta nuorempaa tyttöystävää? Varaa mukaasi paksu lompakko, Se on ainoa millä kaltaisesi kusipäät niitä nuorempia naisia saavat.
[/quote]
Mua säälittää aina tällaiset miehet. Kuinka mitään kypsymistä ja kasvamista ei missään vaiheessa ole tapahtunut vaan ollaan jääty ikuisesti sinne pippelillään leikkivän teinipojan tasolle. Miten paistaa pelko omasta kuolevaisuudesta ja sitä yritetään torjua tarrautumalla jo menneeseen nuoruuteen.
Oikeasti tuntuu pahalta heidän puolestaan, kun ei pystytä kohtaamaan omaa itseään sellaisena kuin on ja elämän sisältö on edeleen vain oma pikku pippeli. En usko, että sellainen ihminen on aidosti kovinkaan onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]
[/quote]
Mua säälittää aina tällaiset miehet. Kuinka mitään kypsymistä ja kasvamista ei missään vaiheessa ole tapahtunut vaan ollaan jääty ikuisesti sinne pippelillään leikkivän teinipojan tasolle. Miten paistaa pelko omasta kuolevaisuudesta ja sitä yritetään torjua tarrautumalla jo menneeseen nuoruuteen.
Oikeasti tuntuu pahalta heidän puolestaan, kun ei pystytä kohtaamaan omaa itseään sellaisena kuin on ja elämän sisältö on edeleen vain oma pikku pippeli. En usko, että sellainen ihminen on aidosti kovinkaan onnellinen.
[/quote]
Hyvä analyysi juuri tällaisesta keskenkasvuisesta ja säälittävästä ikiteinistä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:43"]
Mikä ihme siinä on, että nykyään niin moni nelikymppinen nainen kuvittelee itsestään jotain, mikä ei ole totta. Kuvittelee olevansa timmissä kunnossa, upea, hehkeä, seksikäs, haluttava. Vanhenemista on niin vaikea hyväksyä. Ei uskalleta nähdä, että oikeasti ollaan aika loppuun ajettuja, kulahtaneita ja parhaat vuodet ovat takana. Ei haluta kohdata sitä raakaa totuutta, että miehet eivät enää halua.
Nelikymppisellä naisella ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään.
[/quote]
Enpä tiedä. Olen timmissä kunnossa. Mies juuri kokeili, saa pisimmät sormet vyötärön ympäri kiinni. Lapsia meillä on muutama. Juuri tänään kaupungilla kävellessämme mietittiin miksi nykyajan nuoret naiset ovat kuin patukoita, Taitaa sohva ja herkut kutsua hieman liian usein. sama treenifriikkien kanssa. ei mitään siroutta vaan melkoista makkarapötköä jota sitten yritetään saada kurveille laittamalla selkä notkolleen mikä tekee sellaisen merihevosefektin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:55"]
Ex(?)-koulukiusaajat vauhdissa taas, hienoa suomalaista kiusaajakateuskulttuuria, just tämän vuoksi rakastan tätä maata. Noin yleensä ottaen 4-kymppisten naisten bias oman itsen arvioinnissa on huomattavasti vähäisempi kuin nuorempien. Esim narsismi tuppaa vähenemään selvästi keski-iän kynnyksellä. Tämä on psykologinen fakta.
Taidat olla Johanna Tukiainen?
PS. Narsismi on luonnehäiriö joka ei vähene iän myötä idiootti!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
Nelikymppiset naiset taas haluavat ikäistään seuraa ja näin 23 vuotiaana en todellakaan otraisi nelikymppistä miestä, en välttämättä edes kolmikymppistä ja näin ajattelee suurinosa. Ne loput ottavat taas sen vanhemman miehen rahan takia ja monesti heillö on myös se oman ikäisensä salarakas.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:47"]
Viiskymppiset on vielä pahempia. Ne luulee tietävänsä kaiken.
[/quote] osuit naulan kantaan, vaihdevuosihirviöt pilaa läheistensä elämän ja myrkyttää työpaikat
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:04"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hei, onko tyttöystäväsi mielenterveysongelmainen? Hänen täytyy olla, sillä miksi ihmeessä hän muuten tyytyisi tuollaiseen kaltaiseesi vanhaan lerppuun kun nuorta salskeaa munaa olisi tarjolla.
mun mielestä kuuskymppiset ne pahimpia on, saati sitten 70-kymppiset huh...