Keski-ikäisen naisen suuret luulot itsestään
Mikä ihme siinä on, että nykyään niin moni nelikymppinen nainen kuvittelee itsestään jotain, mikä ei ole totta. Kuvittelee olevansa timmissä kunnossa, upea, hehkeä, seksikäs, haluttava. Vanhenemista on niin vaikea hyväksyä. Ei uskalleta nähdä, että oikeasti ollaan aika loppuun ajettuja, kulahtaneita ja parhaat vuodet ovat takana. Ei haluta kohdata sitä raakaa totuutta, että miehet eivät enää halua.
Nelikymppisellä naisella ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään.
Kommentit (153)
Uskomatonta! Miten mun lähettyvillä on vain 40-50v uskomattoman upeita naisia jotka on päteviä ja tunnollisia työssään, huolehtivat perheestään, lasten hyvinvoinnista siinä kuin omista ja puolison ikäääntyvistä vanhemmistakin. Koskaan eivät ole sairaslomilla (pöpöt hoidetaan lomilla ja viikonloppuisin). Kuntoilevat muutaman kerran viikossa, ovat normaalipainoisia tai hoikkia, silti nauttivat hyvästä ruuasta ja juomasta. Naisporukan tavatessa nauru raikuu ja maailma paranee taas hieman:) Vaihdevuosia tuskin edes huomaa kukaan, pikku hikoilu ei ketään hätkäytä. Ulkonäkö on kohdallaan, tiedetään minkälaiset vaatteet ja värit (käytetään paljon!) sopii kropalle. Pari naurunryppyä silmäkulmissa ei haittaa menoa.
Ja voi että - vielä (paljonkin) nuoremmat miehetkin osoittavat huomiotaan meille keski-ikäisille tädeille! Ei tarvitse edes viihteelle lähteä (viihdettä on omassa elämässä tarpeeksi;D) vaan huomiota saa kiitettävästi työympyröissä ja vaikka lasten harrastuksissa kentän laidalla. Mutta vaikka huomio onkin kivaa meillä silti on kaikkein mukavinta seksiä oman siipan kanssa vähintään kerran pari viikossa.
Mites teillä alle 40v:t??
Hei kaikki nuoremmat naiset! Nyt joukolla hopi hopi tappamaan itsenne, sillä vältätte ap:n kuvaileman arvottoman tulevaisuutenne. Aika menee hirveän nopeasti, olette silmänräpäyksessä nelikymppisiä ja täysin arvottomia.
Lyhyt on naisen elämä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:43"]
Mikä ihme siinä on, että nykyään niin moni nelikymppinen nainen kuvittelee itsestään jotain, mikä ei ole totta. Kuvittelee olevansa timmissä kunnossa, upea, hehkeä, seksikäs, haluttava. Vanhenemista on niin vaikea hyväksyä. Ei uskalleta nähdä, että oikeasti ollaan aika loppuun ajettuja, kulahtaneita ja parhaat vuodet ovat takana. Ei haluta kohdata sitä raakaa totuutta, että miehet eivät enää halua.
Nelikymppisellä naisella ei yksinkertaisesti tee yhtään mitään.
[/quote]
Voi miten söpöä :)
Juuri ap:n kaltaisista tulee keski-ikäisinä niitä elämäänsä kyllästyneitä känkkäränkkiä. Kun tajuaa, ettei itsekään ole pysynyt ikuisena nuorena.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:00"]
Uskomatonta! Miten mun lähettyvillä on vain 40-50v uskomattoman upeita naisia jotka on päteviä ja tunnollisia työssään, huolehtivat perheestään, lasten hyvinvoinnista siinä kuin omista ja puolison ikäääntyvistä vanhemmistakin. Koskaan eivät ole sairaslomilla (pöpöt hoidetaan lomilla ja viikonloppuisin). Kuntoilevat muutaman kerran viikossa, ovat normaalipainoisia tai hoikkia, silti nauttivat hyvästä ruuasta ja juomasta. Naisporukan tavatessa nauru raikuu ja maailma paranee taas hieman:) Vaihdevuosia tuskin edes huomaa kukaan, pikku hikoilu ei ketään hätkäytä. Ulkonäkö on kohdallaan, tiedetään minkälaiset vaatteet ja värit (käytetään paljon!) sopii kropalle. Pari naurunryppyä silmäkulmissa ei haittaa menoa.
Ja voi että - vielä (paljonkin) nuoremmat miehetkin osoittavat huomiotaan meille keski-ikäisille tädeille! Ei tarvitse edes viihteelle lähteä (viihdettä on omassa elämässä tarpeeksi;D) vaan huomiota saa kiitettävästi työympyröissä ja vaikka lasten harrastuksissa kentän laidalla. Mutta vaikka huomio onkin kivaa meillä silti on kaikkein mukavinta seksiä oman siipan kanssa vähintään kerran pari viikossa.
[/quote]
Sinä kuvittelet vain, siksi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:54"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:53"]
Miksei nelikymppinen nainen kelpaisi seksiin?
[/quote]
Koska on loppuunkulutettu löysä kurppa. Kuka haluaa löysää tavaraa rassata?
[/quote]
Mistä naisvihasi johtuu? Sairas kusipää, mene psykiatrille.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:56"]
Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
ooo, mikä luomakunnan kruunu :DDD
taatusti kaikki nelikymppiset naiset taistelee tällaisesta ihanasta uroksesta, uuuh, aahhh :DDDDD
Itse asiassa olen juuri päinvastaista mieltä. Suurin osa naisista tyytyy itseään vanhempiin miehiin, miehet taas pokkana yrittävät pyydystää itseään 10-20 vuotta nuorempia naisia. Itse en ole vielä 40, mutta nettideittisivustoilla olen joutunut itsestään liikoja luulevien keski-ikäisten miesten jahtaamaksi. En ymmärrä mistä miesten loputon itseriittoisuus kumpuaa, nelikymppinen nainen kuitenkin on keskimäärin paremmassa kuosissa kuin samanikäinen mies. Enkä ole katkera vanhapiika, kelpaan myös kolmekymppisille, joten en tunne pienintäkään houkutusta tutustua huomattavasti itseäni vanhempiin miehiin. Miehet vaan eivät tätä ymmärrä, muutama on kilahtanut täysin, kun olen huomauttanut kertoneeni jo profiilissani mitä haen iän suhteen ja muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 19:44"]
Tekeekö nelikymppisellä miehellä?
[/quote]
No ei tietenkään tee. Paras olisi jos ihmisen eliniänodote olisi luonnostaan 35v. Sitten voisimme kaikki potkaista tyhjää ja jättää superseksikkäät, ylipainoiset, roskaruualla ihonsa pilanneet nuoret tänne keskenään juhlimaan.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:00"]
[/quote]
Sinä kuvittelet vain, siksi.
[/quote]
Ok, no ollaan ainakin onnellisia ja tyytyväisiä kuvitelmissamme. Ja meitä on monta. Ja lisäksi nuo miehet jotka vielä jaksaa meitä haluta;D Olishan tuo omakin nuorempi aviomies muuten lähtenyt, vai?? Liekö meidän onnellisuuden tae tuo että useimmilla meistä on nuoremmat miehet?? Mene ja tiedä...
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:04"]
Itse olen nelikymppinen mies ja naisystäväni on 26. Kyllähän jokainen mies mieluummin ottaisi nuoremman naisen, ikäiseni naiset eivät vaan kestä sitä. ;)
[/quote]
taatusti kaikki nelikymppiset naiset taistelee tällaisesta ihanasta uroksesta, uuuh, aahhh :DDDDD
[/quote]
Kyllä ottajia olisi ollut samanikäisissä. Eivät varmastikaan taistele kyllä sen jälkeen, kun kuulevat naisystävän iän. Sehän katkeroittaa. ;)
Minä en piittaa pätkääkään siitä tekeekö minulla joku mies jotain sitten 15 vuoden kuluttua, kun olen 40. Miehet ei vaan ole se mun elämäni tärkein juttu :D
Tuohan on ihan totta. Siksi maailmassa on nelikymppisiä miehiä, jotta nelikymppiset naisetkin saisivat miestä.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:07"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä ottajia olisi ollut samanikäisissä. Eivät varmastikaan taistele kyllä sen jälkeen, kun kuulevat naisystävän iän. Sehän katkeroittaa. ;)
[/quote]
Pitäisikö meidän kaikkien vanhojen naisten vyöryä tämän luomakunnan kruunun päälle ja peitellä hänet lörppöisillä, venyneillä läppäreillämme ja hokea käsi kädessä, ommmm, ommmmm, löydä poika sisäisen lapsesi ja sisäinen rauhasi :)
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 20:07"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Pitäisikö meidän kaikkien vanhojen naisten vyöryä tämän luomakunnan kruunun päälle ja peitellä hänet lörppöisillä, venyneillä läppäreillämme ja hokea käsi kädessä, ommmm, ommmmm, löydä poika sisäisen lapsesi ja sisäinen rauhasi :)
[/quote]
Ei kiitos. Tyttöystävällä on tiukka pimpsa, joten löysille ja venyneille ei ole juuri nyt tarvetta. :)
Keski-ikäiset miehet ne vasta oksettavia ovat, rutiineihinsa kangistuneita löllöperseisiä möhömahoja joilla ei edes seiso, surkea kuselta haiseva lihanpala roikkuu haarojen välissä.
Mitä sellaisilla tekee kun on nuorempaakin salskeaa nuorukaista on tarjolla.
On tosi kivaa olla yli 40 nainen. Rahaa löytyy vaikka muille jakaa, matkustelu oman perheen kanssa on mukavaa. Yhdessä vanhetaan miehen kanssa ei tarvitse kummankaan pingottaa ja yrittää olla hot. Kelvataan toisillemme. Työpaikalla osaamistani arvostetaan ja Se näkyy palkassa. Ei mulla ole mitään tarvetta nuorentua. Ihanaa rentoa elämää kaikille.
Ap, minkä ikäinen itse olet?
Jos tuolla tavalla ajattelee, niin elämä on huomattavasti lyhyempi kuin muilla ihmisillä- kuolee jo nelikymppisenä, kun taas jotkut siinä iässä saa vielä lapsen ja menee uusiin naimisiin tai aloittaa uuden uran ym, mutta itsehän sen valitsee.
En ole kyllä siitäkään niin varma, että kaikki nelikymppiset miehet vaihtaisi samanikäisen kumppaninsa nuorempaan heti jos vaan pystyisi, olen ollut huomaavinani että siinä iässä miehetkin alkaa olemaan jo (ainakin henkisesti) vähän väsyneitä, varsinkin nyky-yhteiskunnan menolla, eivätkä jaksa aloittaa kaikkea alusta nuoremman kanssa..
Ihan uteliaisuudesta, minkä ikäinen on ap? Provohan tämä selvästi on. Itsestäni en luule liikoja, mutta nautin elämästä nyt hiukan päälle nelikymppisenä enemmän kuin koskaan. Mulle on selvää mitä haluan miksi haluan, en iske nuoria miehiä, vaikka kummasti niitä itsevarma nainen kiinnostaa. Eli seksiä olisi tarjolla jos haluaisi.
Mietin vaan miten tämä yhteiskunta pyörisi jos 40v kaikki naiset "lopetettaisiin" turhina ja olisi vaan nuoria ei vielä keski-ikäisiä naisia ja kaiken ikäisiä miehiä... mielenkiintoinen ajatus. Todennäköisesti olet nainen itsekin, niin montako vuotta sinulla olisi jäljellä??
Veikkaan ettet ajattele näin enää 40vuotiaana :D.
Totuus on jotain muuta kuin luuloja! Etkö ole nähnyt ja kokenut nelikymppisen naisen ihanuutta? ;)