Nyt tulee sitten kunnolla rokotepropagandaa
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää kaks hullua täällä jankkaa onko kyseessä lääke vai rokote, antakaa olla jo. Jos toinen on niin idiootti, että luulee tän rokotteen estävän koronaa, niin uskokoon niin. Tuhat kertaa on selitetty, että koronarokote ei estä tartuntaa, lieventää vain oireita. Eli tavallaan estolääkitys.
Mutta turhaa jankata nimityksestä, antakaa olla jo.
Se ei ole estolääkitys, koska rokotteet eivät ole estolääkkeitä, vaan rokotteita. Niiden tarkoitus on estää sairauden syntyminen kehossa. Leviämisen tai tartunnan esto EI OLE rokotteen päätavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta tämäkin keskustelu aloitus poistetaan
Monesti olen kirjoittanut että rokotetta koronaan ei ole, on vain oireita lievittävää tököttiä jota haluavat pistää ihmisiin nimellä rokote.
Ja nyt sitten odotetaan kuinka kauan menee että sananvapauteeni jälleen puututaan.
Eli et tiedä edes, mikä on rokote, säälittävä vouhkaaja.
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.
Se olet kuule sinä joka ei ymmärrä ettei tämä estä koronatartuntaa vaan ainoastaan vakavia oireita. Sama juttu kuin punkkirokotteessa joka sekään ei estä punkkia tarttumasta eikä edes tartuttamasta borrelioosia jota vastaan punkkirokote ei anna suojaa ollenkaan. Ja borrelioosi on kuitenkin se yleisin punkkien levittämistä taudeista.
Punkkirokotteen ottajan on edelleen suojauduttava punkeilta ja tässä koronarokotteessa on ihan sama juttu. Koronarokote ei valitettavasti ole mikään vapaalippu entiseen, normaaliin elämään.
Tässä meni yli 1,5 vuotta ennen kuin myönnettiin että rokote ei ole kaikille turvallinen:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nää kaks hullua täällä jankkaa onko kyseessä lääke vai rokote, antakaa olla jo. Jos toinen on niin idiootti, että luulee tän rokotteen estävän koronaa, niin uskokoon niin. Tuhat kertaa on selitetty, että koronarokote ei estä tartuntaa, lieventää vain oireita. Eli tavallaan estolääkitys.
Mutta turhaa jankata nimityksestä, antakaa olla jo.
Millä perusteella ei ole rokote?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Marinin kanssa samaa mieltä, että otan rokotteen hänen kanssaan samaan aikaan eli kun sen aika on noin 2v kuluttua, kun meillä on isosta suomalaismassasta saatua dataa. Siihen mennessä sivuoireet ovat tiedossa.
Sydämestäni toivon, että nuo samat julkkikset eivät päädy naistenlehtiin kertomaan, miten lämä loppui rokotteeseen ja alkoi loppuiän kestävä vakava neurologinen oire tyyliin narkolepsia tai hermosärky.Miten sitä dataa "isosta suomalaismassasta" kerätään, jos kukaan ei ota sitä rokotetta?
Miksi tuosta pitäisi olla huolissaan. Puolet suomalaisista on menossa tökityttämään näitä piikkejä itseensä heti kun mahdollista. Minusta ihan ok. Ne saa ottaa heti jotka haluaa ja ne jotka ei halua heti voi odotella tuloksia. Kaikkien pitäisi olla tyytyväisiä, mutta ei, porukka on kuin persiille ammuttuja karhuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otan rokotteen, mutta en ensimmäisten joukossa. Montako kuukautta sikainfluenssarokotteesta meni haittavaikutusten ensimmäisiin ilmaantumisiin?
Huomaa, että teillä rokotekriittisillä ei ole 300 000 euron osakesalkkua, niin ette tajua elämästä yhtään mitään. Olette köyhiä ja tyhmiä.Sinähän olet itsekkin rokotekriittinen.
En ole, koska aion sen kuitenkin ottaa.
No sitähän tässä on muutkin ”kriittiset” sanoneet, että vuoden parin päästä voidaan ottaa. Tästä vaan alkaa hirveä huutelu että uskotaan johonkin siruihin ja salaliittoihin. Sinä olet rokotekriitikko näiden mielestä.
Miten niin PARIN VUODEN? Kysyin: Montako kuukautta sikainfluenssarokotteesta meni haittavaikutusten ensimmäisiin ilmaantumisiin?
Oliko se PARI VUOTTA, senkin s e p a r i?Ei luoja. Siihen menee joku pari vuotta että KAIKKI suomalaiset on saaneet rokotuksensa vaikka sen ottamista ei lykkäisi yhtään. Kuvitteletko tosiaan, että kaikki suomalaiset saa piikkinsä samaan aikaan ja heti ekana rokotuspäivänä?
Ei tämä pandemia rajoituksineen katoa mihinkään rokotusten alkaessa.
Ja jos siitä rokotteesta saa vain muutaman kuukauden suojan, pitää alkupään rokotetut rokottaa monta kertaa uudestaan, ennen kuin viimeisetkin ovat saaneet sen ensimmäisen rokotuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Valtaojan kommentin olen toki ennekin kuullut mutta hyvänen aika miten hyvin se sopii tähänkin tilanteeseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen kirjoittanut että rokotetta koronaan ei ole, on vain oireita lievittävää tököttiä jota haluavat pistää ihmisiin nimellä rokote.
Ja nyt sitten odotetaan kuinka kauan menee että sananvapauteeni jälleen puututaan.
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.Jospa ihan ensiksi opettelisit lukemaan ja sitten vasta vastailemaan muiden kirjoituksiin.
Rokotteella ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.
Juu näin on ja juuri siksi koronaan ei ole rokotetta.
Opettele lukemaan. Sinulle on useampi jo kertonut miksi koronaan ei ole rokotetta vaikka rokotteena pistettävää ainetta mainostetaan. Opettele lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.Se olet kuule sinä joka ei ymmärrä ettei tämä estä koronatartuntaa vaan ainoastaan vakavia oireita. Sama juttu kuin punkkirokotteessa joka sekään ei estä punkkia tarttumasta eikä edes tartuttamasta borrelioosia jota vastaan punkkirokote ei anna suojaa ollenkaan. Ja borrelioosi on kuitenkin se yleisin punkkien levittämistä taudeista.
Punkkirokotteen ottajan on edelleen suojauduttava punkeilta ja tässä koronarokotteessa on ihan sama juttu. Koronarokote ei valitettavasti ole mikään vapaalippu entiseen, normaaliin elämään.
Miten voi olla NÄIN tyhmä juntti? Montako bakteera vastaan olevaa rokotetta maailmassa on???
Onkohan borrelioosi bakteeri???
Sä et tiedä mitään, häpeä!
Rokotteet suojaavat AINOASTAAN virussairauksia vastaan, eivät koskaan bakteereilta.
Ja koronarokote on rokote, koska se estää sairauden kehittymistä, vaikka saisikin tartunnan. V I T U N urpo, etkö näitä tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.Se olet kuule sinä joka ei ymmärrä ettei tämä estä koronatartuntaa vaan ainoastaan vakavia oireita. Sama juttu kuin punkkirokotteessa joka sekään ei estä punkkia tarttumasta eikä edes tartuttamasta borrelioosia jota vastaan punkkirokote ei anna suojaa ollenkaan. Ja borrelioosi on kuitenkin se yleisin punkkien levittämistä taudeista.
Sinä olet id i o o t ti, sä et tiedä mitään! 😂😂😅😅😅🤣🤣🤣🤣
Etkö edes tiedä, i d a r i, miksi punkkirokotteen ottajan on edelleen suojauduttava punkeilta!? Ei v t t u mikä pässi 🤣🤣😂😂😅
Ja siis ROKOTE EI KOSKAAN ESTÄ tartuntaa, URRRPO, vaan ainoastaan sen, ettei henkilö sairastu, vaikka saakin tartunnan. Sääli, että hengität edelleen, vaikka olet noin tyhmä.
Noniin Jonne 15v, aika mennä takasin tunnille.
Kiitos lapsellisen jankkaamisesi, menee ketju poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.
Pakko myöntää että en tajua tätä juttua enää.
Onko se koronarokote nyt rokote vai estolääke 🧐
Käytän itse estolääkettä erääseen sairauteen. Kyseinen lääke estää sairauden aktiivista toimintaa ja saattaa hidastaa sairauden etenemistä.Itse sairautta se ei paranna. Estää tai vähentää vain oireita. Ei kuitenkaan paranna oireita jotka ovat ehtineet alkaa ennen lääkkeen ottamista.
Tämä lääke pistetään lihakseen n kertaa vuodessa. Se on minulle selvä asia että se on lääke ja sitä käytetään sairauden hoitoon. Lääkärit puhuvat siitä lääkkeenä ja se myydään lääkkeenä apteekissa.
Kukaan ei tiedä mihin sen lääkkeen toiminta perustuu ja se kerrotaan suoraan lääkepakkauksessakin.
Onko tämä koronarokote nyt oikeasti rokote vai onko se lääke joka estää oireita? Tietääkö siitä edes kukaan mikä se on ja miten se toimii 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.Jospa ihan ensiksi opettelisit lukemaan ja sitten vasta vastailemaan muiden kirjoituksiin.
Rokotteella ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.
Juu näin on ja juuri siksi koronaan ei ole rokotetta.
Opettele lukemaan. Sinulle on useampi jo kertonut miksi koronaan ei ole rokotetta vaikka rokotteena pistettävää ainetta mainostetaan. Opettele lukemaan.
Nimenomaan koronarokote ON rokote, SINÄ tässä olet se, joka et edes tiedä, mikä rokote on. Luuletko sä, että rokotteet estävät tartunnan? Eivät estä. Eivät ole KOSKAAN estäneet. Ne estävät taudin kehittymisen, vaikka ihminen saa virusta kehoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon Valtaojan kommentin olen toki ennekin kuullut mutta hyvänen aika miten hyvin se sopii tähänkin tilanteeseen!
En nyt pidä itseäni minään vastustajana jos en ole ensimmäisenä jonossa. Ihme kun tiedemiehenkin pitää alentua provoilemaan.
Aika vähän kyllä rokotevastaiset lopulta jaksavat ärsyttää, ainakin niin kauan kun pitävät turvavälit, huolehtivat hygieniasta yms, etteivät tartuta muita.
Ihan hyvää luonnonvalintaa, että salaliittoteorioihin haksahtavat paukapäät poistuvat geenipoolista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoista vyörytystä. Suomesta puuttuu vapaa kriittinen media.
Kriittinen media, eli media joka väittää mitä sattuu ilman läpinäkyvyyttä, faktojentarkistusta tai lähteitä?
Kyllähän tuollaista kriittistä mediaa on kuin ketun nenää, ainakin netin puolella.
Faktojentarkistus? Koronasta on julkaistu kohta 70000 tutkimusta. Niitä ei ole missään tarkistettu.
Tää rokote: siitä ei tiedetä yhtään mitää. Ei tarvitse tarkistaa faktoja, kun valmistajatkaan eivät tiedä mitään. "Sitä ei tiedetä, ei tiedetä että, sitä ei ole vielä tutkittu" jne. Nuo ovat faktat koronarokotteista! Ihan tarkistetusti.
Joku voisi ampua noihin kahteen jankkaajaan vaikka nukutusnuolet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.Pakko myöntää että en tajua tätä juttua enää.
Onko se koronarokote nyt rokote vai estolääke 🧐Käytän itse estolääkettä erääseen sairauteen. Kyseinen lääke estää sairauden aktiivista toimintaa ja saattaa hidastaa sairauden etenemistä.Itse sairautta se ei paranna. Estää tai vähentää vain oireita. Ei kuitenkaan paranna oireita jotka ovat ehtineet alkaa ennen lääkkeen ottamista.
Tämä lääke pistetään lihakseen n kertaa vuodessa. Se on minulle selvä asia että se on lääke ja sitä käytetään sairauden hoitoon. Lääkärit puhuvat siitä lääkkeenä ja se myydään lääkkeenä apteekissa.
Kukaan ei tiedä mihin sen lääkkeen toiminta perustuu ja se kerrotaan suoraan lääkepakkauksessakin.Onko tämä koronarokote nyt oikeasti rokote vai onko se lääke joka estää oireita? Tietääkö siitä edes kukaan mikä se on ja miten se toimii 😯
On totta, että osaa lääkkeistä käytetään estämään sairautta, mutta henkilöllä on oltava sillin jo jokin DIAGNOSOITU sairaus. Sen sijaan rokotteita annetaan ilman diagnosoitua sairautta estämään sairastumista.
Virus voi edelleen tarttua, mutta rokotetussa se ei eiheuta sairastumista eli oireita jne.
Vierailija kirjoitti:
Joku voisi ampua noihin kahteen jankkaajaan vaikka nukutusnuolet.
Ei vaan siihen väärässä olijaan, joka ei tajua, että koronarokote on rokote.
Ei tajua, ettei borrelioosiin voi ollakaan rokotetta, koska se on bakteeri.
Ei tajua, että rokotteettehoavat VAIN virussairauksien estoon.
Eikä tajua sitä, ettei rokote koskaan estä virusta tarttumasta.
Eikä sitä, että rokotettu henkilö vain ei saa viruksesta sitten oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.Pakko myöntää että en tajua tätä juttua enää.
Onko se koronarokote nyt rokote vai estolääke 🧐Käytän itse estolääkettä erääseen sairauteen. Kyseinen lääke estää sairauden aktiivista toimintaa ja saattaa hidastaa sairauden etenemistä.Itse sairautta se ei paranna. Estää tai vähentää vain oireita. Ei kuitenkaan paranna oireita jotka ovat ehtineet alkaa ennen lääkkeen ottamista.
Kukaan ei tiedä mihin sen lääkkeen toiminta perustuu ja se kerrotaan suoraan lääkepakkauksessakin.Onko tämä koronarokote nyt oikeasti rokote vai onko se lääke joka estää oireita? Tietääkö siitä edes kukaan mikä se on ja miten se toimii 😯
On totta, että osaa lääkkeistä käytetään estämään sairautta, mutta henkilöllä on oltava sillin jo jokin DIAGNOSOITU sairaus. Sen sijaan rokotteita annetaan ilman diagnosoitua sairautta estämään sairastumista.
Virus voi edelleen tarttua, mutta rokotetussa se ei eiheuta sairastumista eli oireita jne.
Kun keskustelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin.
Otan rokotteen siksi, koska uskon tieteeseen enkä mutu-salaliittoteorioihin, joita joku pälli huvikseen keksii.
Ja minulle on ihan sama, kuka muu sen ottaa tai jättää ottamatta.