Nyt tulee sitten kunnolla rokotepropagandaa
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
Olen Marinin kanssa samaa mieltä, että otan rokotteen hänen kanssaan samaan aikaan eli kun sen aika on noin 2v kuluttua, kun meillä on isosta suomalaismassasta saatua dataa. Siihen mennessä sivuoireet ovat tiedossa.
Sydämestäni toivon, että nuo samat julkkikset eivät päädy naistenlehtiin kertomaan, miten lämä loppui rokotteeseen ja alkoi loppuiän kestävä vakava neurologinen oire tyyliin narkolepsia tai hermosärky.
Tutkimuksissa selvisi, että narkolepsiaan sairastuttiin myös sikainfluenssan jälkitautina jos siihen oli alttius. Vanha sääntö: lääke kannattaa ottaa, jos sairauden seuraukset ovat pahemmat kuin lääkkeen sivuvaikutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otan rokotteen, mutta en ensimmäisten joukossa. Montako kuukautta sikainfluenssarokotteesta meni haittavaikutusten ensimmäisiin ilmaantumisiin?
Huomaa, että teillä rokotekriittisillä ei ole 300 000 euron osakesalkkua, niin ette tajua elämästä yhtään mitään. Olette köyhiä ja tyhmiä.Sinähän olet itsekkin rokotekriittinen.
En ole, koska aion sen kuitenkin ottaa.
No sitähän tässä on muutkin ”kriittiset” sanoneet, että vuoden parin päästä voidaan ottaa. Tästä vaan alkaa hirveä huutelu että uskotaan johonkin siruihin ja salaliittoihin. Sinä olet rokotekriitikko näiden mielestä.
Miten niin PARIN VUODEN? Kysyin: Montako kuukautta sikainfluenssarokotteesta meni haittavaikutusten ensimmäisiin ilmaantumisiin?
Oliko se PARI VUOTTA, senkin s e p a r i?En minä muista, kerro sinä. Saattoi kai siinä mennä.
Miten et tiedä, vaikka olet rokotevouhottaja?
Kellähän se tässä on caps lock päällä.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas kaikki tehdä sellainen temppu, että laitatte television kiinni ja ette lue mitään mediaa ainakaan pariin viikkoon. Sen puhdistautumisen jälkeen katsotte asioita uusiksi. Pitäisi alkaa ne omat aivot toimia jo siinä vaiheessa.
Onko siis lupa ja velvollisuus kuitenkin seurata netistä "tiettyjä" kanavia?:D
Sinä vuonna kun esikoiseni syntyi, ostettiin Suomeen tuberkuloosirokotteet eri valmistajalta kuin aiemmin. Ei ollut mikään kokeellinen erä eikä pikaisesti kyhätty versio.
Vaikeita sivuvaikutuksia tuli sinä vuonna niin paljon, että rokotteesta katsottiin olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Sitten oli vielä se narkolepsiarokote. Nämä varmasti vaikuttavat monen päätökseen ottaa tai olla ottamatta koronarokotetta.
Itse luotan kaikesta huolimatta niin paljon rokotteisiin, että olen osallistunut rokotetutkimuksiinkin silloin kun olen uskonut että se on riittävän riskitöntä.
Tuota koronarokotetta en kuitenkaan uskaltaisi ottaa ensimmäisten joukossa vaan haluan nähdä ensin tuleeko siitä pahoja sivuvaikutuksia.
Onneksi rokottamiset on jo aloitettu maassa, jossa on vapaa lehdistö ja jossa ei ole yhden totuuden kulttuuria. Suomeen sieltä ei ehkä kantaudu kuin STM:lle sopivia uutisia, mutta onneksi on nettilehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Marinin kanssa samaa mieltä, että otan rokotteen hänen kanssaan samaan aikaan eli kun sen aika on noin 2v kuluttua, kun meillä on isosta suomalaismassasta saatua dataa. Siihen mennessä sivuoireet ovat tiedossa.
Sydämestäni toivon, että nuo samat julkkikset eivät päädy naistenlehtiin kertomaan, miten lämä loppui rokotteeseen ja alkoi loppuiän kestävä vakava neurologinen oire tyyliin narkolepsia tai hermosärky.Tutkimuksissa selvisi, että narkolepsiaan sairastuttiin myös sikainfluenssan jälkitautina jos siihen oli alttius. Vanha sääntö: lääke kannattaa ottaa, jos sairauden seuraukset ovat pahemmat kuin lääkkeen sivuvaikutukset.
Jep jep, ja tuon säännön mukaan juuri aion elellä ja odottaa että näen kumpi on pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tämäkin keskustelu aloitus poistetaan
Monesti olen kirjoittanut että rokotetta koronaan ei ole, on vain oireita lievittävää tököttiä jota haluavat pistää ihmisiin nimellä rokote.
Ja nyt sitten odotetaan kuinka kauan menee että sananvapauteeni jälleen puututaan.
Eli et tiedä edes, mikä on rokote, säälittävä vouhkaaja.
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.
Minusta tasapuolisuuden, vaupauden ja valinnan vuoksi kaikki rokotteesta kieltäytyjät pitää laittaa maksamaan itse kaikki sairaanhoitokulut mitä aiheuttavat. Jos rokotteesta kieltäytyjät sairastuvat koronaan, niin maksavat omasta pussista kaikki hoitokulut. Ja myös niiden jotka ovat sairastuttaneet.
Nää ei nyt tajua empijöiden pointtia lainkaan.
Tällä hetkellä USA.ssa joka päivä yli 1 000 uutta koronakuolemaa ja noin 150 000 uutta tapausta.
Eikö tuo tarkoita sitä että melkein joka sadas joka saa oireita koronasta kuolee tautiin ja Suomessa on vasta 1% altistunut virukselle ja tehohoitopaikat on täynnä. Kylmää kyytiä tulee jos tauti pääsee valloilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä otan rokotteen, mutta en ensimmäisten joukossa. Montako kuukautta sikainfluenssarokotteesta meni haittavaikutusten ensimmäisiin ilmaantumisiin?
Huomaa, että teillä rokotekriittisillä ei ole 300 000 euron osakesalkkua, niin ette tajua elämästä yhtään mitään. Olette köyhiä ja tyhmiä.Sinähän olet itsekkin rokotekriittinen.
En ole, koska aion sen kuitenkin ottaa.
Ilmeisesti kuitenkaan et ota, jos rokotteen kanssa ilmenee ongelmia.
Täällä vedotaan ajattelemaan muita eikä itseä, joten rokotteen ottavat voivat myös ajatella lämmöllä eikä vihalla meitä, joiden terveys ei ole sillä tasolla, että sitä lähtisi horjuttamaan kahdessa päivässä kyhätyllä "geenimanipuloidulla" rokotteella.
Vanhan ajan rokotteet olivat rokotteita sanan alkuperäisessä merkityksessä. Nämä uuden aallon ovat pikemmin teknologisia lääkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaas kaikki tehdä sellainen temppu, että laitatte television kiinni ja ette lue mitään mediaa ainakaan pariin viikkoon. Sen puhdistautumisen jälkeen katsotte asioita uusiksi. Pitäisi alkaa ne omat aivot toimia jo siinä vaiheessa.
Tämä kommentti selittää hyvin rokotevastaisrten ajattelua. Eli mitään tietoa ei oteta vastaan. Sen sijaan laitetaan silmät kiinni, korvat tukkoon ja otetaan yhteys "omiin aivoihin", joihin jotenkin mystisesti tulee se "oikea tieto". Eli eli jäädään seurailemaan mitä se oma samankaltainen kupla kirjoittelee facebookissa tai työkaverit puhuu kahvihuoneessa.
Tuo nyt oli yksittäisen ihmisen heitto. Kyllä itse ottaisin mielelläni vastaan tietoa rokotteen pitempi aikaisesta vaikutuksesta, mutta sitä ei ole vielä saatavilla. Eikä sitäkään miten pitkän suojan rokote antaa. Tai miten nuo toimii yhteen jos saa ristiin kahta rokotetta. Tietoa ei oikein ole saatavilla. On vain tätä ”rokotteet ovat ennenkin auttaneet”, mikä ei kerro tästä rokotteesta mitään.
Älytöntä edes puhua rokotteesta, kun tämä ei sellainen ole vaan enemmänkin vastaava kuin HIViin oleva estolääkitys. Tartuntaa estolääkitys ei tietenkään estä, mutta estää/hidastaan tartunnasta seuraavia vakavia oireita ja taudin etenemistä.
Rokotteet ja lääkkeet eivät koskaan ole sama asia, i d a r i.
Rokotteet on aina suunniteltu ESTÄMÄÄN tautia, ei koskaan HOITAMAAN sitä. Lääkkeet taas hoitavat sairautta.Niin? Tämä EI OLE rokote vaan estolääkitys joka annetaan piikkinä.
Ei ole lääkitys, koska kyseessä on estävä tuote, ei hoitava. Se on rokotteen ja lääkkeen ero. Lääke hoitaa aina tautia.
Ei ole rokote koska rokote estäisi sairauden tämä lievittää oireita eli ei ole rokote.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen kirjoittanut että rokotetta koronaan ei ole, on vain oireita lievittävää tököttiä jota haluavat pistää ihmisiin nimellä rokote.
Ja nyt sitten odotetaan kuinka kauan menee että sananvapauteeni jälleen puututaan.
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.
Eli onko esim tablettina nautittava kolesterolilääke mielestäsi rokote? Mene nyt muualle jankkaamasta siitä pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä USA.ssa joka päivä yli 1 000 uutta koronakuolemaa ja noin 150 000 uutta tapausta.
Eikö tuo tarkoita sitä että melkein joka sadas joka saa oireita koronasta kuolee tautiin ja Suomessa on vasta 1% altistunut virukselle ja tehohoitopaikat on täynnä. Kylmää kyytiä tulee jos tauti pääsee valloilleen.
Asiantuntijat arvoivat, että suomalaisista lähes 200 000 on sairastanut koronan.
Usan luvutkin koskevat vain testattuja ja tilastoituja tartuntoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarkoita, koska suurin osa sairastaa sen ilman että tulevat tilastoiduksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vuonna kun esikoiseni syntyi, ostettiin Suomeen tuberkuloosirokotteet eri valmistajalta kuin aiemmin. Ei ollut mikään kokeellinen erä eikä pikaisesti kyhätty versio.
Vaikeita sivuvaikutuksia tuli sinä vuonna niin paljon, että rokotteesta katsottiin olevan enemmän haittaa kuin hyötyä. Sitten oli vielä se narkolepsiarokote. Nämä varmasti vaikuttavat monen päätökseen ottaa tai olla ottamatta koronarokotetta.
Itse luotan kaikesta huolimatta niin paljon rokotteisiin, että olen osallistunut rokotetutkimuksiinkin silloin kun olen uskonut että se on riittävän riskitöntä.
Tuota koronarokotetta en kuitenkaan uskaltaisi ottaa ensimmäisten joukossa vaan haluan nähdä ensin tuleeko siitä pahoja sivuvaikutuksia.Onneksi rokottamiset on jo aloitettu maassa, jossa on vapaa lehdistö ja jossa ei ole yhden totuuden kulttuuria. Suomeen sieltä ei ehkä kantaudu kuin STM:lle sopivia uutisia, mutta onneksi on nettilehtiä.
Et voi verrata tuberkuloosirokotteen aiheuttamia haittoja tähän tilanteeseen vaaralisempana, kuin hyödyt, koska tuberkuloosi ei ole uhannut Suomea koronan lailla enää aikoihin. Totta kai sellainen rokote oli helppo hylätä rokoteohjelmasta, jonka hyödytkin olivat erittäin marginaaliset sen takia, ettei sairautta juurikaan esiintynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ihan ensiksi opettelisit lukemaan ja sitten vasta vastailemaan muiden kirjoituksiin.
Tämä sama kun olisi tehty maskien osalta, niin olisi himpun verran uskottavampaa toimintaa. Maskit ovat olleet vuosia käytössä ja hyväksihavaittu, niitä ei voinut suositella varhaisessa vaiheessa, vaan niiden tehoa vähäteltiin. Päätääjät itse eivät käyttänete maskeja esimerkin omasesti alkuun- paitsi Niinistö. Maskit käytännössä vaarattomia paitsi meidän Suomalaisten käsissä, jotka tukehtuu niiden naruihin tai vetäsee maskit henkoseen.
Rokote, josta tieto ei julkista ja suoistellaan jo nyt. Kyllä rokotteet ovat hyviä, niistä on ollut ihmiskunnalle apua. Onko tällä kyseisellä rokotteella ollut tarpeeksi aikaa, kun tautikin vasta tuli? Miten toimii pitkässä juoksussa, ja kuinka pitkäksi aikaa suoja näillä rokotteilla muodostuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.Eli onko esim tablettina nautittava kolesterolilääke mielestäsi rokote? Mene nyt muualle jankkaamasta siitä pönttö.
Ei ole. Kolesterolilääkkeitä käytetäön AINA sairauden HOITOON, idi o o t ti. Muuten kela ei maksaisi niistä käyttäjälle korvauksia.kelakorvauksia saa VAIN sairauden HOITOON tarkoitetuista lääkkeistä, ei estoon.
Rokotteilla ei KOSKAAN HOIDETA sairautta, siksi ne eivät ole koskaan kelakorvattavia, eikä reseptissä ole niiden kohdalla koskaan ruksia sairauden hoitoon, vaan kohta ”muu”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on nimenomaan rokote, koska lääkkeillä ei estetä sairauksia, vaan hoidetaan niitä. Rokotteella taas ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.Jospa ihan ensiksi opettelisit lukemaan ja sitten vasta vastailemaan muiden kirjoituksiin.
Rokotteella ei koskaan hoideta sairauksia, vaan ainoastaan estetään niitä.
Testaaminen pitää sisällään sen että odotetaan tuloksia. Eli testi on kyllä kesken siinä vaiheessa.