Haluaisitko tutustua tällaiseen mieheen?
Olen 32v mies. Noin 183cm ja 88kg, melko harteikas, muttei bodari. Parta auringossa kuparisena kiiluva, hiukset "maantienväriset".
Luen fantasiakirjallisuutta ja jonkin verran skifiä, muutakin kertomakirjallisuutta ajoittain; melko paljolti englanniksi. Valokuvaan lähinnä kesäisin (ihan oikea järkkäri ja useita objektiiveja), yleensä eläimiä, kasveja ja luonnonilmiöitä. En juurikaan ihmisiä. Olen kiinostunut myös sijoittamisesta, johon perehtymiseen myös aikaani laitan viikoittain.
Koulutus lukio ja ammattikoulu prosessikemiaa. Keskustelukykyinen melkein aiheesta kuin aiheesta, tosin musiikkibändit yms. melko heikko tuntemus, kun en ole musiikin suhteen intohimoinen. Kuuntelen kyllä melkein kaikkea muuta kuin räppiä. Minut saa mukaan niin museoihin kuin teattereihin ja oopperaankin, yksin en kuitenkaan niitä harrasta.
Toivon loppuelämän kumppania ja perheen perustamista ainakin 10v sisään. Romantikko jossain määrin ja hieman vanhanaikainenkin (syytä paljonkin isovanhempien kanssa lapsuudessa vietettyä aikaa kaiketi). Tatuointeja ei ole tai tule, enkä naisellakaan niistä juuri pidä (joku pieni sievä ei ole ongelma kuitenkaan)
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole tinderissä saanut mätsejä niin tiedät missä ongelma on.
Kai sitä kumppania voi muualtakin etsiä kuin Tinderistä. Veikkaisin, että aloittajan tyylinen mies etsisi muualta.
Olen etsinyt muualta ja tinderistäkin, kun muutoin nettideittipaikat ovat melko hiljaisia. tinderissä on vaihtuvuutta ja kynnys sinne liittymiseen hetken mielijohteesta on ehkä naisillekin pienempi. Ehkä joku arvoni jakavakin välillä.
Oletko ajatellut, että kumppani voisi löytyä jostain harrastuksesta? Kun sinulla on esimerkiksi tuo fantasiakirjallisuus, niin vaikka jostakin siihen liittyvästä porukasta?
Itse tapasin miehen eräässä yhteiseen kiinnostuksenkohteeseemme liittyvässä tapahtumassa. Heti löytyi paljon yhteistä kun aloimme jutella. Tämä on minusta paljon parempi tapa löytää samanhenkistä seuraa kuin nettideitti.
Sen verran introvertti, etteivät joukkotapahtumat juurikaan vetoa. Muutoin voisi olla ihan ok idea.
Parta on se jonka takia ehdottomasti hylkään, en voi sietää. Etovia kuin ruokaliina roikkuisi naamasta.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laihduttaa 10 kiloa ja ajaa parran ja viikset lopullisesti niin että olet siloposkinen?
Kai se 10kiloa joutaisi, mutta parran ja viiksien kanssa on se vain pikku ongelma, että voimakas parrankasvu, kuten muutenkin karvainen olen. Joutuisi ajelemaan aamuin illoin ja siltikin vasmaan olisi kuin hiekkapaperi.
Neuvo numero 1: Älä koskaan ala muuttamaan itseäsi sen vuoksi, että tahdot miellyttää toista ihmistä. Jos joku ei esimerkiksi parrasta pidä niin so what! Meitä on paljon sellaisiakin naisia, jotka parrasta pitävät!
Vierailija kirjoitti:
Parta on se jonka takia ehdottomasti hylkään, en voi sietää. Etovia kuin ruokaliina roikkuisi naamasta.
Ei se mikään sellainen joulupukkiparta ole. Alle senttisenä olen yrittänyt haivenet pitää ja karsia hapsotukset.
Muuten tosi jees, mutta en aio hankkia lapsia. Kiva, että et ole aivan ehdoton tatuointien suhteen, mulla on juurikin yksi pieni sievä. Kuulostat hyvältä tyypiltä, varmasti sulle löytyy joku! :)
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään sellainen joulupukkiparta ole. Alle senttisenä olen yrittänyt haivenet pitää ja karsia hapsotukset.
Ei sun tarvitse alkaa noille perustelemaan sun ulkonäköä. Ne, jotka arvostelevat joutavat mennä menojaan sitten. Oot just hyvä noin. Pääasia on, että itse olet sinut itsesi kanssa. Itse tein kerran sen virheen, että muutin itseni toisen ihmisen vuoksi ja lopulta en enää tiennyt kuka oikeasti olin tai mitä halusin ja itsetuntoni oli nolla. En suosittele.
Tuon tekstin perusteella en kieltäytyisi treffeistä. Tutustumallahan sen sitten näkisi natsaako vai ei. Hyviä asioita mun mielestä itsestäsi kerroit ja tuli kiva kuva susta.
Jos nyt jotakin pitää esittää, jota voit pohtia. Mitä vanhanaikaisuus tarkottaa? Meinaatko sillä sitä, että koti ja lapset on naisen työ, ja miehen työ on tuoda leipä pöytään. Jos kyse on vain noista ei fwb suhteet tai muut kiinnista, niin ei olis ongelma. Ei kiinnosta itseäkään kaikenlaiset vapaat suhteet.
Minkälainen on parta on toinen asia? Onko siisti, vai onko risukasa? Tykkään karvaisista miehistä. Parta ei siis olisi ongelma, jos se olisi hoidettu parta eikä kovin kummallisesti leikattu. Hasottava risukasa ei imartele ketään. Hiusten värillä tai hartioiden koolla ei ole niin väliä, jos päänupin sisällä liikkuu jotakin.
Aloituksen kuvauksen perusteella skippaisin tutustumisen. Vaikutat liian eri henkiseltä kuin mitä itse olen, meillä ei olisi juuri mitään yhteistä - ainoastaan se että etsimme samaa asiaa eli kumppania loppuelämäksi, mutta se ei kovin pitkälle riitä. Et myöskään edusta ulkoisesti miestyyppiäni joten olen melko varma, että kiinnostus ei siinäkään mielessä heräisi.
Voin kuitenkin hyvin uskoa sen mitä aiemmat vastaukset ovat todistaneet, eli että moni muu voisi sinusta noilla spekseillä kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Tuon tekstin perusteella en kieltäytyisi treffeistä. Tutustumallahan sen sitten näkisi natsaako vai ei. Hyviä asioita mun mielestä itsestäsi kerroit ja tuli kiva kuva susta.
Jos nyt jotakin pitää esittää, jota voit pohtia. Mitä vanhanaikaisuus tarkottaa? Meinaatko sillä sitä, että koti ja lapset on naisen työ, ja miehen työ on tuoda leipä pöytään. Jos kyse on vain noista ei fwb suhteet tai muut kiinnista, niin ei olis ongelma. Ei kiinnosta itseäkään kaikenlaiset vapaat suhteet.
Minkälainen on parta on toinen asia? Onko siisti, vai onko risukasa? Tykkään karvaisista miehistä. Parta ei siis olisi ongelma, jos se olisi hoidettu parta eikä kovin kummallisesti leikattu. Hasottava risukasa ei imartele ketään. Hiusten värillä tai hartioiden koolla ei ole niin väliä, jos päänupin sisällä liikkuu jotakin.
Ajattelin vielä selventää mitä tarkotin tällä. Noi asiat, jotka mainitsin on sellasia, jotka ton tekstin perusteella vois mahdollisesti olla sellasia, jotka ei sovi mun makuun tai on mun arvoja vastaan. Tää ei kuitenkaan tarkota sitä, että sun pitäis muuttua. On yhtä monia ja erilaisia makuja kuin ihmisiä on maailmassa.
Ole oma ittesi ja pyri olemaan paras versio itsestäsi, mitä se ikinä juuri sulle tarkottaa. Näin sä voit löytää juuri sulle sopivan puolison. Esittäminen käy raskaaksi ja suhde ei toimi, jos osapuolet yrittää olla jotakin mitä he eivät ole.
Hienolta ihmiseltä vaikutat ton aloitus tekstin perusteella. Kyllä sä ennemmin tai myöhemmin tapaat sopivan henkilön, kun kokeilet uusia harrastuksia tai harrastusryhmiä tai niitä nettipalstoja.
En tiedä mistä puolison parhaiten löytää. Olen introvertti enkä pidä nettideittailusta eli itse taidan odottaa sitä kohtaloa.
N28
Näillä annetuilla spekseillä kelpaisit kyllä. Mutta haluatko asua maalla vai kaupungissa? itse viihdyn paremmin kaupungissa, jossa työnikin yleensä sijaitsee.
Ja olisiko meillä yhteistä huumorintajua? Tätähän on vaikea tietää ennen tapaamista.
Parroista en yleensä tykkää, mutta ei sekään ole ollut este kun on supliikkimies tullut vastaan, jonka kanssa jutut kulkee yksiin. (Se olikin kyllä sitten jo varattu, onneksi tunnusti ajoissa, vaikka Tinderissä roikkuikin salanimellä.)
Mielestäni tuo vanhanaikainen on huono sanavalinta, siitä tulee mielikuvia, jotka eivät ilmeisesti kohdallasi pidä paikkaansa. Jos sanoisit vaan että olet yhden naisen mies? Ja perinteinen romantikko. Ei tulisi jotain öyhöttäjää mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Näillä annetuilla spekseillä kelpaisit kyllä. Mutta haluatko asua maalla vai kaupungissa? itse viihdyn paremmin kaupungissa, jossa työnikin yleensä sijaitsee.
Ja olisiko meillä yhteistä huumorintajua? Tätähän on vaikea tietää ennen tapaamista.
Parroista en yleensä tykkää, mutta ei sekään ole ollut este kun on supliikkimies tullut vastaan, jonka kanssa jutut kulkee yksiin. (Se olikin kyllä sitten jo varattu, onneksi tunnusti ajoissa, vaikka Tinderissä roikkuikin salanimellä.)
Mielestäni tuo vanhanaikainen on huono sanavalinta, siitä tulee mielikuvia, jotka eivät ilmeisesti kohdallasi pidä paikkaansa. Jos sanoisit vaan että olet yhden naisen mies? Ja perinteinen romantikko. Ei tulisi jotain öyhöttäjää mieleen.
Tämä on taas näitä kun joku sana aiheuttaa negatiivisia mielleyhtymiä joillekkin. Hankala välillä ilmaista asioita niin, ettei tule väärinymmärryksiä mielikuvien vuoksi
Täällä oli kysymys tuosta vauvojenhoitokokemuksesta. Ei ole juurikaan, kun ei lähisuvussa sen ikäisiä ole. Tiedän kyllä haittapuolet.
Toiveissa olisi, että olisi molemmille ensimäinen. Niin, että voitaisiin yhdessä harjoitella asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin kaupungissa, mutten keskustassa. Omakotitalossa, olisi yksi haave. Tosin kunnollisen mökin kanssa varmaan kerrostalossakin pärjään.
Nyt asustelen helsingin lähiössä kolmiossa.
Sopisi muuten, mutta en halua lapsia.
N25 fantasianörtti