Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitko tutustua tällaiseen mieheen?

M32
08.12.2020 |

Olen 32v mies. Noin 183cm ja 88kg, melko harteikas, muttei bodari. Parta auringossa kuparisena kiiluva, hiukset "maantienväriset".

Luen fantasiakirjallisuutta ja jonkin verran skifiä, muutakin kertomakirjallisuutta ajoittain; melko paljolti englanniksi. Valokuvaan lähinnä kesäisin (ihan oikea järkkäri ja useita objektiiveja), yleensä eläimiä, kasveja ja luonnonilmiöitä. En juurikaan ihmisiä. Olen kiinostunut myös sijoittamisesta, johon perehtymiseen myös aikaani laitan viikoittain.

Koulutus lukio ja ammattikoulu prosessikemiaa. Keskustelukykyinen melkein aiheesta kuin aiheesta, tosin musiikkibändit yms. melko heikko tuntemus, kun en ole musiikin suhteen intohimoinen. Kuuntelen kyllä melkein kaikkea muuta kuin räppiä. Minut saa mukaan niin museoihin kuin teattereihin ja oopperaankin, yksin en kuitenkaan niitä harrasta.

Toivon loppuelämän kumppania ja perheen perustamista ainakin 10v sisään. Romantikko jossain määrin ja hieman vanhanaikainenkin (syytä paljonkin isovanhempien kanssa lapsuudessa vietettyä aikaa kaiketi). Tatuointeja ei ole tai tule, enkä naisellakaan niistä juuri pidä (joku pieni sievä ei ole ongelma kuitenkaan)

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sie se yks entinen ministeri. Se työministeri linströmi vai mikä se oli.

Vierailija
2/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jees, mutta itse en halua lapsia, joten siksi meillä ei juttu toimisi. Mutta jollekin lapsia haluavalle naiselle sopisit oikein hyvin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko sie se yks entinen ministeri. Se työministeri linströmi vai mikä se oli.

En ole. Hänhän taisi olla kaljukin ja huomattavasti vanhempi?

Enkä ole persu tai minkään muunkaan puolueen jäsen.

Vierailija
4/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sillä luonteellahan ei ollutkaan mitään merkitystä... Huohh...

Vierailija
5/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten jees, mutta itse en halua lapsia, joten siksi meillä ei juttu toimisi. Mutta jollekin lapsia haluavalle naiselle sopisit oikein hyvin :)

Sivukommentti: tapailen nyt itse kolmikymppistä miestä, joka etsi naista jolla ei ole lapsia ja joka niitä ei halua. Ja että sellaisia naisia oli hyvin vähän.

Vierailija
6/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ihan hyvältä tyypiltä. Itse olen liian vanha sinulle enkä edes haku päällä, mutta vaikea kuvitella, että tuolla tekstillä ei löytyisi kiinnostuneita. Mies joka lukee kirjoja ja kirjoittaa noin sujuvasti ja mukavasti on saalis.

Vierailija
7/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppimerkki?

Vierailija
8/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinulle liian vanha, mutta kommentoin:

minusta kuulostat siinä mielessä kivalta, että sinulla on noita harrastuksia joista tykkäät ja vaikutat keskustelutaitoiselta.

Eli jos menisimme treffeille, pitäisi selvittää, mitä olisi kiva puuhailla sitten yhdessä aikaa viettäen. Olisiko jotain yhteistä tai nauretaanko samoille jutuille.  Toinen homma on liikunta, joka itselleni on tärkeää, suhtautuisitko myönteisesti siihen. Ja sitten nuo asiat, joista et pidä, kuinka suhtaudut niihin.

Ja toi parta: onko se mallia risuparta tai joku epäsiisti, minut sellainen valitettavasti saa kääntymään.

Vierailija
9/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, ihan olisit kohderyhmää <3

Vierailija
10/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja sillä luonteellahan ei ollutkaan mitään merkitystä... Huohh...

Luottaisitko ihmisen omaan kuvaukseen luonteestaan ja kuinka tarkka se olisi? Jokainen näkee itsensä ja toiset oman näkökulmansa kautta, jolloin vaikutelma voi olla hyvinkin erilainen kuvailijasta riippuen.

No omasta mielestäni harkitsevainen pohdiskelija, joskus intohimoinenkin keskustelija. Introvertti puheliaisuudesta huolimatta, en jaksa pitkään hälyssä.

Vierailija
11/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njääh, karahti tatskoihin.

Vierailija
12/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinulle liian vanha, mutta kommentoin:

minusta kuulostat siinä mielessä kivalta, että sinulla on noita harrastuksia joista tykkäät ja vaikutat keskustelutaitoiselta.

Eli jos menisimme treffeille, pitäisi selvittää, mitä olisi kiva puuhailla sitten yhdessä aikaa viettäen. Olisiko jotain yhteistä tai nauretaanko samoille jutuille.  Toinen homma on liikunta, joka itselleni on tärkeää, suhtautuisitko myönteisesti siihen. Ja sitten nuo asiat, joista et pidä, kuinka suhtaudut niihin.

Ja toi parta: onko se mallia risuparta tai joku epäsiisti, minut sellainen valitettavasti saa kääntymään.

Parta mallia kokoparta, pyrin pitämän kohtuullisen lyhyenä ja siistiä hapsottavat karvat. Kaula ajeltu, eli ei jatku rintakarvoihin😄

Vierailija
13/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää partaisista miehistä, joten en.

N27

Vierailija
14/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi lupaavasti, mutta sitten päästiin kohtaan romantikko ja vanhanaikainen. En pahemmin perusta romantiikastakaan, mutta tuo vanhanaikainen oli jo huolestuttavaa. Tulee mileen joku öyhö, jonka asenteet on jostain keskiajalta.

Vierailija
15/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskooppimerkki?

Härkä, vaikken itse uskokaan niihin. Kertopa se teille ainakin syntymajankohdan suunnilleen.

Vierailija
16/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi sun suhtautuminen velvollisuuksiin. Olen nähnyt nyt aika paljon sellaisia miehiä, jotka lykkää kepeesti hommat naiselle. Eli ruuanlaitto, siivoaminen, pyykki, renkaanvaihto, ihan nämä normihommelit. Jos et ottaisi oma-aloitteisesti hoitaaksesi näistä vähintään puolta, ei kiinnostaisi tutustua.

Ja tää korostuu, jos lapsia ruvetaan tekemään. Sitten odottaisin sun jäävän yhtä lailla hoitamaan niitä kotiin ja huolehtimaan niiden tylsistäkin neuvola- ym. jutuista tasaveroisesti.  

Vierailija
17/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on ainakin helvetin iso plussa ettet kuuntele räppiä, sellainen kun on vain valkoisille neegereille ja tyhmille keskenkasvuisille.

Vierailija
18/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonasta nyt ei voi tuon perusteella vielä kauheasti sanoa, mutta kyllähän tuossa on monia hyviä asioita. Eiköhän moni samanikäinen nainen voisi kiinnostua. Ihan jo tuo, että ikäisesi miehet jotka haluavat perustaa perheen alkavat käydä harvinaisiksi, moni sanoo vielä nelikymppisenäkin "sitten joskus", no, samanikäiselle naiselle se on sitten myöhäistä. Todella moni ikäisesi nainen kärsii tästä, he haluaisivat perheen, mutta miehet eivät halua sitoutua perhe-elämään.

Minä seurustelen ja olisin sinulle liian vanhakin, mutta nuorempana olisin voinut kiinnostua.

Vierailija
19/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat mieheltäni 20 vuotta sitten :) eli haluaisin (tai siis silloin 20 vuotta sitten olisin halunnut).

Vierailija
20/54 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi lupaavasti, mutta sitten päästiin kohtaan romantikko ja vanhanaikainen. En pahemmin perusta romantiikastakaan, mutta tuo vanhanaikainen oli jo huolestuttavaa. Tulee mileen joku öyhö, jonka asenteet on jostain keskiajalta.

Ei keskiaikaa ja en ole uskonnollinen. Kuitenkaan en perusta näistä avoimista suhteista, friends with benefits yms. Sen suuntaista settiä. Mies ja nainen, parhaat ystävät ja rakastavaiset. Ei kolmansia pyöriä tai outoilua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan