Haluaisitko tutustua tällaiseen mieheen?
Olen 32v mies. Noin 183cm ja 88kg, melko harteikas, muttei bodari. Parta auringossa kuparisena kiiluva, hiukset "maantienväriset".
Luen fantasiakirjallisuutta ja jonkin verran skifiä, muutakin kertomakirjallisuutta ajoittain; melko paljolti englanniksi. Valokuvaan lähinnä kesäisin (ihan oikea järkkäri ja useita objektiiveja), yleensä eläimiä, kasveja ja luonnonilmiöitä. En juurikaan ihmisiä. Olen kiinostunut myös sijoittamisesta, johon perehtymiseen myös aikaani laitan viikoittain.
Koulutus lukio ja ammattikoulu prosessikemiaa. Keskustelukykyinen melkein aiheesta kuin aiheesta, tosin musiikkibändit yms. melko heikko tuntemus, kun en ole musiikin suhteen intohimoinen. Kuuntelen kyllä melkein kaikkea muuta kuin räppiä. Minut saa mukaan niin museoihin kuin teattereihin ja oopperaankin, yksin en kuitenkaan niitä harrasta.
Toivon loppuelämän kumppania ja perheen perustamista ainakin 10v sisään. Romantikko jossain määrin ja hieman vanhanaikainenkin (syytä paljonkin isovanhempien kanssa lapsuudessa vietettyä aikaa kaiketi). Tatuointeja ei ole tai tule, enkä naisellakaan niistä juuri pidä (joku pieni sievä ei ole ongelma kuitenkaan)
Kommentit (54)
En tiedä, mutta mulla tulee mieleen sellainen ällö creepy hipsterimies, varsinkin tuosta parrasta. Parta sopii lähinnä 50v+ miehille.
N26
Vierailija kirjoitti:
Persoonasta nyt ei voi tuon perusteella vielä kauheasti sanoa, mutta kyllähän tuossa on monia hyviä asioita. Eiköhän moni samanikäinen nainen voisi kiinnostua. Ihan jo tuo, että ikäisesi miehet jotka haluavat perustaa perheen alkavat käydä harvinaisiksi, moni sanoo vielä nelikymppisenäkin "sitten joskus", no, samanikäiselle naiselle se on sitten myöhäistä. Todella moni ikäisesi nainen kärsii tästä, he haluaisivat perheen, mutta miehet eivät halua sitoutua perhe-elämään.
Minä seurustelen ja olisin sinulle liian vanhakin, mutta nuorempana olisin voinut kiinnostua.
Siis olisin voinut kiinnostua sinun tyyppisestäsi miehestä. Itse asiassa miesystäväni on vähän samantyylinen, keskustelee mielellään, on kiinnostunut juuri fantasiakirjallisuudesta (kuten minäkin) ja vähän sellainen puhelias introvertti myös (kuten itsekin olen).
Plussat
Rap-inho
Teatteri, ooppera, museot
Valokuvaus
Eläimet
Kasvit
Romantiikka (jos ei tarkoita seksiä)
Miinukset
Kemia
Parta
Sijoittaminen
Jos et ole tinderissä saanut mätsejä niin tiedät missä ongelma on.
Kuulostat ihan mielenkiintoiselta 🙂
Olen sinua hieman vanhempi, varattu ja pieni tatuointi löytyy. Miehelläni useita, kauniita kuin maalaukset.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaisi sun suhtautuminen velvollisuuksiin. Olen nähnyt nyt aika paljon sellaisia miehiä, jotka lykkää kepeesti hommat naiselle. Eli ruuanlaitto, siivoaminen, pyykki, renkaanvaihto, ihan nämä normihommelit. Jos et ottaisi oma-aloitteisesti hoitaaksesi näistä vähintään puolta, ei kiinnostaisi tutustua.
Ja tää korostuu, jos lapsia ruvetaan tekemään. Sitten odottaisin sun jäävän yhtä lailla hoitamaan niitä kotiin ja huolehtimaan niiden tylsistäkin neuvola- ym. jutuista tasaveroisesti.
Osaan laittaa ruokaa ja siivota (se ei tosin ihan lempihommia ole). Renkaat vaihdan tietenkin, yleensä joka syksy ja kevät ainakin kolmeen autoon (vanhempien ja omaan). Vuorotyöni (4x12h ja 6 vapaalla keskimäärin) takia melko paljon vapaillakin arkena, joten varmasti lasten hoito ja kuljettelu onnistuisi useinmiten.
Onko sinulla vakituinen työpaikka? Käytkö suihkussa päivittäin? Pesetkö hampaat aamuin illoin? Onko sinulla kokemusta vauvan hoitamisesta? Mistä syistä haluat lapsia?
Vaikutat oikein mukavalta! Kun heti kerroit parrasta ja hiuksista, tuli mieleen että nehän voi muuttua, toisin kun luonteenpiirteet. Minä olen sinulle liian vanha, mutta kannattaa kertoa tuolla tapaa rehellisesti omasta itsestään, eikä noudattaa mitään Näin isket naisen -tyylisiä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä kumppania voi muualtakin etsiä kuin Tinderistä. Veikkaisin, että aloittajan tyylinen mies etsisi muualta.
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Horoskooppimerkki?
Härkä, vaikken itse uskokaan niihin. Kertopa se teille ainakin syntymajankohdan suunnilleen.
Arvasin, että olet joku maamerkkinen. :)
Mites tulet toimeen ihmisen kanssa jolle se musiikki on elämä? Rasitutko? Ymmärtäisimmekö ollenkaan toisiamme?
Vierailija kirjoitti:
Mites tulet toimeen ihmisen kanssa jolle se musiikki on elämä? Rasitutko? Ymmärtäisimmekö ollenkaan toisiamme?
Riippuu varmaan mitä se musiikin oleminen elämä tarkoittaisi käytännössä. Jos muusta ei voi puhuakaan ja aina pitää kotona soida kovaan ääneen jokin saattaisin kokea rasittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä kumppania voi muualtakin etsiä kuin Tinderistä. Veikkaisin, että aloittajan tyylinen mies etsisi muualta.
Olen etsinyt muualta ja tinderistäkin, kun muutoin nettideittipaikat ovat melko hiljaisia. tinderissä on vaihtuvuutta ja kynnys sinne liittymiseen hetken mielijohteesta on ehkä naisillekin pienempi. Ehkä joku arvoni jakavakin välillä.
Kerrot itsestäsi hyvin minäkeskeisesti ja vieläpä hyvin pinnallisella tavalla. Yleensä sinun ikäiset ihmiset osaavat jo kertoa itsestään muutakin kuin ulkokohtaisia asioita. Kuulostat suoraan sanottuna aika lapselliselta. No, nuorihan toki oletkin vielä.
🇺🇦🇮🇱
Kuulostat mieheltä, johon tykkäisin tutustua syvemmin! Moni asia aloituksessasi saisi minut kiinnostumaan. :)
Ainoa miinus on tuo perheen perustaminen. En halua lapsia. Kaltaisesi mies kyllä muuten kiinnostaisi.
N30
Voisitko laihduttaa 10 kiloa ja ajaa parran ja viikset lopullisesti niin että olet siloposkinen?
M32 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen etsinyt muualta ja tinderistäkin, kun muutoin nettideittipaikat ovat melko hiljaisia. tinderissä on vaihtuvuutta ja kynnys sinne liittymiseen hetken mielijohteesta on ehkä naisillekin pienempi. Ehkä joku arvoni jakavakin välillä.
Oletko ajatellut, että kumppani voisi löytyä jostain harrastuksesta? Kun sinulla on esimerkiksi tuo fantasiakirjallisuus, niin vaikka jostakin siihen liittyvästä porukasta?
Itse tapasin miehen eräässä yhteiseen kiinnostuksenkohteeseemme liittyvässä tapahtumassa. Heti löytyi paljon yhteistä kun aloimme jutella. Tämä on minusta paljon parempi tapa löytää samanhenkistä seuraa kuin nettideitti.
Kaikki oli *check* tuohon asti kunnes pääsin kohtaan "perheen perustaminen".....Mutta toivon, että löydät vielä naisen, jonka kanssa voit tuonkin haaveen toteuttaa! Kaikkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko laihduttaa 10 kiloa ja ajaa parran ja viikset lopullisesti niin että olet siloposkinen?
Kai se 10kiloa joutaisi, mutta parran ja viiksien kanssa on se vain pikku ongelma, että voimakas parrankasvu, kuten muutenkin karvainen olen. Joutuisi ajelemaan aamuin illoin ja siltikin vasmaan olisi kuin hiekkapaperi.
Aja parta, värjää hiukset tummemmaksi ja selitä tarkemmin, mitä tarkoittaa että olet romantikko.