Saako miehesi käydä vessassa yksin?
Kommentit (42)
kuka seuraa ylipäätänsä vessaan ketään perässä...
Ei olla kyllä tämän kahdeksan vuoden aikana käyty vielä kertaakaan yhdessä vessassa. Eikä oo lähitulevaisuuden suunnitelmissakaan.
No en tosiaan seuraa. Kaasunaamarihan siellä tarvittaisiin.
Ei saa ja se on ongelma, mies kun on poissa kotoa n. 4 vrk viikossa, sillä alkaa olla jo kamalat paineet rakossa kun tulee viikonloppuna kotiin.
En tajua kuinka tästä selviiäisiin?!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:06"]
[/quote]
Meillä mua seuraa koira, ennen lapset...mies ei vielä sitä tee.
Ei tietenkään ja on hyvä kun oon työtön, niin voin seurata miestä hänen töihinsä, niin voin sitten sielläkin mennä vessaan yhtäaikaa. Me emme ole erillisiä yksilöitä, vaan tehdään ihan kaikki yhdessä. Sitähän se tarkoittaa kun naimisissa ollaan.
Porvooss tämä onnistuu erittäin hyvin!
En aina. Tuossa juuri eräänä päivänä mieheni meni vessaan ja lukitsi oven kuten yleensä. Minä halusin näyttää hänelle jotain ostoksia kiireessä, joten hain ruuvimeisselin ja väänsin lukon auki. :D
Samako olet kuin henkilö, joka pelkäs, että mies pettää vessareissuillaan?
Vastaan saman kuin silloin: ei tietenkään yksin. Matkoilla menen vaikka pisuaaririvistön jatkeeks tarkkailemaan, ettei mitään hämärää tapahdu. Ja turha vikistä jos muut "pojat" pitää vähän outona ja nolottaa kun muikkis messissä vessassa, koska uskollisuus ennen kaikkea! Miesten omat kädet on pahimpia "toisia naisia".
En voi päästää miestä yksin vessaan, koska se ei osaa vielä käydä potalla itsekseen.
Hehe, hassua että just luin tällaisen aloituksen. Just äsken seurasin ajatuksissani kun selitin niin raivokkaasti miehelleni duunikoukeroita tuohtuneena, mies tokaisi ovella, et meinaatsä tulla mukaan. en menannut, mutta vahingossa roikuin kannoilla. Eikä ollut eka kerta kun sanoo että aikoo nyt mennä vessaan YKSIN. Muualle mies saakin sitten mennä ihan millä porukalla haluaa, bailaamaan menee silloin kun haluaa ja tulee kun tulee 100% luotto häneen.. joku kompastuskivi toi vessa kuitenkin mulle on.
Mies yritti häämatkalla käydä yksin vessassa. Tein selväksi etten hyväksy pettämistä.
Ei missään nimessä. Minun pitää olla kartalla mitä tuotostamilloinkin tulee. Voihan olla että tarjoamani luomuruoka ei ole ollut tarpeeksi vatsaystävällistä hänen herkälle vatsalleen.
Haluan myös pyyhkimällä varmistaa, että kalsaripyykki on käsiteltävissä käytön jäljiltä.
Ja mitä siitäkin tulisi, jos en olisi vessareissuilla mukana. Saattaisi mies alkaa onanoida, jolloin vauvahaaveeni menisivät viemäristä alas.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:07"]Ei olla kyllä tämän kahdeksan vuoden aikana käyty vielä kertaakaan yhdessä vessassa. Eikä oo lähitulevaisuuden suunnitelmissakaan.
[/quote]
Taidat olla liian sinisilmäinen?
Saa mutta takavarikoin puhelimen ettei pääse piilossa muille soittelee,perkele!
Meillä on miehellä oma vessa, siitä on ovi otettu pois. Miestä ja sen pippeliä ei saa jättää kaksistaan, ikinä ei voi tietää mitä ne keksivät touhuilla.
Yleensä olemme aina ainakin menossa vessaan samaan aikaan. Jos toinen on minuutti sitten mennyt vessaan, niin toinen hajamielisenä painaa sisään ja toteaa "ai sä oot täällä just nyt kun olisin halunnut tulla!". Emme myöskään lukitse ikinä vessan ovea ellei meillä ole vieraita. Jos lukitsee oven niin toinen heti kysyy "mikä sulla on, miksi laitoit oven lukkoon?" :D
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:58"]
Vai seuraatko perässä?
[/quote]
Jättää aina oven auki, joten kuulen ja näen kaiken. Myös puhelimen jättää pöydälle, että voin tarkkailla kuinka siihen ei tule mitään viestejä taikka soittoja. Olemme onnellisia näin, tämä sopii meille.
Aviossa 26v, komennan miehen laittamaan vessan oven kiinni ja useinmiten vielä lähetän toiseen kerrokseen asioimaan, menee jos kerkee.....
Onko tämä meidän pitkän avioliiton salaisuus?