Saako miehesi käydä vessassa yksin?
Kommentit (42)
Ei. Olen köyttänyt hänet itseeni.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:11"]
Ei tietenkään ja on hyvä kun oon työtön, niin voin seurata miestä hänen töihinsä, niin voin sitten sielläkin mennä vessaan yhtäaikaa. Me emme ole erillisiä yksilöitä, vaan tehdään ihan kaikki yhdessä. Sitähän se tarkoittaa kun naimisissa ollaan.
Porvooss tämä onnistuu erittäin hyvin!
[/quote] Ai sinäkö siellä meidän vessassa oot? Minä en sinne mieheni kanssa mene, koska hän aina vessan ovella ilmoittaa menevänsä "kättelemään työtöntä". Ja sittenhän siellä olisi ahdasta.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:07"]
Ei olla kyllä tämän kahdeksan vuoden aikana käyty vielä kertaakaan yhdessä vessassa. Eikä oo lähitulevaisuuden suunnitelmissakaan.
[/quote]
Eikö se olisi helpompi totutella tulevaisuuteensa käymällä yhdessä vessassa jo nyt? Ei olisi sitten niin vaikeaa omaishoitovaiheessa.
Välillä seuraan, välillä en. Olen niin kova höpöttämään, että usein pyydän myös miehen seuraksi, kun itse käyn vessassa. Mulla on aika usein siis joku asia kesken kun hän menee vessaan / itse meen.
Ei saa. Kyllä mä yleensä lähden samaan aikaan, varsinkin iltaisin pimeällä, ettei sitten tarvitsisi yksin käydä. Se kun menee nukkumaankin aiemmin, ei muuten pimeässä yksin oikein uskalla sekään käydä.
Saa, jos kysyy luvan ajoissa. Kiireessä ei saa.
Me käydään usein yhdessä vessassa kun tykätään höpötellä samalla. Ei häiritse paskankärykään. Monesti vaikka oltais ystävillä istumassa iltaa, niin yhdessä mennään jos on samaan aikaan hätä. Mikäpä siinä, kaikki tavallaan.
Antakaa miesten käydä edes vessassa yksin. Ei ihme jos tulee avioeroja.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:55"]
Välillä seuraan, välillä en. Olen niin kova höpöttämään, että usein pyydän myös miehen seuraksi, kun itse käyn vessassa. Mulla on aika usein siis joku asia kesken kun hän menee vessaan / itse meen.
[/quote] Jaa mä jätän oven auki kun meen paskalle, niin voi ihan sanoa vaan jos on jotain asiaa jollekin.
Niin mielelläni toimisin miehen apuna pissalla. Voisin esim. kannatella ja ravistaa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:59"]
Antakaa miesten käydä edes vessassa yksin. Ei ihme jos tulee avioeroja.
[/quote]
Siis miestä ei nimenomaan pitäisi laskea yksin vessaan. Yleensä suhteen alussa nainen muistaa olla skarppina ja seurata perässä. Suhteen edetessä siitä pitäisi tehdä kertakaikkiaan rutiini. Monella se tuntuu välillä unohtuneen ja seurauksen voivat olla myös suhteen kannalta tuhoisia.
Mekin käymme aina yhdessä vessassa. Olen alusta saakka pitänyt hyvää huolta miehestäni. Joskus julkisilla paikoilla on niin paljon ihmisiä että miehen on pakko jaksaa pidättää kotiin saakka, kun vessat on jaettu sukupuolten mukaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:05"]
Niin mielelläni toimisin miehen apuna pissalla. Voisin esim. kannatella ja ravistaa.
[/quote]Mä oon muuten joskus ehdottanut, mutta saa hepulin eikä tuu jos menen olan yli kurkkimaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:10"]
[/quote]Mä oon muuten joskus ehdottanut, mutta saa hepulin eikä tuu jos menen olan yli kurkkimaan.
[/quote]
Kyllä sä saat vielä sen kesytettyä, vaikka se onkin aikaa vievä projekti. Vähän kerrassaan tuut lähemmäs joka wc käynnin yhteydessä. Voit aluksi kannatella hänen kanssaan, kunnes tottuu. Sinnikkyys palkitaan ja pian olet jo ravitelemassa ja kuivaamassa.
Minä seuraan miestäni vessaan. Sit just ku se alkaa pissaamaan niin sanon sellasella lässyti äänellä "Voi että tuleeko sieltä pikku pisuli" ukko huutaa että painu ny jumalauta..!! Sitten lähen pois.
No tätä mää teen vaan päissäni.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:28"]Meillä on miehellä oma vessa, siitä on ovi otettu pois. Miestä ja sen pippeliä ei saa jättää kaksistaan, ikinä ei voi tietää mitä ne keksivät touhuilla.
[/quote]
apua repesin :D:D:D
kiitos nauruista <3
Ei tarvi seurata vessaan asti, kun näen hänet täältä keittiöstä käsin. Me ei koskaan laiteteta vessan ovia kii, paitsi jos vieraita. Eli avoimet ovet ovat aina veskissä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:24"]
Minä seuraan miestäni vessaan. Sit just ku se alkaa pissaamaan niin sanon sellasella lässyti äänellä "Voi että tuleeko sieltä pikku pisuli" ukko huutaa että painu ny jumalauta..!! Sitten lähen pois.
No tätä mää teen vaan päissäni.
[/quote]Hahah, noin mäkin sanon kun kurkkaan olan yli. Ja just ton äskeisen kirjoitettuani mietin myös että onko sillä kans jotain merkitystä, että olen miestä pidempi ja todellakin kurkkaan olan yli.
Enpä erityisesti seuraa. Mutta joskus mies huutaa ovelta, että tule katsomaan (raukalla joskus ummetusta, joten on kovin ylpeä siitä kun tulppa lähtee liikkeelle), niin toki menen. Sitten, kun olen minuutin hurrannut ja taputtanut miehelle, niin se käskee painumaan sinne missä pippuri kasvaa!
Ei se ole vielä oppinut...
[/quote]
Mun jokainen mies on kyllä oppinut rentoutumaan tuohon pienen härnäämisen jälkeen. Ovat vieläpä tykänneetkin. Yhdestä jopa oli edellinen opettanut paskaneurootikon, mutta toipui teho-opetuksessa.
Jos mies suihkussa, saatan ite käydä kusella tai sanomassa jotain. Jos mies kusella, ja tartten jotain wcsta, haen kyllä. Samoin tekee mies. Jos on isommalla asialla, ovi on kiinni. Molemmilla.