Miten varmistatte, että alushousut tulee hygieenisiksi pesussa?
Siis sellaiset keinokankaiset ja joustavat. Kun ei ne kestä 95 asteen pesua eikä kloriteakaan. Mä olen nyt alkanut käyttää uusissa alkkareissa aina mahdollisimman pitkänmallista pikkuhousunsuojaa niin ettei housuja tarvitse heittää pois jo kymmenen pesun jälkeen, jolloin niissä yleensä jo on keltaista siinä haaraosassa joka ei lähde pesussa pois, vaikka kuinka monta kertaa pesisi.
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:38"]
Ei mun alushousuissa ole keltaisia pinttymiä :o
[/quote]
Oletko katsonut kirkasvalolampun alla. Tai ultraviolettivalolla? Sen jälkeen minäkin vasta asiasta huolestuin.
ap
Leikkaan niistä haaraosan pois. Näin ne alkkarit pysyvät erittäin hygieenisinä.
Käytän mikrokuituisia ja puuvillaisia, pesen kuudessakympissä. Elossa olen pysynyt. Sulla lienee joku erittävä tulehdus, kun haudot mirriäsi pikkuhousunsuojilla jatkuvasti? Kierre on valmis jne.
Elämästä ei selviä ilman bakteereita. Jotkut niistä ovat jopa hyödyllisiä ;)
Mitä ihmettä teillä (tai ap.llä) sinne pikkareihin oikeen valuu?
Ei mulla niissä ole mitään ja silti vaihdan päivittäin.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:40"]Leikkaan niistä haaraosan pois. Näin ne alkkarit pysyvät erittäin hygieenisinä.
[/quote]
:D
Siis halusin kysellä niiltä, jotka kiinnittävät tähän asiaan huomiota. Miten lycra suhtautuu esim. alkoholiin, jos viinassa liottaisi housut sen jälkeen, kun tulevat pyykistä?
ap
Käytä pitkää hametta ja pitkiä sukkia, niin kuin entisaikaan. Ei tarvitse miettiä, pysyykö nimettömät varmasti puhtaina.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:43"]
Siis halusin kysellä niiltä, jotka kiinnittävät tähän asiaan huomiota. Miten lycra suhtautuu esim. alkoholiin, jos viinassa liottaisi housut sen jälkeen, kun tulevat pyykistä?
ap
[/quote]
Olipa taas vinkki viistoista, mä voisin ehkä just ja just sun puolesta uhrata mun yhdet Lidl-alushousut ja uittaa Kossussa kunhan tulevat hienopyykkipesustansa.
Ahdistaa ja pakko kulkea kommandona kun UV-valosta patterit loppu :(
Mä käytän alkkareita vain kerran ja poltan sitten ne mahdollisimman kuumassa tulessa loitsuja mumisten. Tuleehan se vähän kalliiksi, mutta tämä asia on mulle todella tärkeä. Suosittelen sullekin ap samaa!
Tää yrittää vissiin olla provo? Pakko olla :D
ap
[/quote]
Ap, soita kaverille ja ehdota kaupungille lähtöä. Provosi paljastaa, että sulla on ihan tolkuttoman tylsää. Illat on pitkiä ja ihania, lähde tekemään jotakin hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:41"]Käytän mikrokuituisia ja puuvillaisia, pesen kuudessakympissä. Elossa olen pysynyt. Sulla lienee joku erittävä tulehdus, kun haudot mirriäsi pikkuhousunsuojilla jatkuvasti? Kierre on valmis jne.
[/quote]
Mulla arkikäytössä Sloggit, kestää 60 pesun.
Onko sulla joku paha tulehdus alapäässä, kun olet niin huolestunut?
Olisin myos huolestunut jos käyttäisin jonkun muun ihmisen alushousuja,
tai jos vaikka käyttäisin niitä kasvojen tai jonkun muun paikan putsaamiseen..
Kannatta vaan vaihtaa alushousut päivittäin, niin ei kerry mitään bakteerikasoja sinne.
[quote author="BadRequest" time="25.04.2014 klo 16:46"]
ap
[/quote]
Olipa taas vinkki viistoista, mä voisin ehkä just ja just sun puolesta uhrata mun yhdet Lidl-alushousut ja uittaa Kossussa kunhan tulevat hienopyykkipesustansa.
Ahdistaa ja pakko kulkea kommandona kun UV-valosta patterit loppu :(
[/quote]
No haloo, tuskin Kossu riittää, sitä saa max 60-prosenttista. Pitää hakea Virosta 80-prossaista tiivistettä, tai sitten vinkua lääkäriltä pirturesepti.
Oletteko kokeilleet säteilyttämistä? 3 minuuttia ja saastaiset pikkarit ovat taas steriloitu.
Tämä ei ole provo ja ihmettelen kyllä että kaikki vastaukset ovat joko ilkeitä tai lyövät läskiksi koko jutun. Siis kyllä mua kiinnostaa, onko alapäätäni lähinnä oleva kangaskaistele puhdas vai ei. Ja asia myös huolettaa jonkin verran, ilmeisesti muita ei sitten niin kovasti.
ap
ap
[/quote]
Voit sitten myydä käytetyn viinan Mies 29v:lle.
Ei mun alushousuissa ole keltaisia pinttymiä :o