Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten varmistatte, että alushousut tulee hygieenisiksi pesussa?

Vierailija
25.04.2014 |

Siis sellaiset keinokankaiset ja joustavat. Kun ei ne kestä 95 asteen pesua eikä kloriteakaan. Mä olen nyt alkanut käyttää uusissa alkkareissa aina mahdollisimman pitkänmallista pikkuhousunsuojaa niin ettei housuja tarvitse heittää pois jo kymmenen pesun jälkeen, jolloin niissä yleensä jo on keltaista siinä haaraosassa joka ei lähde pesussa pois, vaikka kuinka monta kertaa pesisi.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun alushousuissa ole keltaisia pinttymiä :o

Vierailija
2/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:38"]

Ei mun alushousuissa ole keltaisia pinttymiä :o

[/quote]

Oletko katsonut kirkasvalolampun alla. Tai ultraviolettivalolla? Sen jälkeen minäkin vasta asiasta huolestuin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaan niistä haaraosan pois. Näin ne alkkarit pysyvät erittäin hygieenisinä.

Vierailija
4/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mikrokuituisia ja puuvillaisia, pesen kuudessakympissä. Elossa olen pysynyt. Sulla lienee joku erittävä tulehdus, kun haudot mirriäsi pikkuhousunsuojilla jatkuvasti? Kierre on valmis jne.

Vierailija
5/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika.

Vierailija
6/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä ei selviä ilman bakteereita. Jotkut niistä ovat jopa hyödyllisiä ;)

Vierailija
7/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä teillä (tai ap.llä) sinne pikkareihin oikeen valuu?

Ei mulla niissä ole mitään ja silti vaihdan päivittäin.

Vierailija
8/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:40"]Leikkaan niistä haaraosan pois. Näin ne alkkarit pysyvät erittäin hygieenisinä.

[/quote]

:D

Vierailija
9/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis halusin kysellä niiltä, jotka kiinnittävät tähän asiaan huomiota. Miten lycra suhtautuu esim. alkoholiin, jos viinassa liottaisi housut sen jälkeen, kun tulevat pyykistä?

ap

Vierailija
10/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä pitkää hametta ja pitkiä sukkia, niin kuin entisaikaan. Ei tarvitse miettiä, pysyykö nimettömät varmasti puhtaina.

11/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:43"]

Siis halusin kysellä niiltä, jotka kiinnittävät tähän asiaan huomiota. Miten lycra suhtautuu esim. alkoholiin, jos viinassa liottaisi housut sen jälkeen, kun tulevat pyykistä?

ap

[/quote]

Olipa taas vinkki viistoista, mä voisin ehkä just ja just sun puolesta uhrata mun yhdet Lidl-alushousut ja uittaa Kossussa kunhan tulevat hienopyykkipesustansa.

Ahdistaa ja pakko kulkea kommandona kun UV-valosta patterit loppu :(

Vierailija
12/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän alkkareita vain kerran ja poltan sitten ne mahdollisimman kuumassa tulessa loitsuja mumisten. Tuleehan se vähän kalliiksi, mutta tämä asia on mulle todella tärkeä. Suosittelen sullekin ap samaa!

Vierailija
13/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää yrittää vissiin olla provo? Pakko olla :D

Vierailija
14/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Ap, soita kaverille ja ehdota kaupungille lähtöä. Provosi paljastaa, että sulla on ihan tolkuttoman tylsää. Illat on pitkiä ja ihania, lähde tekemään jotakin hauskaa. 

Vierailija
15/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:41"]Käytän mikrokuituisia ja puuvillaisia, pesen kuudessakympissä. Elossa olen pysynyt. Sulla lienee joku erittävä tulehdus, kun haudot mirriäsi pikkuhousunsuojilla jatkuvasti? Kierre on valmis jne.

[/quote]

Mulla arkikäytössä Sloggit, kestää 60 pesun.

Vierailija
16/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku paha tulehdus alapäässä, kun olet niin huolestunut?

Olisin myos huolestunut jos käyttäisin jonkun muun ihmisen alushousuja,

tai jos vaikka käyttäisin niitä kasvojen tai jonkun muun paikan putsaamiseen..

Kannatta vaan vaihtaa alushousut päivittäin, niin ei kerry mitään bakteerikasoja sinne.

Vierailija
17/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="BadRequest" time="25.04.2014 klo 16:46"]

ap

[/quote]

Olipa taas vinkki viistoista, mä voisin ehkä just ja just sun puolesta uhrata mun yhdet Lidl-alushousut ja uittaa Kossussa kunhan tulevat hienopyykkipesustansa.

Ahdistaa ja pakko kulkea kommandona kun UV-valosta patterit loppu :(

[/quote]

No haloo, tuskin Kossu riittää, sitä saa max 60-prosenttista. Pitää hakea Virosta 80-prossaista tiivistettä, tai sitten vinkua lääkäriltä pirturesepti.

Vierailija
18/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet säteilyttämistä? 3 minuuttia ja saastaiset pikkarit ovat taas steriloitu.

Vierailija
19/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo ja ihmettelen kyllä että kaikki vastaukset ovat joko ilkeitä tai lyövät läskiksi koko jutun. Siis kyllä mua kiinnostaa, onko alapäätäni lähinnä oleva kangaskaistele puhdas vai ei. Ja asia myös huolettaa jonkin verran, ilmeisesti muita ei sitten niin kovasti.

ap

Vierailija
20/39 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Voit sitten myydä käytetyn viinan Mies 29v:lle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi