Miksi "mies 29" ei ole saanut naista?
Kaipaisin keittiöpsykologiaan ja mututuntumaan pohjautuvaa analyysiä tästä mies 29 hahmosta. Itse mietin sitä millainen kolmekymppinen mies hengaa vauvapalstalla päivästä toiseen ja miksi? Miten naiset ovat häntä kodelleet aiemmissa suhteissa, ja millainen on miehen 29 suhde omaan äitiinsä?
Kommentit (81)
Veikkaan, että hän on vain yksinkertaisesti niin kuvottava, ettei kelpaa kenellekkään. Sellainen vastenmielisen näköinen ja epäsiisti. Kaikki tietää sellaisen oudon lymyilevän tyypin kirjastossa, joka menee ihan paniikkiin, kun ne näkee naisen. Onneks ne ei pääse lisääntymään.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 00:41"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 00:25"]
Pääosin Mies 29 höpisee ihan soopaa, mutta välillä on ollut ihan yllättävän hyviäkin viestejä. Ei nyt näistä provosoivemmista aiheista, mutta kuitenkin. Hitsi kun en nyt muista, missä ketjussa sellainen vähän fiksumpi kirjoitus juuri tällä viikolla oli.
[/quote]
Taidat erehtyä henkilöstä...
[/quote]
En erehdy, allekirjoituksena oli -Mies29v-. Voihan joku muukin toki esiintyä samalla nimellä, mutta... Huomaa, että totesin useimpien hänen viestiensä olevan soopaa, mutta ei nyt kuitenkaan ihan aina.
Tunnustan, olen homoseksuaali.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:27"]
Kaipaisin keittiöpsykologiaan ja mututuntumaan pohjautuvaa analyysiä tästä mies 29 hahmosta. Itse mietin sitä millainen kolmekymppinen mies hengaa vauvapalstalla päivästä toiseen ja miksi? Miten naiset ovat häntä kodelleet aiemmissa suhteissa, ja millainen on miehen 29 suhde omaan äitiinsä?
[/quote]En ole ollut parisuhteessa.
Suhde äitiin on hyvä ja vähän läheisempi kuin isään. Molemmat mummoni ovat myös kiinnostuneempia minusta kuin siskostani, joita minulla on vain yksi. Toisella mummollani on todella paljon lapsenlapsia ja olen luultavasti hänelle tärkein. En siis sano tätä missään itserakkaassa kehuskelumielessä; asiat ovat vain menneet sillä tavalla olosuhteiden kautta. Toinen mummuni kasvatti minut osittain.
Äitini on kyllä paljastanut että synnytys ei ollut ihan helppo vaan aika hankala ja kerran mietti ääneen olisiko se voinut jotenkin vahingoittaa minua. Sen lisäksi äitini on katunut sitä kun vei minut tarhaan hyvin nuorena eikä minun ollut hyvä siellä. Heti kun olin kiintynyt johonkin työntekijään, tämä tarhatäti joutui sitten lähtemään. Äitini myös löi minua kerran vauvana kuulemma, koska ei jaksanut kuunnella itkua.
Mutta suurimmaksi osaksi äitini on kyllä ollut kärsivällinen ja huolehtiva.
Ai niin. Olen vain 29 enkä siis varsinaisesti kolmekymppinen.
-Mies 29v-
[/quote]
Ensimmäinen lause nyt on sanomattakin selvää ja loppukaan ei yllätä. Tulet siis naisvihamielisestä suvusta. Sinut on kasvatettu uskomaan, että olet jotain hienompaa kuin siskosi vain koska olet mies. Mummokin antoi aina ymmärtää, että sinä olet kaikkein rakkain (joko mummosi sanoo samaa kaikille lapsenlapsille tai sitten mummosi on pahasti häiriintynyt). Ja nyt aikuisena sinulla on sitten vaikeuksia ymmärtää, miksi et olekaan maailman keskipiste etkä edes naisia parempi/fiksumpi/tärkeämpi. Vaikeus sopeutua uuteen tilanteeseen purkautuu sitten "pitäkää tunkkinne" - tyylisenä aggressiona koko naissukupuolta kohtaan.
[/quote]Sanon mitä sanonkin niin tietysti valmiit mielipiteet omaavat ihmiset käyttävät niitä sanoja vääristellysti omien kuvitelmiensa pönkittämiseen.
Vai etkö oikeasti osaa miettiä asioita tuon moniulotteisemmin? Eikö vaikka jonkun mummun suhtautumisella oikeasti voi olla mitään muuta syytä kuin sukupuoli? No tiedän että esität niin vain satuttaaksesi minua.
-Mies 29v-
Kuulostaa kaverilta kenen kaikki tietämys on kirjoista ja dokkareista, mutta omakohtainen kokemus puuttuu täysin. Hence mustavalkoinen ajattelumaailma.
"mies 28v":)
No kukahan nyt yleensä valittaa netissä suureen ääneen kun ei saa naista ja naisille ei kelpaa hänenlaisensa luuserimiehet ja feministit ovat femakkoja jajaja - on vielä niin huippuälykäskin että täyttää nimimerkkivuosia vasta kun muut huomauttavat vuosien kulumisesta.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:12"]Kuulostaa kaverilta kenen kaikki tietämys on kirjoista ja dokkareista, mutta omakohtainen kokemus puuttuu täysin. Hence mustavalkoinen ajattelumaailma.
"mies 28v":)
[/quote]
Jep eli assperger
Mies 29 haluan että tiedät etteivät kaikki naiset ole samanlaisia pikkumaisia ja epäloogisia idiootteja kuin nämä sinun haukkujasi. Minusta vaikutat älykkäältä ja rehelliseltä ja olisi mukava tuntea sinut tosielämässä.
-nainen 25v-
Ihminen voi olla todella ujo ja samalla sellainen töykeän oloinen siksi jäädä yksin vaikka ulkonäkö olisi ok.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:04"]
Ilkeiden ämmien kokoontumisajot.
[/quote]
Se vittuilee täällä aina kaikille, että nytpähän saa takaisin!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:47"]Mies 29 haluan että tiedät etteivät kaikki naiset ole samanlaisia pikkumaisia ja epäloogisia idiootteja kuin nämä sinun haukkujasi. Minusta vaikutat älykkäältä ja rehelliseltä ja olisi mukava tuntea sinut tosielämässä.
-nainen 25v-
[/quote]
Jep jep :D. "Minä en ole samanlainen mitä nuo MUUT naiset, olen paljon loogisempi ja älykkäämpi ja hyvä jätkä ja.."
Taidat olla uusi palstalla?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 12:47"]Mies 29 haluan että tiedät etteivät kaikki naiset ole samanlaisia pikkumaisia ja epäloogisia idiootteja kuin nämä sinun haukkujasi. Minusta vaikutat älykkäältä ja rehelliseltä ja olisi mukava tuntea sinut tosielämässä.
-nainen 25v-
[/quote]
Jep jep :D. "Minä en ole samanlainen mitä nuo MUUT naiset, olen paljon loogisempi ja älykkäämpi ja hyvä jätkä ja.."
Taidat olla uusi palstalla?
[/quote]
Saattaa täälä kyllä pistäytyä välillä myös naisia ja miehiä, joiden koko käsitys ihmisyydestä ja vastakkaisesta sukupuolesta ei muotoudu av palstan keskusteluille. En ole tuo nainen25, mutta omasta mielestäni av palstalla 99,5 prosenttia naisista ovat ikävystyttävän tietämättömiä, epäloogisia ja itsetunto-ongelmaisia. Todellisessa elämässä vain noin 70 prosenttia tapaamistani naisista edustaa jotakin näistä piirteistä
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:09"]
[/quote]
Aika valikoiva näkö sinulla, jos et ole koskaan nähnyt Mies 29v:n olevan ilkeä.
[/quote]Tony Halme sanoi jossain ikivanhassa haastattelussa olevansa kusipää kusipäille ja muille mukava tai muuta sellaista. Minusta se oli hyvin sanottu. Mustanaamio taitaa olla kova koville myös.
-Mies 29v-
[/quote]
Ai presidentin kutsuminen aiheettomasti lesboksi on olla mukava mukaville? Vai ikävä ikävälle? Kumpaan kategoriaan se asettuu?
[/quote]Tonyn mukaanhan hän vilpittömästi ajatteli presidentin olevan lesbo ja Halonenhan teki paljon hommia seksuaalisesti poikkeavien hyväksi sekä puhui vähättelevästi miehistä aika ajoin. Seurasi ilmeisesti myös naisurheilua innolla.
-Mies 29v-
[/quote]
Eikö Tony ollut yhtään seurannut uutisia, luulisi nyt tällaisen tiedon olleen jo julkisuudessa, että Halonen on lesbo, jos olisi. Ja että vasta sitten on soveliasta puhua asiasta julkisesti. En ole tietenkään lesboja vastaan, mutta ihan sama kuin lesboa pressaa kutsuttaisiin heteroksi.
Jos Tony ei ollut tahallaan ikävä ikävälle / mukava mukavalle, niin mokasi silti tietämättömyydellään. En ole koskaan arvostanut tuollaista noin triviaalin asian kanssa sekoilevaa kansanedustajaa.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 16:06"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:09"]
[/quote]
Aika valikoiva näkö sinulla, jos et ole koskaan nähnyt Mies 29v:n olevan ilkeä.
[/quote]Tony Halme sanoi jossain ikivanhassa haastattelussa olevansa kusipää kusipäille ja muille mukava tai muuta sellaista. Minusta se oli hyvin sanottu. Mustanaamio taitaa olla kova koville myös.
-Mies 29v-
[/quote]
Ai presidentin kutsuminen aiheettomasti lesboksi on olla mukava mukaville? Vai ikävä ikävälle? Kumpaan kategoriaan se asettuu?
[/quote]Tonyn mukaanhan hän vilpittömästi ajatteli presidentin olevan lesbo ja Halonenhan teki paljon hommia seksuaalisesti poikkeavien hyväksi sekä puhui vähättelevästi miehistä aika ajoin. Seurasi ilmeisesti myös naisurheilua innolla.
-Mies 29v-
[/quote]
Eikö Tony ollut yhtään seurannut uutisia, luulisi nyt tällaisen tiedon olleen jo julkisuudessa, että Halonen on lesbo, jos olisi. Ja että vasta sitten on soveliasta puhua asiasta julkisesti. En ole tietenkään lesboja vastaan, mutta ihan sama kuin lesboa pressaa kutsuttaisiin heteroksi.
Jos Tony ei ollut tahallaan ikävä ikävälle / mukava mukavalle, niin mokasi silti tietämättömyydellään. En ole koskaan arvostanut tuollaista noin triviaalin asian kanssa sekoilevaa kansanedustajaa.
[/quote]
Tony Halme oli huume- ja alkoholiongelmainen naisenhakkaaja, joka ei koko surullisen elämänsä aikana tehnyt yhtään mitään tärkeää. Kenellekään ei pitäisi olla mitään väliä, mitä tuollainen luontoäidin erehdys on sanonut, ja sellaisen pääsy eduskuntaan todistaa että Platon oli demokratian suurimmasta ongelmasta aivan oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:29"]
Assburger.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:41"]Kaikki sen kirjoitukset huutaa äititraumaa...
[/quote]
Tämä!
Olette semmoisia pihtareita, että aina joku jää olman.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:41"]Kaikki sen kirjoitukset huutaa äititraumaa...
[/quote] Jep!
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 00:25"]
Pääosin Mies 29 höpisee ihan soopaa, mutta välillä on ollut ihan yllättävän hyviäkin viestejä. Ei nyt näistä provosoivemmista aiheista, mutta kuitenkin. Hitsi kun en nyt muista, missä ketjussa sellainen vähän fiksumpi kirjoitus juuri tällä viikolla oli.
[/quote]
Taidat erehtyä henkilöstä...