Miksi "mies 29" ei ole saanut naista?
Kaipaisin keittiöpsykologiaan ja mututuntumaan pohjautuvaa analyysiä tästä mies 29 hahmosta. Itse mietin sitä millainen kolmekymppinen mies hengaa vauvapalstalla päivästä toiseen ja miksi? Miten naiset ovat häntä kodelleet aiemmissa suhteissa, ja millainen on miehen 29 suhde omaan äitiinsä?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:50"]
Kokemukseni sanoo, että jäädäkseen vastentahtoisesti vaille naista miehessä täytyy olla jotain aivan kirkuvan suurta näkyvää vikaa tyyliin koko keho täynnä neonvihreitä visvaisia sarvia. Nainen nimittäin näkyy löytyvän aivan kenelle tahansa sekopäälle, varsinkin suurissa kaupungeissa, joissa on ylitarjontaa korkeasti koulutetuista naisista.
[/quote]
Ihan samaa mieltä en kyllä tästä ole. Esim. eräs serkuistani on suht normaali tyyppi mitä nyt hieman ujo eikä juuri käy liikenteessä. Erittäin vastuuntuntoinen, ei ryyppää, pitää lapsista jne, mutta eipä vaan naista ole löytynyt pitkään suhteeseen. Samoin yksi työkaverini, kaikin puolin siisti mies mitä nyt luonteeltaan hieman äkkiväärä ajoittain, ei mitenkään mahdoton kuitenkaan. Ihan hyvä mielestäni ettei kumpikaan ole kelpuuttanut mitään kahelia akkaa itselleen. Ei se vaan aina natsaa oli sukupuoli mikä hyvänsä.
EI se ehdi tutustua oikeaan elämään ja oikeisiin naisiin, kun se kuluttaa kaiken aikansa täällä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:58"]
Ihan samaa mieltä en kyllä tästä ole. Esim. eräs serkuistani on suht normaali tyyppi mitä nyt hieman ujo eikä juuri käy liikenteessä. Erittäin vastuuntuntoinen, ei ryyppää, pitää lapsista jne, mutta eipä vaan naista ole löytynyt pitkään suhteeseen. Samoin yksi työkaverini, kaikin puolin siisti mies mitä nyt luonteeltaan hieman äkkiväärä ajoittain, ei mitenkään mahdoton kuitenkaan. Ihan hyvä mielestäni ettei kumpikaan ole kelpuuttanut mitään kahelia akkaa itselleen. Ei se vaan aina natsaa oli sukupuoli mikä hyvänsä.[/quote]
Yleensä noissa tapauksissa on jotain ongelmaa parisuhdekyvyissä tai ei todellista haluakaan pariutua. Kaikilta parisuhteen vaatimat kompromissit eivät vain onnistu, vaikka he olisivat muuten normaaleja.
Mietin että onkohan sen taustalla jonkinasteista seksuaalista hyväksikäyttöä sekä henkistä ja fyysistä väkivaltaa äidin puolelta? Tai onko himoinnut esim. teini-ikäistä siskoaan josta häntä on kielletty ja syyllistetty koska se on rumaa ja väärin? Ehkä pintaan on noussut myös homoseksuaalisia tuntemuksia? Onko perhe ollut vielä voimakkaan uskonnollinen jossa ajateltu että homous on syntiä, ja että naiset edustavat perisyntiä? Nyt sitten kokee teini-ikäiset tytöt edelleen kiehtovina, mutta äitiyttä edustavat naiset taas iljettävinä. Omat homoseksuaaliset taipumukset taas täytyy tukahduttaa, sillä se on väärin. Ja näistä ristiriitaisista tuntemuksistaan syyttää yleisesti naisia. Yhtenä tapana käsitellä asiaa on nostaa itsensä naisten yläpuolelle yrittämällä jatkuvasti vakuuttaa itselleen omaa paremmuuttaan, olla niin kuin ei kokisikaan naisia uhkana itselleen. Oikeassa elämässä hän on varmasti liian heikko sanomaan kenellekään vastaan, ja joutuu muun muassa työelämässä muiden poljettavaksi. Miehiä vastaan ei heikon fysiikkansa ja alemmuudentuntonsa vuoksi uskalla lähteä taistelemaan, mutta uskoo pärjäävänsä naisia vastaan. Tällä hetkellä vielä riittää keskustelupalstoilta saatu tunne omasta paremmuudestaan ja vallasta, mutta saattaa elätellä väkivaltaisiakin fantasioita siitä miten rankaisisi näitä "alfanaaraita" jotka kohtaa arkipäivässään.
En ollut kyllä mies 29, mutta ihan miten vain. Mielenkiinnosta vaan mietin asiaa... :)
Ei ymmärrä että myös nainen on seksuaalinen. En voisi olla miehen kanssa joka ei ymmärrä kuinka pahasti naista panettaa.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:27"]
Kaipaisin keittiöpsykologiaan ja mututuntumaan pohjautuvaa analyysiä tästä mies 29 hahmosta. Itse mietin sitä millainen kolmekymppinen mies hengaa vauvapalstalla päivästä toiseen ja miksi? Miten naiset ovat häntä kodelleet aiemmissa suhteissa, ja millainen on miehen 29 suhde omaan äitiinsä?
[/quote]En ole ollut parisuhteessa.
Suhde äitiin on hyvä ja vähän läheisempi kuin isään. Molemmat mummoni ovat myös kiinnostuneempia minusta kuin siskostani, joita minulla on vain yksi. Toisella mummollani on todella paljon lapsenlapsia ja olen luultavasti hänelle tärkein. En siis sano tätä missään itserakkaassa kehuskelumielessä; asiat ovat vain menneet sillä tavalla olosuhteiden kautta. Toinen mummuni kasvatti minut osittain.
Äitini on kyllä paljastanut että synnytys ei ollut ihan helppo vaan aika hankala ja kerran mietti ääneen olisiko se voinut jotenkin vahingoittaa minua. Sen lisäksi äitini on katunut sitä kun vei minut tarhaan hyvin nuorena eikä minun ollut hyvä siellä. Heti kun olin kiintynyt johonkin työntekijään, tämä tarhatäti joutui sitten lähtemään. Äitini myös löi minua kerran vauvana kuulemma, koska ei jaksanut kuunnella itkua.
Mutta suurimmaksi osaksi äitini on kyllä ollut kärsivällinen ja huolehtiva.
Ai niin. Olen vain 29 enkä siis varsinaisesti kolmekymppinen.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:35"]
Yhdessä ketjussa (se perseenpuristeluketju, jossa naiset lupas avarin vastalahjaksi puristelijalle), se yhtäkkiä sai jonkun raivokohtauksen ja mölisi ettei naisen nyrkillä lyödä hampaita keneltäkään kurkkuun, ja sitten se lisäs jotain sairasta siitä miten nainen lyö pikkulapselta hampaat kurkkuun. Eli veikkaan ettei kotiolot olleet ihan tasaiset. Tähän lisätään se ettei tyyppi ole kauhean älykäs, joten ei kai osaa erottaa äitiään muista naisista, muutenkin on tosi vainoharhaisen oloinen. Pelottava.
[/quote]Muistat kyllä aika huonosti tuota ketjua. Siinä joku sanoi lyövänsä minulta hampaat pois ja minä pilkkasin tätä henkilöä takaisin sanomalla että lapsia hakkaamallako hän on niin rohkeaksi tullut. Siinä ei siis mitenkään väitetty naisten tai jonkun naisen olevan väkivaltainen lapsia kohtaan, vaikka tietysti sellaisiakin on.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:52"]
Se on autisti. Siksi
[/quote]
Älä pilkkaa autisteja väittämällä tuota hullua autistiksi.
Muuten jos kysyttäisiin "miksen lähtisi treffeille Mies29:n kanssa?" tuon aloituksen kysymyksen sijaan, niin en varmaan sitten olisi yksin, vai mitä?
Ihminen ei voi yksin järjestää itseään parisuhteeseen.
Olisin voinut tutustua yhteen uuteen naiseen tänään mutta ei oikein ollut sopivaa tilaisuutta. Meillä oli kyllä osittain sama paluumatka mutta sitten hän pysähtyi pyörätarakan luokse ja en kehdannut jäädä siihen selän taakse miettimään.
Ja sitten liikennevaloissa minut yllätti yksi toinen nainen, joka saattaa olla sinkku myös ja rupesi juttelemaan minulle myös. Olen ollut hänen luonaan kylässä kerran mutta hän ei tullut synttäreilleni eikä ole selittänyt sitä mitenkään; en minäkään ole kehdannut kysyä miksei tullut.
Eli nuo asiat ja tapahtumat ovat tänään kohdanneet minua siltä osin.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:04"]
Ilkeiden ämmien kokoontumisajot.
[/quote]
Aika valikoiva näkö sinulla, jos et ole koskaan nähnyt Mies 29v:n olevan ilkeä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:08"]Muuten jos kysyttäisiin "miksen lähtisi treffeille Mies29:n kanssa?" tuon aloituksen kysymyksen sijaan, niin en varmaan sitten olisi yksin, vai mitä?
Ihminen ei voi yksin järjestää itseään parisuhteeseen.
Olisin voinut tutustua yhteen uuteen naiseen tänään mutta ei oikein ollut sopivaa tilaisuutta. Meillä oli kyllä osittain sama paluumatka mutta sitten hän pysähtyi pyörätarakan luokse ja en kehdannut jäädä siihen selän taakse miettimään.
Ja sitten liikennevaloissa minut yllätti yksi toinen nainen, joka saattaa olla sinkku myös ja rupesi juttelemaan minulle myös. Olen ollut hänen luonaan kylässä kerran mutta hän ei tullut synttäreilleni eikä ole selittänyt sitä mitenkään; en minäkään ole kehdannut kysyä miksei tullut.
Eli nuo asiat ja tapahtumat ovat tänään kohdanneet minua siltä osin.
-Mies 29v-
[/quote]
Mene muualle ulisemaan assburger. Otan osaa että loppuelämäsi tulee olemaan yksinäistä
Ööh, mä peruutan sen aiemman vapaaehtoiseks vaimoks heittäytymistarjoukseni. Mutta, eiköhän sulle vielä joku sieltä liikennevaloista ja pyöräntarakoiden takaa löydy, lykkyä vaan!
[quote author="BadRequest" time="25.04.2014 klo 18:12"]
Ööh, mä peruutan sen aiemman vapaaehtoiseks vaimoks heittäytymistarjoukseni. Mutta, eiköhän sulle vielä joku sieltä liikennevaloista ja pyöräntarakoiden takaa löydy, lykkyä vaan!
[/quote]Miksi peruutat? En sanonut mitään outoa.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:04"]
Ilkeiden ämmien kokoontumisajot.
[/quote]
Aika valikoiva näkö sinulla, jos et ole koskaan nähnyt Mies 29v:n olevan ilkeä.
[/quote]Tony Halme sanoi jossain ikivanhassa haastattelussa olevansa kusipää kusipäille ja muille mukava tai muuta sellaista. Minusta se oli hyvin sanottu. Mustanaamio taitaa olla kova koville myös.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:50"]
Niin muuten tosiaan, aika useinhan se mainitsee teinitytön/t. Jostain unestaankin avautui, jossa oli ollut teinitytön kanssa (?)...
[/quote]
Että sellanen setämies...