Miksi "mies 29" ei ole saanut naista?
Kaipaisin keittiöpsykologiaan ja mututuntumaan pohjautuvaa analyysiä tästä mies 29 hahmosta. Itse mietin sitä millainen kolmekymppinen mies hengaa vauvapalstalla päivästä toiseen ja miksi? Miten naiset ovat häntä kodelleet aiemmissa suhteissa, ja millainen on miehen 29 suhde omaan äitiinsä?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:09"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 18:04"]
Ilkeiden ämmien kokoontumisajot.
[/quote]
Aika valikoiva näkö sinulla, jos et ole koskaan nähnyt Mies 29v:n olevan ilkeä.
[/quote]Tony Halme sanoi jossain ikivanhassa haastattelussa olevansa kusipää kusipäille ja muille mukava tai muuta sellaista. Minusta se oli hyvin sanottu. Mustanaamio taitaa olla kova koville myös.
-Mies 29v-
[/quote]
mitä mustanaamio ja halmevainaa tekee mammapalstalla? naissäännöissä sanotaan, että joskus pitää ymmärtää riehujaakin, ja jos ei edes joskus yritä, se alkaa ärsyttää. sille ei tietysti mitään voi jos sinä et sitä kertakaikkiaan osaa, mutta kyllä se silti käy rasittavaksi muille.
[/quote]
[/quote]Tony Halme sanoi jossain ikivanhassa haastattelussa olevansa kusipää kusipäille ja muille mukava tai muuta sellaista. Minusta se oli hyvin sanottu. Mustanaamio taitaa olla kova koville myös.
-Mies 29v-
[/quote]
Nii-in. Valitettavasti sinä olet useimmiten - ja ilmeisesti itse sitä huomaamatta - alentuvainen kusipää, ilman mitään meriittejä, joiden perusteella ylimielisyytesi olisi edes vähän ymmärrettävää. Aivan kuten Tony Halme siis.
Luulen, että yksi ongelma on se, että mies29- ei tajua naisten haluavan seksiä ja kiihkeää sellaista. Naista pitää liehitellä edes ihan pikkuisen. Jos pääsee lähempään kontaktiin, nainen tahtoo nähdä miehen erittäin kiimaisena juuri hänen vuoksi. Se imartelee ja vapauttaa nauttimaan seksistä.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:03"]
Eiks se oo "mies28"?!
[/quote]
Vuodet vierii, mies pysyy...
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Ai presidentin kutsuminen aiheettomasti lesboksi on olla mukava mukaville? Vai ikävä ikävälle? Kumpaan kategoriaan se asettuu?
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:09"]
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
Ai presidentin kutsuminen aiheettomasti lesboksi on olla mukava mukaville? Vai ikävä ikävälle? Kumpaan kategoriaan se asettuu?
[/quote]Tonyn mukaanhan hän vilpittömästi ajatteli presidentin olevan lesbo ja Halonenhan teki paljon hommia seksuaalisesti poikkeavien hyväksi sekä puhui vähättelevästi miehistä aika ajoin. Seurasi ilmeisesti myös naisurheilua innolla.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 19:09"]
[/quote]
-Mies 29v-
[/quote]
[/quote]Tonyn mukaanhan hän vilpittömästi ajatteli presidentin olevan lesbo ja Halonenhan teki paljon hommia seksuaalisesti poikkeavien hyväksi sekä puhui vähättelevästi miehistä aika ajoin. Seurasi ilmeisesti myös naisurheilua innolla.
-Mies 29v-
[/quote]
Ai seurasi oikein naisurheilua! No se on selvä tapaus sitten. Ihan kuin kaikki miehet jotka seuraavat mies... eiku.
On tainnu Miehellä olla synttärit! :)
Henkinen ja fyysinen ikä ei aina kulje käsikädessä!
koska täytitkään 29? onnea.
http://www.onthebackofatachyon.com/wp-content/uploads/2012/04/partyhard.jpg
kuva liittyy, siinä olet sinä ja yhtä vajakit ystäväsi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:27"]
Kaipaisin keittiöpsykologiaan ja mututuntumaan pohjautuvaa analyysiä tästä mies 29 hahmosta. Itse mietin sitä millainen kolmekymppinen mies hengaa vauvapalstalla päivästä toiseen ja miksi? Miten naiset ovat häntä kodelleet aiemmissa suhteissa, ja millainen on miehen 29 suhde omaan äitiinsä?
[/quote]En ole ollut parisuhteessa.
Suhde äitiin on hyvä ja vähän läheisempi kuin isään. Molemmat mummoni ovat myös kiinnostuneempia minusta kuin siskostani, joita minulla on vain yksi. Toisella mummollani on todella paljon lapsenlapsia ja olen luultavasti hänelle tärkein. En siis sano tätä missään itserakkaassa kehuskelumielessä; asiat ovat vain menneet sillä tavalla olosuhteiden kautta. Toinen mummuni kasvatti minut osittain.
Äitini on kyllä paljastanut että synnytys ei ollut ihan helppo vaan aika hankala ja kerran mietti ääneen olisiko se voinut jotenkin vahingoittaa minua. Sen lisäksi äitini on katunut sitä kun vei minut tarhaan hyvin nuorena eikä minun ollut hyvä siellä. Heti kun olin kiintynyt johonkin työntekijään, tämä tarhatäti joutui sitten lähtemään. Äitini myös löi minua kerran vauvana kuulemma, koska ei jaksanut kuunnella itkua.
Mutta suurimmaksi osaksi äitini on kyllä ollut kärsivällinen ja huolehtiva.
Ai niin. Olen vain 29 enkä siis varsinaisesti kolmekymppinen.
-Mies 29v-
[/quote]
Ensimmäinen lause nyt on sanomattakin selvää ja loppukaan ei yllätä. Tulet siis naisvihamielisestä suvusta. Sinut on kasvatettu uskomaan, että olet jotain hienompaa kuin siskosi vain koska olet mies. Mummokin antoi aina ymmärtää, että sinä olet kaikkein rakkain (joko mummosi sanoo samaa kaikille lapsenlapsille tai sitten mummosi on pahasti häiriintynyt). Ja nyt aikuisena sinulla on sitten vaikeuksia ymmärtää, miksi et olekaan maailman keskipiste etkä edes naisia parempi/fiksumpi/tärkeämpi. Vaikeus sopeutua uuteen tilanteeseen purkautuu sitten "pitäkää tunkkinne" - tyylisenä aggressiona koko naissukupuolta kohtaan.
[/quote]Sanon mitä sanonkin niin tietysti valmiit mielipiteet omaavat ihmiset käyttävät niitä sanoja vääristellysti omien kuvitelmiensa pönkittämiseen.
Vai etkö oikeasti osaa miettiä asioita tuon moniulotteisemmin? Eikö vaikka jonkun mummun suhtautumisella oikeasti voi olla mitään muuta syytä kuin sukupuoli? No tiedän että esität niin vain satuttaaksesi minua.
-Mies 29v-
[/quote]
Mitähän muita syitä sillä mummolla saattoi olla? Ei se sinua ainakaan siksi voinut suosia, että olisit poikkeuksellisen mukava ja fiksu kaveri. Tai aika surullista jos olet mummosi lapsenlapsista se fiksuin ja mukavin.
Koska Miehellä on omat sääntönsä siitä, millaisia Naiset (homogeeninen ryhmä) ovat, miten he ajattelevat ja toimivat sekä mitä kaikki maailman naiset haluavat suhteelta. Näistä linjauksistaan hän avautuu esim. tuolla onko miehesi pippelillä nimi-ketjussa.
Kuka nainen muka ei juoksisi karkuun, jos deitiltä paljastuu noin rajoittunut, mustavalkoinen, yksinkertaistettu ja vielä ihan pihalla oleva maailmankuva.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:27"]
[/quote]En ole ollut parisuhteessa.
Suhde äitiin on hyvä ja vähän läheisempi kuin isään. Molemmat mummoni ovat myös kiinnostuneempia minusta kuin siskostani, joita minulla on vain yksi. Toisella mummollani on todella paljon lapsenlapsia ja olen luultavasti hänelle tärkein. En siis sano tätä missään itserakkaassa kehuskelumielessä; asiat ovat vain menneet sillä tavalla olosuhteiden kautta. Toinen mummuni kasvatti minut osittain.
Äitini on kyllä paljastanut että synnytys ei ollut ihan helppo vaan aika hankala ja kerran mietti ääneen olisiko se voinut jotenkin vahingoittaa minua. Sen lisäksi äitini on katunut sitä kun vei minut tarhaan hyvin nuorena eikä minun ollut hyvä siellä. Heti kun olin kiintynyt johonkin työntekijään, tämä tarhatäti joutui sitten lähtemään. Äitini myös löi minua kerran vauvana kuulemma, koska ei jaksanut kuunnella itkua.
Mutta suurimmaksi osaksi äitini on kyllä ollut kärsivällinen ja huolehtiva.
Ai niin. Olen vain 29 enkä siis varsinaisesti kolmekymppinen.
-Mies 29v-
[/quote]
Ensimmäinen lause nyt on sanomattakin selvää ja loppukaan ei yllätä. Tulet siis naisvihamielisestä suvusta. Sinut on kasvatettu uskomaan, että olet jotain hienompaa kuin siskosi vain koska olet mies. Mummokin antoi aina ymmärtää, että sinä olet kaikkein rakkain (joko mummosi sanoo samaa kaikille lapsenlapsille tai sitten mummosi on pahasti häiriintynyt). Ja nyt aikuisena sinulla on sitten vaikeuksia ymmärtää, miksi et olekaan maailman keskipiste etkä edes naisia parempi/fiksumpi/tärkeämpi. Vaikeus sopeutua uuteen tilanteeseen purkautuu sitten "pitäkää tunkkinne" - tyylisenä aggressiona koko naissukupuolta kohtaan.
Veikkaan sitä että se on niin syvällä kaapissa että perse vilkkuu narniassa asti. Vaaka kallistuu tälle kannalle siksi että sillä on tapana valistaa homoutta käsittelevissä ketjuissa paatoksella ja kaikenlaisia tilastoja ja tutkimuksia siteeraten miten kauheeeen vaarallista homoelämä on. Kuka heteromies oikeesti harrastaa tuollaista, ei kukaan.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 23:53"]
niin syvällä kaapissa että perse vilkkuu narniassa asti
[/quote]
En voi hymiöin ja lyhentein nyt kuvailla naurunrähäkkääni! x¨D Vuoden paras ilmaus, ellei vuosikymmenen!
mitenkään mies 29 puuttumatta, kuka hullu toivoo , että kukaan lapsi "saisi" jonkun kirjoittajan tältä palstalta???
[quote author="Vierailija" time="26.04.2014 klo 00:08"]
mitenkään mies 29 puuttumatta, kuka hullu toivoo , että kukaan lapsi "saisi" jonkun kirjoittajan tältä palstalta???
[/quote]
Mistä puhut?
Pääosin Mies 29 höpisee ihan soopaa, mutta välillä on ollut ihan yllättävän hyviäkin viestejä. Ei nyt näistä provosoivemmista aiheista, mutta kuitenkin. Hitsi kun en nyt muista, missä ketjussa sellainen vähän fiksumpi kirjoitus juuri tällä viikolla oli.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 14:50"]
Kokemukseni sanoo, että jäädäkseen vastentahtoisesti vaille naista miehessä täytyy olla jotain aivan kirkuvan suurta näkyvää vikaa tyyliin koko keho täynnä neonvihreitä visvaisia sarvia. Nainen nimittäin näkyy löytyvän aivan kenelle tahansa sekopäälle, varsinkin suurissa kaupungeissa, joissa on ylitarjontaa korkeasti koulutetuista naisista.
[/quote]
Ihan samaa mieltä en kyllä tästä ole. Esim. eräs serkuistani on suht normaali tyyppi mitä nyt hieman ujo eikä juuri käy liikenteessä. Erittäin vastuuntuntoinen, ei ryyppää, pitää lapsista jne, mutta eipä vaan naista ole löytynyt pitkään suhteeseen. Samoin yksi työkaverini, kaikin puolin siisti mies mitä nyt luonteeltaan hieman äkkiväärä ajoittain, ei mitenkään mahdoton kuitenkaan. Ihan hyvä mielestäni ettei kumpikaan ole kelpuuttanut mitään kahelia akkaa itselleen. Ei se vaan aina natsaa oli sukupuoli mikä hyvänsä.
[/quote]
Tämä on kyllä aika arvoton tieto ilman että kerrot maantieteelliset faktat myös. Eli sijaitsevatko nämä pk-seudulla vai maakuntien perukoilla? Nimittäin kaikki miehet eivät ole itseään tappaneet tai linnaan lähteneet. Jos jonnekin kertyy vinha pino koulutettua fiksua naisväkeä, jossain on pino vapaita miehiä sitten myös, vaikka ovatkin sitten sieltä toisesta päästä.