Yo-rivisi ja mitä teet nykyisin?
LEEEEEMMC
AMK:ssa sosiaali-ja terveysalalla opiskelen. Yliopistoon olin aina halunnut, mutta jotenkin ajauduin ammattisurkeaan.
Kommentit (187)
EEMMMMB ja parturi-kampaaja olen.
LLLMMC, ajalta ennen kuin Eximiaa oli keksittykään. C oli latinasta, joka lähti koululta L:nä. Pikkasen laski, vieläkin muistan pettymyksen, vaikka aikaa kulunut jo kohta 40 vuotta :-)
MCBB, aineenopettaja ylioppilastutkinnon epäonnistumisesta huolimatta'
LLLLLL luokanopettaja (myös aineenopettajan pätevyys)
BBBC joskus liki 30 vuotta sitten. Kahden menestyvän yrityksen toimitusjohtaja ja omistaja, koulutukseltaan ammattijohtaja, teemme tuhansittain toimituksia vuodessa, kymmeniä työntekijöitä, alaisina esim. insinöörejä, asiakkaina alan suurimmat yritykset Suomessa, kansainvälinen toiminta alkoi viime vuonna...
kannustukseksi niille joilla lukio ei mene ihan nappiin:
Heikot lukion paperit eivät välttämättä ole maailman loppu mutta töitä on pitänyt tehdä pirusti. Ja niille jotka ovat lukiossa tarpeeksi kehittyneitä eivätkä sellaisia pentuja kuin itse olin: opiskelkaa kunnolla, pääsette tulevaisuudessa helpommalla.
LEEE
Olen äidinkielen ja kirjallisuuden lehtori. Arvannette, mistä aineesta tuli tuo ällä. Reaali ja englanti olivat parin pisteen päässä, silloin harmitti. Matikkaa en kirjoittanut ollenkaan, muutenkin keskityin enemmän luoviin juttuihin. Tein mm. musiikin lukiodiplomin ja muita lukioni taideaineiden päättötöitä.
LLLLC
farmaseutti (yo ennen Eximiaa)
MCBAA :D:D Luin vaan, mikä oli kivaa ja olin hiukan laiska lukiossa. Amk-tutkinto sos-ja terv.alalta, mieleinen työ
LLLLLEE, opiskelija (hoitovapaalla)
Mitä ihmettä te oikein olette kirjoittaneet kuutta ja seitsemää ainetta? ! Miksi? ! Vaikea uskoa. Minä ja muut normaalit lukiotoverini kirjoitimme neljän pakollisen lisäksi maksimissaan 2 muuta, yleensä yhden. Pitkän matikan lukijat kirjoittivat monesti vain sen 4 pakollista. Itse kirjoitin 4+1. Rivi: MCCBB. olen ravintolan vuoropäällikkö.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 21:52"]
Mitä ihmettä te oikein olette kirjoittaneet kuutta ja seitsemää ainetta? ! Miksi? ! Vaikea uskoa. Minä ja muut normaalit lukiotoverini kirjoitimme neljän pakollisen lisäksi maksimissaan 2 muuta, yleensä yhden. Pitkän matikan lukijat kirjoittivat monesti vain sen 4 pakollista. Itse kirjoitin 4+1. Rivi: MCCBB. olen ravintolan vuoropäällikkö.
[/quote]
No ei nykylukiota voi muutenkaan verrata vanhaan. Kun itse kirjoitin vuonna 1990, ei ollut mahdollisuutta jakaa moneen osaan kirjoituksia. Siinä just mitattiin sitä, että kerralla pitää opiskella kaikki ja ladata yhteen kertaan.
Höh ja meitä kutsutaan pullamössöiksi, terkuin vm. 1971.
LMMB
Työtön luuseri mielenterveysongelmainen paska.
Off topic: "Kirjoita numeroina ilman välilyöntejä kuus kuusi kuusi" lukee tuossa alapuolella. Nytkö se Pedon valtakausi on alkanut? :(
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 16:57"]
Täällähän on laudaturin kirjoittajia, lakimiehiä ja opettajia pilvin pimein. Harmi, ettei tälle keskustelulle osuneet älyköt kirjoittele muihin keskusteluihin kommentteja.
[/quote]
"Älykkö" ei sovi kuvaamaan kovin montaa tuntemistani opettajista tai lakimiehistä, puhumattakaan omasta ammattikunnastani. terveisin lääkäri
Mulla tais olla EMCCA, kotirouva
EEEEMM
Henkilöstöasiainhoitaja teollisuudessa. Eka vuosi kun E oli arvosanana, kaikki kirjoitettu "kerralla".
EEEEEEM, lakimies.