Yo-rivisi ja mitä teet nykyisin?
LEEEEEMMC
AMK:ssa sosiaali-ja terveysalalla opiskelen. Yliopistoon olin aina halunnut, mutta jotenkin ajauduin ammattisurkeaan.
Kommentit (187)
EEEMMC
Ekonomi, työtön sellainen.
AAAA pitkällä matematiikalla.
DI ja kaivosliiketoimintayksikön johtaja.
LLEM, taitelija, ylempi korkeakoulututkinto. Hehe, näyttäisi siltä, ettei keskimäärin mistään löydy niin paljon Laudaturin saaneita kuin tämän palstan käyttäjistä :D
Kevät 2012 CCCB (ÄI,EnA,MaB,YH). Ei hirveästi kiinnostanut lukiossa opiskelu vaikka vielä yläasteella olin ihan hyvä oppilas ja loistin mm. Luonnontieteellisissä aineissa. Nyt olen vuoden opiskellut tulkiksi ja aion lopettaa sen ja mennä iltalukioon lukemaan fykebi ja pitkää matikkaa ja hakea yliopistoon alalle joka oikeasti kiinnostaa ja työllistää.
BCCCM ja nykyisin opiskelen toista korkeakoulututkintoa itselle, joka tukee aiempaa tutkintoani. Töissäkin on tullut mukavasti oltua oman alan hommissa, mutta nyt keskityn vain opiskeluihin.
MCBBA
Olen työtön, viime vuonna valmistunut merkonomi. Haen opiskelemaan tekniikkan alalle ammattikorkeaan.
LLLLLL lukion aineenopettaja, ja rakastan työtäni ja elämääni. :)
MMMMCB, opistoinsinöörin koulutus. Teknisissä projekti/asiantuntijatehtävissä.
Hehee, täällä kaikki kirjottelee L:n ja E:n papereita ja on juristeja ja asiantuntijoita ja johtajia ja tuolla "gallup, minkälaista jengiä av:lla hengaa"-ketjussa on pelkkiä parikymppisiä kaupankassoja ja lähihoitajia ja kotiäitejä (ENKÄ NYT HALVEKSU JA VÄHEKSY HEITÄ _VAAN_ ne ovat vähän eritasoisia töitä vaan)...
LLLMCC
Tradenomi amk. En päässyt aikoinaan yliopistoon, kun en jaksanut lukea pääsykokeisiin, vaan olin töissä hanttihommissa. Jälkihaussa pääsin papereilla ammattikorkeeseen heittämällä sisään.
Nykyään suht menestyvä yrittäjä miesvaltaisella alalla ja liksa+edut paremmat kuin yliopiston käyneillä ystävilläni.
Kysymys vaikuttaa siihen, kuka vastaa. Täällä on monenlaisia ihmisiä. :)
LEMCCB
Melkein sain suora, toisaalta ihan hyvä että se A puuttui..
Opiskelen KTM
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL ylilakimies, ei velkaa, yli 100k/kk palkka, miehellä 20cm siitin ja täydelliset lapset joita imetin peruskouluun asti ja tarhaan heidän ei tarvinnut mennä olin hoitovapaalla 7 vuotta kuitenkin samalla valmistuin (kuten huomaatte) lakimieheksi, tai sanotaanko YLIlakimieheksi
LECCBBA ja oon lastenhoitaja