Yo-rivisi ja mitä teet nykyisin?
LEEEEEMMC
AMK:ssa sosiaali-ja terveysalalla opiskelen. Yliopistoon olin aina halunnut, mutta jotenkin ajauduin ammattisurkeaan.
Kommentit (187)
BEBA, lastenohjaaja ja merkonomi olen koulutukseltani, mutta en ole tehnyt noiden alojen töitä kuitenkaan. Siivoojana ollut viisi vuotta ja nyt pyrkimyksenä päästä ammattikorkeaan.
EEMMC ja aineenopettaja lukiossa. Mun yo-kirjoitusvuonna tuli E käyttöön. Silloin sapetti, kun edellisenä vuonna rivi olis ollut LLMMC. Mutta eipä tuolla oo ollut tuon taivaallista väliä :)
Joku älykkö vois laskea että kuinka monta prosenttia tähän vastanneista on saanut älliä, ja kuinka se on verrannollinen siihen prosenttimäärään joka oikeasti yo-kirjoituksissa saa älliä. Ja siitä sitten vielä laskea että kuinka monta prosentia palstalaisista noin yleensä valehtelee....Ois ihan mielenkiintoinen tieto noin yleensä.
LLMMC (e:tä ei silloin ollut vielä ollenkaan)
kirjastovirkailija
LMMM
Ammattikorkea ensin ja työn ohella VTM- tutkinto yliopistosta sen jälkeen.
Nyt opiskelen työn ohella oman alani ammatilliseksi opettajaksi.
E, E, M, M, B. Opiskelen oikiksessa, valmistun pian.
LLMMC
Sairaanhoitaja, vastaava sellainen
BBBBBC.
Alle oman tason, johtuen valtavasta jännittämisestä ja siitä, että matikan kokeessa olin kipeä enkä jaksanut tehdä kaikkea. Kielet mokasi kuullun ymmärtämisellä ja ainekirjoittana ja reaalissa olen aina ollut surkea. Mutta pääsin pääsykokeen kautta opiskelemaan insinööriksi ja siellä tiellä ollaan (siihen aikaan ei päässyt niin helposti kuin nykyään). Koskaan ei ole ollut aikaa uusia. Töissäni olen hyvä.
MMMCCC ajalta ennen E:tä.
Projektipäällikkönä it-alalla. Takana keskenjääneet vaatetusalan artenomiopinnot hetinlukion jälkeen. JET ja nyt opiskelen tranenomiksi.
161 on siis kirjoittanut aikaan, jolloin reaali kirjoitettiin yhtenä aineena.
LLEEM , sisältäen äikkä, kolme A-tason ainetta ja yksi reaali. Tuleva OTM+KTM.
LEEEMM
Olen vastavalmistunut juristi, tällä hetkellä työttömänä. Äitiysloma odottaa parin kk päästä.