Yo-rivisi ja mitä teet nykyisin?
LEEEEEMMC
AMK:ssa sosiaali-ja terveysalalla opiskelen. Yliopistoon olin aina halunnut, mutta jotenkin ajauduin ammattisurkeaan.
Kommentit (187)
LLLLC, kääntäjä. Nuo ällät on kaikki kielistä, ylläripylläri!
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 07:57"]
AABB (taidan vetää pohjat, mutta koulu ei kiinnostanut lukiossa)
Täällä BABA eli samat eri järjestyksessä (meni vähän rimaa hipoen)
Työttömänä tällä hetkellä,myyjän hommia viimeks tehnyt.
[/quote]
LLLLLL
DI, tuotekehityspäällikkö
CCCBA opiskelen erityispedagogiikka.
Välillä harmittaa etten lukiossa jaksanut panostaa, mutta toisaalta pääsin opiskelemaan unelma-ammattiini, jotein ei sillä niin väliä:).
LLLLEEE, kondiittori.
Lukio oli minulle aivan turha. Olisi kai pitänyt esittää jotenkin vähemmän akateemista kakarana, ettei olisi tarvinnut tulla tuomituksi kun lähdin yliopiston sijasta takaisin toisen asteen koulutukseen. Mutta helvettiäkö se kenellekään kuuluu, jos tykkään kakuista ja pullista ja se tekee mun elämästä joka päivä hauskaa, niin haistakoon muiden mielipiteet pitkän! :) Köyhähän mä olen, mutta en mä kyllä tiedä, mitä sillä rahalla tekisinkään. Äiti on varatuomari, isä kunnanjohtaja, sisarukset kaikki yliopistoissa, minä sitten tämä mustalammas. Muita ahdistaa, minua ei.
[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 13:03"]
Hehee, täällä kaikki kirjottelee L:n ja E:n papereita ja on juristeja ja asiantuntijoita ja johtajia ja tuolla "gallup, minkälaista jengiä av:lla hengaa"-ketjussa on pelkkiä parikymppisiä kaupankassoja ja lähihoitajia ja kotiäitejä (ENKÄ NYT HALVEKSU JA VÄHEKSY HEITÄ _VAAN_ ne ovat vähän eritasoisia töitä vaan)...
[/quote]
No kun ne ei oo käyneet lukiota, nii eivät voi vastaa tähän ketjuun.
LEMCB - opiskelen taidealaa yliopistossa
LEEEEEEM. Pian toivottavasti VTM.
LLLEMC, lääkäri. Kyllä piti pinnistellä että muistin, vaikka 15 vuotta sitten oli niin tärkeä juttu.
CCCCCC Opiskelen sairaanhoitajaksi englannin kielellä.
LEEEMM, pokeriammattilainen ja opiskelen samalla diplomi-insinööriksi.
EECCCAA
AMK insinööriksi opiskelen
LEMM
Toimin yrittäjänä, toimipisteet tällä hetkellä 4 maassa :)
EECBA, oli eka suora eli toinen E oli M, mutta korotin sen. Pääsin opiskelemaan luokan opeks, mutta vaihdoin muutaman haahuiluvuoden jälkeen bussikuskiks, enkä oo katunu, vaikka moni on surkutellu. Nyt äitiyslomalla :)