On se vaan heti aamusta todettava, että on se Sofia Virta melkonen peijooni!
Voi hemmetti sitä Sofia Virtaa!
ps. Niin ja Susanna Penttilän seksipussi, voi herran isä sentään!
Kommentit (25)
Ohjataan ne radikalisoitumisvaarassa olevat nuoret maamut tuonne Penttilän bussiin jonossa niin Susanna panee heidät kuntoon ja saa kerrankin riittävästi
Vierailija kirjoitti:
Persujen piti tästä numero et saisivat edes vähän ääniä vaaleissa.
Rydmania suututti liikaa, pikkumies.
Sofia ja Wille ovat seuraavalla hallituskaudella parhaita kavereita kun he yhdestä suusta huutavat miten julma hallitus tuhoaa koko maan.🤣 Epä-älyllistä näytelmää kansalle joka on tunnetusti tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ja Wille ovat seuraavalla hallituskaudella parhaita kavereita kun he yhdestä suusta huutavat miten julma hallitus tuhoaa koko maan.🤣 Epä-älyllistä näytelmää kansalle joka on tunnetusti tyhmää.
Millä tahansa normaalilla työpaikalla kansanedustajien käytös olisi mielisairasta. Ensin kaikille tulisi hoitoonohjaus. Sen jälkeen potkut.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut ovat persuja paitsi minä.
Myrsky vesilasissa. Viikon päästä kukaan ei muista tätäkään.
Sofia Virta rakentaa henkilöbrändiään, jonka keskiössä on Sofia Virta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut ovat persuja paitsi minä.
Mun ei tarvi ajatella asioita kun sanon aina kaikkeen vaan että persun syy. Helppoa kuin heinänteko.
Vihreiden koko viestintäosasto ja hesarin toimitus heti aamusta ylitöissä kertomalla sensuurilla että "eiku he on oikeassa, eikä vastaanväittäjät".
Vierailija kirjoitti:
Minä muistan edelleen mitä Sanna Marin teki, hänen tekojen seurauksena persut pääsi hallitukseen, enkä unohda sitä koskaan. Ja Sofian touhuissa on nyt paljon samoja piirteitä.
Sanna houkutteli Suomen punavihermieliset äänestämään puoluettaan antamalla ymmärtää, että taktinen demareiden äänestäminen on ainoa mahdollisuus välttää syöksyminen sinimustaan fasismin yöhön. Kun pick me -fasistit sitten voittivat, Marin ajoi puolueensa oppositioon ja luopui puheenjohtajuudesta, muuttui Instagramiaan lukuun ottamatta näkymättömäksi ja ilmoitti noin vartti vaalien jälkeen jättävänsä koko eduskunnan lähteäkseen johonkin Tony Blairin Ellun Kanoihin heiluttelemaan käsiään. Se olisi minkä sukupuolen ja minkä puolueen edustajalta tahansa sanalla sanoen aika paska temppu, mutta kun esim kun julkisuudessa kritisoidaan oharointia roisto on internet-ihmisten mielestä tietenkin persut eikä opportunisti-Marin. Ihmiset eivät ymmärrä seurauksia ja äänestävät vaahtopallot pöksyissä SDP tä.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virta rakentaa henkilöbrändiään, jonka keskiössä on Sofia Virta.
Wanna be Sanna Marin, noloa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia Virta rakentaa henkilöbrändiään sellaisella voimalla ettei nämä kohut ihan heti lopu.
Muistakaa nyt kuiternkin, että olemme itse valinneet nämä henkilöt edustamaan meitä, niin juuri, ihan itse olemme ne valinneet.
Kannattaisiko vaaliuurmalla miettiä toisenkin kerran?
Ryhmanin voisin valita uudelleenkin. Aivan mahtavaa, että saa sellaisilta yhdistyksiltä pois veroeuroin maksetut tuet, joilla on mm. isot varallisuudet omasta takaa.
Nythän on paljastunut, että tällaisten yhdistysten hallituksissa istuu SDP, Kokoomuksen ja Keskustan väkeä, nostaen isoja kokouspalkkioita, ja samalla siunaten veroeuroista maksetut yhdistystuet. Ja kansalta leikataan samaan aikaan. Näissä yhdistyksissä johtoporras nostaa isoa palkkaa ja kenttäväki puurtaa ilmaiseksi hyvän asian eteen. Ihan sairasta!
Vierailija kirjoitti:
Ryhmanin voisin valita uudelleenkin. Aivan mahtavaa, että saa sellaisilta yhdistyksiltä pois veroeuroin maksetut tuet, joilla on mm. isot varallisuudet omasta takaa.
Nythän on paljastunut, että tällaisten yhdistysten hallituksissa istuu SDP, Kokoomuksen ja Keskustan väkeä, nostaen isoja kokouspalkkioita, ja samalla siunaten veroeuroista maksetut yhdistystuet. Ja kansalta leikataan samaan aikaan. Näissä yhdistyksissä johtoporras nostaa isoa palkkaa ja kenttäväki puurtaa ilmaiseksi hyvän asian eteen. Ihan sairasta!
jep, samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt kuiternkin, että olemme itse valinneet nämä henkilöt edustamaan meitä, niin juuri, ihan itse olemme ne valinneet.
Kannattaisiko vaaliuurmalla miettiä toisenkin kerran?
Olen käynyt viimeksi vaaliuurnalla 2000-luvun alussa. Seuraan tätä nykyistä keskustelua huvittuneet neutraalisti.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei tätä ymmärrä. Vasemmisto ei rakasta köyhiä, se rakastaa köyhyyttä. Köyhien vastoinkäymisten painamia hartioita pitkin voi kiivetä Arkadianmäelle rakentamaan omaa henkilöbrändiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tahansa normaalilla työpaikalla kansanedustajien käytös olisi mielisairasta. Ensin kaikille tulisi hoitoonohjaus. Sen jälkeen potkut.
Persujen rikoksista tuomittu pistoolimies VORNANEN.