Mitä ammattia arvostat vähiten?
Kommentit (95)
päiväkodin tätöinen. palveliahommaa eikä osaa räkää oikella tavalla pyyhiä.
turhat pomot jotka ei tee mitään ja vain lounastavat päivät pitkät.
Lääkäreitä, jotka ovat valinneet alansa varman työpaikan ja palkan takia.
No täytyy sanoa, että ehkä palveluita (vaikkapa nyt kiinteistöpalveluita) myyvien firmojen myyjäporrasta. Tai vähiten ja vähiten, en mä nyt sellaisia ihmisiä mitenkään halveksi, mutta kun nämä isot palvelufirmat ovat johtaneet siihen, että siivoamisesta ja vastaavasta työstä saa aivan helvetin paskaa palkkaa. Aika iso organisaatio lepää suorittavaa työtä tekevän portaan harteilla, mutta suorittavasta työstä maksetaan todella huonosti ja työolot on surkeat.
Tää on nyt ehkä vähän väärä vastaus tähän ketjuun, älkää ottako itseenne alalla tysökentelevät, ei tämä teidän vikanne ole.
Niitä joilla palkka korkea mutta eivät todellisuudessa tee mitään...
ruokakaupan kassa. täysin ilman kunnianhimoa.
Kosmetologit ja uskonnon opettajat pistää aina hymyilyttämään.
Miten vitun kunniakkaasti ja Hollywoodmaisesti siinä kassalla oikein pitäisi esiintyä? Mikäs sinä luulet olevasi?
Papit ja muut seurakuntahihhulit.
Arvostan kaikkia ammatteja yhtä paljon. Jokainen löytää sen oman juttunsa ja paikkansa työelämästä, ja kaikki kantavat siten kortensa kekoon tämän yhteiskunnan toimimisen takia. Arvostan vähiten teitä, jotka ette arvosta muita, ammattiin katsomatta.
Sellaiset konsultit, joiden työnä on nostaa firman voittoja ja johtajien bonuksia vähentämällä niitä työpaikkoja, joissa se firman tulos oikeasti tehdään.
Puhelinmyyjät ja seksin myyjät, tasan yhtä vähän arvostan kumpaakaan.
Ensinnä kaikki tyrkyttäjäkaupustelijat, eli ovelta ovelle kiertävät ja puhelimitse häiritsevät. Osaan kyllä ihan itse ostaa tai tilata tarvitsemani, ilman että joku kertoo minulle, että tarvitsen jotain mitä heillä on kaupan.
Toisena tyhjäpäiset kynsimaakarit ja naaman nyppijät. On se kumma, miten ei ihmiset osaa itse viilata ja lakata kynsiään tai hoitaa naamansa näppylöitä.
Jääkiekkoilijat yms. oikeasti ihan turhat ammatit.
Urheilijat. Turha ja itsekäs ammatti.
Kansanedustaja.