Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehessä jotain vikaa, jos viikon tuntemisen jälkeen haluaa jo lopettaa muiden tapailun?

Vierailija
07.12.2020 |

Onko normaalia, jos viikon tuntemisen jälkeen, jossa tiivisti 3 treffit ja seksiä, mies sanoo että ei halua että tapailen muita. Ei kuulemma itse halua ketään muuta. Miten voi ihastua noin nopeasti? Onko vaan mustasukkainen tapaus? Mies on kaikin puolin muuten ihana, seksi täydellistä, fiksu ja komea, mutta epäilyttää noin kova tarve nopeaan sitoutumiseen! Analysoikaa tämä mies! Kiitos! Niin ja en ole vielä luvannut mitään. Menetänkö ihanan miehen, jos jatkan muiden tapailun, ja en suostu sitoutumaan näin nopeasti?

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä sellaista systeemiä, että "tapaillaan" montaa henkilöä samanaikaisesti. Ei tulisi itselleni mieleenkään. En osaa kuvitella tilannetta, että olisi useita ehdokkaita ja sitten ikään kuin valitsisi näiden väliltä sen, joka sillä hetkellä tuntuu parhaimmalta.

Etkö ymmärrä, että tästä ei nyt ole kysymys? Vaan vaatimusten esittämisestä ja vieläpä erittäin aikaisessa vaiheessa.

Vierailija
82/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä sellaista systeemiä, että "tapaillaan" montaa henkilöä samanaikaisesti. Ei tulisi itselleni mieleenkään. En osaa kuvitella tilannetta, että olisi useita ehdokkaita ja sitten ikään kuin valitsisi näiden väliltä sen, joka sillä hetkellä tuntuu parhaimmalta.

Miksi et? Eteneekö sun elämä aina lineaarisesti? Tinderistä kun on kyse niin swaippaisitko aina yhden henkilön oikealle ja odottaisit karanteenissa että tuleekohan siitä jotain ja parin viikon päästä toteaisit että ei osumaa ja kokeilisit seuraavaa. Siellä jos useammasta tykkää ja tykkäävät takaisin niin voi käydä niin että useampi mukavan oloinen ihminen aloittaa juttelemaan samaan aikaan, yhden kanssa ei tavatessa enää juttu luista yhtään ja seuraava onkin sielunkumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen tapaillut monia samaan aikaan, kun en ole kehenkään ihastunut. Mitä teet jos tapailukumppanisi jatkaa muiden tapailun pyynnöstäsi huolimatta? Ap

Miksi tapailla monia samaan aikaan eikä yhtä kerrallaan?

Vierailija
84/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailu tarkoittaa, että treffailet kunnes tiedät, minkä tyyppisen suhteen haluat aloittaa. Muuten kyse on päällekkäisistä - tai no, rinnakkaisista - romansseista. Kun on monta rakastajaa (tai asiakasta).

Minulla tapailuvaiheeseen kuuluu myös seksi. Minulla on monia rinnakkaisia seksisuhteita. Tämä mies nyt sanoi, että hän ei voi tehdä mitään sellaista selkäni takana, mitä en voisi nähdä. Siis ei myöskään treffata muita, mutta hänelle tulee huono olo, jos minä harrastan samaan aikaan seksiä muiden kanssa, kun hän on uskollinen minulle. Ap

Vierailija
85/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen tapaillut monia samaan aikaan, kun en ole kehenkään ihastunut. Mitä teet jos tapailukumppanisi jatkaa muiden tapailun pyynnöstäsi huolimatta? Ap

Miksi tapailla monia samaan aikaan eikä yhtä kerrallaan?

Tapailen ihmisiä monesti silloin kun minulla on tylsää. Tinderistä on helppo sopia treffit spontaanisti jos on yksityinen hetki. Ap

Vierailija
86/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailu tarkoittaa, että treffailet kunnes tiedät, minkä tyyppisen suhteen haluat aloittaa. Muuten kyse on päällekkäisistä - tai no, rinnakkaisista - romansseista. Kun on monta rakastajaa (tai asiakasta).

Minulla tapailuvaiheeseen kuuluu myös seksi. Minulla on monia rinnakkaisia seksisuhteita. Tämä mies nyt sanoi, että hän ei voi tehdä mitään sellaista selkäni takana, mitä en voisi nähdä. Siis ei myöskään treffata muita, mutta hänelle tulee huono olo, jos minä harrastan samaan aikaan seksiä muiden kanssa, kun hän on uskollinen minulle. Ap

Miten perheellisellä ihmisellä riittää aika moneen panosuhteeseen samaan aikaan? Etkö käy töissä?

Vierailija
87/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et? Eteneekö sun elämä aina lineaarisesti? Tinderistä kun on kyse niin swaippaisitko aina yhden henkilön oikealle ja odottaisit karanteenissa että tuleekohan siitä jotain ja parin viikon päästä toteaisit että ei osumaa ja kokeilisit seuraavaa. Siellä jos useammasta tykkää ja tykkäävät takaisin niin voi käydä niin että useampi mukavan oloinen ihminen aloittaa juttelemaan samaan aikaan, yhden kanssa ei tavatessa enää juttu luista yhtään ja seuraava onkin sielunkumppani.

Aina pitää olla jokunen varamies, joista valkata ja skipata.

Vierailija
88/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n otsikko on: Onko miehessä jotain vikaa, jos viikon tuntemisen jälkeen haluaa jo lopettaa muiden tapailun?

Vastaus: normaalia rakastuneen/ihastuneen miehen käytöstä olisi, jos hän sanoisi että aikoo lopetti nyt muiden tapailun, vaikka viikonkin jälkeen. Saman vaatiminen toiselta ei mielestäni ole. Se ei ole kunnioittavaa.

Kunniottavaa olisi siis jatkaa tapailua naisen kanssa, joka jakaa itseään ympäriinsä? Ok. Miehen itsekunnioituksesta ei tosin puhuttukaan.

Vierailija
89/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkupyörä.

Vierailija
90/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin. Tässä on ratkaisu. AP kertoo miten hän toimii. Ja niin hänen tulee toimia, kunnes tietää mitä haluaa. Sitten ei olla enää tapailuvaiheessa. Mies tyytyy siihen tai ei tyydy. Kysymys siis kuuluu, onko AP jo valmis siirtymään pois tapailuvaiheesta.

Vierailija
91/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten perheellisellä ihmisellä riittää aika moneen panosuhteeseen samaan aikaan? Etkö käy töissä?

Ap?

Vierailija
92/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaat? Kyllä on sekopäistä touhua! Siis paneskellaan viikko, kaksi, kuukausi, pari kuukautta, puolivuotta kaikkia ja sitten ehkä otetaan varovasti puheeksi että josko mahdollisesti altaisko oleen niiqu silleen vähän mun kaa vaan?

Vierailija
93/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille kun antaa maistiaisia hillopurkista niin ne alistuu mihin vain.

Oikein sääliksi käy näitä tahdottomia mamman tossukoita. Itselleni en voisi kuvittellakkaan muuta seuralaista kuin vahvaa alfaa.

Vierailija
94/108 |
07.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Juu, varmaa pitäs rakentaa raketti ja lähtee pois tältä pallolta… Onko toi muka yleistä, et nainen juoksee ympäri kylii lutkuttamassa toisten miehie peniksii, ku samaa aikaa mies ihastuu naiseen?! En olis halunnu tietää tota.

Elämä opettaa. Se että SINÄ ihastut naiseen ei tarkoita että sinulla on oikeus päättää naisen tekemisistä tai ajatuksista. Sitten kun SINULLE sopii, kerrot sille mukavalle naiselle että en haluaisi tapailla muita enää tässä kun tutustutaan ja kysyt miltä ajatus hänestä tuntuu.

Itse en suhteen ekoilla viikoilla välttämättä juokse imemässä mitään mutta saatan käydä jo sovituilla treffeillä, mukavasti alkaneen jutustelun pyytäessä treffeille. Vaikka ei olisi muita kuvioita haluaisin ehdottomasti tutustua pidempään kuin viikon ennen parisuhteeseen siirtymistä. Vaikka muut miehet ei olisi ajankohtaisia se sensijaan on, että onko se yksikään sellainen johon haluaa syventyä. Näin kun olen edennyt niin on tullut ilmi sen tyyppistä käytöstä että juttu ei ole jatkunut vaikka muita ei ole ollut.

Pakko sanoo, et olis kyl uskonu naisten pystyvä tollasee. Pieni mieli järkkyy. :D Tätä se on ku ei oo missää tekemisis ihmisten kaa… Varmaa olis sit parempi olla hiljaa, ku jos sanoo, et ite ei juokse muitte perässä nii tavallaan piilopainostaa toista samaan. :)

Sellaista se aikuisuus on, pikkuhiljaa lapsuuden naiivit käsitykset karisee ja korvautuu maailmalla sellaisena kuin se on.

Täällä etelässä nyt vaan kaikkien aika on rajallista, kaikenlaisia roikottajia, jahkaajia, ongelmaisia, yhdenillan jutun etsijöitä ja mukavia mutta sopimattomia ihmisiä on pilvin pimein. Niin että jos ihmissuhdetta etsii niin ei ole mitään järkeä odotella aina kuukautta kerrallaan (tutustuminen, vähän kiireitä, parit treffit viikon välein) että olisikohan tämä nyt hyvä. Ei se sitä tarkoita että sitten kun hyvä löytyy ja molemmat on mukana että tuota loputtomiin jatketaan.

Vierailija
95/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ollut tähän mennessä mustasukkaisia ja mikä "hauskinta" ne alkaa tyytyä sinuun noin kahdessa kuukaudessa. Suuri rakastuminen muuttuu avoimeksi vihaksi ja halveksunnaksi, sekä alistamiseksi ja vahtimiseksi.

Vierailija
96/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene halpaan. Mies haluaa ottaa sinut vain pois markkinoilta, jotta muut ei olisi kanssasi. 

Vierailija
97/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa aloitus alkaa vaikuttaa provolta. Vaikea kuvitella, että kukaan mies olisi ap:n kanssa tosissaan.

Vierailija
98/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies ajattelee, että 1 kerralla. Noin meillä myös toimittiin. Alunperin tapailimme vain toisiamme ja katsoimme miten sovimme yhteen. Vuoden olemme seurustellut. Kumpikaan meistä ei ole mustasukkainen turhasta.

Vierailija
99/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuossa pitäisi tapailla samaan aikaan muita? Tutustukaa nyt rauhassa ja jos ei onnistu, niin sitten jatkakaa muiden tapailua. Yksi kerrallaan.

Vierailija
100/108 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Torpan tyttö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi